مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کباب کوبیده با طعمی متفاوت

[ad_1]

وب‌سایت دانش نامه آشپزی: کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم.

 

مواد لازم برای کباب کوبیده مرغ:

  • نمک : به میزان لازم
  • سیر : 1 تا 2 حبه
  • پیاز : 1 عدد رنده شده و 2 عدد حلقه شده
  • سماق ( قرمز ) : 1 قاشق سوپخوری
  • کره : 3 قاشق سوپخوری
  • زردچوبه : به میزان لازم
  • فلفل : به میزان لازم
  • زعفران ( آبکرده و غلیظ ) : به میزان لازم
  • زیره (آ سیاب شده ) : به میزان لازم
  • تخم گشنیز ( آسیاب شده ) : به میزان لازم
  • مرغ ( بدون استخوان و پوست ) : نیم کیلو
  • گوجه فرنگی : به میزان لازم
  • سبزی ( اختیاری ( معطر )) : به میزان لازم

 

 کباب کوبیده را این بار با طعمی عالی و متفاوت درست کنید

 

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ:


1. ابتدا مرغ را 2 بار چرخ کنید و با نمک ورز دهید.


2. پیاز رنده شده را با سیر رنده شده، سماق، کره‌ی نرم‌شده، ادویه‌ها و محلول زعفران غلیظ مخلوط کنید سپس به مایه‌ی گوشت فوق اضافه مخلوط نمایید و اگر آب اضافی داشت بگیرید.


3. مواد را به خوبی و مدت مناسب ورز دهید تا انسجام پیدا کند.


4. اندکی روغن کف تابه مورد نظر بریزید و کاملاً کف تابه را به روغن آغشته کنید سپس مایه‌ی گوشت فوق را کف تابه به صورت صاف و یک‌دست پخش کنید،‌ در تابه را بگذارید و روی حرارت کم قرار دهید، پس از آب انداختن گوشت در تابه را بردارید و کباب را به اشکال دلخواه برش دهید سپس مجدداً در تابه را بگذارید و اجازه دهید تا آب گوشت جمع شود سپس کباب‌ها را برگردانید تا طرف دیگر آن هم طلایی رنگ شود، پیازهای ورقه شده را که به صورت حلقه در آورده‌اید روی سطح کباب‌ها بچینید مجدداً در قابلمه را بگذارید و اجازه دهید تا کباب و پیاز پخته شود.


5. در این فاصله سینی مورد نظر را چرب و گوجه‌ فرنگی‌های کوچک را روی سینی قرار و یک بعلاوه کوچک روی آن‌ها ایجاد کنید و روی آن کمی سبزی معطر خشک شده نظیر گشنیز، نعناء، یا جعفری و … بریزید و نمک بپاشید.


6. سپس سینی را در فر 350 درجه فارنهایت یا 175 درجه سانتی‌گراد و طبقه اول فر از بالا قرار دهید پس از آماده شدن از فر خارج کنید.


7. کباب‌های آماده شده را که از رنگ و طعم بی‌نظیری برخوردار است در ظرف مورد نظر قرار داده و با گوجه‌ فرنگی‌های آماده شده و چلوی دور نگ ( سفید و زعفرانی ) و چند برگ سبز تزیین سپس سرو نمایید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 روز پیش ... کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم.4 روز پیش ... کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم. مواد لازم برای کباب ...4 روز پیش ... طرز تهیه کباب کوبیده با طعمی متفاوت انواع کباب, انواع کباب کوبیده, پخت کباب کوبیده, خوشمزه شدن کباب کوبیده, دستور پخت کباب کوبیده, ...4. اندکی روغن کف تابه مورد نظر بریزید و کاملاً کف تابه را به روغن آغشته کنید سپس مایهی گوشت فوق را کف تابه به صورت صاف و یکدست پخش کنید، در تابه را ...-آکا آکاایران: کباب کوبیده را این بار با طعمی عالی و متفاوت درست کنید!! آکاایران: مواد لازم برای کباب کوبیده مرغ نمک : به میزان لازم سیر : 1 تا 2 حبه پیاز : 1 عدد ...طرز تهیه یک کباب کوبیده با طعمی عالی و متفاوت ! کباب کوبيده حتما نباید گوشت قرمز باشد، گاهی با گوشت مرغ هم می توان کباب کوبيده درست کرد. حتی میتوان آن ...طرز تهیه یک کباب کوبیده با طعمی عالی و متفاوت. طرز تهیه یک کباب کوبیده با طعمی عالی و متفاوت کباب کوبیده با طعمی عالی العاده خوشمزه; طرز تهیه فوق العاده ...4 روز پیش ... وبسایت دانش نامه آشپزی: کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم.4 روز پیش ... وبسایت دانش نامه آشپزی: کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم.


