مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کنگره بین المللی سلول های بنیادی در مشهد در برگزار می شود

[ad_1]

مشهد – ایرنا – دومین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازشناختی در قالب رویدادهای مشهد 2017 در در این شهر برگزار می شود.

رئیس این کنگره روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این گنگره توسط جهاد دانشگاهی مشهد برای سومین بار از سال 90 در بعد ملی و دومین بار در بعد بین المللی در روزهای 30 و 31 فروردین ماه و اول اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود
دکتر علی اکبر شمسیان با بیان اینکه در این سه روز هشت کارگاه تخصصی ویژه شرکت کنندگان نیز برگزار می شود، افزود: این برنامه بامحوریت رویداد مشهد 2017 به عنوان پایتخت فرهنگ اسلامی در این شهر با حضور چهره های علمی و برتر جهان برپا می شود.
وی افزود : تا کنون 15 میهمان خارجی و متخصصان مطرح در این حوزه از کشورهای مختلف دعوت شده اند که چهار میهمان از آمریکا ، دو نفر از چین و از کشورهای آلمان ، ترکیه ، مالزی و پاکستان هر کدام یک دانشمند برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده اند.
وی با بیان اینکه میهمانان این همایش دارای تخصص هایی در زمینه ژن درمانی ، سلول درمانی ، پزشکی بازشناختی و ترمیمی هستند، خاطرنشان کرد : تا کنون 45 سخنرانی محوری برای سه روز برگزاری این همایش در نظر گرفته شده که احتمال افزایش آن نیز وجود دارد.
وی افزود : در این استا علاوه بر کشورهایی که در این حوزه دارای متخصصان و دانش هستند از فعالان این عرصه در کشورهای اسلامی چون مالزی ، ترکیه و پاکستان برای حضور در این کنگره دعوت شده و می شود.
شمسیان افزود: خوشبختانه در استان ما همه واحدهای علمی دانشگاهی و تحقیقاتی در حوزه سلول های بنیادی در قالب تشکیل شورای «سلول های بنیادی و بازساختی» تحقیقات و پژوهش های قابل توجهی را انجام می دهند و در این راستا تلاش شده تا از موازی کاری های احتمالی جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه در دوره قبل بیش از یک هزار نفر متخصص و میهمان و نیز دانشجویان علاقمند در این کنگره شرکت کرده بودند، افزود : پیش بینی می شود با توجه به اقبال و باز شدن فضای روابط دیپلماتیک همایش در این دوره با اقبال بسیار فراتر از گذشته روبرو شود.
وی آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به این کنگره را برای علاقمندان و متخصصان و صاحب نظران این عرصه تا 15 دی ماه سال جاری اعلام کرد.
دکتر شمسیان اظهار کرد: تا قبل از سال 86 پژوهش و تحقیق در حوزه سلول های بنیادی جایگاهی نداشت اما بعد از آن با بازگشت جمعی از محققان و استادان این رشته از خارج کشور، این موضوع به طور جدی مورد توجه قرار گرفت و نخستین کنگره سلول های بنیادی در سال 90 به میزبانی مشهد برگزار شد.
به گفته وی ، این کنگره علمی با هدف تقویت پژوهش ها و کاربردی شدن تحقیقات در پیشبرد علوم و کاربردهای درمانی سلول های بنیادی در کشور و استان کمک قابل توجهی می کند.
به گفته وی ، طی این مدت پژوهشکده سلولی و ترمیمی جهاد دانشگاهی مشهد فعال شد و دامنه کار خود را در بخش های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه سلول های بنیادی توسعه داد .
1906/ 6012خبرنگار : فاطمه یوسفی ** منتشر کننده: علی حیدر شاه حسینی

