مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

[ad_1]

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

شرکت اینستاگرام که زیر مجموعه ای از کمپانی بزرگ فیسبوک است جدیدا دفتر جدیدی برای خود انتخاب کرده است که طراحی داخلی زیبایی دارد. اگر نگاهی به دفاتر شرکت های نوپای حوزه فناوری بیاندازید، زیبایی خاص آنها شما را مسحور خود خواهد کرد؛ چوب، سطوح براق بتنی و رنگ های روشن را می توان اصلی ترین مشخصه این فضاها دانست.

 

اما هرچه این تازه کارهای صنعت تکنولوژی پخته تر شده و به بلوغ خود نزدیک تر می گردند دفاترشان نیز رنگ و بوی بزرگسالی به خود گرفته و به نوعی مدرن تر می شوند.در این میانه شاید اینستاگرام بهترین مثال باشد. این کمپانی اخیرا 350 تن از کارکنان خود را از ساختمانی یک طبقه در مقر سابق فیسبوک واقع در منلو پارک کالیفرنیا به یک ساختمان بازسازی شده کمی آنطرف تر انتقال داده.
طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرامایان اسپالتر مدیر هنری کمپانی مورد بحث برای طراحی داخلی ساختمان جدید با شرکت معماری Gensler همکاری های نزدیکی داشت و آنطور که خودش گفته قرار بر این بود که دفتر جدید بازتابی از اپلیکیشن اینستاگرام باشد.

 

وی در این باره گفت: ما تلاش داریم هدفمندتر و پالایش شده تر باشیم. در ادامه این مطلب می توانید پاره ای از جزئیات اعمال شده در طراحی داخلی بنای جدید را مشاهده نمایید.

 

لابی

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

لابی یا سالن ورودی این بنا را می توان نوعی گالری دیجیتالی دانست که محتوای خود را از فریم های مختلف اینستاگرامی می گیرد. اسپالتر می گوید: وقتی وارد سالن می شوید باید واقعا حس کنید که قدم به اینستاگرام گذاشته اید. اینستاگرام نه یک لوگوی بزرگ است و نه یک اپ، بلکه خود محتواست.

 

در این سالن هشت نمایشگر دیجیتالی خودنمایی می کنند که عکس، ویدیو و دیگر محتوای اینستاگرامی را روی خود نمایش می دهند.

 

سکوهای مختلف برای عکاسی با موبایل

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

با عبور از محوطه غذاخوری طبقه اول که با موزائیک های سفید و میز و صندلی های چوبی اش خودنمایی می کند به قسمتی می رسید که در اصل می توان آن را نوعی استودیو دانست. اینستاگرام برای طراحی این بخش که شامل یه ست ماژولار نورپردازی شده برای عکاسی موبایلی است از یک طراح هالیوودی کمک گرفته.

 

این ست ها نیز شامل یک ستاره چشمک زن، تابلو خورشید و ماه و آسمان غروب می شوند که در واقع همرنگ با لوگوی اینستاگرام است و بهترین مکان برای بازدیدکنندگان و کارکنان هستند تا اندکی در آنها درنگ کرده و از خود عکس بگیرند.

 

اتاق طراحی

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرامسالن های کنفرانس معمولا طراحی یکنواخت و خسته کننده ای دارند اما اسپالتر برای ساختمان جدید اینستاگرام اتاقی با دیوارهای سفید را در نظر گرفته که در آن می تواند همراه با تیمش به ایده پردازی و ارائه قابلیت ها و ویژگی های جدید برای این اپلیکیشن بپردازد. در این اتاق سطوح فومی بزرگ و قابل تعویضی روی دیوارها تعبیه شده

 

که اعضای تیم طراحی می توانند از آنها برای پیاده سازی ایده های خود و مطرح نمودنشان استفاده نمایند.میزها و صندلی های بلند درون این اتاق نیز افراد را به حرکت کردن در فضای آن تشویق می کنند. اسپالتر می گوید: این آیتم ها شاید چندان هم عجیب و غریب نباشند اما هدف اتاق را به کلی دگرگون خواهند نمود.

