مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن

[ad_1]

وب‌سایت ایران کوک: ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و آسان بوده، بدون نیاز به روغن آماده می شود و طعمی عالی و لذیذ دارد. با استفاده از این روش می توانید اعضای خانواده و مخصوصا بچه ها را به خوردن ماهی ترغیب کنید.

مواد لازم:
  •     فیله ماهی 450 گرم
  •     تخم مرغ 1 عدد
  •     شیر 1 قاشق
  •     پنیر پارمزان رنده شده 1/2 فنجان
  •     آرد 2 قاشق
  •     پاپریکا 1/2 قاشق چایخوری
  •     نمک 1/4 قاشق چایخوری
  •     فلفل 1/8 قاشق چایخوری

طرز تهیه ماهی سوخاری با پنیر پارمزان

طرز تهیه:
1. در یک کاسه کم عمق شیر و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید و ظرف را کنار بگذارید. پنیر پارمزان، آرد، پاپریکا، نمک و فلفل را در یک کیسه پلاستیکی زیپ دار بریزید و خوب با یکدیگر ترکیب کنید. می توانید آنها را در یک کاسه نیز ترکیب کنید اما دقت کنید که مواد به خوبی و بطور یکنواخت با یکدیگر ترکیب شوند.

2. فیله ها را به نوبت در مایه تخم مرغی بزنید. سپس وارد مایه آردی کنید و دو طرفش را خوب به مواد آغشته کنید. اگر از کیسه پلاستیکی استفاده می کنید ماهی را داخل کیسه قرار دهید ، زیپ آنرا ببندید و خوب تکان دهید تا همه جای ماهی آردی شود. به همین ترتیب تمام فیله ها را آماده کنید.


3. یکی سینی فر آماده کنید و کف آنرا کمی چرب کنید. سپس فیله ها را داخل آن بچینید و به مدت 25 دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. در اواخر پخت با چنگال ماهی ها را چک کنید. اگر بافت ماهی سوخاری شده و براحتی با چنگال تکه می شود یعنی فیله های شما آماده است. فیله های سوخاری را می توانید با یک قاچ لیموی تازه یا به همراه سالاد یا سبزیجات پخته شده سرو کنید.

نکته: برای تهیه این غذا تقریبا از هر نوع ماهی می توانید استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه ماهی در فر و بدون استفاده از روغنپرشین …طرز تهیه ماهی در فر و بدون استفاده از روغنماهی سوخاری، طرز تهیه ماهی سوخاری با سس لیمویی …طرز تهیه ماهی سوخاری به نقل از آکاایران برای درست کردن سس این ماهی سوخاری، سس غذاهای دریایی، غذا با ماهی، غذای دریایی، آموزش پخت غذای ماهی با قارچ و کاری ماهی سرخ شده به سبک ویتنام طرز تهیه کتلت ماهی طرز تهیه ماهی سالمون طرز تهیه میگو سوخاری طرز تهیه ابتدا میگو ها را پاک کرده و بشویید و داخل آبکش قرار دهید تا کاملا خشک شونددر طرز تهیه یک روش ساده پختن ماهی تیلاپیاطرز تهیه میلک شیک شکلاتی سادهنوشیدنی سرد و خوشمزه برای تابستان طرز تهیه ماهی قزل آلای سرخ شدهپرشین پرشیاطرز تهیه ماهی قزل آلای سرخ شده مواد لازم برای ۴ نفر ماهی قزل آلای پاک کرده ۲ عدد هر طرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای مهمانیماهی طرز تهیه ماهی ماهی شکم پر طرز تهیه ماهی شکم پرطرز تهیه ماهی شکم پر مناسب برای طرز تهیه ماهی شکم پر طرز تهیه ژله انار و بستنی برای شب یلدا ژله یکی از بهترین دسرهایی است که می توانید برای ماهی سوخاری در فر طرز تهیه ماهی سوخاری پخت ماهی سوخاری طرز پخت ماهی در فرطعم دار کردن ماهی سوخارینحوه قارچ طرز تهیه قارچ سوخاری ایران کوکقارچ سوخاری طرز تهیه قارچ ها را بشویید و با دستمال خشک کنید و برش بزنید اگر قارچ کوچک طرز تهیه حلوای شکلاتی حلوای شکلاتی ، طرز تهیه حلوای شکلاتی ، مواد لازم برای تهیه حلوای شکلاتی ، چگونه حلوای آشپزی سالم پزشکان ایران واقعا تهیه این دست پیچ‌های لبنانی کلاسیک، راحت است زمان تهیه یک ساعت و ۱۵ دقیقه



