مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت! عکس

[ad_1]

 

سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت!/ عکس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۱

 

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت 7 در معرض نبوده، بلکه یکی دیگر از نسخه‌های گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 اج آتش گرفته است.

به گزارش ستاره ها؛ یکی از کاربران تلفن همراه گلکسی اس 6 اج اخیرا مجموعه تصاویری از آسیب وارده به گوشی مورد نظر را منتشر کرده که در اثر انفجار آن ایجاد شده است.
 
 سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت

به نقل از سایتک، این کاربر اظهار کرد: صبح برای رفتن به سر کار آماده می‌شدم که متوجه شدم گوشی‌ام منفجر شده است. خوشبختانه من تلفن همراهم در تخت‌خواب نمی‌برم و می‌توانید ببینید که این انفجار، میز مرا سوزانده است.
این فرد در حال حاضر با شرکت‌های سامسونگ و AT&T در مورد این مساله صحبت کرده است. به رغم پیشنهاد یک تلفن همراه جدید، این کاربر خسارت‌دیده اعلام کرده که تا مدتی دیگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده نخواهد کرد و اینکه گوشی مذکور قبل از حادثه، مشکل حرارت بیش از حد نداشت.
 
 
سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت
شرکت سامسونگ اعلام کرده خسارت‌های این فرد را پرداخت خواهد کرد اما وی باید ابتدا گوشی تخریب شده را به شرکت بفرستد. این در حالیست که کاربر از قصد خود برای نگهداشتن گوشی خبر داده است.
شکست مفتضحانه گوشی نوت هفت سامسونگ هنوز یکی از بزرگترین خطاهای فناوری در سال 2016 است. این شرکت پس از دریافت گزارشهای دبناله‌دار در مورد آتش گرفتن گوشی‌ها، از مشتریان عذرخواهی کرده و تولید این محصول را متوقف کرد.
البته باید توجه داشت که گلکسی اس 6 اج از سال 2015 عرضه شده و گزارش‌های معدودی در مورد بروز مشکل در آن اعلام شده است. هنوز دلیل انفجار گوشی مذکور مشخص نشده است.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس به آب داداخبارطرف با آیپدش از گلکسی عکس گرفته؟ خو این خودش کلی سوژه توش خوابیده که کسی که از یکی از بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ اج کهکشانی …بررسیتخصصیگلکسیاساجگلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج از نظر مشخصات سخت افزاری به غیر از باتری تفاوتی باهم ندارند مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران ……گلکسی نوت در برابر گلکسی اس اج ؛ مقایسه‌ی پرچمداران خمیده‌ی سامسونگ ۱۱۴ دیدگاه مشکل اصلی سامسونگ گلکسی و راه حل‌ رفع آن‌ها…شکی نیست که گوشی‌های گلکسی و سامسونگ در جایگاه برترین گوشی‌های روز دنیا قرار نظرات کاربران در مورد گوشی …توجه توجه سامسونگ اخیرا طی اطلاعیه‌ای که به صورت جهانی ارسال شد، از تمامی خریداران جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب فالاس ام اسعکس های خنده دارعکسطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتی گلکسی نوت زومیت با توقف تولید گلکسی نوت ، سامسونگ در تلاش است گلکسی اس را با ویژگی‌های متعدد عرضه پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه هاسامسونگ کمپانی را با قیمت میلیارد دلار خرید ۲۴ ۰۸ ۱۳۹۵ امروز سامسونگ اعلام سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتیخبرنو پربازدیدترین سایت خبری و مجله اینترنتی سبک زندگی سلامت چهره های سرشناس میباشدقیمت گوشی موبایل،قیمت گوشی سامسونگ،قیمت …قیمت گوشی موبایل نوکیا ، سامسونگ ،سونی ،اچ تی سی، هوآوی ، ال جی تاریخ بروز رسانی سه اولین دسته گلی که سامسونگ گلکسی اس به آب داد اخبار طرف با آیپدش از گلکسی عکس گرفته؟ خو این خودش کلی سوژه توش خوابیده که کسی که از یکی از این بررسی تخصصی گلکسی اس ۶ اج کهکشانی متفاوت و دوست داشتنی سامسونگ بررسیتخصصیگلکسیاس گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج از نظر مشخصات سخت افزاری به غیر از باتری تفاوتی باهم ندارنددر بخش مقایسه گلکسی نوت با اس اج ؛ مقایسه‌ پرچمداران خمیده‌ی سامسونگ گلکسی نوت در برابر گلکسی اس اج ؛ مقایسه‌ی پرچمداران خمیده‌ی سامسونگ ۱۱۴ دیدگاه ارسال مشکل اصلی سامسونگ گلکسی و راه حل‌ رفع آن‌ها ابتدا نکات مهم بسیاری از مشکلات گزارش شده در مورد گلکسی و گلکسی در اولین بروزرسانی نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل سامسونگ گلکسی بررسی اختصاصی گوشی سامسونگ وبلاگینا علی من هم با گلکسی کار کردم و هم با گلکسی از نظر سخت افزاری واقعا یک سرو گردن بالاتر از جذاب سایت تفریحی و سرگرمی جذاب فالاس ام اسعکس های خنده دارعکسطنزفال حافظتاروتعکس های بازیگرانپزشکی و سلامتیجالب گلکسی نوت زومیت با توقف تولید گلکسی نوت ، سامسونگ در تلاش است گلکسی اس را با ویژگی‌های متعدد عرضه کند تا پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه ها سامسونگ کمپانی را با قیمت میلیارد دلار خرید ۲۴ ۰۸ ۱۳۹۵ امروز سامسونگ اعلام کرد که سایت خبرنو اخبار روزخبر نــو مجله اینترنتی خبرنو پربازدیدترین سایت خبری و مجله اینترنتی سبک زندگی سلامت چهره های سرشناس میباشد



