مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد

[ad_1]
به گزارش شفاف، «خبرجنوب» نوشت: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه رونمایی از سامانه و بانک اطلاعاتی جامع سرطان در شیراز گفت: از آن جا که در ابتدا اطلاعات کاملی از سرطان زایی پارازیت ها نداشتیم، اظهار نظر نمی کردیم اما مطالعات اولیه اخیر نشانگر آن است که این امواج و پارازیت ها عوارض دارند و در ابتلا به سرطان موثرند.رضا ملک زاده افزود: علاوه بر این که امواج و پارازیت ها ممکن است باعث ایجاد سرطان شوند، می توانند عوارض دیگری هم برای سلامتی داشته باشد.وی افزود: در کنار پارازیت ها و امواج، گرد و غبارها و ریزگردهایی که از کشور عراق می آید، نیز از عواملی هستند که در ابتلا به سرطان نقش دارند.معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که 40 درصد از سرطان ها قابل پیشگیری است افزود: سیگار، مواد مخدر، مصرف الکل ، چاقی و پر خوری از عوامل اصلی ابتلا به سرطان است.ملک زاده گفت: سالانه 85 هزار نفر در کشور به انواع سرطان ها مبتلا می شوند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شدپارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد آن است که این امواج و پارازیت ها عوارض پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد واضحپارازیتهاومرگومیرهاییپارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد واضح آرشیو وب فارسیالف پارازیت ها و مرگ و پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شدمطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان را به اثبات رساندپارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شدپارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد علاوه بر پارازیت‌ها و امواج، گردوغبارها و پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شدپارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شدپارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد علاوه بر این که امواج و پارازیت ها ممکن پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شدپارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد پارازیت ها و مرگ و پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد دبلیو خبرآنلاین پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد …پارازیتهاومرگو مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در پارازیت ها و مرگ و میرهایی که علنی شد پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد سایت خبری …پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد جو‌سازی برای ماندن؛ شرکت توسعه اعتماد مبین پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد



لینک منبع :پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد

پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد - محیط زیست - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../-پارازیت‌ها-و-مرگ‌ومیرهایی-که-علنی-شد‎Cached24 دسامبر 2016 ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد. سلامت نیوز: مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان را به اثبات رساند. به گزارش سلامت نیوز، ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/615421/society/health‎Cached24 دسامبر 2016 ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد. جامعه > سلامت - «خبرجنوب» نوشت: مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان را به اثبات رساند. پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد « سایت خبری تحلیلی کلمه www.kaleme.com/1395/10/04/klm-256132/ 24 دسامبر 2016 ... سایت خبری تحلیلی کلمه - KALEME.com - Iran's latest breaking news and analysis. پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد « سایت خبری تحلیلی ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد! persianv.com/.../پارازیت‌ها-و-مرگ‌ومیرهایی-که-علنی-شد.html‎Cached24 دسامبر 2016 ... تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان را به ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد! Images for پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد - خرداد | دمادم https://damadam.ir/news/پارازیت‌ها-و-مرگ‌ومیرهایی-که-علنی-شد/6361486 مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان را به اثبات رساند. « خبرجنوب» نوشت: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد - خرداد نیوز khordadnews.ir/fa/news/194812/پارازیت‌ها-و-مرگ‌ومیرهایی-که-علنی-شد 24 دسامبر 2016 ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد. مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان را به اثبات رساند. «خبرجنوب» نوشت: معاون تحقیقات و ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/.../پارازیتها-و-مرگومیرهایی-که-علنی-شد مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ابتلا به سرطان را به اثبات رساند. پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد | سلامت نیوز vista.ir/news/32192427/پارازیت‌ها-و-مرگ‌ومیرهایی-که-علنی-شد‎Cachedپارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد. ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۹ - کد خبر: 201616. پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد. سلامت نیوز: مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت ها در ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد - هشتگ 8tag.ir/news/3451546578969380045-12382817106878387441‎Cached24 دسامبر 2016 ... پارازیت‌ها و مرگ‌ومیرهایی که علنی شد «خبرجنوب» نوشت: مطالعات اخیر تاثیر امواج و پارازیت‌ها در ابتلا به سرطان را به اثبات رساند.