مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا

[ad_1]

انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا

انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا 

پختن غذاها در جشن سال نو یکی از واجب ترین کارهایی است که خانواده ها انجام می دهند و هر کشوری هم آداب و رسوم خاص خود را برای غذاها دارد. کریسمس برای تمام مردم دنیا یک روز خیلی خاص است و هیچ رسمی مهم تر از غذای مخصوص روز کریسمس یا عید کریسمس نیست.

 

البته این غذا در کشورهای مختلف کاملا متفاوت است که در این جا چندین نمونه از غذای روز کریسمس در کشورهای مختلف دنیا آمده است.

انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا

آلمانی ها در روز عید کیک میوه ای اشتولن سرو می کنند. این کیک به طور سنتی کوهان دار درست می شود که سمبل کوهان شتر است و باعث می شود مردان باهوش مسیح مقدس را ببینند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیاژاپنی ها در روز کریسمس مرغ سوخاری می خورند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیادر ایالت متحده مردن در روزهای تعطیلات غذایی به نام “اگ ناگ” که از مخلوط زرده تخم مرغ و شیر درست شده است می خورند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیافنلاندی ها در روز کریسمس میز را پر از غذاهای متنوع می کنند و دور آن می نشینند. این غذاها شامل گوشت، نان، ماهی، انواع کاسرول و سبزیجات و شراب می باشد.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیامردم آرژانتین در روز کریسمس گوشت گوساله با سس ماهی تن، بوقلمون، گوشت خوک و نان میل می کنند. این غذاها معمولا در باربیکیو حیاط خانه درست می شود.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیامردم ایسلند گوشت پخته که شامل گوشت گوزن نیز می شود می خورند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیامسیحیان فیلیپین در روز کریسمس خوک بریان شده کامل درست می کنند و داخل دهان خوک را از پنیر زرد پر می کنند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیامسیحیان هندوستان روز کریسمس را با غذای تند “بریانی” جشن می گیرند. سپس بعد از غذای اصلی نوعی پودینگ شیرین و شیری به نام kheer می خورند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیامسیحیان مصر تا سه روز قبل از کریسمس گیاهخواری می کنند. مهم ترین غذای روز کریسمس “کوشاری” نام دارد که از برنج، عدس و ماکارونی درست می شود و روی آن سس زنجبیل و گوجه فرنگی می ریزند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیادر قطب جنوب بیشتر مردم روز کریسمس را در کشتی می گذرانند و در کنار غذاهای گوشتی سبزیجات فریز شده یا کنسرو شده می خورند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیامردم غنا در روز کریسمس فرنی ذرت، خورش بامیه، و پوره سیب زمینی شیرین می خورند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیاتعطیلات کریسمسم در استرالیا نیز در تابستان است. بنابراین استرالیایی ها باربیکیو مخصوص کریسمس دارند که با آن بوقلمون و گشوت بره می پزند. آن ها میگو گریل شده هم می خورند که آن را “میگو روی باربیکیو” می نامند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیاتعطیلات کریسمس در آفریقای جنوبی در تابستان است بنابراین با گریل آفریقایی به نام “Braai” گوشت خوک، بوقلمون و بره کباب می کنند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیاغذای بومیان اتیوپی در روز کریسمس “doro wat” نام دارد که همان خورشت مرغ با نان است. آن ها هنگام خوردن این غذا چاقو و چنگال استفاده نمی کنند و آن را با دست میل می کنند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیاغذای بومیان کاستاریکا در روز کریسمس “تاماله گوشت خوک” است که دستور آن از نسل های قدیم تا الان نسل به نسل منتقل شده است.