 

سالن غذاخوری

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرامهمین المان های بصری زیبا در باقی بخش های دفتر حتی سالن غذاخوری آن نیز اعمال شده است. به گزارش پارس ناز  در این فضا میزهای بزرگی قرار داده شده تا افراد بتوانند در مجاورت و با همراهی هم به صرف قهوه یا ناهار بپردازند. این میزهای بزرگ یکسره راه مناسبی برای ایجاد ارتباط میان کارکنان و تعامل آنهاست و به نوعی حس یکی بودن را در میان کارکنان شرکت به وجود می آورد.

 

کتابخانه

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

فضای ساختمان جدید اینستاگرام کاملا باز هستند و همین مساله ایجاب می کرد که در زمان طراحی، ایجاد فضاهای کاری آرام و بی سر و صدا به اصلی ترین چالش تیم طراحی بدل گردد. بزرگ ترین فضای باز این ساختمان کتابخانه اش است که در آن، قفسه های مختلف با کتب مرتبط به حوزه های هنر و طراحی پر شده اند

 

و کارکنان می توانند با مدادهای رنگی طرح های خود را ترسیم نموده یا به رنگ کردن کتب رنگ آمیزی بپردازند.

 

Blue Bottle

طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

چای و قهوه را می توان اصلی ترین منابع انرژی بخش در هر شرکت یا سازمانی دانست و اینستاگرام نیز از این قاعده جدا نیست. در همین راستا نیز این شرکت اجازه افتتاح شعبه جدیدی از کمپانی Blue Bottle را در مقر تازه اش صادر نموده و حتی از آن خواسته که طراحی فضای داخلی کافی شاپ را هم خودش بر عهده بگیرد که البته بسیار شبیه به طراحی کلی فضای داخلی ساختمان است.

 

دیجیاتو

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام شرکت اینستاگرام که زیر مجموعه ای از کمپانی بزرگ فیسبوک است جدیدا دفتر جدیدی برای خود انتخاب کرده است که ...13 ا کتبر 2016 ... نگاهی به طراحی داخلی ساختمان تازه اینستاگرام. شرکت ظریف در نشست ... اینستاگرام برای طراحی این بخش که ... آن خواسته که طراحی فضای داخلی ...طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرامnشرکت اینستاگرام که زیر مجموعه ای از کمپانی بزرگ فیسبوک است جدیدا دفتر جدیدی برای خود انتخاب کرده است ...وبسایت تزئین:۱- سبک دکوراسیون داخلی ایرانیدکوراسیون داخلی سبک ایران دارای ویژگی هایی است که از ارزشی ویژه برخوردار است. ویژگی هایی چون طراحی مناسب، ...18 ا کتبر 2016 ... طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام تصویر و عکس شماره 1 ⇩ دیزاین دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام شرکت اینستاگرام ...14 ساعت قبل ... چیدانه مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی و معماری، معرفی پروژه های دکوراسیون ... فضاهای مسکونی : ای کاش بتونم برای مهمون رسیده دلم، بوم دلش رو پر از ... خانه داری : شرکت ایکیا یکی از تولید کنندگان بزرگ مبلمان و وسایل برای ...دکوراسیون جالب شرکت اینستاگرام عکس. دکوراسیون جالب شرکت اینستاگرام عکس طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام شرکت ... منبع مشاهده مطلب ...طراحی داخلی شرکت اینستاگرام دکوراسیون زیبای شرکت اینستاگرام و قسمت های ... در سختمان جدید این مجموعه فضا کاملا باز میباشد و بزرگ ترین فضای باز این ...بخش اختصاصی ارائه طراحی سه بعدی فضای شما به صورت آنلاین. بخش ویژه وب سایت گروه کاخ. تیم کارشناسی طراحی داخلی، گرافیک و معماری شرکت نقش نگار کیان کاخ ... با پیج رسمی اینستاگرام مجله طراحی: باشگاه داخلیها، همراه شوید. به خانودهی چند ...


