مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در سرزمین عجایب ستاره‌ها عکس روز ناسا

[ad_1]

در سرزمین عجایب ستاره‌ها/ عکس روز ناسا

دانش > نجوم - به دلایل ناشناخته بعضی از پرجرم‌ترین ستاره‌هایی که تا به حال کشف شده‌اند در زایشگاه‌ ستاره‌ای NGC 6357 تشکیل می‌شوند. این زایشگاه ستاره‌ای عجیب حاوی تعداد زیادی رشته‌ی گاز و غبار است که حفره‌های عظیم خوشه‌های ستاره‌ای پرجرم را در بر گرفته‌اند.

این الگوهای پیچیده بر اثر برهمکنش بین بادهای میان‌ستاره‌ای، فشارهای تابشی، میدان‌های مغناطیسی و گرانش بوجود آمده‌اند. عکس روز ناسا از داده‌های تلسکوپ نور مرئی UKIRT در هاوایی (رنگ آبی)، داده‌های تلسکوپ فضایی فروسرخ اسپیتزر (نارنجی) و داده‌های تلسکوپ پرتوی ایکس چاندرا (صورتی) به دست آمده است. NGC 6357 حدود ۱۰۰ سال نوری قطر دارد و در فاصله‌ی ۵۵۰۰ سال نوری از ما و صورت فلکی عقرب قرار گرفته است. طی ۱۰ میلیون سال آینده پرجرم‌ترین ستاره‌هایی که در آن می‌بینیم منفجر خواهند شد.

برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید. 

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

این زن ساله هنوز هم در مد می درخشد عکسزنی که بر خلاف سن زیادش همچنان در کار مد است یک فروشگاه بسیار مشهور و بزرگ به نام تی تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران شباهت جالب ستاره ها با شخصیت های کارتونی عکستابه حال توجه کرده بودید که چقدر ستاره های زیر شبیه شخصیت های کارتونی دیزنی هستند؟مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ زندگی در بهشت و جهنم تصاویرزندگی در بهشت و جهنم تصاویر آنان که از عصرهای مختلف گذشتند، در اصل آن قدر مانده اند که عکس خنده دار،گالری عکس های خنده دار، تصاویر خنده دار عکس خنده دار،عکس خنده دار بی ادبی،عکس خنده دار فیس بوک،عکس خنده دار فیسبوکی،عکس خنده اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی جواب های کامل بازی جدولانه اندروید جدید گهرجوابهایکاملبازیجدولانهجدولانه یک بازی برای دوستداران جدول می باشد که حسابی آنها را سرگرم خواهد کرددر این یوفو در ایران حمایت از موجودات فضایییوفودرایرانبررسی مناطق و شکل یوفوها در ایرانبرای علاقه مندان به این پدید در ایران نویسنده این زن ساله هنوز هم در مد می درخشد عکس جدید ترین این بخش ازدواج جالب و همزمان خواهران سه قلو عکس آداب و رسوم مردم کرمانشاه در شب تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگرانلاغری و شباهت جالب ستاره ها با شخصیت های کارتونی عکس تابه حال توجه کرده بودید که چقدر ستاره های زیر شبیه شخصیت های کارتونی دیزنی هستند قبلاً از مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر زندگی در بهشت و جهنم تصاویر زندگی در بهشت و جهنم تصاویر آنان که از عصرهای مختلف گذشتند، در اصل آن قدر مانده اند که صاحب عکس خنده دار،گالری عکس های خنده دار، تصاویر خنده دار عکس خنده دار،عکس خنده دار بی ادبی،عکس خنده دار فیس بوک،عکس خنده دار فیسبوکی،عکس خنده دار اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری جواب های کامل بازی جدولانه اندروید · جدید گهر جوابهایکاملبازیجدولانه جدولانه یک بازی برای دوستداران جدول می باشد که حسابی آنها را سرگرم خواهد کرددر این مطلب یوفو در ایران حمایت از موجودات فضایی یوفودرایران دیشب چه خبر شده در ایران؟ نویسنده ۱۳٩۱٩٢٧ دیشب چه خبر شده در ایران؟ ماجرا از آنجا