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیادر سودان در روز کریسمس پودینگ برنج می خورند. داخل یکی از ظرف های پودینگ بادام وجود دارد که به شانس هر کسی بیفتد تا آخر سال خوش شانسی می آورد.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیافرانسوی ها هم برای روز کریسمس غذای دریایی می خورند. این غذا با خرچنگ، صدف و جگر تهیه می شود.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیاایتالیایی ها کریسمس را با غذایی که “ضیافت هفت ماهی” می نامند جشن می گیرند. این غذا دربردارنده انواع غذاهای دریایی مثل ماهی مرکب، ماهی کاد، ماهی کولی و پاستا می باشد.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیادر انگلیس خوراکی معروف روز کریسمس پودینگی به نام figgy pudding است. روی پودینگ را آغشته به شراب می کنند و سپس روی آن آتش می گیرند.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیابومیان فیجی ماهی پیچیده شده در برگ موز، مرغ شکم پر و گوشت خوک پخته شده داخل تنوری که با سنگ درست شده است می خورند. همانند تصویر بالا.
انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیابیشتر بلغارها قبل از روز کریسمس روزه می گیرند و در روز کریسمس کیک، سوپ و سبزیجات میل می کنند.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی …تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه تصاویری از دنیا در آخرالزمان قسمت اولجدید ترین این بخش جشنواره نور در فرانسه به روایت عکس چهره جالب ایوانکا ترامپ در جوانی پورتال جامع ایران بانو – جدید ترین مطالب در مورد خانه …پورتال جامع ایران بانو جدید ترین مطالب در مورد خانه داری سفره آرایی جهیزیه عروس انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی …انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش غذای ساده در دقیقه پولنتا غذای خوراکی به سبک ایتالیایی تشکیل شده از آرد ذرت و یا آرد نرم در آب جوشطرز تهیه انواع شیرینی خشک آموزش شیرینی پزیدر این بخش شما با انواع دستور پخت شیرینی خشکشیرینی ناتلیدستور پخت انواع شیرینی طرز تهیه همبرگر مخصوص طرز تهیه رولت حلوای موزی دورنگ کاکائویی و زعفرانی مخصوص ماه رمضانسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به پارس ناز می باشدغذاهای خون ساز را بهتر بشناسید نیک صالحی پرتال …غذاهای خون ساز همه ی ما از اهمیت خون خبر داریم و میدانیم که کیفیت خون بخش بزرگی از وحشتناک ترین سیاره ها در دنیا عکسدر کهکشان سیاره های متفاوتی وجود دارند که انسان ها به مرور هر کدام را کشف کرده اند آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با تور تایلند سفری به سرزمین شادی ها بنز،هیونداو بخریداقساط بلند مدت بهترین راه برای تصاویری از دنیا در آخرالزمان قسمت اول جدید ترین این بخش جشنواره نور در فرانسه به روایت عکس چهره جالب ایوانکا ترامپ در جوانی عکس پورتال جامع ایران بانو – جدید ترین مطالب در مورد خانه داری پورتال جامع ایران بانو جدید ترین مطالب در مورد خانه داری سفره آرایی جهیزیه عروس بارداری انواع کیک و بیسکوئیت و شکلات آموزش شیرینی پزی انواع کیککیک پخت انواع کیک بیسکوییت شکریشیرینی پزیخمیر کیک خامه ایشیرینیاموزش پخت کیک غذای ساده در دقیقه پولنتا غذای خوراکی به سبک ایتالیایی تشکیل شده از آرد ذرت و یا آرد نرم در آب جوش طرز تهیه انواع شیرینی خشک آموزش شیرینی پزی در این بخش شما با انواع دستور پخت شیرینی خشکشیرینی ناتلیدستور پخت انواع شیرینیانواع طرز تهیه همبرگر مخصوص طرز تهیه رولت حلوای موزی دورنگ کاکائویی و زعفرانی مخصوص ماه رمضان سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز قصه کودکانه کوتاه و زیبای کرم شب تاب بهترین اس ام اس های فلسفی زیبا و ناب کامل ترین اس ام اس غذاهای خون ساز را بهتر بشناسید غذاهای خون ساز همه ی ما از اهمیت خون خبر داریم و میدانیم که کیفیت خون بخش بزرگی از سلامتی



