مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

موهایتان را با ماءالشعیر بشویید

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان،چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند زیرا تار موهای ضعیف را دوباره احیا می‌کند.

اگر سایت‌ها و مجله‌های زیبایی را جستجو کنید، به نکات آرایشی مرسوم و رایجی برمی‌خورید که به خانم‌ها می‌گویند چطور از لوازم آرایشی استفاده کنند و سراغ چه نوع از محصولات نروند. اما در کنار این نکات مهم، ترفندهای دیگری هم برای افزایش زیبایی چهره خانم‌ها وجود دارند که شاید در برخورد اول خیلی عجیب و غریب به نظر برسند، اما واقعا به نتایج مثبت و چشمگیری منجر شده‌اند. در ادامه این مطلب، با چند مورد از همین ترفندها آشنا می‌شوید که قبلا امتحان شده‌اند و نتیجه داده‌اند.

شادابی پوست با سرکه‌ سیب

همه ما می‌دانیم که اضافه کردن سرکه سیب به رژیم غذایی واقعا برای سلامت مفید است، اما کمتر کسی می‌داند که می‌توان از این سرکه خوراکی در ترفندهای زیبایی برای خانم‌ها استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های سرکه سیب، این است که به‌عنوان نوعی تونر یا شاداب‌کننده طبیعی پوست عمل می‌کند. امروزه بسیاری از متخصصان، استفاده از سرکه سیب را به‌عنوان بخشی از رژیم‌های ضدپیری پوست توصیه می‌کنند.

با این ‌حال، شاید بپرسید که چرا از تونرهای بسته‌بندی‌شده و موجود در بازار استفاده نکنیم و سراغ سرکه سیب برویم؟! تونرها به‌طور کلی کمک می‌کنند تا سطح pH پوست به وضعیت متعادل و طبیعی بازگردد، اما بسیاری از تونرهای موجود در بازار حاوی الکل هستند که متاسفانه پوست را بیش از حد خشک می‌کنند. خوشبختانه، سرکه سیب کاملا طبیعی است و این خصلت منفی را ندارد. البته قبل از اینکه سرکه سیب را به‌عنوان تونر پوست استفاده کنید، باید آن را با آب رقیق کنید. فراموش نکنید که نسبت آب به سرکه در این کار، همیشه باید 3 به 1 باشد.

تقویت مو با ماءالشعیر

زمانی‌ که درباره ترفندهای زیبایی برای خانم‌ها صحبت می‌شود، کمتر کسی می‌تواند استفاده از نوشیدنی‌ای مانند ماءالشعیر کلاسیک را در این زمینه حدس بزند. با این ‌حال، چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند زیرا تار موهای ضعیف را دوباره احیا می‌کند. همان‌طور که شاید بدانید همزمان با افزایش سن، موها نیز نازک‌تر می‌شوند و همین اتفاق می‌تواند حجم طبیعی موها را از بین ببرد. با این‌حال، گفته‌می‌شود که ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند تارهای مو را ضخیم‌تر و پُرتر کند و حجم موها را به وضعیت طبیعی خودشان بازگرداند.

رازک و جوی طبیعی که در تهیه ماءالشعیر کلاسیک به کار می‌روند، حامل مواد مغذی ارزشمندی برای موها هستند. برای انجام دادن این ترفند، باید یک بطری اسپری را بردارید و 3 تا 4 قاشق غذاخوری از ماءالشعیر کلاسیک را با نصف فنجان آب در آن مخلوط کنید. بعد، زمانی که موها را در حمام با شامپو شستید، مقداری از این ترکیب را روی موهایتان بریزید. در ادامه، آن را به ‌خوبی ماساژ بدهید تا کمی به ریشه موها راه پیدا کند. اجازه بدهید این ترکیب قبل از آب‌کشی، بین 2 تا 3 دقیقه روی موها باقی بماند. در نهایت آن را آب‌کشی کنید تا از روی موها پاک شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موهایتان را با ماءالشعیر بشوییدعضو کمیسیون بهداشت مجلس فکر نکنم پارازیت داشته باشیم موهایتان را با ماءالشعیر بشوییدموهایتان را با ماءالشعیر بشوییدءموهایتان را با ماءالشعیر بشویید سلامت نیوز ۵۷ دقیقه پیش سلامت نیوز بسیاری از معجزه سرگرمستان موهایتان را با ماءالشعیر بشوییدماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر موهایتان را با ماءالشعیر بشوییدموهایتان را با ماءالشعیر موهایتان را با ماءالشعیر بشویید دقیقه موهایتان را با ماءالشعیر بشویید مشاهده متن کامل موهایتان را با ماءالشعیر بشویید موهایتان را با ماءالشعیر موهایتان را با ماءالشعیر بشوییدبا این حال، اگر به هر دلیلی می خواهید این مشکل را هرچه سریع تر برطرف کنید، می توانید از موهایتان را با ماءالشعیر بشویید ماءالشعیر …موهایتانماءالشعیربشوییدموهایتان را با ماءالشعیر بشویید ماءالشعیر کلاسیک می تواند به سلامت موها کمک کند زیرا موهایتان را با ماءالشعیر بشویید فان نیوز فان نیوزموهایتانراباماءالشعیرماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر موهایتان را با ماءالشعیر بشویید مو زیبایی …زیباییمواین مواد غذایی را با احتیاط مصرف کنید آماروضعیت مصرف نمک، شکر و چربی در ایران خارج موهایتان را با ماءالشعیر بشویید محبوب هاموهایتانرابابشوییدسلامت نیوز بسیاری از معجزه های ماءالشعیر روی موهای سر خبر ندارند به گزارش سلامت نیوز قبل از فر کردن موهایتان بخوانید ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر کلاسیک می نرم کردن موها با روش ها و محلول های خانگی آکا نرم کردن موها با روش ها و محلول های خانگی موهای خشکدلایل خشکی موهادرمان موهای خشکلطیف با مواد طبیعی لکه های صورت تان را از بین ببرید لک صورت لکه های صورت و بدنرفع لک ازبین لکه های صورت با مواد طبیعی زیبایی پوستعلت بروز لکه با موهای چرب خود چه کنیم؟ موهای چرب بیشتر در طی دوران بلوغ که تغییرات هورمون‌های جنسی، غدد چربی پوست را تحریک می روشهای سنتی برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو سنتیبرایازریزشمو روسیه وعده ی خود را در شورای امنیت عملی کرد آتش زدن اتوبوسهای انتقال شیعیان توسط تروریستها ماسک جای جوش انواع ماسک برای از بین بردن جای جوش صورت ماسکجایجوشصورت با ماسک جای جوش صورت را از روی پوستتان محو کنید بهترین و سریعترین روش از بین بردن جای جوش فر کردن مو با روش های مختلف آکا فر کردن مو با بابلیسفر کردن مو با اتوفر کردن مو در خانهفر کردن مو با سشوارفر کردن موفر پوست و مو پزشکان ایران شمایی که اهل مد هستید و دوست دارید به روز باشید، ممکن است پیرسینگ را برای تغییرات ظاهر خود ترک بارداری بهترین تغذیه و روغن گیاهی ضد ترک های پوست ترکبارداری ترک بارداری و راههای جلوگیری از ترک خوردن شکم در بارداری و تغذیه و برنامه غذایی مقاومت پوست انگور را با چه باید خورد خوبی را با بدی جواب دادن خدایا عاشقان را با غم عشق قهوه را با چی بخوریم این فصل را با من بخوان باد ما را با خود خواهد برد لحظه ها را با تو بودن حیفا را با موشک میزنیم



