مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعجاز زنجبیل و عسل برای سلامتی

[ad_1]
اعجاز زنجبیل و عسل برای سلامتی

خبرگزاری آریا- ترکیب عسل و زنجبیل یک خلط آور فوق العاده محسوب می شود و بر همین اساس، تسکین فوری برای افرادی که از سرفه، سرماخوردگی، گلو درد، و آبریزش بینی رنج می برند به همراه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا،فواید سلامت عسل و زنجبیل برای درمان مشکلات تنفسی تقریبا با هیچ معجون دیگری قابل مقایسه نیست. افزون بر این، عسل یک ابزار عالی برای انتقال هر چه بهتر فواید گیاهانی مانند زنجبیل در بدن انسان اســت.
به گزارش آریا نقل از "ارگانیک فکتس"، عسل و زنجبیل هر دو دارای فواید سلامت مختص به خود هستند و ترکیب این دو با یکدیگر مزایای بیشتری را نیز به همراه دارد. در ادامه با فواید سلامت عسل و زنجبیل بیشتر آشنا می شویم.
آسم
باور بر این اســت که ترکیبی از عسل و زنجبیل به همراه فلفل سیاه توانایی درمان یا کاهش آثار آسم را دارد. این ترکیبی اســت که به طور طبیعی تسکین دهنده و ضد التهاب محسوب می شود و به کاهش تنش و بهبود جریان اکسیژن به ریه ها و آرامش رگ های خونی در ریه ها کمک می کند.
مشکلات تنفسی
ترکیب عسل و زنجبیل یک خلط آور فوق العاده محسوب می شود و بر همین اساس، تسکین فوری برای افرادی که از سرفه، سرماخوردگی، گلو درد، و آبریزش بینی رنج می برند به همراه دارد.
مدیریت سرطان
مصرف زنجبیل به کاهش تهوع و استفراغ کمک می کند که از جمله موارد مرتبط با سرطان و شیمی درمانی هستند. بیماران اغلب از تهوع ناتوان کننده پس از سرطان و شیمی درمانی رنج می برند و بر همین اساس راه حل های جایگزین برای مقابله با آن را مد نظر قرار می دهند.
زنجبیل تخلیه معده را از طریق ویژگی های گوارشی خود تسریع می کند که می تواند از ناراحتی معده و احتمال تهوع جلوگیری کند. تهوع ناشی از شیمی درمانی به واسطه سیس پلاتین، یک جز اصلی شیمی درمانی، شکل می گیرد و زنجبیل می تواند آثار قدرتمند آن را متعادل سازد.
زنجبیل ارتباط مثبتی با کاهش تهوع و استفراغ مرتبط با بارداری و بیماری صبحگاهی نیز دارد. ترکیب زنجبیل با آثار آرامش بخش طبیعی عسل راه حل پیشگیرانه قدرتمندی را برای استفراغ و تهوع ناشی از منابع مختلف فراهم می کند.
زنجبیل و عسل؛ معجونی قدرتمند برای سلامت
پیشگیری از سرطان
در زمینه پیشگیری از سرطان، مطالعات نشان داده اند که ترکیب عسل و زنجبیل به ویژگی های شیمی-پیشگیرانه منجر می شود و آنزیم های آنتی اکسیدانی که احتمال رشد سرطان و متاستاز را کاهش می دهند را تحریک می کند. در نتیجه، تونیک عسل و زنجبیل می تواند نه تنها به کاهش نشانه های شیمی درمانی کمک کند، بلکه احتمال ابتلا به سرطان و نیاز به درمان را نیز در وهله نخست کاهش می دهد.
سوء هاضمه
زنجبیل و عسل به شکل تونیک در دسترس هستند. باور بر این اســت که این تونیک یا شربت به واسطه ویژگی های گوارشی ذاتی زنجبیل برای کمک به گوارش خوب اســت. افزون بر این، عسل و زنجبیل دارای ویژگی های آنتی اکسیدانی هستند و از این رو قدرت سیستم امینی بدن انسان را افزایش می دهند. در نتیجه، مصرف یک قاشق چایخوری از تونیک زنجبیل و عسل برای افرادی که دارای دستگاه گوارش ضعیفی هستند بسیار مفید اســت.
