مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین جاذبه های گردشگری امارات

[ad_1]

نقاط حیرت انگیز امارات، که حتما باید دیده شوند؛

Dubai in United Arab Emirates

امارات خیلی سریع پیشرفت کرد و تبدیل به یک کشور فوق توریستی در منطقه شد، شاید دیدن جاذبه‌های امارات علاوه بر تجربه هیجان انگیزش یک درس بزرگ خودباوری برای هر انسانی باشد.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ همانطور که می دانید امارات بدلیل اجرای ایده های نو و ایجاد جاذبه هایی که خیلی ها حتی آن را رویایی می دانند، به منبع الهامی برای کشورهای دیگه بدل شده است .گردشگرانی که بی پیروا از اقصی نقاط دنیا به امارات سرازیر می شوند تا شاهد پیشرفت این کشور حاشیه ی خلیج فارس باشند و سال به سال بر محبوبیت تورهای دبی افزوده می شود.با ما نگاهی به جاذبه های مهم گردشگری امارات بیندازید.

برج خلیفه

برج خلیفه یکی از شاهکارهای بدیع معماری و مهندسی است. در طبقات ۱۲۴ و ۱۴۸ این برج مکان های مخصوصی برای مشاهده ی مناظر زیبای بیرون و در طبقه ۱۲۲ رستوران و بار نوشیدنی قرار دارد. این برج که بلندترین ساختمان جهان است، ۸۲۸ متر (معادل هفت برابر بیگ بن در لندن) ارتفاع دارد و پس از شش سال ساخت، در ۴ ژانویه سال ۲۰۱۰ افتتاح شد. بیش از ۱۳۰۰۰ کارگر و مهندس شبانه روز بر روی این پروژه کار کردند تا بتوانند هر سه روز یک طبقه از این برج را بالا ببرند.

burj-khalifa

دنیای فِراری

دنیای فِراری ابوظبی یک پارک موضوعی است که در حوزه تفرجگاه ساحلی جزیره یاس در ابوظبی در امارات متحده عربی ساخته شده است. دنیای فِراری اولین و تنها پارک موضوعی با برند فراری و بزرگترین پارک موضوعی فضای بسته دنیاست. مساحت دنیای فِراری ۸۶۰۰۰ مترمربع برابر با مساحت ۷ زمین فوتبال است.
اگر دنیای فراری را سرپا کنیم، با داشتن بیش از ۳۰۰ طبقه بلندترین سازه ساخت بشر دنیا می شود.
دنیای فراری با داشتن حدود ۱۷۲۰۰۰ قطعه که در ساخت سازه ی آن به کار رفته، بزرگترین ساختمان با اسکلت فضایی است که تا به حال ساخته شده است. رولر کوستر معروف این پارک فرمولا روسا نام دارد و سریع ترین رولر کوستر دنیاست. وقتی سوار این وسیله بازی دیوانه کننده هستید همان نیروی “جی” به شما وارد می شود که هنگام “رانندگی با حداکثر سرعت و ترمز گرفتن” در یک ماشین فرمول یک به شما وارد خواهد شد.

ferrari-world

آکواریوم بازار دبی

بازار دبی، یکی از بزرگترین مجتمع های خرید دنیا، در بالای برج ۲۰ میلیارد دلاری دبی قرار دارد. نگین درخشان بازار آکواریوم عظیم آن است که گنجایش ۱۰ میلیون لیتر آب را در خود دارد. بیش از ۳۳۰۰۰ گونه جانوری از جمله ۴۰۰ کوسه در این آکواریوم زندگی می کنند. آکواریوم بازار دبی تحت عنوان “بزرگترین پانل آکریلیک” دنیا در کتاب گینس به ثبت رسیده است. اندازه پانل آکواریوم ۸.۳ در ۳۲.۸۸ متر و ضخامت آن ۷۵ سانتی متر است که با این حساب آکواریوم “چورامی” اوکیناوا ژاپن را پشت سر می گذارد.

همچنین بخوانید: جاهای دیدنی دبی

dubai-aquarium

مسجد جامع شیخ زاید

مسجد شیخ زاید ، با گنجایش ۴۱۰۰۰ نفر نمازگزار ، یک شاهکار تمام عیار طراحی و معماری نوین اسلامی است. این مسجد ۸۰ گنبد مرمر دارد. سقف مسجد توسط ۱۰۰۰ ستون برافراشته شده و در چهارگوشه آن چهار مناره ۱۰۷ متری قرار دارد. برای ساخت مسجد ازبیش از ۱۰۰،۰۰۰ تن مرمر خالص یونانی و مقدونی استفاده شده است. از طراحی های گل مدرن همراه با سنگ های قیمتی همچون لاجورد اصل، عقیق قرمز، یاغوت ارغوانی، صدف، یَشَم و مروارید برای تزئین مرمرها استفاده شده است. استفاده از این سنگ های رنگارنگ در کنار کاشی های هندسی سنتی معماری اسلامی باعث بوجود آمدن تضادی چشم نواز شده است.

