مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد

[ad_1]

به گزارش ستاره ها؛ همان‌طور که در ویدیو تبلیغاتی این شرکت دیدیم این خودرو توانست رقبای نامدار خود مانند Tesla Model S P90D و Ferrari California T و BMW i8  و Dodge Viper  را با استفاده از ۲ موتور برقی و توان تولیدی بیش از ۹۰۰ اسب بخار به‌ راحتی در یک درگ از پیش رو بردارد. 

 Tesla S رقیب پیدا کرد

Edna دردرجه اول یک قدرت نمایی چشم گیر برای  Atieva بود که اکنون تحت نام Lucid Motors فعالیت می کند، این نام تجاری است آماده است که اولین ماشین تولید خود را با این نام تجاری منتشر کند. اگرچه تا کنون رسما نامش  ذکر نشده است اما این خودرو برای رقابت شانه به شانه با Tesla مدل S  طراحی شده است.

زمانی همه چیز جالب تر می شود که شما متوجه می شود  Lucid Motors’ CTO همان مدل سابق Model S Chief  Engineer Peter Rawlinson  است.
 

 Tesla S رقیب پیدا کرد

چطور دو مدل  S  و  Lucid Motors با هم یکی می شوند؟ خیلی زود است که این نکته را بیان کنیم،   هرچند Rawlinson  قبلا اعلام کرده بود که ماشینی حول و حوش   ۹۰۰  اسب بخار تولید خواهد کرد که یک باتری Kwh78 آن را تغذیه خواهد کرد و ویژگی آن رانندگی حدود ۳۰۰ مایل خواهد بود. دقیقا در اواسط تنظیم  Model S ، باتری ها از ۶۰Kwh  به ۱۰۰Kwh تغییر پیدا کردند که نتیجه آن افزایش میزان مسافت طی شده  از ۲۱۸ مایل به ۳۱۵ مایل بود.

علاوه بر سطح بالای عملکرد الکتریکی این خودرو ،  از اولین ماشین Lucid Motors  می‌توان انتظار میزان بالاتری از امکانات رفاهی و تکنولوژی را داشت.

این شرکت در وب‌سایت خود می گوید از ویژگی های خودروهای ما سیستم رانندگی خودکار، ارتباط با صدای انسان، و رابطه بصری با راننده می باشد. با نشستن در صندلی های جلو یا عقب،  پردازنده ای هوشمند  تجربه ای متفاوت از رانندگی در جاده را به شما ارائه خواهد داد.
 

 Tesla S رقیب پیدا کرد

تصاویر زیادی از این خودرو وجود ندارد، با این حال در تصاویر تبلیغاتی، ما به تجربه ای لوکس دست خواهیم یافت، همان‌طور که دوستان ما در The Drive اشاره کردند لبه جلوی آن مانند نسل پنجم  Chevy Camaro  زشت به نظر می رسد.

زمانی که مشخصات کامل و عکس‌های  Lucid Motors منتشر شود به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


24 ا کتبر 2016 ... خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد. اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی ...24 ا کتبر 2016 ... اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی به نظر می آید، اما در زیر پوست به ...شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می کنیدکشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت کلیک: اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به ...24 ا کتبر 2016 ... اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی به نظر می آید، اما در زیر پوست به ...اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی به نظر می آید، اما در زیر پوست به ظاهر ساده آن یک ...خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد. ۱۳۹۵-۰۸-۰۳. admin. جوابی بنویسید جواب را باطل کن. ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *. دیدگاه. نام *.این خودرو از توان خروجی ۶۰۰ اسب بخار بهره میبرد و رقیب مستقیم خودروی تسلا S به حساب میآید. در سال ۲۰۱۲ میلادی، یعنی زمانی که خودروی تسلا مدل S شروع به فروختن کرد، دیگر شرکتهای ... پیدا شدن سر مرغ در غذای فوتبالیست مشهور جنجال به پا کرد!اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی به نظر می آید، اما در زیر پوست به ظاهر ساده آن یک ...در صورتي كه رقيب سرسخت اين خودرو يعني تسلا مدل S از يك پلت فرم مستقل بهره مي برد. ... كايمن و پانامرا هيبريدي علاقه بسياري به توليدات دوستدار محيط زيست پيدا كرده و بدنبال اين توليدات خيره كننده پورشه پاجون را در اينده روانه بازار خواهد كرد.


