مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از تک شات ، اپل ماه گذشته بروزرسانی جدید سیستم عاملی خود یعنی MacOS Sierra را عرضه کرد اما هنوز کامپیوتر جدیدی که از این بروزرسانی پشتیبانی کند، معرفی نکرده است. از سوی دیگر با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، اکنون بهترین زمان فروش محصولات جدید برای اپل است.

اپل مدت‌هاست که تغییر چندانی در مدل‌های سری مک خود ایجاد نکرده است و بسیاری از کارشناسان به مشتریان این برند توصیه کرده اند که در صورت عدم نیاز جدی، برای خرید‌های محصولات جدید این شرکت دست نگه دارند زیرا بروزرسانی‌های مهمی در راه است و انتظار می رود که اپل کامپیوترهای مک خود را کامل باز طراحی کند.

از میان مهم‌ترین شایعات مربوط به این بروزرسانی‌های جدید می‌توان به یک لپ تاپ مک بوک پروی جدید مجهز به نواری از کلید‌های فانکشن تاچ قابل شخصی‌سازی و اضافه شدن چهار پورت USB نوع C به آن اشاره کرد.

انتظار می‌رود که مراسم رونمایی از مک‌های جدید به جای سان فرانسیسکو در نزدیکی مقر اپل در کوپرتینو برگزار شود اپل بسیاری از رویدادهای مهم خود را از جمله معرفی آیفون 7 در سان فرانسیسکو برگزار کرده است اما رویدادهایی که اهمیت کمتری دارند در کوپرتینو برگزار می شوند.

دنیای فناوری روزهای شلوغی را پیش رو دارد، اپل قرار است روز سه شنبه گزارش درآمد خود را منتشر کند، مایکروسافت روز چهارشنبه یک رویداد سخت افزاری درباره ویندوز 10 در نیویورک برگزار خواهد کرد و اپل نیز روز پنج شنبه محصولات جدید سری مک را معرفی خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید



لینک منبع :6 آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید

تصاویر برای 6 آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید 6 آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید - جام جم jamejamonline.ir/.../6-آبان-منتظر-رونمایی-از-مک‌های-جدید-اپل-باشید‏ - ذخیره شده 19 ا کتبر 2016 ... مطابق با گزارش جدیدی که وب سایت Recode منتشر کرده، شرکت اپل تایید کرده است که در تاریخ 27 اکتبر از سری محصولات جدید مک خود رونمایی ... 6 آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید - تک شات - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/14768595601143‏ - ذخیره شده 19 ا کتبر 2016 ... مطابق با گزارش جدیدی که وب سایت Recode منتشر کرده، شرکت اپل تایید کرده است که در تاریخ 27 اکتبر از سری محصولات جدید مک خود رونمایی ... 6 آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید | جام‌جم | خبروان khabarone.ir/news/4290118/6-آبان-منتظر-رونمایی-از-مک‌های-جدید-اپل-باشید‏ 19 ا کتبر 2016 ... مطابق با گزارش جدیدی که وب سایت recode منتشر کرده، شرکت اپل تایید کرده است که در تاریخ 27 اکتبر از سری محصولات جدید مک خود رونمایی ... سایت عنوان | 6 آبان منتظر رونمایی از مک‌های جدید اپل باشید www.onvan.com/125581/6-آبان-منتظر-رونمایی-از-مک‌های-جدید-اپل/‏ 19 ا کتبر 2016 ... مطابق با گزارش جدیدی که وب سایت Recode منتشر کرده، شرکت اپل تایید کرده است که در تاریخ 27 اکتبر از سری محصولات جدید مک خود رونمایی ... منتظر معرفی مک بوک های جدید در کنفرانس 6 آبان اپل باشید | گجت نیوز gadgetnews.ir/129614/مک-بوک-های-جدید-در-کنفرانس-6-آبان-اپل/‏ - ذخیره شده 21 ا کتبر 2016 ... اینطور که مشخص شده، اهالی کوپرتینو قصد دارند در کنفرانس 6 آبان اپل از نسل جدید مک بوک های خود رونمایی کنند. علاوه بر این، در تیزر رسمی این ... منتظر معرفی مک بوک های جدید در کنفرانس 6 آبان اپل باشید » طراحی ... sefaresh.net/.../7802-منتظر-معرفی-مک-بوک-های-جدید-در-کنفرانس-6-آبان-اپل-باشید.html‏ - ذخیره شده اینطور که مشخص شده، اهالی کوپرتینو قصد دارند در کنفرانس 6 آبان اپل از نسل جدید مک بوک های خود رونمایی کنند. علاوه بر این، در تیزر رسمی این رویداد، عبارت “hello ... در رویداد 6 آبان، اپل از چه محصولاتی رونمایی می‌کند؟ فیسیت: - چهره و ... https://faceit.ir/news/.../در-رویداد-6-آبان--اپل-از-چه-محصولاتی-رونمایی-می-zwnj-کند‏ - ذخیره شده 25 ا کتبر 2016 ... ما امیدواریم که شما منتظر رونمایی از یک آی مک و یا مک پرو جدید در رویداد 6 آبان اپل نبوده باشید؛ چرا که با خواندن این خبر ناراحت خواهید شد. «مینگ چی ... منتظر رویداد اپل 6 آبان باشید - محبوب ها mahboobha.ir/tag/منتظر-رویداد-اپل-6-آبان-باشید‏ - ذخیره شده 2 مارس 2017 ... تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2017 اپل اعلام شد؛ منتظر رونمایی از آی او اس 11 ... منتظر معرفی مک بوک های جدید در کنفرانس 6 آبان اپل باشید. امکان رونمایی از مک بوک های جدید در 6 آبان » ویاتک viatech.ir/please-be-a-new-macbook-pro-apple-teases-new-macs-for-october-27-event/‏ - ذخیره شده 20 ا کتبر 2016 ... هرساله اپل در رویداد خاص از مک بوک های جدید خود رونمایی می‌کند حال تاریخ جدیدترین رویداد اپل مشخص شده است. با ویاتک همراه باشید. اپل دعوت‌نامه‌های ... حال ما منتظر رونمایی از لپ‌تاپ ها و دسکتاپ های آلومینیومی از سازنده‌ی آیفون‌ها هستیم.