تونیک زنجبیل و عسل دارای سطوح بالای پروتئین اســت که به فرآیند گوارش کمک می کند و همچنین ترشح صفرا را تحریک می کند که به حل کردن چربی کمک می کند. افزون بر این، این تونیک رشد میکرو ارگانیزم های روده را تحریک می کند که فرآیند گوارش را سرعت می بخشد و حرکات روده را تسهیل می کند.
در نهایت، تونیک زنجبیل و عسل توانایی افزایش جذب دیگر مواد مغذی از مواد غذایی و کاهش ضایعات را دارد. دیر زمانی اســت که از این تونیک برای کاهش التهاب معده در کودکان استفاده می شود.
سلامت قلب
ویژگی های آنتی اکسیدانی تونیک عسل و زنجبیل تعدیل رفتار پروستاگلاندین ها در بدن انسان را نشان داده اســت. پروستاگلاندین ها ترکیبات چربی مشتق از اسیدهای چرب هستند که در زنجبیل وجود دارند. این پروستاگلاندین ها در سراسر بدن یافت می شوند و عناصر کاربردی در تقریبا تمام اندام ها هستند. از نظر سلامت قلب، آثار متعادل کننده تونیک عسل و زنجبیل در زمینه کاهش تنش رگ های خونی و در نتیجه کاهش فشار خون و کاهش احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند تصلب شرایین، حمله قلبی، و سکته مغزی مشاهده شده اســت.
با توجه به این دلایل و بسیاری دلایل دیگر، مردم در سراسر جهان، به ویژه در هند، همواره در خانه خود دارای زنجبیل و عسل هستند و این ترکیب مفید را هنگامی که سرما خورده اند یا سرفه می کنند به کار می گیرند.
زنجبیل و عسل؛ معجونی قدرتمند برای سلامت
بهترین روش برای مصرف زنجبیل و عسل ترکیب یک قاشق چایخوری از عصاره ریشه زنجبیل با یک قاشق چایخوری عسل اســت. امکان خرید کریستال های زنجبیل عسل از بازارها و عطاری ها نیز وجود دارد. زنجبیل و عسل کریستال شده بیشتر فواید سلامت موجود در زنجبیل و عسل تازه را حفظ کرده و برای آماده سازی سریع و آسان نوشیدنی عسل و زنجبیل به این شکل در آورده می شوند.
آب نبات های زنجبیل عسل نیز در نقاط مختلف جهان بسیار محبوب هستند. اگر دچار گرفتگی گلو شده اید و به خوبی قادر به صحبت نیستید می توانید از آب نبات های زنجبیل عسل استفاده کنید که به سرعت گلوی شما را صاف می کنند. آب نبات های زنجبیل عسل هنگام سفر نیز سودمند هستند زیرا به مقابله با بیماری حرکت کمک می کنند.
عسل می تواند به زنجبیل افزوده شود تا مزه آن را بهبود ببخشد. عسل به عنوان یک شیرین کننده عمل می کند که زنجبیل را بسیار خوش طعم‌تر می سازد. افزون بر این، عسل می تواند به نان زنجبیلی، شیرینی زنجبیلی، کلوچه زنجبیلی، سوپ هویج زنجبیل، بیسکوئیت زنجبیلی، کیک زنجبیلی و انواع دیگر دستور العمل های زنجبیلی اضافه شود تا به بهبود مزه آنها کمک کند.