کلماتی برای این موضوع

چیدانه طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی داخلیچیدانه مرجع تخصصی طراحی دکوراسیون داخلی و معماری، معرفی پروژه های دکوراسیون و معماری معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی آرل پیشخوانچگونه می توان در یک دقیقه و چهل و پنج ثانیه جزء بهترین ها بود؟ انیمیشن های کوتاه یکی از دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی معماری، دکوراسیون داخلی طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی مرتبط با فضاهای خانه، منزل و آپارتمان مانند اتاق خواب دکوراسیون دکوراسیوندکوراسیون منزلدکوراسیون اتاق خوابدکوراسیون محل کارمدل پردهدکوراسیون



لینک منبع :طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام

تصاویر برای طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام - پارس ناز www.parsnaz.com/طراحی-دکوراسیون-فضای-داخلی-شرکت-اینست.html‏ - ذخیره شده طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام شرکت اینستاگرام که زیر مجموعه ای از کمپانی بزرگ فیسبوک است جدیدا دفتر جدیدی برای خود انتخاب کرده است که ... طراحی داخلی شرکت اینستاگرام | تگ | معماری، دکوراسیون داخلی ، طراحی ... www.arel.ir/tag/طراحی-داخلی-شرکت-اینستاگرام‏ طراحی داخلی دفتر اینستاگرام. ... 6 اکتبر 2016 چهارصد کارمند این کمپانی به ساختمان شرکت فیسبوک در منلو پارک کالیفرنیا منتقل شدند تا هم به دفتر مرکزی ... طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام -آکاطراحی ... www.akairan.ir/.../طراحی%20دکوراسیون%20فضای%20داخلی%20شرکت%20اینست...‏ - ذخیره شده طراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام -آکاطراحی دکوراسیون فضای داخلی شرکت اینستاگرام -آکا. خانه‌ شیک با دکوراسیون داخلی ساده و اصولی! آکاایران به ... شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون آرتیما - حجره نما مجله آموزشی اقتصادی ... https://hojrenama.com/.../شرکت-طراحی-داخلی-و-دکوراسیون-آرتیما/‏ - ذخیره شده 29 آوریل 2017 ... همچنین شرکت طراحی داخلی و دکوراسیون آرتیما در خصوص زمینه های مختلف طراحی و دیزاین برای تمامی فضا ها با استفاده از کارشناسان با تجربه مشاوره ... اینستاگرام جدید شرکت دژفام طراحی داخلی بازسازی دکوراسیون #سقف ... https://www.instagram.com/p/u_f4S6pbjB/‏ - ذخیره شده - مشابه 4 نوامبر 2014 ... 110 Likes, 1 Comments - دژفام (@dejfam) on Instagram: “اینستاگرام جدید شرکت دژفام طراحی داخلی بازسازی دکوراسیون #سقف#کناف #کاغذ ... دکوراسیون داخلی منزل ایرانی دکوبوم decoboom.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه با سایت و فروشگاه دکوبوم دکوراسیون داخلی منزل،فضاهای اتاق خواب، ... یک شرکت طراحی و دکوراسیون در نیویورک به نام قیورا آهارونی دکوراسیون یک منزل لوکس با ... بهترین صفحه های دکوراسیون داخلی اینستاگرام - برترین ها www.bartarinha.ir/.../بهترین-صفحه-های-دکوراسیون-داخلی-اینستاگرام‏ - ذخیره شده - مشابه 10 دسامبر 2014 ... با دنبال کردن این صفحه در اینستاگرام ، با سبک طراحی داخلی شرکت ... اگر به طرح های اصیل اواسط قرن در فضاهای مدرن علاقه مند هستید، Vietny را ... شرکت های معماری داخلی و دکوراتورها | چیدانه https://www.chidaneh.com/pro/interior.../architects-designers‏ - ذخیره شده لیست شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی در ایران با عکس پروژه های اجرایی، ... بازدید و مشاوره رایگان صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/appex.led /‎ ... رایگان برای مشتریان - طراحی و بازسازی فضاهای مسکونی و اداری با جدیدترین و ... 6 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند(3) | چیدانه https://www.chidaneh.com/ideabooks/interior-spaces/16547‏ - ذخیره شده 6 اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند، شوروم های دکوراسیون منزل زیبا. ... اهالی فن و شرکت ها .... شوروم لوازم دکوراسیون داخلی منزل : گالری رواق ... در آنجا حتما مبلمان هایی برای دکوراسیون منزل و فضاهای بیرونی با طراحی و رنگ هایی پیدا ...