لینک منبع :در سرزمین عجایب ستاره‌ها عکس روز ناسا

در سرزمین عجایب ستاره‌ها/ عکس روز ناسا - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/616658/science/astronomy‎Cached27 دسامبر 2016 ... در سرزمین عجایب ستاره‌ها/ عکس روز ناسا. دانش > نجوم - به دلایل ناشناخته بعضی از پرجرم‌ترین ستاره‌هایی که تا به حال کشف شده‌اند در زایشگاه‌ ... Images for در سرزمین عجایب ستاره‌ها/ عکس روز ناسا در سرزمین عجایب ستاره‌ها- عکس روز ناسا www.3neshaneh.com/news/.../در+سرزمین+عجایب+ستاره‌ها-+عکس+روز+ناسا این الگوهای پیچیده بر اثر برهمکنش بین بادهای میان‌ستاره‌ای، فشارهای تابشی، میدان‌های مغناطیسی و گرانش بوجود آمده‌اند. عکس روز ناسا از داده‌های تلسکوپ نور مرئی ... در سرزمین عجایب ستاره‌ها/عکس روز ناسا - آفتاب | دمادم https://damadam.ir/news/در-سرزمین-عجایب-ستاره‌ها-عکس-روز-ناسا/6481627 در سرزمین عجایب ستاره ها/عکس روز ناسا. به دلایل ناشناخته بعضی از پرجرم ترین ستاره هایی که تا به حال کشف شده اند در زایشگاه ستاره ای NGC 6357 تشکیل می ... در سرزمین عجایب ستاره ها/عکس - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1150465‎Cached26 دسامبر 2016 ... عکس روز ناسا از داده‌های تلسکوپ نور مرئی UKIRT در هاوایی (رنگ آبی)، داده‌های تلسکوپ فضایی فروسرخ اسپیتزر (نارنجی) و داده‌های تلسکوپ پرتوی ... در سرزمین عجایب ستاره ها - تبیان article.tebyan.net/345916/در-سرزمین-عجایب-ستاره-ها‎Cached27 دسامبر 2016 ... عکس روز ناسا: در سرزمین عجایب ستاره‌ها. به دلایل ناشناخته بعضی از پرجرم‌ترین ستاره‌هایی که تا به حال کشف شده‌اند در زایشگاه‌ ستاره‌ای NGC 6357 ... در سرزمین عجایب ستاره ها/عکس روز ناسا - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/post/.../در-سرزمین-عجایب-ستاره-ها/عکس-روز-ناسا?...‎Cachedبه دلایل ناشناخته بعضی از پرجرم ترین ستاره هایی که تا به حال کشف شده اند در زایشگاه ستاره ای ngc 6357 تشکیل می شوند. این زایشگاه ستاره ای عجیب حاوی تعداد ... در سرزمین عجایب ستاره ها/عکس روز ناسا | به دلایل ناشناخته - قطره www.ghatreh.com/news/nn35253868/سرزمین-عجایب-ستاره-عکس-روز-ناسا 27 دسامبر 2016 ... به دلایل ناشناخته بعضی از پرجرم ترین ستاره هایی که تا به حال کشف شده اند در زایشگاه ستاره ای NGC 6357 تشکیل می شوند. در سرزمین عجایب ستاره‌ها/عکس روز ناسا - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../در-سرزمین-عجایب-ستاره‌هاعکس-روز-ناسا 27 دسامبر 2016 ... در سرزمین عجایب ستاره‌ها/عکس روز ناسا. به دلایل ناشناخته بعضی از پرجرم‌ترین ستاره‌هایی که تا به حال کشف شده‌اند در زایشگاه‌ ستاره‌ای NGC ۶۳۵۷ ... در سرزمین عجایب ستاره ها/عکس روز ناسا - آفتاب نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30388165 27 دسامبر 2016 ... در سرزمین عجایب ستاره ها/عکس روز ناسا. به دلایل ... آخرین ارتباط این فضاپیما با ناسا در 23 سپتامبر انجام شد و تلاش های این سازمان همچنان ادامه دارد.