مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال

[ad_1]

یک هواپیمای باربری مزین به نام "Prime Air " روز سه شنبه در فرودگاه Lehigh Valley - که با نیویورک 19 دقیقه فاصله دارد- به زمین نشست تا مرسولات مشتریان را در شلوغ‌ترین زمان سال، در کم‌ترین زمان ممکن و همچنین با کم‌ترین هزینه ارسال ،به دست آنها برساند. این هواپیما یکی از 40 هواپیمایی بود که توسط شرکت آمازون اجاره شده است.

شرکت آمازون که چند ماهی است بخش "ارسال هوایی" را به وب سایت خود افزوده ، تصمیم دارد تا مرسولات مشتریانش را تا قبل از شروع تعطیلات در کم‌ترین زمان و با کمترین هزینه به دست آنها برساند. گزارش‌های ارسالی حاکی از آن است که هواپیماهای Prime Air  آمازون، همگی تقریبا پر بوده‌اند اما مرسولاتی که برای این نوع از سرویس ارسال انتخاب شده‌اند ،وزن کم‌تری نسبت به دیگر سفارشات داشتند.

در حال حاضر هواپیماهای شرکت آمازون فقط در 10 فرودگاه کشور آمریکا رفت و آمد می‌کنند، البته  آمازون ارسال بسته‌های سنگین و پر حجم را به شرکت‌هایی همچون UPS و FedEx واگذار کرده است. 

بسط سرویس ارسال محصولات آمازون و تحویل آنها به مشتریان با کم ترین هزینه ممکن، یکی از راه‌کارهای جدید این شرکت برای جذب مشتریان بیشتر و همچنین بالابردن میزان رضایت مندی مشتریان قدیمی است. آمازون که به عنوان بزرگ ترین فروشگاه آنلاین دنیا شناخته می‌شود اعلام کرده که به منظور کم کردن سرعت ارسال محصولات و همچنین مساعدت به شرکایشان در بخش حمل و نقل، سرویس ارسال هوایی را راه‌اندازی کرده است.


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز صمیمی گفت بانک ها از مشاوران مستقل برای توجیه طرح ها استفاده نمی کنند در این میان اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه پول نیوز صمیمی گفت بانک ها از مشاوران مستقل برای توجیه طرح ها استفاده نمی کنند در این میان تسهیلات اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار



لینک منبع :هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال

هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال | ITIRAN itiran.com/هواپیماهای-آمازون-راهکاری-روزهای-شلوغ-‎Cached25 دسامبر 2016 ... یک هواپیمای باربری مزین به نام "Prime Air " روز سه شنبه در فرودگاه Lehigh Valley - که با نیویورک 19 دقیقه فاصله دارد- به زمین نشست تا مرسولات ... هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/266823.aspx 25 دسامبر 2016 ... هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال یکشنبه 5 دى 1395منبع : آی تی ایرانآمازون ۴۰ هواپیما تحت اجاره خود داردیک هواپیمای باربری مزین به نام ... هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال - دانلود | وبلاگ roman-vijeh-blogir.blogfa.tk/list/اخبار+مشهد8.html‎Cachedهواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال. [ad_1] یک هواپیمای باربری مزین به نام "Prime Air " روز سه شنبه در فرودگاه Lehigh Valley - که با نیویورک 19 دقیقه ... اخبار روز عکس | فیلم | دانلود | وبلاگ | اس ام اس | جدید |94 | چت | بلاگفا ... pix2pic-bsky.blogfa.tk/list/اخبار+روز.html هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال. [ad_1] یک هواپیمای باربری مزین به نام "Prime Air " روز سه شنبه در فرودگاه Lehigh Valley - که با نیویورک 19 دقیقه ... آخرین اخبار prime air - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/prime-air آی تی ایران ۸۲ روز پیش ۱ ... هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال ... یک هواپیمای باربری مزین به نام "Prime Air " روز سه شنبه در فرودگاه Lehigh Valley - که ... آخرین اخبار سایت itiran.com - khabarooz 178.62.115.20/authors/itiran.com?page=46‎Cachedهواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال. یک هواپیمای باربری مزین به نام " Prime Air " روز سه شنبه در فرودگاه Lehigh Valley - که با نیویورک ۱۹ دقیقه فاصله ... هواپیمایی امارات - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/هواپیمایی_امارات‎Cached Similarهواپیمایی امارات در ماه می سال ۱۹۸۵ توسط حکومت دبی تأسیس شد و فعالیت‌هایش را از روز ..... در روز ۲۸ مه سال ۲۰۰۶ یک فروند ایرباس ای ۳۳۰-۲۴۳ امارات که از دبی راهی وین ... اخبار دنیای تکنولوژی | Page 203 | شرکت بین المللی رایمند نیک ... bornalab.com/aggregator/sources/1/categorize?page=202 امکان خاموشی ۲۴ ساعته اینترنت در سال ۲۰۱۷ ... بحران در هواپیمای آمریکایی با مشاهده هات‌اسپاتی به نام گلکسی نوت ۷ ... هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال. گردآورنده خوراک | Page 199 | شرکت بین المللی رایمند نیک اندیشان ... bornalab.com/aggregator?page=198 عملکرد ناامیدکننده ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ · اخبار دنیای تکنولوژی ... امکان خاموشی ۲۴ ساعته اینترنت در سال ۲۰۱۷ ... هواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال. بتن سنگ شکن اجاره نیویورک - چکش برای دستگاه های سنگ شکن www.digitek-lab.tk/Feb_05/310.html‎Cachedهواپیماهای آمازون راهکاری برای روزهای شلوغ سال. این هواپیما یکی از 40 هواپیمایی بود که توسط شرکت آمازون اجاره شده است. ... سنگ شکن طبیعی کلیه و صفرا با طعم چای/ ...