مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور

[ad_1]
تین‌نیوز| دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران چهار کشور جهان است. مسوولان گردشگری برزیل اعلام کردند در راستای جذب حداکثری توریست‌های خارجی، در حال بررسی حذف دائمی اخذ ویزا برای شهروندان کشورهای آمریکا، کانادا، استرالیا و ژاپن هستند.

مارکس بلتارو، وزیر جدید گردشگری برزیل این پیشنهاد را هفته گذشته و در جریان برگزاری جشنواره گردشگری در برزیل مطرح کرد.برزیل علاقه‌مند به جذب گردشگر و سرمایه‌گذار خارجی در این کشور است و هزینه اخذ ویزا برای ورود به این کشور را که در حال حاضر ۱۶۰ دلار است نیز لغو کرده است.

برنامه لغو ویزا در ابتدا برای یکسال به صورت آزمایشی برگزار می‌شود و در صورتی که رشد گردشگری در این مدت طبق انتظارات باشد، این برنامه دائمی خواهد شد و سایر کشورها نیز می‌توانند اقدامی متقابل داشته باشند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

تلاش بعضی‌ها برای حذف شعارهای استکبار ستیزانه در ……ایران در تحقق اهداف خود در اوپک شکست خورد در تلاشند تا شکست خود را به جای پیروزی جا ویزای اربعین برداشته شد پایگاه اطلاع رسانی رجانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت امسال زایران اربعین از مرز بین المللی الف بازداشت نایب رئیس یکی از انجمن های ورزشی …یک منبع آگاه در بزریل روز شنبه خبر داد که پلیس این کشور یکی از مسئولان ورزش ایران را الف واکنش حسن یزدانی وقتی در برزیل تصویری از …واکنش حسن یزدانی وقتی در برزیل تصویری از مادرش را دیدپارسینهدر گفتگو با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان شد؛ چرا در ایران زلزله جدی نامه امام علیع به مالک اشتر ای مالک اگر شب هنگام …نامه امام علیع به مالک اشتر ای مالک اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن اخبار گردشگری اثر تعطیلات بر بازار گردشگری و سهام تایلند تایلند یکی از کشورهایی است که در امر جذب



لینک منبع :برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور

برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1074135‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران چهار کشور جهان است. به گزارش «ایسنا»، مسوولان گردشگری برزیل اعلام کردند در ... برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور urdu.tebyan.net/index.aspx?pid=339493‏ 26 ا کتبر 2016 ... مسئولان گردشگری برزیل اعلام کردند در راستای جذب حداکثری توریست های خارجی، در حال بررسی حذف دائمی اخذ ویزا برای شهروندان کشورهای آمریکا، ... برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور - تبیان article.tebyan.net/.../برزیل-در-حال-تلاش-برای-لغو-ویزای-4-کشور‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... مسئولان گردشگری برزیل اعلام کردند در راستای جذب حداکثری توریست های خارجی، در حال بررسی حذف دائمی اخذ ویزا برای شهروندان کشورهای آمریکا، ... برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/10/26/1531720‏ 26 ا کتبر 2016 ... دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران چهار کشور جهان است. به گزارش «ایسنا»، مسوولان گردشگری برزیل اعلام کردند در . برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور - تی نیوز tnews.ir/news/1b9873040415.html‏ 26 ا کتبر 2016 ... تین نیوز| دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران چهار کشور جهان است. مسوولان گردشگری برزیل اعلام کردند در راستای ... برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور - شبکه اینترنتی آفتاب tnews.ir/news/a68572991981.html‏ 26 ا کتبر 2016 ... دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران چهار کشور جهان است. به گزارش «ایسنا»، مسوولان گردشگری برزیل اعلام کردند در . برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای ۴ کشور - تین نیوز www.tinn.ir/fa/doc/news/.../برزیل-حال-تلاش-لغو-ویزای-4-کشور‏ - ذخیره شده 26 ا کتبر 2016 ... تین‌نیوز| دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران چهار کشور جهان است. مسوولان گردشگری برزیل اعلام کردند در راستای ... برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور - روجانیوز news.rooja.org/fa/content/890157.html‏ 26 ا کتبر 2016 ... دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران چهار کشور جهان است. به گزارش «ایسنا»، مسوولان گردشگری برزیل اعلام کردند در ... حذف ویزای برزیل برای گردشگرانِ 4 کشور - عکس lahzenews.ir/fa/news/44536/حذف-ویزای-برزیل-برای-گردشگرانِ-4-کشور‏ 25 ا کتبر 2016 ... دولت برزیل اعلام کرد در حال بررسی حذف دائمی ویزا برای گردشگران پنج کشور جهان است. به گزارش ایسنا، مسئولان گردشگری برزیل اعلام کردند در ... کشور برزیل در حال سعی برای کنسل ویزای 4 کشور - سرزه www.serze.com/کشور-برزیل-برای-کنسل-ویزای-کشور-2161130/‏ - ذخیره شده 1 نوامبر 2016 ... برزیل در حال تلاش برای لغو ویزای 4 کشور مسئولان جهانگردی کشور برزیل اعلام کردند در راستای جذب حداکثری گردشگرهای خارجی، در حال وارسی حذف ...