مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه بواسیر را درمان کنیم؟

[ad_1]

برای اکثر افراد این سوال پیش آماده که آیا بواسیر راه درمانی دارد؟بواسیر چیست؟ بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده ( واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد.

 

بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود. علائم بیماری بواسیر چیست؟ خونریزی . امکان دارد خون قرمز روش به صورت رگه هایی در اجابت مزاج دیده شود یا به دنبال اجابت مزاج ، خون به مقدار کم و به مدت کوتاهی چکه کند.

 

درد، خارش یا ترشح مخاطی پس از اجابت مزاج وجود یک برجستگی در مقعد احساس این که پس از اجابت مزاج ، راست روده به طور کامل تخلیه نشده باشد (این حالت تنها در مورد بواسیر بزرگ دیده می شود). التهاب و تورم راههای درمان بواسیر ناحیه عفونی را به مدت 15 دقیقه،

 

هر روز سه بار، در آب گرم خیس کنید. با حوله نرم و یا سشوار، آرام خشک کنید. تورم و خارش را با کیسه های یخ کاهش دهید. اگر این کار جواب نداد، شاید کیسه های آب داغ جواب بدهند. سرکه سیب تورم و خارش ناشی از بواسیر داخلی و بیرونی را کاهش می دهد.

 

چگونه بواسیر را درمان کنیم؟

 

بهتر است از سرکه سیب خالص و غیر پاستوریزه استفاده کنید، چرا که قوی تر هستند. در بواسیر بیرونی، ابتدا ناحیه عفونی را به آرامی تمیز کنید. کمی از سرکه سیبرا به پارچه کتان بمالید و روی ناحیه بمالید. شاید اول کار احساس سوزش شدیدی داشته باشید که پس از مدتی رفع می گردد.

 

این کار را چند بار در روز انجام دهید تا تورم کاهش بیابد. در بواسیر داخلی، یک قاشق چای خوری سرکه را قورت داده و روی آن یک لیوان آب بخورید. حداقل دوبار این کار را انجام دهید. حتما بعد از خوردن سرکه آب بخورید تا اسید معده متعادل شود. می توانید کمی عسل اضافه کنید تا طعم سرکه را بتوانید تحمل کنید.

 

زیاد آب بخورید. حداقل روزی 6 لیوان آب بخورید. الکل تاثیری منفی دارد. اگر از مکمل استفاده می کنید، حداقل 8 لیوان آب بخورید. در فصول گرم، لباس تنگ نپوشید. لباس تنگ باعث تعریق شده و خارش و التهاب را سبب می شود. پارچه های نایلونی، از آنجایی که تعریق را زیاد می کنند،

 

برای پوست ضرر دارند درمان طبیعی بواسیر و مواد غذایی مفید برای بواسیر: درمان علل اصلی یبوست تنها راه رهایی از این مشکل میباشد. درابتدا تمام مسیر گوارشی برای چندین روز باید استراحت کنند تاروده پاک شود. بدین منظور بیمار باید خورن میوه را حداقل تا شش روز ادامه دهد پس از آن ممکن است از غذاهای طبیعی برای راحت مدفوع کردن استفاده نماید.

 

چگونه بواسیر را درمان کنیم؟

 

درمان بواسیر با انجیر خشک چند انجیر خشک را با آب گرم بشویید وشب آن را خیس نمایید. صبح انجیر وآبی که انجیر در آن خیس خورده را میل نمایید.خوردنانجیر هنگام عصر نیز مفید میباشد. خوردن انجیر زمانی اثر گذار است که چندین هفته خوردن آن را ادامه دهید. دانه های ریز انجیر باعث تحریک روده وحرکت مدفوع میشود .

 

درمانهای خانگی باعث کاهش فشار درقسمت مقعد و کاهش میزان بواسیر میشود. برای رهایی یافتن از این بیماری باید از مبتلاشدن به یبوست جلوگیری نمایید . درمان بواسیر با تربچه مخلوط صد میلی گرم از تربچه رنده شده ویک قاشق عسل ویا نوشیدن آب این سبزی دو بار درروز درحدود 60 الی 90 میلی گرم دردرمان بیماری مفید میباشد.

 

این روش درمانی میتواند به شکل داروی خارجی نیز استعمال شود . تربچه سفید را باشیر ترکیب نمایید تابه شکل خمیر درآید استفاده آن درمحل درد باعث کاهش یافتن ورم ودرد میشود. درمان بواسیر با شلغم آب برگ آن باید گرفته شود و 150 میلی گرم باید به بیمارداده شود و زمانیکه آب آنرا مصرف میکنید

 

خوردن میوه های خام و سبزیجات ضروری میباشد. برای بدست آوردن نتیجه بهتر، آب برگ شلغم را به اندازه یکسان با آب شاهی واسفناج و هویج مخلوط نمایید. درمان بواسیر با خوردن کدو سه قاشق چایخوری آب برگ کدو را با یک لیوان شیر بدون چربی مخلوط نموده وهرروز صبح مصرف نمایید وخمیر ریشه گیاه را نیز برای بدست اوردن نتیجه بهتر میتوانید استفاده کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


