مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا

[ad_1]

چه جاذبه هایی در اسپانیا را نباید از دست داد؟

هنگام خرید تور اسپانیا باید از بهترین جاذبه‌های توریستی اسپانیا آگاه باشید تا بتوانید مناسب ترین تور را انتخاب کنید.

به گزارش آلامتو و به نقل الی گشت؛ اسپانیا کشوری است که به دلیل واقع شدن در نزدیکی دریای مدیترانه و اقیانوس اطلس، از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است و می توان شاهد تلفیقی عالی از فرهنگ های مختلف بود. این عوامل سبب شده این کشور سالانه میزان قابل توجهی از گردشگران خارجی را به خود جذب کند و به عنوان قطب اصلی جذب توریست در دنیا مطرح شود. با معرفی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا با شما هستیم.

 

جشنواره گوجه (توماتینا)

توماتینا نام جشنواره ای است که هر ساله در آخرین چهارشنبه ماه آگوست در شهر بونل در نزدیکی والنسیا در کشور اسپانیا برگزار می شود. این جشنواره نوعی نزاع خیابانی است که در آن از غذا به عنوان مهمات استفاده می شود! هرساله هزاران نفر از سراسر دنیا به بونل می آیند تا در بزرگترین “دعوای غذایی دنیا” شرکت کنند. در این جشنواره مردم صد تن گوجه رسیده را در خیابان ها به طرف هم پرت می کنند. تا قبل از سال ۲۰۱۳ بین ۴۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ نفر به این دعوای گوجه می آمدند که در مقایسه با جمعیت ۹۰۰۰ نفری شهر بونل رقم بسیار بالایی است. از سال ۲۰۱۳ مقامات تصمیم گرفتند تا از طریق فروش بلیط تعداد شرکت کنندگان را کاهش دهند و حالا فقط ۲۰۰۰۰ نفر آدم خوش شانس فرصت شرکت در این مسابقه غیرعادی اما هیجان انگیز را پیدا می کنند.

 

tomato-festival-tomatina

 

ساگرادا فامیلیا در بارسلونا

معبد اکسپیاتوری دو لا ساگرادا فامیلیا عجیب ترین کلیسای اروپا است و از این رو نماد مناسبی برای بارسلوناست که خود را شهری متفاوت می بیند. طراحی آن به عهده آنتونی گواد بوده و به دلیل نمادهای الهام گرفته شده از طبیعت و بداعت طرحش شاهکار وی محسوب می شود. در سال ۱۸۸۳، یک سال بعد از اینکه کار ساخت این بنا در مکانی که قبلا یک کلیسای نئو گوتیک در آن قرار داشته آغاز شده بود، کار تکمیل بنا به عهده گواد گذارده شد. او همه چیز را تغییر داد. جالب است بدانید که گواد از قبل برنامه ریزی نکرده بود و کار ساخت را با طرح های بداهه ادامه می داد. این بنا تبدیل به شاهکار وی شد. او مانند زاهدان گوشه نشین، ۱۶ سال تنها در مکان ساخت کلیسا زندگی کرد و در آرامگاه همانجا نیز به خاک سپرده شد. هنگام مرگش فقط یکی از برج های نماد “تولد مسیح” کامل شده بود اما کار ساخت طبق نقشه های وی پس از جنگ داخلی اسپانیا ادامه پیدا کرد. امروزه از محل کمک های مردمی کار ساخت و تکمیل کلیسا همچنان ادامه دارد.

 

barcelona

 

فستیوال هرم انسانی

جشن بسیار زیبای “کُن کورس دکستل” هر دو سال یک بار در تاراگونای اسپانیا برگزار می شود. هر یک اکتبر در میان، استادیوم لو تاراکو و خیابان های تاراگونا شاهد سی و دو تیمی از انسان ها است که سعی دارند با ایستادن بر روی شانه های هم تیمی های خود، بلند ترین هرم انسانی را تشکیل دهند. حتی کودکان نیز از سن پنج سالگی میتوانند در این مسابقه شرکت کنند. این فستیوال از قرن هجدهم میلادی در اسپانیا برگزار می شود و برای نشان دادن و حفظ رقص سنتی والنسیایی به وجود آمده است. شرکت کنندگان شجاع این مسابقه لباس های روشن به تن می کنند و برای محافظت از کمر هایشان، کمر بندی به نام “فایسا” به کمرشان می بندند.

 

spain-tarragona-pyramid

 

ورزشگاه نیو کمپ

نیو کمپ یکی از بهترین جاذبه های شهر بارسلون برای ورزش دوستان و دیگر گردشگرانی است که از این شهر دیدن می کنند و ورزشگاه خانگی تیم قوی و برنده لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا است. نیو کمپ با ظرفیت ۹۹.۰۰۰ نفر بزرگترین ورزشگاه اروپا نیز می باشد. تورهایی که برای بازدید از این ورزشگاه برگزار می شوند بسیار ارزنده هستند، مخصوصا اگر شانس دیدن یکی از مسابقات تیم بارسلونا را پیدا کنید.