لینک منبع :انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا

Images for انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا - پارس ناز www.parsnaz.com/انواع-غذاهای-مخصوص-کریسمس-دنیا.html‎Cachedانواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا ،غذای سال نو میلادی در کشورها،انواع غذاهای عید کریسمس،غذاهای مختلف سال نو کریسمس،غذاهای کشورهای دنیا در کریسمس. انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news2017710293091836.html‎Cached30 ژوئن 2017 ... انواع غذاهای مخصوص کریسمس در دنیا ،غذای سال نو میلادی در کشورها،انواع غذاهای عید کریسمس،غذاهای مختلف سال نو کریسمس،غذاهای کشورهای دنیا در ... شام کریسمس در نقاط مختلف جهان - کجارو www.kojaro.com/2015/.../christmas-eve-dinner-in-different-areas/‎Cached25 دسامبر 2015 ... در ادامه شما را با رسوم هر یک از فرهنگ‌های دنیا برای شام کریسمس آشنا می‌کنیم: ... مردم فیجی انواع پرندگان کباب‌شده، مرغ‌هایی که با سیر و ادویه پر شده‌اند و ماهی‌هایی که ... بوقلمون برای شام و پودینگ تهیه‌شده از میوه‌های خشک برای دسر است. غذاهای مخصوص کریسمس در نقاط مختلف جهان - لقمه loghmeh.ir/Pages/News-2705.aspx‎Cachedمردم مناطق مختلف جهان جشن سال نو میلادی را با غذاهای خاص خود جشن می گیرند که در ادامه به ... سوئد: غذای مخصوص به کریسمس شامل انواع صدف میباشد به همراه ، گوشت خوک ... غذاهای مخصوص شب کریسمس +عکس - پایگاه تحلیلی - خبری ایران ... www.iranbalkan.net/view-11101.html‎Cached Similar25 دسامبر 2012 ... TAG_SHOW_TYPE_15_TAG%}به طور معمول، انگلیسی ها در شب کریسمس بوقلمون بریان می‌خورند، ولی همانطور که آیین افراد در کشورهای مختلف برای ... مردم جهان در شب کریسمس چه غذاهایی می خورند؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مردم-جهان-در-شب-کریسمس-چه-غذاهایی-می-خورند‎Cachedایتالیایی ها هم همچون سایر مردم جهان کریسمس را جشن می گیرند و غذایی به نام «جشن هفت ماهی» تهیه می کنند. در این غذا، انواع گوناگون غذاهای دریایی به کار گرفته شده که ... دو غذای مخصوص شب کریسمس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/83546/دو-غذای-مخصوص-شب-کریسمس‎Cached Similar24 دسامبر 2013 ... نمی دانید شب کریسمس شام چه چیزی درست کنید؟ خوراک بوقلمون بریانی شکم پر با انجیر و سیب زمینی در کنار آن، شام ایده آل آشپزهای حرفه ای برای ... غذاها و نوشیدنیهای مخصوص کریسمس - کانون www.afghanistan.fi/kanun/index.php?option...id...‎Cached Similarبوقلمون غالبا به عنوان غذای کریسمس در نظر گرفته شده اما در عمل در منوی غذاها، تنها در ... اروپا و شمال امریکا آن را سباستین کبوت به اروپا در بازگشت از دنیای جدید، معرفی کرد. ... سوئد: غذای مخصوص به کریسمس شامل انواع صدف میباشد به همراه ، گوشت خوک ... غذاها و نوشیدنی های مخصوص کریسمس | خانواده مسیحی kolbehema.com/christmas/‎Cached12 دسامبر 2016 ... سوئد: غذای مخصوص به کریسمس شامل انواع صدف میباشد به همراه ... آبجو: در سراسر جهان، ویژه کریسمس آبجوی مخصوصی توسط تخمیر ساخته شده است.