25 ا کتبر 2014 ... ... را در منزل، درمان کنید. در این چگونه درمان های خانگی بواسیر یا هموروئید را برایتان ب. ... استفاده کنید. بخوانید: چگونه رشد ناخن ها را سریعتر کنیم ...21 ژانويه 2012 ... مصرف این میوه یکی از مؤثرترین درمان برای بواسیر خونی میباشد. مصرف تربچه: مخلوط صد ... می خواستم بدانم برای درمان بواسیر به چه پزشکی مراجعه کنم.ممنون. با سلام ..... چگونه فرد معتاد را به زندگی بازگردانیم؟ فروش داروهای سمی ...بواسیر بیماری مزمن و دردناکی است که متاسفانه اکثر مبتلایان از ابراز آن خودداری می کنند. شما می توانید با شناخت علائم بواسیر درمان های خانگی “بواسیر” را دنبال ...17 ژانويه 2014 ... بیماری بواسیر یا هموروئید چیست و نحوه درمان آن چگونه است؟ ... بادست مجبورم جابندازم ،مدفوع سفت نیست ولی خیلی فشار میاد تا تموم بشه چه کنم؟بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی) واقع ... ... بیماری هموروئید یا بواسیر چیست و درمان آن چگونه است ؟ ..... جان کری: لازم است به طور شفاف اعلام کنم؛ محمدجواد ظریف وطن پرستی است که در تمام مدت مذاکرات با ...و چگونه این این دارو ها استفاده کنم؟ پاسخ : در بروشور ان .... می خواستم بدانم برای درمان بواسیر باید به پزشک با چه تخصصی مراجعه کنم؟ پاسخ : فعلا به متخصص ...همورئید یا بواسیر. شقاق یا فیشر. فیستول مقعد. سینوس موئی. کلون ورکتوم. یبوست. بیماریهای مقعد. مقالات. تماس با ما. تعیین وقت اینترنتی. فیلم جراحی دستگاه ...19 آوريل 2009 ... بیماری هموروئید یا بواسیر چیست و درمان آن چگونه است ؟ شرح بیماری : بواسیر عبارت است از سیاهرگهای گشادشده ( واریسی) در راست روده یا مقعد.2 ژانويه 2014 ... برای درمان بواسیر هیچ گاه جراحی را انتخاب نکنید چون بعلاوه مطالب گفته شده در بالا شما .... سلام ببخشید من بواسیر دارم و احتمالا باید عمل کنم6 جولای 2015 ... هموروئید یا بواسیر یک بیماری شایع است که خیلی ها با مشکلات آن درگیرند. هموروئید .... سلام ,توروخدا ی راهی جز لیزر بگید ک خودمون توی خونه بیرون زدگی بواسیرمونو درمان کنیم ,ممنون ... جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟


کلماتی برای این موضوع

خار پاشنه پا را چگونه درمان کنیم؟خار پاشنه پا را چگونه درمان کنیم؟ پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان پیک شفا بواسیر را درمان نکنیدهوالشافی بواسیر بواسیر و خونریزی آن، راهی است که بدن برای پیشگیری از بسیاری از چگونه میخچه پا را برطرف کنیم؟چگونه میخچه پا را برطرف کنیم؟ پربیننده ترین خبرها عزیزانتان را به راحتی هیحان زده بواسیر چیست و درمان بواسیر آکادرمان بواسیربواسیر بادی چیستبواسیر چیست درمانبواسیر چیستبواسیر چیست؟وراه درمان چگونه کبدمان را مثل دسته گل تمیز کنیم آکاچگونه کبدمان را مثل دسته گل تمیز کنیم از کجا بفهمیم کبدمان چرب شده؟ این دسته از مردان بواسیر چیست؟ بواسیر و راه درمان بواسیربواسیر و شقاق چیست ؟ از شایع ترین عللی که بیماران ، به نام بواسیر مراجعه می نمایند هماندرمان بواسیر هموروئید پورتال پارسه گرددرمانبواسیربا استفاده از این گیاهان می توانید درد بواسیر هموروئید خود را کاهش دهیدمبتلایان به هموروئید چه بخورند؟هموروئید اختلال رایج در مقعد و رکتوم است و زمانی که رگ های پیرامون مقعد یا ناحیه پایین پرسش و پاسخبا توجه به ایجاد و گسترش شبکه‌های اجتماعی با نام دکتر زرین آذر، در اینجا اعلام می چگونه حنجره و تارهای صوتی سالم و صدایی رسا …چگونه حنجره و تارهای صوتی سالم و صدایی رسا داشته باشید؟چگونه چاق شویم؟ چگونه چاق شویم چگونه چاق شویم؟قبل از مطالعه توصیه های موجود در این مطلب، توجه کنید که محصولات فروشگاه تجسم خلاق به تجسم خلاق خوش …شما می توانید محصولات تجسم خلاق را از سایت مطمئن خرید کنید جهت هرگونه راهنمایی یا مهرطب درمان کم خونی به روش طب سنتی…درمان کم خونی به روش طب سنتی… نوشته شده توسط مدیر در ۱۰۰۲۱۳۹۰ – ۳۳۶ بظ منبع