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین المللی پنجمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان های زنان ایرانبیمارستان رضویکلینیک ارتقاء سلامت و کلینیک استومی در بیمارستان رضوی آغاز به کار کردند کانال سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری …دوره آموزشی آشنایی با تکنیکها و مدلهای برنامه ریزی در سازمان های غیردولتی با حضور عمومی روشهای استخراج جهت انجام بررسی های مختلف در زمینه شناسایی ملکولی مهندسی ژنتیک و امور تشخیصی و به پورتال جهاد دانشگاهی مشهد خوش آمدیدهمزمان در مرکز علمی – کاربردی در استان خراسان رضوی برگزار شد؛ اجرای رویداد ایده تاب جدیدترین خبرهای دارای صوت و ویدیو خبر فارسیآیا باورتان می شود که در جایی از این کره خاکی هنوز مردمی وجود داشته باشند که از سنگ به عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه همایش های مواد و معدن همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار …یازدهمین همایش بین المللی مدیران فنی و نگهداری و تعمیرات مدیریت دارایی های فیزیکیهمایش های شیمی همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار هااولین کنفرانس بین المللی علوم دریایی و جوی، محیط زیست، تکنولوژی و انرژیهای تجدید پذیرصفحه اصلی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات …رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد زندگی جزیره‌وار در حالی که فرد ساکن یک جامعه انجمن علمی سرطان های زنان ایران پنجمین کنگره بین المللی پنجمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان های زنان ایران عمومی روشهای استخراج جهت انجام بررسی های مختلف در زمینه شناسایی ملکولی مهندسی ژنتیک و امور تشخیصی و تحقیقی بیمارستان رضوی کلینیک «ارتقاء سلامت» و کلینیک «استومی» در بیمارستان رضوی آغاز به کار کردند کانال رسمی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی در دهمین نمایشگاه دام طیور به پورتال جهاد دانشگاهی مشهد خوش آمدید همزمان در مرکز علمی – کاربردی در استان خراسان رضوی برگزار شد؛ اجرای رویداد ایده تاب موسسه عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه آمریکا طرح جدیدترین خبرهای دارای صوت و ویدیو خبر فارسی آیا باورتان می شود که در جایی از این کره خاکی هنوز مردمی وجود داشته باشند که از سنگ به جای همایش های مواد و معدن همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها ششمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی کاربردهای شیمی در فناوری های نوین دی ماه همایش های شیمی همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها همایش ملی فناوری های نوین در نانو کامپوزیت ها بهمن ماه محورهای همایش صفحه اصلی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد زندگی جزیره‌وار در حالی که فرد ساکن یک جامعه است و



لینک منبع :کنگره بین المللی سلول های بنیادی در مشهد در برگزار می شود

دومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی www.mashhadstemcell.com/‎Cached Similarکنگره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، بستری برای دانشمندان جوان و با ... مشهد و لذت بردن از بهار رنگارنگ استان خراسان رضوی در اردیبهشت ماه، فراهم می نماید. ایرنا - کنگره بین المللی سلول های بنیادی در مشهد در برگزار می شود www.irna.ir/rkhorasan/fa/News/82362012/‎Cached26 دسامبر 2016 ... مشهد – ایرنا – دومین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازشناختی در قالب رویدادهای مشهد 2017 در در این شهر برگزار ... مشهد میزبان همایش بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی webda.mums.ac.ir/index.php/...and.../14265-2017-04-16-05-49-44‎Cachedهمایش بین المللی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی، فروردین امسال با حضور حدود یکهزار و ۲۰۰ پزشک و پژوهشگر به میزبانی مشهد برگزار می شود. به گزارش وب ... دومین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی پزشکی بازساختی در مشهد ... https://www.tasnimnews.com/.../دومین-کنگره-بین-المللی-سلول-های-بنیادی-پزشکی-بازساختی-در-مشهد-برگزار-می-شود‎Cached26 دسامبر 2016 ... مسئول برگزاری سومین کنگره ملی و دومین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی ... اسلامی همزمان با برگزاری رویداد بزرگ مشهد 2017 برگزار می‌شود. کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می ‌شود www.mehrnews.com/.../کنگره-بین-المللی-سلول-های-بنیادی-و-پزشکی-بازساختی-برگزار-می-شود‎Cached4 آوریل 2015 ... دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، مرکز تحقیقات علوم سلولی پژوهشگاه رویان ، کنگره بین المللی سلول های بنیادی و ... دومین کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود - ایسنا www.isna.ir/.../دومین-کنگره-سلول-های-بنیادی-و-پزشکی-بازساختی-برگزار-می-شود‎Cached16 آوریل 2017 ... دومین کنگره بین‌المللی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ... علوم پزشکی مشهد در چاچوب رویداد مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می‌شود. کنگره بین المللی سلول های بنیادی در مشهد برگزار می شود danakhabar.com/.../کنگره-بین-المللی-سلول-های-بنیادی-در-مشهد-برگزار-می-شود‎Cached28 دسامبر 2016 ... دومین کنگره ملی و سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازشناختی در قالب رویداد مشهد 2017 در این شهر برگزار می شود. دومین کنگره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در دانشگاه فردوسی ... https://news.um.ac.ir/PrintArticle13226.html‎Cachedدبیر دومین کنگره بین المللی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی ادامه داد: این ... اول اردیبهشت ماه در تالار اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود. دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم فناوریهای سلولهای بنیادی و ... stemcell2017.com/‎Cachedدومین کنگره بین المللی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی محل اجتماع ... از جلوهی این توانمندی در دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی نمایان می شود. ... و کراتینوسیت انسانی و کشت آنها، مهندسی بافت پوست های مصنوعی برگزار شد دومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی پزشکی بازساختی در مشهد ... khabarfarsi.com/u/30353542 25 دسامبر 2016 ... ... بین المللی سلول های بنیادی پزشکی بازساختی در مشهد برگزار می شود ... نشست خبری سومین کنگره ملی و دومین کنگره بین المللی سلول های ...