مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس

[ad_1]

برترین ها: پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به عابران مسیرهای متنوعی در رودخانه بندری دارگون کینگ ارائه می دهد. پل «لاکی نات» یا گره خوش شانسی 185 متر طول و 24 متر ارتفاع دارد و با بالا و پایین رفتن در مسیر خود، مناظر تماشایی و جالبی از رودخانه، دریاچه Meixi و شهر چانگشا و رشته کوه های اطراف آن را برای عابران فراهم می کند، طراح پل «NEXT Architects» حدود سه سال پیش دعوت شده بود در یک رقابت بین المللی برای طراحی یک پل جدید در چانگشا شرکت کند. طرح برنده گره خوش شانسی از نوار موبیوس الهام گرفته شده که چینی های باستان هم در گره های تزئینی از آن استفاده می کردند.

 

در هنر مردمی چین، گره نماد شانس و موفقیت است. این پل که سطوح مختلف: ساحل رودخانه، جاده و پارک، با ارتفاع های متفاوت را به هم متصل می کند به معنای واقعی و استعاری همه این مسیرها را به هم گره می زند. لاکی نات چیزی بیش از یک پل و ارتباط بین دو سوی رودخانه است. این پل با موفقیت فرهنگ، تاریخ، تکنولوژی، هنر، نوآوری، معماری و منظره را گرد هم آورده است.

 

پل خلاقانه در چین باالهام از نوار موبیوس 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و



لینک منبع :پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس

تصاویر برای پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../پل-خلاقانه-در-چین-با-الهام-از-نوار-موبیوس‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به عابران مسیرهای متنوعی در رودخانه بندری دارگون کینگ ارائه می ... پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس - بانک اطلاعات عمومی www.hamgorooh.com/پل-خلاقانه-در-چین-با-الهام-از-نوار-موبیوس/‏ - ذخیره شده 12 آوریل 2017 ... پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به عابران مسیرهای متنوعی در رودخانه بندری دارگون کینگ ارائه می ... پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس - تبریز مدرن - تبریز شهر آرزوها www.tabrizmodern.ir/.../پل-خلاقانه-در-چین-با-الهام-از-نوار-موبیو/‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2017 ... پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به عابران مسیرهای متنوعی در رودخانه بندری دارگون کینگ ارائه می ... پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس - تیترنو www.titreno.com/fa/news/.../پل-خلاقانه-در-چین-با-الهام-از-نوار-موبیوس‏ 1 نوامبر 2016 ... پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین ... و 24 متر ارتفاع دارد و با بالا و پایین رفتن در مسیر خود، مناظر تماشایی و ... پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس | مجله راگا magazine.raganews.ir/272921/‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... مجله راگا: پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به عابران مسیرهای متنوعی در رودخانه بندری دارگون کینگ ... پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس - سایت خبری تفریحی ... www.centerwork.ir/.../پل-خلاقانه-در-چین-با-الهام-از-نوار-موبیو/‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... برترین ها: پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به عابران مسیرهای متنوعی در رودخانه بندری دارگون ... تریبون - پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس 3bune.ir/post/.../پل_خلاقانه_در_چین_با_الهام_از_نوار_موبیوس‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... به راحتی و با کمترین وسایل برای منزل خود شمع های تزئینی بسازید. ... پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار ... پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس - برترین ها - آتلیه ateliejoo.loger.ir/.../پل-خلاقانه-در-چین-با-الهام-از-نوار-موبیوس-برترین-ها‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به ... عکاسی و انعکاس 12 اثر معماری بر روی آب .... آتلیه عکاسی . پل خلاقانه در چین با الهام از نوار موبیوس | روز پیپر rouzpaper.ir/زندگی-و-زیستن/پل-خلاقانه-در-چین-با-الهام-از-نوار-موبیو/‏ روز پیپر: برترین ها: پل عابر پیاده جدید منحنی الهام گرفته از نوار موبیوس در چانگشای چین قرار دارد که به عابران مسیرهای متنوعی در رودخانه بندری دارگون.