sheikh-zayed-grand-mosque


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


معرفی جاذبه های گردشگری دبی پسندیدم 29. 28 شهريور 1395 11:01 71 معرفی جاذبه های توریستی. دبی (دوبی) یکی از ... شرایط آب و هوایی و بهترین زمان سفر به دبی: ...جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های توریستی استانبول,جاذبه های توریستی استانبول ... یکی از جاذبهٔ های گردشگری و مکانهای دیدنی دبی است. .... بهترين طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.مکانهای تفریحی دبی گردشگری دبی آثار تاریخی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,دبی,جاهای دیدنی ... بهترین زمان برای بازدید از این شهر بین ماه های آبان تا اسفند است.امارات متحده عربی کشوری امیر نشین با مساحت کم اما با جاذبه های گردشگری بی نظیر از بهترین گزینه های گردشگری است به عنوان نمونه، مسجدشیخ زاید ابوظبی در ...16 مه 2015 ... این پیست اسکی که در واقع زمستان را در دل گرمای دبی بازسازی کرده است یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آید. این محل دارای ۵ بوم ...جاذبه های گردشگری و توریستی دبیدر طول چند سال، دبی از یک شهر معمولی به شهری شگفتانگیز و یکی از مهمترینهای دنیا تبدیل شده ... بهترین زمان برای رزرو هتلجاذبه هاي گردشگري دبي ... شرايط آب و هوايي و بهترين زمان سفر به دبي .... گردشگري يکي از استراتژي هاي مهم امارت دبي براي سرازيري دلار به امارات متحده مي باشد .بهترین تفریحات دبی تور دبی از تورهای مورد علاقه ایرانی ها و سایر مردم دنیاست . شهر دبی یکی از شیخ نشین های امارات هستش که سالهاست برای پیشرفتش در…جاذبه های گردشگری و دیدنیهای دبی و مراکز تفریحی. ... آبی، جايزه بهترين طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.


کلماتی برای این موضوع

بهترین جاذبه های گردشگری امارات جاهای دیدنی و …بهترین جاذبه های گردشگری اماراتامارات خیلی سریع پیشرفت کرد و تبدیل به یک کشور فوق برترین جاذبه های گردشگری در امارات راس …جاذبه های امارات راس الخیمه در میان کوه هاجر و خلیج فارس باشکوه واقع شده و یکی از جاذبه های امارات کافه گردشخارجیامارات معرفی جاذبه های گردشگری و جاذبه های توریستی امارات کافه گردش شما را از بهترین معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکنددبی از دیگر امارت‌های امارات به عنوان یکی از بهترین جاذبه های گردشگری امارات سفر به امارات جاهای دیدنی و گردشگری امارات جاهای دیدنی اماراتبهترین جاذبه‌ی گردشگری امارات های گردشگری امارات جاذبه های گردشگری ابوظبیجهانگردیپایتخت امارات متحده‌ی عربی واقع در خلیج‌فارس که یکی از معرفی جاذبه های گردشگری جاذبه های گردشگری دبی جهانگردی دلیل وجود جاذبه های گردشگری تاریخی و است یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی جاذبه های گردشگری دبی امارات متحده عربی دبیگردشگریامارات مورد جاذبه های گردشگری دبی یکی از بهترین خاطرات جاذبه های گردشگری اماراتدبی مناطق دیدنی دبیجاذبههایجاذبه های گردشگری اماراتدبی بهترین زمان مسافرت به دبی ،ماه های زمستان استچون در جاذبه های گردشگری دبی سایت مرجع دبیجاذبهگردشگریدبیجاذبه های گردشگری بهترین تفریحات دبی شهر دبی یکی از شیخ نشین های امارات هستش که جاذبه های گردشگری دبی امارات دبیجاذبه های گردشگری دبی های گردشگری دبی امارات بهترین فصل دبی جاذبه های گردشگری دبی اطلاعاتگردشگریجاذبههایپانزده چاذبه از جاذبه های گردشگری دبی امارات متحده عربی بهترین مراکز خرید جاذبه های گردشگری دبی جاذبه های گردشگری و پارک های امارات ترین تورهای دبی بهترین تور های معرفی دبی و جاذبه های گردشگری آنمعرفی دبی و جاذبه های گردشگری آن دبی یکی از هفت امارت امیر نشین امارات متحده عربی استجاذبه های گردشگری دبی دیدنی های دبی امکان ……به کجا سفر کنیمجاذبه های گردشگری دبی، تور موفق و بهترین های و موفقیت کشور امارات در دست جاذبه های توریستی دبی، هتل های ارزان دبییکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه امارات متحده صنایع دستی و گردشگری مکانهای دیدنی دبی دبی از دیگر امارت‌های امارات یکی از جاذبهٔ های گردشگری و معرفی جاذبه های جاهای دیدنی دبی تور دبی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری دبی جاذبه های گردشگری دبی در امارات متحده جاذبه های گردشگری دبی گروه تورهای الیتجاذبههایگردشگریدبیهتل‌های امارات دبی بازسازی کرده است یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی به جاذبه های گردشگری امارات جاذبه های گردشگری دبی امارات جاذبه های گردشگری ابوظبی



