مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان

[ad_1]
تین‌نیوز| به گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان یک دهکده ساحلی ورزش‌های دریایی در بندر رمین با محوریت موج‌سواری ساخته خواهد شد و بر اساس مطالعات صورت گرفته، انتظار می‌رود این دهکده ساحلی برای تابستان سال آینده آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی به‌ویژه موج‌سواری باشد.

کامبیز مشتاق گوهری با بیان این مطلب افزود: «بندر رمین به‌دلیل موقعیت خاص موج‌های منطقه که شرایط مناسبی را برای موج‌سواری به وجود می‌آورد، در مقایسه با سایر آب‌های ساحلی دریای عمان از موقعیت بهتری برای انجام ورزش موج‌سواری برخوردار است.»

این مقام مسوول همچنین با اشاره به اینکه راه‌اندازی خط کشتیرانی بین عمان و چابهار به‌زودی اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: «برنامه‌ریزی‌هایی نیز برای راه‌‌اندازی خط کشتیرانی در مسیر چابهار- قشم – کیش صورت گرفته اما اجرایی شدن آن به زمان بیشتر نیاز دارد که انتظار می‌رود در سال آینده شاهد تحقق این امر مهم در حوزه گردشگری دریایی منطقه باشیم.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

جاذبه های گردشگری مازندرانمازندراناقلیم معتدل نام قدیم طبرستان مساحت جمعیت استان مازندران در شمال کشور جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا لیست قیمت هتلهای مازندران شمال همراه با عکس، …هتلهایمازندرانسوئیت لاکچری رو به دریا یک خوابهال تخت دبل در اتاق خواب و کاناپه تخت شو در نشیمنخبرگزاری ایسنا اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتوافق شبکه افق در نخستین تجربه رادیو تی وی مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز دوشنبه جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیهسته هسته خورشید دما و فشار وحشتناکی دارد دما در هسته خورشید به میلیون درجه سانتی



لینک منبع :افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان

افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان - دنیای سفر www.donyayesafar.com/n/8517‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... یک دهکده ساحلی ورزش های دریایی در بندر رمین با محوریت موج سواری ساخته خواهد شد. افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1077481‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... به گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان یک دهکده ساحلی ورزش های دریایی در بندر رمین با ... افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/01/1537413‏ 1 نوامبر 2016 ... به گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان یک دهکده ساحلی ورزش‌های دریایی در بندر رمین با محوریت ... افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان - تی نیوز tnews.ir/news/67d373382818.html‏ 1 نوامبر 2016 ... تین نیوز| به گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان یک دهکده ساحلی ورزش های دریایی در بندر ... ساخت دهکده ساحلی در چابهار تا فصل تابستان - سرزه www.serze.com/ساخت-دهکده-ساحلی-چابهار-تابستان-2166709/‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... ساخت دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان یک دهکده ساحلی ورزش های ... اشاره به این که افتتاح خط کشتیرانی بین عمان و چابهار به زودی اجرایی خواهد شد، ... افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان - تور ترکیه alotoor.ir/news/17630/افتتاح-دهکده-ساحلی-در-چابهار-تا-تابستان‏ n\nبه گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان یک دهکده ساحلی ورزش‌های دریایی در بندر رمین با محوریت موج‌سواری ... افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان - اخبار ایران و جهان newsshare.ir/news/327138‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... پاییز فصل سفر است. گردشگران حرفه ای، پاییز سفر می کنند چرا که هوا مطلوب است و پیک سفر نیست. برای رزرو هتل از تخفیف هتل ها و اقامتگاه ها ... عصر ساختمان - ساخت دهکده ساحلی موج سواری در چابهار www.asresakhteman.com/.../ساخت-دهکده-ساحلی-موج-سواری-در-چابهار‏ - ذخیره شده 31 ا کتبر 2016 ... وی اذعان داشت: خط مسافربری دریایی در مسیر عمان- چابهار با همکاری ... صورت گرفته، انتظار می رود این دهکده ساحلی موج سواری برای تابستان ... به گفته وی، بر اساس مطالعات صورت گرفته در دهکده ساحلی رمین، ... افتتاح ۲ هتل در شاهرود و مهدیشهر · بهره برداری از ۶طرح گردشگری در .... قیمت آپارتمان ۵۰ تا ۷۰ متری+جدول ... روزنامه دنیای اقتصاد95/8/11: خبر - Magiran www.magiran.com/npview.asp?ID=3457053‏ 1 نوامبر 2016 ... افتتاح دهکده ساحلی در چابهار تا تابستان به گفته مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان یک دهکده ... سفر به بوشهر: از دهکده گردشگری دریایی تا گنبد های نمکی [قسمت اول ... rooziato.com/139573044/راهنمای-سفر-به-بوشهر/‏ - ذخیره شده سفر به بوشهر: از دهکده گردشگری دریایی تا گنبد های نمکی [قسمت اول] ... ترین دهکده گردشگری ایران در عسلویه بوشهر افتتاح شده و فرصت های تفریحی و سرگرمی بسیاری در ... در بوشهر، می توانید خاطره کوه های مریخی عجیب چابهار را در گنبد های نمکی ... توجه داشته باشید که استان بوشهر متشکل از دو بخش جلگه‌ای حاشیه ساحلی غربی و ...