 

newcamp


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


به عقیده تورگردانان و متولیان امور گردشگری اسپانیا جایی برای همه است. آنها بر این باور اند که گردشگر فقط کافی است که بگوید چه می خواهد تا آنها بهترین را بر ...جاذبه های گردشگری اسپانیا:اسپانیا یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا است که با جاذبه ها و ... لا کونچا یکی از بهترین شهرهای ساحلی،نه تنها در اسپانیا بلکه در اروپاست.اسپانیا جاهای دیدنی اسپانیا مکانهای تفریحی اسپانیا,جاذبه های گردشگری ... مایورکا و جزایر قناری از نظر 2000 گردشگر بریتانیایی بهترین مقصد توریستی جهان در ...خیابانهای این شهر موزهای است از آثار گائودی، معمار معروف اسپانیایی که کارهایش خلاقیتی .... توریستها خود این میدان را به عنوان یکی از جاذبههای توریستی شهر میشناسند. ... این موزه بزرگ که در پارک مونجوییک قرار گرفته، بهترین موزه کاتالونیا و ... از تخفیفهای ویژه، جشنوارههای خرید، رویدادهای مهم دنیای سفر و گردشگری باخبر شوید.دیدنی های اسپانیا,اسپانیا,مناطق دیدنی اسپانیا,جاذبه های گردشگری اسپانیا,مراکز گردشگری ... ساموئل اومتیتی، بازیکن شکست ناپذیر و بهترین مدافع بارسلونا.31 ژانويه 2016 ... جاذبه های گردشگری اسپانیاReviewed by 123 on May 21Rating: اسپانیا ... لقب بهترین ساحل شهری دنیا به بارسلونا تعلق گرفته است.وجود غریق ...دهکدهی اسپانیا، دهکدهی قدیمی کوچکی است با رستورانها و مغازههای صنایع دستی که ... کلیساهای بسیار زیبایی در جهان و اسپانیا وجود دارن، اما کلیسای جامع بارسلونا یکی از بهترین کلیساهاییه که آرامش رو ... پالائو گوئل بارسلونا Palau Guell Barcelona پالائو گوئلی یکی از جاذبه های ... مقرون به صرفه ترین مقاصد گردشگری در اروپا.12 ا کتبر 2016 ... بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا:هنگام خرید تور اسپانیا باید از بهترین جاذبههای توریستی اسپانیا آگاه باشید تا بتوانید مناسب ترین تور را ...30 مه 2015 ... بارسلونا دومین شهر اسپانیا و یکی از توریستی ترین مناطق با تعداد زیادی ... این آکواریوم یکی از بهترین دیدنیهای بارسلونا و جاذبه های گردشگری ...


کلماتی برای این موضوع

مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور مکان های دیدنی ایران ،جاذبه های گردشگری جهان …تور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین …تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی معرفی جاذبه های گردشگری ایرانجاذبه های گردشگری ایران آبشار ورسک آبشار ورسک پل سفید در قسمت شرق روستای معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندشرایط آب و هوایی دبی در ماههای مختلف سال بیشترین کمترین دبی شرایط آب و هوایی در ماه جاذبه های گردشگری معرفی جاذبه های گردشگری ایرانروستای خرسندکلایه معرفی روستای خرسندکلایه خرسند کلایه یکی از روستا های دهستان شوئیل معرفی جاذبه های گردشگری بالی لست سکندموزه بالی این موزه یکی از بهترین‌ها در اندونزی است و مجموعه‌ ای با‌شکوه از حکاکی دانلود پاورپوینت جاذبه های تاریخی گردشگری ایرانبا ارسال فایل و شرکت در موضوعات ایجاد شده و پاسخ به آنها ما را همراهی کنیدجاذبه های گردشگری مازندرانمازندرانسفال گری سفال یکی از مهمترین و قدیمی‌ترین دست ساخته‌های هنری بشر است که ریشه در جاذبه های گردشگری اردبیلاردبیلتور یک روزه قیمت تور یک روزه از تور کیش به همراه رستوران رایگان گردشگری مکانهای تفریحی جهان دانستنی های …تصاویر دیدنی از عجیب ترین هتلهای دنیا خانه عباسیان، خانه محجبه نقاب دار جاذبه های گردشگری ملبورن از آن شهرهایی است که فقط دیدن ساختمان‌های تاریخی و جاذبه‌‌های طبیعیش برای دیدنی های آمریکا، مناطق دیدنی امریکادیدنی های امریکاامریکامناطق دیدنی امریکاجاذبه های گردشگری آمریکامراکز گردشگری تور مسافرت راهنمای گردشگری راهنمای مهاجرت …بازدید از چشمه آب گرم نوادا آمریکا سواحل زیبای دبی جاذبه های دیدنی تورنتو گردش در عکس های بسیار زیبا و دیدنی از فصل پاییزعکس های فوق العاده زیبا و دیدنی از فصل پاییز در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی عکس های دیدنی از محله های قدیم تهرانعکس های دیدنی از محله های قدیم تهران پس از تخریب حصار ناصری در حوالی محل دروازه قزوین شگفت‌انگیزترین پارک‌های بازی کودکان تصاویرگردشگری تور گردشگری زمین‌های بازی پارک های آّیپارک های آبی کودکانبهترین پارک‌های