لینک منبع :بهترین جاذبه های گردشگری امارات

معرفی جاذبه های گردشگری دبی | لست سکند lastsecond.ir/news/Dubai_Tourism‏ - ذخیره شده معرفی جاذبه های گردشگری دبی. ... شرایط آب و هوایی و بهترین زمان سفر به دبی: .... بیمارستان الوصل (043241111) به عنوان یکی از بهترین مراکز مراقبت اطفال در ... زورق: 10 دیدنی که باید در سفر به دبی ببینید zoraq.com/.../10-دیدنی-که-باید-در-سفر-به-دبی-ببینید‏ - ذخیره شده ... پارک آبی دنیا. بهترین دیدنی‌های دبی را بخوانید و بشناسید. ... شترسواری در صحرا، اسکی روی شن و خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورهاست. اگر به دبی ... زیباترین مکان های دیدنی "شهر دبی" در امارات + تصاویر - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../زیباترین-مکان-های-دیدنی-شهر-دبی-در-امارات-تصاویر‏ - ذخیره شده 19 مارس 2016 ... یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است که یکی از هفت امارت امیر نشین امارت متحده عربی است. ... آنشایی با جاذبه های گردشگری امارات/ بخش 28 .... آبی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های ... تصاویر برای بهترین جاذبه های گردشگری امارات زیباترین مکان های دیدنی شهر دبی - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_26927.html‏ - ذخیره شده یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است دبی یکی از هفت امارت امیر نشین امارت متحده ... یکی از جاذبهٔ های گردشگری و مکانهای دیدنی دبی است. .... بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد. عکس، فال،اس ام اس. مطالب پیشنهادی. زیباترین جاذبه های گردشگری شهر باستانی همدان + عکس. آنچه برای سفر به دبی باید بدانید! - بیتوته www.beytoote.com/iran/pastime/around1-world-top.html‏ - ذخیره شده - مشابه مکانهای تفریحی دبی گردشگری دبی آثار تاریخی دبی,جاذبه های گردشگری دبی,دبی, جاهای دیدنی ... بهترین زمان برای بازدید از این شهر بین ماه های آبان تا اسفند است. جاذبه های گردشگری دبی - گردشگرها www.gardeshgarha.com/tourism/dubai-attractions/‏ - ذخیره شده - مشابه 16 مه 2015 ... این پیست اسکی که در واقع زمستان را در دل گرمای دبی بازسازی کرده است یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی به حساب می آید. این محل دارای ۵ بوم ... جاذبه های توریستی دبی - تور دبی www.dubaitourist.ir/category/جاذبه-های-توریستی-دبی/‏ - ذخیره شده - مشابه شهریور ۵, ۱۳۹۴ دیدگاه‌ها برای ضروری ترین دانستنی ها برای سفر به دبی بسته هستند ... امارات متحده عربی کشوری امیر نشین با مساحت کم اما با جاذبه های گردشگری بی ... کشوری که سعی دارد حفظ این رتبه از تمامی فرصت ها استفاده کند و در ان بهترین ... 10 مکان دیدنی دبی - Iran Gazette| تورآنتالیا https://www.irangazette.com/اخبار/9-اخبار/56-خبر-14.html‏ - ذخیره شده این بازار بهترین و معروفترین بازار طلای جهان می باشد که به نام سرزمین طلا نامیده می شود. ... گشت صحرا در دبی یکی از هوس انگیزترین و جالب ترین سفرهای دنیا است که در آن از تپه های شنی و ریگهای روان بازدید و .... جاذبه های گردشگری و دیدنی دبی 2 جاذبه های گردشگری و دیدنی دبی 2 - Iran Gazette| تورآنتالیا https://www.irangazette.com/تور-دبی/دیدنیهای-دبی.html‏ - ذخیره شده جاذبه های گردشگری و دیدنیهای دبی و مراکز تفریحی. ... آبی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.