مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید

[ad_1]

گوگل مجموعه جدیدی از وصله‌های به روزرسان را برای رفع آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند.

 به گزارش مشرق، برخی از این وصله ها برای حل مشکلات مولفه های خود اندروید عرضه شده اند و برخی هم حفره های موجود در تعدادی از درایورهای ساخت شرکت های مختلف فناوری را برطرف می‌کنند.
 
تعدادی از وصله‌های عرضه شده روند پردازش فایل های صوتی و ویدئویی را ارتقا می‌دهند تا از نفوذ به آندروید از طریق آنها جلوگیری شود.
 
از این طریق در مجموع 16 آسیب پذیری در سیستم عامل اندروید برطرف شده که 7 تای آن بسیار خطرناک ارزیابی شده و به مهاجمان امکان می دهد تا کدهای مخرب خود را بر روی رایانه افراد قربانی اجرا کنند.
 
برای سوءاستفاده از این مشکل می توان فایل های صوتی یا ویدئویی آلوده شده ای را از طریق مرورگر، ایمیل یا برنامه های پیام رسان برای کاربران گوشی ها یا تبلت های آندرویدی ارسال کرد. البته با توجه به نفوذ مکرر به اندروید از این طریق پخش فایل های چندرسانه ای در محیط برنامه های پیش فرض این سیستم عامل مانند هنگ اوت دیگر به طور خودکار اتفاق نمی افتد.
 
آسیب پذیری دیگر برطرف شده مربوط به OpenSSL  و  BoringSSL است که اجرای کدهای مخرب را برروی رایانه های افراد قربانی ممکن می کند. گوگل از سازندگان گوشی های اندرویدی خواسته هر چه سریعتر این به روزرسانی ها را در تولیدات خود اعمال کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


9 جولای 2016 ... گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای به روزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند.9 جولای 2016 ... ایتنا - گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای بهروزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از 100 حفره امنیتی را برطرف ...9 جولای 2016 ... گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای به روزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند.9 جولای 2016 ... گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای به روزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند.رفع ۱۰۰ آسیبپذیری در اندروید. مرجع : خبرگزاری فارس. شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۰. ایتنا - گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای بهروزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای ...9 جولای 2016 ... از این طریق درمجموع 16 آسیبپذیری در سیستمعامل اندروید برطرف شده که 7 تای آن بسیار خطرناک ارزیابیشده و به مهاجمان امکان میدهد تا کدهای مخرب خود ...9 جولای 2016 ... از این طریق در مجموع ۱۶ آسیب پذیری در سیستم عامل اندروید برطرف شده که ۷ تای آن بسیار خطرناک ارزیابی شده و به مهاجمان امکان می دهد تا کدهای مخرب ...گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای به روزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند.گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای به روزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از 100 حفره امنیتی را برطرف کند.جانشين فرمانده ناجا، "مهارت محوري" را عامل مهم در كاهش آسيبپذيري پليس معرفي کرد. به گزارش سرویس انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار دکتر اسکندر ...


کلماتی برای این موضوع

نکات امنیتی مهم برای کاربران سازمان‌ها شبکهدر حالی که کارشناسان امنیتی مرتباً به کاربران هشدار می‌دهند که به حداقل اصول امنیتی بررسی عوارض بیهوشی در ریکاوری پرستاران …اتاق عملکامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنیسایت تفریحی دانلود اس ام اس جوک رمان عاشقانه …۷ جمله طلایی که در زندگی زنا شویی بسیار مهم است ۷ جمله طلایی که در زندگی زنا شویی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …حل باز شدن ناگهانی کانال های تلگرام در اندروید عنوان باریکترین لپ تاپ جهان در دانشجویار مرجع فیلم آموزش فارسیردیف عنوان دوره مدرس حجم دوره تعداد قسمت زمان قیمت ردیف عنوان دوره مدرس حجم دوره اخبار فناوری و تکنولوژیزاویه از خرج میلیاردی ایرانیان در کلش آف کلنز تا رفع فیلتر توئیترراهنمای خرید تبلت ، بهترین مارک تبلت در بازار …بهترینمارکتبلتچیست؟کارت حافظه در تبلت کارت حافظه برای ترکیب یک حافظه خارجی با حافظ داخلی و همچنین قرارگاه پدافند سایبری کشور قرارگاه پدافند …یک آسیب پذیری حساس با قدمت ۹ ساله که به تازگی در همه ی نسخه های سیستم عامل لینوکس کشف الف زلزله ورزقان و خطر زلزله در ایرانسلام بهتر آن بود که افراد متخصص این رشته در این زمینه نظر دهند یا لااقل با کمی مطالعه گرم کردن بدن، گرم کردن بدن قبل از ورزش و سردکردن …گرم کردن بدنگرم کردن بدن قبل از ورزشگرم کردن بدن در ورزشروش گرم کردن بدنگرم کردن