لینک منبع :بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا

زورق: 10 دیدنی که باید در سفر به بارسلونا ببینید zoraq.com/Spain/.../10-دیدنی-که-باید-در-سفر-به-بارسلونا-ببینید‏ - ذخیره شده این کلیسا جزو میراث جهانی یونسکو و از مهمترین جاذبه‌های گردشگری بارسلونا ... و ساختمان‌های بلند و چند‌صد‌ساله‌اش را که از بهترین جاهای دیدنی بارسلونا است تماشا کنید. ... بارسلونا است که بعد از رئال مادرید پرافتخار‌ترین تیم اسپانیا محسوب می‌شود. اسپانیا | جاذبه های گردشگری،جاهای دیدنی،دیدنیهای اسپانیا | فاینداتور https://www.findatour.co/fa/tourist-countries/spain‏ - ذخیره شده به عقیده تورگردانان و متولیان امور گردشگری اسپانیا جایی برای همه است. آنها بر این باور اند که گردشگر فقط کافی است که بگوید چه می خواهد تا آنها بهترین را بر ... جاذبه های گردشگری اسپانیا+عکس های زیبا - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/tourism/.../74596-جاذبه-های-گردشگری-اسپانیا‏ - ذخیره شده - مشابه جاذبه های گردشگری اسپانیا:اسپانیا یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا است که با جاذبه ها و ... لا کونچا یکی از بهترین شهرهای ساحلی،نه تنها در اسپانیا بلکه در اروپاست. تصاویر برای بهترین جاذبه های گردشگری اسپانیا جاذبه های گردشگری اسپانیا - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/.../جاذبه-های-گردشگری-اسپانیا/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۱ رأی 26 ا کتبر 2016 ... لاکونچا از بهترین شهرهای ساحلی در اروپا می باشد.گردشگران این ... اسپانیا از آن مقاصدی است که تمامی جاذبه ها را با هم در خود خلاصه کرده است. از سواحل ... جاذبه های دیدنی کشور اسپانیا + تصاویر - نمناک namnak.com/دیدنی-های-اسپانیا-.p36718‏ - ذخیره شده دیدنی های اسپانیا و مکان های زیبای اسپانیا و شهرهای تفریحی اسپانیا و ... محلی هدایت می کند اما بهترین جاذبه این شهر ساحل زیبا و آب های آبی رنگ دریای مدیترانه است. جاذبه های گردشگری اسپانیا - آژانس مسافرتی www.agencytravel.ir/جاذبه-گردشگری-اسپانیا/‏ - ذخیره شده - مشابه 11 آوریل 2017 ... جاذبه های گردشگری اسپانیاReviewed by 123 on May 21Rating: اسپانیا ... لقب بهترین ساحل شهری دنیا به بارسلونا تعلق گرفته است.وجود غریق ... ده جاذبه برتر اسپانیا برای سفر - جاده های سبز www.jadehayesabz.ir/tourism/.../spain/top-10-holiday-destinations-in-spain/‏ - ذخیره شده رتبه: ۵ - ۲ رأی 27 مه 2016 ... کالنگ را به عنوان نهمین جاذبه توریستی اسپانیا معرفی میکنیم که در امتداد ... گاهی در میان بهترین شهرهای تفریحگاهی اروپایی قرار میگیرد: زمینهای شنی نرم ... برای علاقه مندان به جاذبه های گردشگری اسپانیا ، بخصوص آرامش و آسایش. جاذبه های دیدنی اسپانیا - گردشگرها www.gardeshgarha.com/tourism/spain-attractions/‏ - ذخیره شده - مشابه 30 مه 2015 ... بارسلونا دومین شهر اسپانیا و یکی از توریستی ترین مناطق با تعداد زیادی ... این آکواریوم یکی از بهترین دیدنیهای بارسلونا و جاذبه های گردشگری ... جاذبه های گردشگری مادرید اسپانیا - گردشگرها www.gardeshgarha.com/tourism/attractions-madrid-spain/‏ - ذخیره شده - مشابه 24 جولای 2015 ... از سال ۱۵۶۱ مادرید، پایتخت اسپانیا شد و این شهر مهم جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است که برترین و معروفترین جاذبه های توریستی ...