مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید]

[ad_1]
نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید]

خبرگزاری آریا - تسلا برای تولید و رساندن به موقع اتومبیل «مدل 3» به دست مشتریان و همچنین تحقق رؤیای ساخت خودروهای الکتریکی مقرون به صرفه و در عین حال قابل اطمینان، احتیاج به ساخت گیگافکتوری داشت. ابرکارخانه مذکور در ایالت نوادا در حال احداث بوده و هدف از ساخت آن، تولید باتری در مقیاسی عظیم است.
ویدیوی 4k ضبط شده توسط «متیو رابرتز» و به وسیله پهپاد «dji phantom 3»، پیشرفت پروژه مذکور را به نمایش می گذارد. این پروژه قرار است در سال 2020 به اتمام رسیده و همانگونه که انتظار می رود، هنوز راه درازی در پیش دارد. در حال حاضر تنها تعداد کمی از 21 بلوک طراحی شده برای استفاده در ابرکارخانه تسلا تکمیل شده است.
زمانی که گیگافکتوری به اتمام برسد، تسلا امیدوار است تا بتواند در هر سال ظرفیتی معادل با 35 گیگاوات-ساعت انرژی را تولید کند که متناسب با ساخت 500,000 اتومبیل در سال است. زیربنای سازه مذکور برابر با 107 زمین مسابقه «فوتبال آمریکایی» است؛ یعنی حدود 478,000 متر مربع.
ساخت به موقع و با بودجه محدود، مسئله دیگری است که باید ببینیم تسلا می تواند از پس آن بر بیاید یا خیر. شرکت تسلا در سال های اخیر به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرده و نام خود را بر سر زبان ها  انداخته اما هم اکنون به دلیل دیرکرد در تحویل به موقع خودروهایش، با مشکلات عدیده ای روبرو شده. همچنین تسلا مجبور است تا اتومبیل های مدل s و مدل x را به دلیل وجود نقص های بالقوه و نگرانی هایی در زمینه ایمنی این محصولات، فراخوانی کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا تماشا کنید نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا تماشا کنید



لینک منبع :نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید]

Images for نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید] مینی ون جدید کرایسلر به جمع ماشین های خودران آلفابت اضافه شد ... digiato.com/.../اضافه-شدن-مینی-ون-کرایسلر-ماشین-خودران/‎Cached25 دسامبر 2016 ... به روز رسانی سیستم خودران اتومبیل های تسلا به زودی منتشر می شود · بعدی. نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید] ... خبرگزاری آریا - رد پای سندروم پای بی قرار در خواب‌های شبانه www.aryanews.com/News/.../رد-پای-سندروم-پای-بی-قرار-در-خواب‌های-شبانه 25 دسامبر 2016 ... نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید] ... به روز رسانی سیستم خودران اتومبیل های تسلا به زودی منتشر می شود ... خبرگزاری آریا - افراد موفق قدردان چه مواردی در زندگی شان هستند؟ www.aryanews.com/.../افراد-موفق-قدردان-چه-مواردی-در-زندگی-شان-هستند؟ 25 دسامبر 2016 ... نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید] ... به روز رسانی سیستم خودران اتومبیل های تسلا به زودی منتشر می شود ... تکنیک های نورپردازی - برق. قدرت. کنترل. الکترونیک. مخابرات ... imansariri.ir/post/category/28‎Cached16 ژوئن 2017 ... برای مشاهده تصویر در ابعاد واقعی، کلیک راست و view image را انتخاب .... مطلب شما عزیزان را به تماشای نوردهی های دوگانه جینا مارتین دعوت می کنیم. تماشا کنید: ویدیویی از قابلیت رانندگی خودکار تسلا از نمای داخل خودرو https://www.techshot.ir/vehicle/102641‎Cached21 نوامبر 2016 ... تسلا چندی پیش اعلام کرد که تمامی خودروهایش را به سخت افزار مورد نیاز برای دستیابی به قابلیت رانندگی خودکار در آینده‌ای نه چندان دور مجهز خواهد ... برنامه نیکولا برای توسعه ماشین های سنگین الکتریکی با الهام از تسلا khubkhan.ir/.../برنامه-نیکولا-برای-توسعه-ماشین-های-سنگین-الکتریکی-با-الهام-از-تسلا‎Cachedنکاتی از زندگی نیکولا تسلا، نابغه‌ای که جهان را الکتریکی کرد. جمعه 23 تیر 96 .... نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید]. یکشنبه 5 دى 95 ... مک درمورت مقرون به صرفه ترین مربی خارجی خبرگزاری فوتبال ایران ... khubkhan.ir/.../مک-درمورت-مقرون-به-صرفه-ترین-مربی-خارجی-خبرگزاری-فوتبال-ایران‎Cachedبسیاری از خریداران اتومبیل های الکتریکی به دنبال خرید مدل 3 تسلا به عنوان یکی از مقرون به صرفه .... نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید]. پیشرفت - جستجو :: صفحه 9 - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/پیشرفت/9 نتایج جستجو: پیشرفت. ... نمای هوایی از پیشرفت گیگافکتوری تسلا [تماشا کنید]. یکشنبه 5 دى 95 - ساعت 13:19 - دسته: تکنولوژی - منبع: دیجیاتو. تسلا برای ... ایده خلاقانه نورپردازی نمای یک مسجد با حکاکی اسامی مبارک خداوند روی ... powercontrol.mihanblog.com/extrapage/30112‎Cachedروی هر کدام از صفحات نما، یک عبارت عربی خاص حکاکی شده است ... بیشتر به چشم می‌خورند اما در مسجد العزیز، اشکال مربعی و مثلثی را تماشا خواهید کرد. ... شرط پیشرفت+مدیریت زمان و انرژی ... دیوارهای خانه را با این چراغ های زیبا نورپردازی کنید. ... نزدیک از گیگافکتوری، بزگترین کارخانه تولید کننده باتری خودروهای برقی تسلا ...