عسل می تواند به چای ریشه زنجبیل یا چای زنجبیل و دارچین اضافه شود. در حالی که چای زنجبیل آماده می کنید، شما می توانید استفاده از شکر را کنار گذاشته و آن را با عسل جایگزین کنید و از این طریق به چای زنجبیلی خود فواید سلامت هرچه بیشتر اضافه کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 سپتامبر 2016 ... خبرگزاري آريا- ترکيب عسل و زنجبيل يک خلط آور فوق العاده محسوب مي شود و بر همين اساس، تسکين فوري براي افرادي که از سرفه، سرماخوردگي، ...17 سپتامبر 2016 ... ترکیب عسل و زنجبیل یک خلط آور فوق العاده محسوب می شود . - خبرگزاری آریا- ترکیب عسل و زنجبیل یک خلط آور فوق العاده.خبرگزاري آريا- ترکيب عسل و زنجبيل يک خلط آور فوق العاده محسوب مي شود . ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری خبرگزاری آریا: اعجاز زنجبيل و عسل براي سلامتي.عسل و دارچین,عسل و دارچین برای بارداری,عسل و دارچین در بارداری,عسل و دارچین برای ... به نقل از آوای سلامت این ترکیب های موثر غذایی همچنین منجر به کاهش وزن موثر در ...رژیم غذایی کاهش وزن بیماری دیابت مواد طبیعی بسیاری برای کاهش وزن در دسترس قرار دارند. با این حال، به ... سلامت و بهداشترژیم درمانیمعجزه عسل و دارچین در کاهش وزن ...براي تهيه شربت زنجبيل يك قسمت زنجبيل رنده شده را با سه قسمت عسل مخلوط كرده و ... آمريكا ريشه زنجبيل تازه را از نظر درجه بندي سلامتي و بي خطري در رديف اول قرار ...نمناک بهداشت و سلامتتغذیه معجزه افزودن دارچین به مخلوط عسل و لیمو ... با لیمو و دارچین می تواند در بسیاری از موارد جایگزین بیشتر داروهای شیمایی برای تقویت بدن ...عسل حاوی آنتی اکسیدان است، از این رو مصرف آن برای سلامت قلب و عروق مفید است. عسل به سلامت پوست کمک می کند و ضد پیری است.5 سپتامبر 2016 ... در مقاله خواص زنجبیل – ۱۴ خاصیت زنجبیل برای سلامتی برخی از مهمترین خواص ... مقاله مرتبط: خواص عسل - 16 خاصیت عسل برای سلامتی.5 دسامبر 2014 ... درمان آسم با عسل و زنجبیل ، درمان یبوست با عسل و رنجبیل ، درمان آلرژی با ... که برای درمان آسم یک قاشق چایخوری عسل، پودر زنجبیل و فلفل سیاه را باهم .... خواص بی نظیر سیر برای سلامتی/بیماری هایی که سیر عموما در آنها موثر است ...


کلماتی برای این موضوع

انواع ماسکهای گیاهی پوست مو آرشیو انواع ماسک ها ماسک هایی که برای پوست به کار می روند ، از قرار زیرند ماسک هایی برای پله پله تا ملاقات خدا خواص میوه ها و سبزیجاتهویج از سبزیهاى گرانبها براى انسان است قسمتهاى قابل مصرف هویج گوشت ، آب آب هویج طب قرآنی درمان گیاهیعرفان روانشناسیاخلاق وافکار مولانا در اینجا سخن از پارسای عاشق پیشه و پاکباز ؛ مجذووب و سرانداز و



لینک منبع :اعجاز زنجبیل و عسل برای سلامتی

