مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد

[ad_1]

رویداد درمانی «شیرودهارا»(Shirodhara) با حضور هزار و صدو یازده نفر برای شکستن رکورد گینس در هند برگزار شد.

درمان 1111 نفر

به گزارش شفاف، روز گذشته محوطه بیمارستان احمدآباد هند صحنه وقوع یک رویداد درمانی به روش «آیورودا»(Ayurvedic) بود.

بر اساس گزارش رویترز، این رویداد که با حضور 1111 نفر اتفاق افتاد در واقع با هدف رسیدن به رکورد جهانی گینس برای بزرگترین درمان «شیرودهارا»(Shirodhara) که یکی از روش‌های درمانی «آیورودا»(Ayurvedic) است برگزار شده بود.

«شیرودهارا»(Shirodhara) یک شکل از درمان به شیوه «آیورودا» است که شامل ریختن آهسته برخی مایعات بر روی پیشانی فرد می‌شود.

نام این روش درمانی از زبان سانسکریت گرفته شده است که کلمات «شیرو»(Shiro) به معنی «سر» و «دهارا»(Dhara) به معنی «جریان» هستند.

مایعاتی که در این روش درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند به فرد تحت درمان بستگی دارد و  می‌تواند شامل روغن، شیر، دوغ، آب نارگیل، و یا حتی آب ساده باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

درمان همزمان نفر برای شکستن رکورد درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد



لینک منبع :درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد

درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس+عکس - خبرگزاری ... https://www.tasnimnews.com/.../درمان-همزمان-1111-نفر-برای-شکستن-رکورد-گینس-عکس‎Cached26 دسامبر 2016 ... رویداد درمانی «شیرودهارا»(Shirodhara) با حضور هزار و صدو یازده نفر برای شکستن رکورد گینس در هند برگزار شد. درمان همزمان 1111 نفر برای شکستن رکورد گینس عکس - onvansho onvansho.ir/.../درمان-همزمان-1111-نفر-برای-شکستن-رکورد-گینس-عکس.html برای شکستن رکورد گینس نفر برای شکستن رکورد درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر . ثبت رکورد شکستن گردو با سر عکس رکورد گینس شکستن گردو با سر عکس هزار نفر به ... درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس (+عکس) | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/10/07/درمان-همزمان-۱۱۱۱-نفر-برای-شکستن-رکورد/ 27 دسامبر 2016 ... بر اساس گزارش رویترز، این رویداد که با حضور ۱۱۱۱ نفر اتفاق افتاد در واقع با هدف رسیدن به رکورد جهانی گینس برای بزرگترین درمان ... درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد khabarooz.com/post/82993 بر اساس گزارش رویترز، این رویداد که با حضور ۱۱۱۱ نفر اتفاق افتاد در واقع با هدف رسیدن به رکورد جهانی گینس برای بزرگترین درمان «شیرودهارا»(Shirodhara) که ... درمان همزمان 1111 نفر برای شکستن رکورد گینس (+عکس) - پول نیوز ... https://damadam.ir/news/درمان-همزمان...نفر-برای-شکستن-رکورد.../6493019 بر اساس گزارش رویترز، این رویداد که با حضور 1111 نفر اتفاق افتاد در واقع با هدف رسیدن به رکورد جهانی ... درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس (+عکس). درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر گینسی شد!؟ +عکس www.fardanews.com/.../درمان-همزمان-۱۱۱۱-نفر-گینسی-شد-عکس‎Cached27 دسامبر 2016 ... رویداد درمانی «شیرودهارا»(Shirodhara) با حضور هزار و صدو یازده نفر برای شکستن رکورد گینس در هند برگزار شد. درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس+عکس - دولت بهار ... www.dolatebahar.com/.../درمان-همزمان-۱۱۱۱-نفر-برای-شکستن-رکورد-گینس-عکس 26 دسامبر 2016 ... بر اساس گزارش رویترز، این رویداد که با حضور 1111 نفر اتفاق افتاد در واقع با هدف ... درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس+عکس. درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../درمان_همزمان_۱۱۱۱_نفر_برای_شکستن_رکورد‎Cachedدرمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد ... دانلود داوطلب شکستن رکورد گینس: تشنج نکردم، تمرکز کردم! (فیلم) ... دانلود مروری بر جلسات مختلف درمان ارتودنسی. درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس – مجله راگا - راگانیوز raganews.ir/magazine/299698/‎Cached28 دسامبر 2016 ... درمان همزمان 1111 نفر برای شکستن رکورد گینس. روز گذشته محوطه بیمارستان احمدآباد هند صحنه وقوع یک رویداد درمانی به روش «آیورودا»(Ayurvedic) ... معالجه همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس+تصویر و عکس - سرزه www.serze.com/معالجه-همزمان-۱۱۱۱-برای-شکستن-رکورد-2605689/‎Cached26 دسامبر 2016 ... درمان همزمان ۱۱۱۱ نفر برای شکستن رکورد گینس+عکس رویداد معالجه ای «شیرودهارا»( Shirodhara) با وجود هزار و صدو یازده نفر برای شکستن رکورد ...