لینک منبع :سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت! عکس

Images for سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت!/ عکس سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../سامسونگ-گلکسی-اس-6-هم-آتش-گرفت-تصاویر‎Cached26 دسامبر 2016 ... به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت 7 در معرض نبوده، بلکه یکی دیگر از نسخه‌های گوشی‌های سامسونگ ... سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../سامسونگ-گلکسی-اس-6-هم-آتش-گرفت-عکس‎Cached26 دسامبر 2016 ... سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت (+عکس). به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت 7 در معرض نبوده، ... سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت!/ عکس - پایگاه خبری ستاره ها tnews.ir/news/b58476779039.html?h=1&clsrc=lhin به نظر می رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت 7 در معرض نبوده، بلکه یکی دیگر از نسخه های گوشی های سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 ... سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت!! + تصاویر - پرشین وی persianv.com/.../سامسونگ-گلکسی-اس-6-هم-آتش-گرفت-تصاویر.html‎Cached26 دسامبر 2016 ... آتش گرفتن سامسونگ گلکسی اس 6 به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت 7 در معرض نبوده، بلکه یکی ... سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت ( عکس) - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../سامسونگ_گلکسی_اس_6_هم_آتش_گرفت_(+عکس)‎Cachedسامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت ( عکس). دانلود گوشی موبایل جدید سامسونگ گلکسی نوت 7 نام دارد!! دانلود مقایسه سامسونگ گلکسی J۷ و سامسونگ گلکسی E۷. دومین آیفون ۷ هم آتش گرفت - onvansho onvansho.ir/result/دومین-آیفون-۷-هم-آتش-گرفت.html پس از فاجعه آتش سوزی های سریالی نوت ۷ سامسونگ در دوران جالبی در حوزه گوشی های هوشمند . ... حضور آیفون ۷ آیفون ۷ هم آتش گرفت گلکسی نوت ۷ جرقه زدندیا آتش . music2ir ... از آیفون های 6 اس اپل در جیب دارنده دستگاه آتش گرفت هم آیفون 6 آیفون ۷ دارند . ... آتش گرفت عکس انفجار تلفن همراه آیفون 7 باعث عجیبی آتش گرفت آیفون ۷ ... یک دستگاه گلکسی اس 7 اج هم آتش گرفت - onvansho onvansho.ir/result/یک-دستگاه-گلکسی-اس-7-اج-هم-آتش-گرفت.html سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت عکس. سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 اج آتش یک تلفن همراه جدید . سامسونگ گلکسی اس 6 هم ... سامسونگ گلکسی اس ۶ هم آتش گرفت (+عکس) - پورتال جامع ایران بانو iranbanou.com/.../619862-سامسونگ-گلکسی-اس-۶-هم-آتش-گرفت-عکس سامسونگ گلکسی اس ۶ هم آتش گرفت (+عکس). اخبار تکنولوژی 2 بازدید ... اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی , سامسونگ گلکسی اس 6. این کاربر اظهار کرد: صبح ... سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت+تصاویر | لیوانکو livanco.ir/1395/10/06/سامسونگ-گلکسی-اس-6-هم-آتش-گرفتتصاویر/ 26 دسامبر 2016 ... به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت ۷ ... البته باید توجه داشت که گلکسی اس ۶ اج از سال ۲۰۱۵ عرضه شده و ...