لینک منبع :طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن

طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-ماهی-سوخاری-بدون-روغن‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و آسان بوده، بدون نیاز به روغن آماده می شود و طعمی عالی و لذیذ دارد. طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201610189294197247.html‏ - ذخیره شده 18 ا کتبر 2016 ... ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و آسان بوده، بدون نیاز به روغن آماده می شود و طعمی عالی و لذیذ دارد. طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن - تی نیوز tnews.ir/news/0e0372540113.html‏ 19 ا کتبر 2016 ... ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و آسان بوده، بدون نیاز به روغن آماده می شود و طعمی عالی و لذیذ دارد. ماهی سوخاری بدون روغن - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/262796/ماهی-سوخاری-بدون-روغن‏ - ذخیره شده - مشابه 24 ژوئن 2014 ... دستور تهیه ماهی سوخاری در فر بدون نیاز به روغن. ... میشه ماهی رو هم تمیز و با ارامش سرخ کرد) اما با مزه دار کردن ماهی و سوخاری کردن ان در فر ... طرز تهیه : طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن - هشدار نیوز www.hoshdarnews.ir/116925/تهیه-ماهی-سوخاری-بدون-روغن.html‏ 18 ا کتبر 2016 ... وب‌سایت ایران کوک: ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و آسان بوده، بدون نیاز به روغن آماده می شود و طعمی ... آخرین خبر | ذائقه ها/ طرز تهیه ماهی سوخاری بدون روغن akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=3028936‏ برترین ها/ماهی سوخاری با پنیر پارمزان روشی عالی برای پخت ماهی است که بسیار سریع و آسان بوده، بدون نیاز به روغن آماده می شود و طعمی عالی و لذیذ دارد. ب... ماهی سوخاری در فر - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/fried-fish1-oven1.html‏ - ذخیره شده - مشابه طرز تهیه ماهی سوخاری پخت ماهی سوخاری, طرز پخت ماهی در فر,طعم دار کردن ماهی سوخاری, نحوه ... اما نکته مهمش برای من اینه که ماهی در روغن سرخ نمیشه ، بنابراین مصرف روغن کمتر به ... من از فیله ماهی استفاده کردم چون بدون تیغه و البته خوردنش هم راحت تره . طرز تهیه مرغ سوخاری بدون روغن در فر | like | Pinterest | Products https://www.pinterest.com/pin/560487116112792244/‏ - ذخیره شده طرز تهیه مرغ سوخاری بدون روغن در فر ... پخت ماهی تیلاپیا دستور خوشمزه و سریع تهیه در تابه .... طرز تهیه کیک شکلاتی بدون آرد بهترین دستور با تصاویر. طرز تهیه مرغ سوخاری بدون روغن در فر https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-مرغ-سوخاری-بدون-روغن-در-فر/‏ - ذخیره شده آموزش تهیه مرغ سوخاری خوشمزه بدون یک قطره روغن با تصاویر کامل. طرز تهیه فیله ماهی سالمون - آسمونی www.asemooni.com/cookery/seafood/salmon-fillet-recipe‏ - ذخیره شده - مشابه روغن زیتون ———————————- به مقدار لازمش. طرز تهیه : فیله کامل ماهی را به 4 قسمت تقسیم کنید و داخل یک دیس لبه دار بچینید . در یک کاسه جداگانه ، آبلیمو ...