مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر

قوز کمر, پیشگیری از قوز کمر,درمان قوز کمر

پرهیز از نشستن طولانی در پیشگیری از ایجاد قوز کمر موثر است

 

راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر
دکتر عبادی جراح و متخصص ارتوپدی گفت: عوامل متعددی در بروز عارضه انحنای کمر نقش دارند که ضعف عضلات بدن، آسیب و بیماری در ستون مهره‌ها، عوامل مادرزادی و وضعیت نامناسب بدن در هنگام نشستن، ایستادن و خوابیدن از جمله این عوامل هستند. وی افزود: متاسفانه اغلب افراد راه اثر بخش و بهتر پیشگیری از انحنای بیش از حد کمر را نمی‌دانند که این موضوع موجب بروز مشکلات کمر و ستون مهره‌ها می‌شود.


عبادی تاکید کرد: اصلاح وضعیت قرار گرفتن بدن به ویژه در هنگام نشستن، رانندگی و خوابیدن و راه رفتن، مهمترین و اثر بخش ترین اقدام در پیشگیری از قوز و انحنای کمر است.

وی یادآور شد: اجتناب از ایستادن به مدت طولانی و پرهیز از خم شدن به جلو در هنگام کار، اقدامی مهم در پیشگیری از انحنای زیاد کمر است. عبادی با بیان اینکه پرهیز از نشستن طولانی مدت، استفاده از یک چهار پایه کوتاه در زیر پاها در هنگام نشستن و راه‌رفتن پس از چند دقیقه نشستن نیز از انحنای کمر جلوگیری می‌کند، خاطر نشان کرد: پرهیز از خوابیدن بر روی شکم و استفاده از تشک مناسب جهت خوابیدن، از دیگر راههای کاهش خطر انحنا و قوز کمر است.
منبع : yjc.ir



لینک منبع :راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر

راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر - بیتوته www.beytoote.com/.../prevention/ways3-prevent2-hump.html‏ - ذخیره شده - مشابه پیشگیری از قوز کمر درمان قوز کمر جلوگیری از ایجاد قوز کمر قوز کمر,علل ایجاد قوز کمر,پیشگیری از بیماریها. راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر www.parsine.com/fa/news/.../راههایی-برای-پیشگیری-از-ایجاد-قوز-کمر‏ 14 ژوئن 2015 ... پرهیز از نشستن طولانی در پیشگیری از ایجاد قوز کمر موثر است. راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر - پرشین وی www.persianv.com/pezeshki/291009.php‏ - ذخیره شده 26 مه 2015 ... قوز کمر , پیشگیری از قوز کمر, درمان قوز کمر ، علل قوز کمر ، راهکارهایی برای پیشگیری از قوز کمر ,راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر. پایگاه خبری انتخاب خبر - راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر www.entekhabkhabar.ir/.../1699-راههایی-برای-پیشگیری-از-ایجاد-قوز-کمر‏ 26 مه 2015 ... انتخاب خبر: دکتر عبادی جراح و متخصص ارتوپدی گفت: عوامل متعددی در بروز عارضه انحنای کمر نقش دارند که ضعف عضلات بدن، آسیب و بیماری در ... راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر – پاتوق ایرونی ها irooonia.ir/2017/02/14/راههایی-برای-پیشگیری-از-ایجاد-قوز-کمر/‏ پیشگیری و درمان. راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر. آخرین ویرایش درچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۸. دکتر عبادی جراح و متخصص ارتوپدی گفت: عوامل ... راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر - جوان ایرانی - تی نیوز tnews.ir/news/231E42055573.html‏ پرهیز از نشستن طولانی در پیشگیری از ایجاد قوز کمر موثر است راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر دکتر عبادی جراح و متخصص ارتوپدی گفت: عوامل متعددی در ... راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر rialchanges.ir/?t=93&e=134532&ref=selfhttp://...ir‏ - ذخیره شده پرهیز از نشستن طولانی در پیشگیری از ایجاد قوز کمر موثر هست توصیه هایی ساده برای کاهش مصرف نمک دکتر عبادی جراح و متخصص ارتوپدی فرمود: شرایط متعددی در ... راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر www.coka.ir/articles/.../راههایی-برای-پیشگیری-از-ایجاد-قوز-کمر‏ - ذخیره شده 14 مارس 2017 ... پرهیز از نشستن طولانی در پیشگیری از ایجاد قوز کمر موثر است. راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر دکتر عبادی جراح و متخصص ارتوپدی ... راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر - جوان ایرانی www.irjavan.com/راههایی-برای-پیشگیری-از-ایجاد-قوز-کمر/‏ - ذخیره شده 26 مه 2015 ... راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر, پرهیز از نشستن طولانی در پیشگیری از ایجاد قوز کمر موثر است راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر ... مجله تفریحی سرگرمی خشخش راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر ... kheshkhesh.ir/راههایی-برای-پیشگیری-از-ایجاد-قوز-کمر/‏ راههایی برای پیشگیری از ایجاد قوز کمر دکتر عبادی جراح و متخصص ارتوپدی گفت: عوامل متعددی در بروز عارضه انحنای کمر نقش دارند که ضعف عضلات بدن، آسیب و ...