لینک منبع :چگونه بواسیر را درمان کنیم؟

چگونه درمان های خانگی بواسیر را بشناسیم | pHow.ir phow.ir/19005_چگونه-درمان-های-خانگی-بواسیر-بشناسیم.html‏ - ذخیره شده - مشابه 25 ا کتبر 2014 ... بواسیر درد در ناحیه باسن است که البته باید بدانید چطور آن را در منزل، درمان کنید. در این چگونه درمان های خانگی بواسیر یا هموروئید را برایتان ب. برای درمان بواسیر چه باید کرد؟ - بیماری - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../برای-درمان-بواسیر-چه-باید-کرد-‏ - ذخیره شده - مشابه 21 ژانویه 2012 ... سلامت نیوز :تعداد قابل توجهی از مردم از بیماری بواسیر رنج می برند. ... مصرف این میوه یکی از مؤثرترین درمان برای بواسیر خونی میباشد. ... بواسیر را چطور درمان کنیم؟ ..... 17ضربه چاقو به‌خاطر شک · بی‌سرپرستی سرچهارراه فقر · بحران در ۲میلیون هکتار از دشت‌های خوزستان · چگونه در ماه رمضان دهانی خوشبو داشته باشیم؟ بواسیر را چطور درمان کنیم؟ - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../بواسیر-را-چطور-درمان-کنیم-‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2016 ... بواسیر را چطور درمان کنیم؟ سلامت نیوز: فقط کافی است یک جای کار بلنگد تا نظم و هماهنگی همه ارگان‌های بدن به‌هم بریزد و بدن دیگر همانی نباشد که بود ... چگونه بواسیر را درمان کنیم؟ - ایران ناز www.irannaz.com/بواسیر-را-درمان-کنیم؟.html‏ - ذخیره شده برای اکثر افراد این سوال پیش آماده که آیا بواسیر راه درمانی داردبواسیر چیست بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده واریسی در راست روده یا م. درمان بواسیر بدون عمل - کلینیک تخصصی بیماری های نشیمن گاه www.darmancolorectal.com/...treatment/.../درمان-بواسیر-بدون-عمل‏ - ذخیره شده - مشابه 27 سپتامبر 2016 ... در زمان های گذشته ​درمان بواسیر به روش سنتی انجام می شد که این روش ... در حال حاظراز 3 روش با 3گونه لیزر در این کلینیک برای درمان بواسیر مورد ...... سلام اخر من بچه شما رو معاینه نکرده چگونه کمکش کنم تشریف بیارید درخدمتم. پاسخ. هموروئید را با درمان های خانگی پیشگیری و درمان کنید. - زنجفیل www.zanjefil.com/درمان-خانگی-هموروئید-بهترین-راه-برای-پ/‏ - ذخیره شده - مشابه 6 جولای 2015 ... هموروئید یا بواسیر یک بیماری شایع است که خیلی ها با مشکلات آن ... علاوه بر اینکه داروها و پمادهای مختلف برای درمان و کاهش اثرات این .... سلام ,توروخدا ی راهی جز لیزر بگید ک خودمون توی خونه بیرون زدگی بواسیرمونو درمان کنیم ,ممنون. درمان های خانگی بواسیر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/269166/درمان-های-خانگی-بواسیر‏ - ذخیره شده - مشابه 24 نوامبر 2015 ... درمان خانگی بواسیرهموروئید یک رگ خونی متورم و ملتهب در رکتوم یا ناحیه ... شدت علائم: اگر شما در منزل هموروئید را درمان کردید بواسیر شما باید بهبود یابد. ..... پماد چی باید از داروخونه بگیریم واسه هموروئید خارجی چیکار کنیم بره تو درمان - 14 راه حل براى تسکین درد حاصل از فیشر www.drmehrdadrezaie.com/index.aspx?siteid=143&pageid...‏ - ذخیره شده - مشابه 14 راه حل براى تسکین درد حاصل از فیشر. تشابهاتى بین فیشرهاى اطراف مقعد و هموروئید )بواسیر( وجود دارد. هموروئید اغلب یک تورم در سیاهرگ است. فیشرها به ترک ... انواع هموروئید (بواسیر) چیست و چطور درمان میشود؟ - عصرعلم www.asreelm.com/what-is-hemorrhoids/‏ - ذخیره شده - مشابه 17 ژانویه 2014 ... هموروئید یا بواسیر، به معنی ورم و آماس رگهای انتهای مقعد است. این بیماری یکی از شایع ترین بیماریهای مقعد بوده و میتواند دردناک باشد ولی معمولا ... مصرف سیر بواسیر را درمان می‌کند - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../مصرف-سیر-بواسیر-را-درمان-می‌کند.html‏ - ذخیره شده مصرف سیر بواسیر را درمان می‌کند متبلایان به بواسیر باید از مصرف عدس، بادمجان، اغذیه شور و ... زنجبیل و لاغری؛ نحوه مصرف زنجبیل برای چربی سوزی چگونه است؟