کلماتی برای این موضوع

طرز تهیه کباب کوبیده مرغ با طعمی متفاوت مواد …آشپزیکباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت کباب کوبیده، طرز تهیه کباب کوبیده آکاکباب کوبیدهدستور پخت کباب کوبیدهکباب کوبیده رستورانیطرز تهیه کباب کوبیدهکباب طرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از خوشمزه‌ترین و …طرز تهیه جوجه کباب لاری،جوجه کباب لاری،جوجه کبابطرز تهیه جوجه کباب لاری یکی از طرز تهیه کباب برگ خانگی وسوسه انگیز عکسطرز تهیه وافل پیتزا و وافل پنینی ، ساده و خوشمزه عکس طرز تهیه سالاد ترکیه‌ای با تهیه کباب کوبیده اصل ایرانی با ماهی تابهتصویریطرز تهیه سالاد ترکیه‌ای با کُلی سبزیجاتِ سبز عکس طرز تهیه پیتزا فوری با نان تست تهیه کوکوی ماکارونیغذایی متفاوتآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای انواع غذا با مرغ ، گوشت پرندگان آموزش آشپزی آکا و …در این بخش شما با انواع اموزش درست کردن غذا با مایکروفرغذای خارجیآموزش اشپزی آنلاین ادویه های مختلف و ترکیب ادویه جات در غذاهای ایرانی …با درود آقا مهران منهم مثل شما از اینترنت پیدا میکنم ولی هرچه گشتم میزان دقیقش را پیدا آشپزی آموزش آشپزی و طرز تهیه انواع غذا آشپزی غذاهای گوشتی غذاهای دریایی مرغ و انواع پرنده آش، سوپ و آبگوشت کبابی و تنوری



لینک منبع :کباب کوبیده با طعمی متفاوت

تصاویر برای کباب کوبیده با طعمی متفاوت کباب کوبیده با طعمی متفاوت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کباب-کوبیده-با-طعمی-متفاوت‏ - ذخیره شده 30 ا کتبر 2016 ... کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم. کباب کوبیده با طعمی متفاوت -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kabab-gosht/news20171252192167562.html‏ 25 ژانویه 2017 ... آکاایران: کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم. به گزارش ... کباب کوبیده با طعمی متفاوت > مجله اطلسی ها www.atlasiha.ir/65/ID/77/کباب-کوبیده-با-طعمی-متفاوت‏ - ذخیره شده مواد لازم برای کباب کوبیده مرغ: نمک: به میزان لازم سیر: 1 تا 2 حبه پیاز: 1 عدد رنده شده و 2 عدد حلقه شده سماق ( قرمز ): 1 قاشق سوپخوری کره: 3 قاشق سوپخو... کباب کوبیده با طعمی متفاوت - خبر نو khabareno.com/fa/news/119569/کباب-کوبیده-با-طعمی-متفاوت‏ 1 نوامبر 2016 ... کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم. کباب کوبیده با طعمی متفاوت | ایران ویج | خبروان khabarone.ir/news/4485281/کباب-کوبیده-با-طعمی-متفاوت‏ 31 ا کتبر 2016 ... کباب کوبیده یک غذای اصیل و خوش خوراک ایرانی است که در این مطلب میخواهیم یک نوع طرز پخت متفاوت از آن را آموزش دهیم. مواد لازم برای کباب ... هنر آشپزی نسرین حسن زاده 94 - کباب کوبیده با طعمی متفاوت nasrinhasanzadeh94.mihanblog.com/post/487‏ 30 ا کتبر 2016 ... هنر آشپزی نسرین حسن زاده 94 - کباب کوبیده با طعمی متفاوت - آشپزی ، شیرینی و هنرهای مدرن خانه داری - هنر آشپزی نسرین حسن زاده 94. کباب کوبیده با طعمی متفاوت - صفحه ی نخست - loxblog.Com vcra.loxblog.com/.../کباب%20کوبیده%20با%20طعمی%20متفاوت.htm‏ - ذخیره شده کباب کوبیده را این بار با طعمی عالی و متفاوت درست کنید ... پیاز رنده شده را با سیر رنده شده، سماق، کره‌ی نرم‌شده، ادویه‌ها و محلول زعفران غلیظ مخلوط کنید سپس به ... طرز تهیه یک کباب کوبیده با طعمی عالی متفاوت - دانلود ویدیو www.dvideo.ir/.../طرز_تهیه_یک_کباب_کوبیده_با_طعمی_عالی_متفاوت‏ - ذخیره شده طرز تهیه یک کباب کوبیده با طعمی عالی متفاوت. دانلود طرز تهیه کباب کوبیده گلپایگان Kabab Golpayegan · دانلود دستگاه کباب ساز خانگی | کباب زن | کباب ... کباب کوبیده با طعمی متفاوت - اخبار تندرستی ghovat.com/کباب-کوبیده-با-طعمی-متفاوت-2/‏ 30 ا کتبر 2016 ... کباب کوبیده با طعمی متفاوت. مواد لازم برای کباب کوبیده مرغ: نمک : به میزان لازم. سیر : ۱ تا ۲ حبه. پیاز : ۱ عدد رنده شده و ۲ عدد حلقه شده. سماق ( قرمز ) ...