لینک منبع :رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید

رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950419000162‏ - ذخیره شده 9 جولای 2016 ... گوگل مجموعه جدیدی از وصله‌های به روزرسان را برای رفع آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند. رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/رفع-۱۰۰-آسیب-پذیری-در-اندروید‏ از این طریق درمجموع 16 آسیب‌پذیری در سیستم‌عامل اندروید برطرف شده که 7 تای آن بسیار خطرناک ارزیابی‌شده و به مهاجمان امکان می‌دهد تا کدهای مخرب خود را بر روی رایانه ... رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/478910/رفع-۱۰۰-آسیب-پذیری-در-اندروید‏ 10 جولای 2016 ... رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید. تعدادی از وصله‌های عرضه شده روند پردازش فایل های صوتی و ویدئویی را ارتقا می‌دهند تا از نفوذ به آندروید از طریق آنها ... رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../رفع-۱۰۰-آسیب-پذیری-در-اندروید‏ - ذخیره شده 9 جولای 2016 ... گوگل مجموعه جدیدی از وصله‌های به روزرسان را برای رفع آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند. ایتنا - رفع ۱۰۰ آسیب‌پذیری در اندروید itna.ir/fa/doc/news/44067/رفع-۱۰۰-آسیب-پذیری-اندروید‏ 9 جولای 2016 ... ایتنا - گوگل مجموعه جدیدی از وصله‌های به‌روزرسان را برای رفع آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از 100 حفره امنیتی را برطرف ... رفع ۱۰۰ آسیب‌پذیری در اندروید » طراحی سایت و اپلیکیشین تلفن همراه sefaresh.net/donya-fanavari/5523-رفع-۱۰۰-آسیب‌پذیری-در-اندروید.html‏ گوگل مجموعه جدیدی از وصلههای بهروزرسان را برای رفع آسیبپذیریهای سیستم عامل ... از این طریق در مجموع ۱۶ آسیب‌‌پذیری در سیستم عامل اندروید برطرف شده که ۷ تای آن ... رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید www.titreno.com/fa/news/1376467/رفع-۱۰۰-سیب-پذیری-در-اندروید‏ تعدادی از وصله‌های عرضه شده روند پردازش فایل های صوتی و ویدئویی را ارتقا می‌دهند تا از نفوذ به آندروید از طریق آنها جلوگیری شود. رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید | عصرایران khabarpu.com/k.php?u...2LnYtdix2KfbjNix2KfZhg==‏ رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید - عصرایران | خبرپو. رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید - espeli.ir www.espeli.ir/item/farsnews/.../رفع+۱۰۰+آسیب+پذیری+در+اندروید‏ گوگل مجموعه جدیدی از وصله‌های به روزرسان را برای رفع آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از 100 حفره امنیتی را برطرف کند. رفع ۱۰۰ آسیب پذیری در اندروید بعد از ظهر شنبه 19 تیر 95 | خبرچه khabarche.ir/.../رفع-1%25DB%25B0%25DB%25B0-آسیب-پذیری-در-اندروید‏ 9 جولای 2016 ... گوگل مجموعه جدیدی از وصله‌های به روزرسان را برای رفع آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل اندروید عرضه کرده تا بیش از ۱۰۰ حفره امنیتی را برطرف کند.