لینک منبع :موهایتان را با ماءالشعیر بشویید

موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../موهایتان-را-با-ماءالشعیر-بشویید‎Cachedموهایتان را با ماءالشعیر بشویید! چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند زیرا تار موهای ضعیف را دوباره احیا می‌کند. امتیاز خبر: 96 از ... موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! - بیتوته www.beytoote.com/attire/hair/home5-remedy-dandruff.html‎Cachedماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند. چه باور کنید و چه نه، ماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند زیرا تار موهای ضعیف را دوباره احیا می‌کند. موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! - - آکاایران www.akairan.com/khanevadeh/.../news2016122015375872053.html‎Cached20 دسامبر 2016 ... در ادامه این مطلب، با چند مورد از همین ترفندها آشنا می شوید که قبلا امتحان شده اند و نتیجه داده اند. موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! ,سلامت مو،ماءالشعیر ... موهایتان را با ماءالشعیر بشویید vip-med.ir/online/موهایتان-را-با-ماءالشعیر-بشویید/‎Cachedماءالشعیر کلاسیک می‌تواند به سلامت موها کمک کند زیرا تار موهای ضعیف را دوباره احیا می‌کند. همان‌طور که شاید بدانید همزمان با افزایش سن، موها نیز نازک‌. موهایتان را با ماءالشعیر بشویید | بات نگار botnegar.ir/node/1506/موهایتان-را-با-ما-الشعیر-بشویید.html‎Cachedنوشیدنی ماءالشعیر برای سلامتی مفید است. بی اس ام اس,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس جدید,اس ام اس زیبا,اس ام اس خنده دار,اس ام اس تیکه دار,اس ام اس سنگین,اس ام اس تولد,اس ام ... بایگانی‌ها موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! - زیبایی و آرایش persianv.com/zibaee/tag/موهایتان-را-با-ماءالشعیر-بشویید%21‎Cachedموهایتان را با ماءالشعیر بشویید! اگر سایت‌ها و مجله‌های زیبایی را جستجو کنید، به نکات آرایشی مرسوم و رایجی برمی‌خورید که به خانم‌ها می‌گویند چطور از لوازم آرایشی ... موهایتان را با ماءالشعیر بشویید - OpenPost openpost.ir/result/موهایتان-را-با-ماءالشعیر-بشویید.html موهایتان را با ماءالشعیر بشویید از بین کلیه محتوا اطلاعاتاخبار سایتهاوبلاگهای . چگونه مو های خشک را در خانه نرم کنیم میهن فال مرجع نیم ساعت بشویید ماءالشعیر را ... موهایتان را با ماءالشعیر بشویید - ghand-pahlu ghand-pahlu.ir/result/موهایتان-را-با-ماءالشعیر-بشویید.html موهایتان را با ماءالشعیر بشویید. اگر سایت‌هامجله‌های زیبایی را جستجو کنید به نکات آرایشی مرسومرایجی برمی . روش های طبیعی برای تقویت مو سپس موهایتان را ... میهن مگ - موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! https://mihanmag.com/post/.../موهایتان_را_با_ماءالشعیر_بشویید!‎Cachedهفتگی مطبوعات - ترجمه به نام دوباره برخورد با مسائل مشابه: اگر به سایت ها و مجلات زیبایی, جستجو, نکات آرایشی مرسوم رایج است که زنان می گویند چگونه از لوازم ... موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! - تی نیوز tnews.ir/news/3f1376124913.html موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! دریافت خبر : جمعه 26 آذر 1395 ساعت 6:30. موهایتان را با ماءالشعیر بشویید! هفته نامه سلامت - ترجمه ندا احمدلو: اگر سایت ها و مجله های ...