کلماتی برای این موضوع

عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید عصر خودرو خریداران خودرو همیشه به دنبال بهترین بررسی نیسان ایکس تریل رقیب هیوندای سانتافه …بررسینیسانایکستریلرقیبهمانطور که میدانید دو خودروی جدید از نیسان به زودی به خیابان های ایران راه پیدا بهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای … نکسوس مدل با اینکه یک سال از عرضه این محصول میگذرد اما هنوز هم یکی از عصر خودرو نسل جدید ب ام و ۱ به ایران آمد قیمت و …عصر خودرو نسل جدید از ب ام و مدل طی مراسمی از سوی پرشیا خودرو معرفی شد گروه صنعتی کرمان خودروپروژه درب خروج هوشمند در مقدمات هوشمندسازی درب خروج گمرکات آغاز شد به گزارشآلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادآلفارومئوآلفا رومئو در بسیاری از زمینه‌ها و دسته‌های موتورهای اسپرت توانسته رقابت موفقی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …ستاره‌شناسان با استفاده از شواهد دنباله‌دارها و مدل‌های جدید، نظریه جدیدی را مطح شواهدی مبنی بر فضایی بودن ایلان ماسک گجت نیوزشواهدیمبنیبرفضاییبودن۱۱ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۵۶ مدارگرد اگزومارس اولین تصاویرش از سطح مریخ را ارسال کرد ۱۱ آذر ۹۵ لیفان ایکس اتوماتیک بخریم یا رنو ساندرو …لیفانایکساتوماتیکبخریممشخصات فنی لیفان ایکس اتوماتیک رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک تعداد سیلندر تعداد لیست به روز قیمت گوشی موبایل آی تی رادارلیست قیمتسخت افزار گوشی اکسپریا و کاملا شبیه به هم است یعنی یک چیپ به همراه



لینک منبع :خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد

خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../خودروی-تسلا-مدل-s-رقیب-پیدا-کرد‏ - ذخیره شده 24 ا کتبر 2016 ... خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد. اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی ... تصاویر برای خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد 1eshareh.com/fa/news/خودروی-تسلا-مدل-S-رقیب-پیدا-کرد‏ اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی به نظر می آید، اما در زیر پوست به ظاهر ساده آن یک ... خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد - تی نیوز tnews.ir/news/4ff272907542.html‏ 24 ا کتبر 2016 ... خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد. اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون باری سفید معمولی ... خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد - رسانه خبری تحلیلی پژوهشی ... tnews.ir/news/5aa872874187.html‏ 24 ا کتبر 2016 ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت کلیک: اوایل سال جاری، Atieva با نمایش خودروی Edna در کالیفرنیا همه را به حیرت انداخت. Edna یک ون ... به‌صرفه‌ترین خودروی تسلا مدل S گران می‌شود - Seltec seltec.ir/?p=199‏ 13 نوامبر 2016 ... 1466162457_336_the-tesla-model-s-60-returns-to-the- ... شرکت تسلا تایید کرده که قیمت به‌صرفه‌ترین خودروی مدل S این ... سامسونگ گلکسی S8 رقیب جدید پیدا کرد · آیا آیفون بعدی از دوربین سه بعدی ساخت ال‌جی بهره می‌برد؟ خودروی تسلا مدل S رقیب پیدا کرد ** اوایل سال جاری، Atieva با نمایش ... www.linkjoo.ir/?page=matn&code=linkjoo122424123837969705‏ آغاز مجدد حملات روسیه به مواضع داعش در سوریه · آغاز مجدد حملات روسیه به مواضع داعش در سوریه · باران، بازی ایران مقابل سوریه را به تأخیر انداخت · باران، بازی ایران مقابل ... رقیب چینی تسلا مدل S را ببینید+تصاویر 8tag.ir/news/834597992698862662-4344687993838482522‏ - ذخیره شده 23 مارس 2017 ... به گزارش پایگاه خبری «»، شرکت هیبرید کینتیک اولین بار کانسپت H600 را در نمایشگاه خودرویی ژنو 2017 معرفی کرد. این کانسپت ... تسلا مدل S جدید، سومین خودروی سریع جهان است | دیجی‌کالا مگ - Digikala https://www.digikala.com/.../تسلا-مدل-s-جدید-سومین-خودروی-سریع-جهان-ا/‏ - ذخیره شده 24 آگوست 2016 ... تسلا مدل S. تسلا نسخه‌ی جدیدی برای خودروی سدان مدل S معرفی کرد. ... پورشه هم می‌خواهد در سال ۲۰۱۹ رقیب تسلا را با ۳۰۰ مایل دامنه حرکت وارد بازار کند. خودروی تمام الکتریکی پورشه، رقیب مستقیم تسلا S - Digikala https://www.digikala.com/.../خودروی-تمام-الکتریکی-پورشه/‏ - ذخیره شده 15 سپتامبر 2015 ... در سال ۲۰۱۲ میلادی، یعنی زمانی که خودروی تسلا مدل S شروع به فروختن کرد، دیگر شرکت‌های خودروسازی به این فکر افتادند که باید در بازار خودرو‌های ...