زنجبیل و عسل؛ معجونی قدرتمند برای سلامت - عصر ایران www.asriran.com/.../زنجبیل-و-عسل-معجونی-قدرتمند-برای-سلامت‏ - ذخیره شده فواید سلامت عسل و زنجبیل برای درمان مشکلات تنفسی تقریبا با هیچ معجون دیگری قابل مقایسه نیست. افزون بر این، عسل یک ابزار عالی برای انتقال هر چه بهتر ... خبرگزاری آریا - اعجاز زنجبیل و عسل برای سلامتی www.aryanews.com/News/.../اعجاز-زنجبیل-و-عسل-برای-سلامتی‏ 17 سپتامبر 2016 ... خبرگزاری آریا- ترکیب عسل و زنجبیل یک خلط آور فوق العاده محسوب می شود و بر همین اساس، تسکین فوری برای افرادی که از سرفه، سرماخوردگی، ... سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید و اثرات شگفت‌اش را ببینید - مجله ... bazdeh.org/۷-روز-ناشتا-سیر-و-عسل-بخورید-و-تاثیرات-ش/‏ - ذخیره شده بیش‌ترِ خواص و فوایدِ سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبی است به نام آلیسین. ... در این نوشتار توصیه می‌شود معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید تا اثرات ... معجزه عسل و دارچین، فواید عسل و دارچین، خواص عسل و دارچین ... - آکاایران www.akairan.com/health/taghziyeh-salem/110828092127.html‏ - ذخیره شده - مشابه عسل و دارچین,عسل و دارچین برای بارداری,عسل و دارچین در بارداری,عسل و دارچین ... در سرتاسر دنیا یافت می شود، پس بهتر است از آنها استفاده کنیم تا سلامتی خود را ... زنجبیل و عسل و لیمو علیه سرماخوردگی معجزه میکند ... - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../زنجبیل-و-عسل-و-لیمو-علیه-سرماخوردگی-معجزه-میکند-‏ - ذخیره شده 29 ا کتبر 2016 ... البته از دیدگاه طب سنتی مصرف عسل و زنجبیل و لیمو تا حدی علائم ... برای درمان هم با توجه بشدت بیماری، آنتی بیوتیک، آنتی‌هیستامین، داروهای ... آشنایی با گیاه زنجبیل ( Ginger ) و خواص درمانی آن - پارسی طب fa.parsiteb.com/آشنایی-با-گیاه-زنجبیل-ginger-و-خواص-درمانی-آ/‏ - ذخیره شده - مشابه برای تهیه شربت زنجبیل یک قسمت زنجبیل رنده شده را با سه قسمت عسل مخلوط کرده و ... آمریکا ریشه زنجبیل تازه را از نظر درجه بندی سلامتی و بی خطری در ردیف اول قرار ... معجزه مصرف سیر و عسل با شکم خالی در یک هفته - YJC www.yjc.ir/.../معجزه-مصرف-سیر-و-عسل-با-شکم-خالی-در-یک-هفته‏ - ذخیره شده 16 مارس 2016 ... برای این کار به یک لیوان عسل خالص و 24 حبه سیر پوست کنده نیاز دارید. در لیوان حبه سیرها را قرار دهید و عسل را روی آن بریزید و چند روز آن را به همان ... خواص بی نظیر عسل، لیمو و سیر | عسل طبیعی فلورا www.folora.ir/با-خواص-شگفت-انگیز-عسل،لیمو...سیر.../3601/‏ - ذخیره شده - مشابه عسل لیمو و سیر، سه ماده ای که اکثر شما تا کنون انها را مصرف کرده اید یا میدانید ... مصرف هم زمان این سه ماده به صورت زیر خواص بی نظیری برای سلامتی شما دارند این ... معجزه عسل و دارچین در کاهش وزن - بیتوته www.beytoote.com/health/.../miracle-cinnamon-loss.html‏ - ذخیره شده - مشابه رژیم غذایی کاهش وزن بیماری دیابت مواد طبیعی بسیاری برای کاهش وزن در دسترس قرار دارند. ... سلامت و بهداشترژیم درمانیمعجزه عسل و دارچین در کاهش وزن ... اضافه کردن عسل و دارچین به رژیم غذایی میتواند راهی دلپذیر برای کنترل این عارضه و کمک ... خواص زنجبیل - ۱۴ خاصیت زنجبیل تازه برای سلامتی • نوآورد www.noavard.co/خواص-زنجبیل-10-خاصیت-اثبات-شده-زنجبیل/‏ - ذخیره شده - مشابه 5 سپتامبر 2016 ... در مقاله «خواص زنجبیل – ۱۴ خاصیت زنجبیل برای سلامتی» برخی از مهمترین .... سپس آن را صاف نمایید و به همراه چند قطره عسل یا آبلیمو بنوشید.