مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا

[ad_1]
تین‌نیوز| سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید به این حوزه توجه جدی شود، گفت: افزایش حدود ۱۲ درصدی بودجه سازمان میراث فرهنگی وگردشگری، رقم چشم‌گیری محسوب نمی‌شود.

ذبیح‌الله نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعداد و ارقام پیش بینی شده برای سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به عنوان متولی صنعت اصلی گردشگری کشورمان، گفت: بر اساس لایحه بودجه ۹۶، رقمی نزدیک به ۷۸۱ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیشنهاد شده که حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید توجه جدی به این حوزه در ایران شود، افزود:متاسفانه در سال گذشته عنوان شد که بودجه این سازمان افزایش یافته ولی رقم پیش‌بینی شده به صورت 100 درصد تخصیص نیافت و محقق نشد.

نیکفر ضمن تاکید بر اینکه افزایش حدود 12 درصدی این بودجه با توجه به میزان تورم در اقتصاد، رقم چشم‌گیری محسوب نمی‌شود، ادامه داد: با توجه به افزایش اندک اعتبارات، در این میان تخصیص کامل این بودجه و دچار نشدن به سرنوشت سال گذشته اعتبارات در نظر گرفته شده برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهمیت می‌یابد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه تخصیص مناسب بودجه‌ برای سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری درنظر گرفته نشده است و این مهم در حالیست که باید نگاه ویژه ای به صنعت گردشگری داشت، تصریح کرد: حتما اعضای فراکسیون میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد مجلس تلاش خواهند کرد بودجه پیش بینی شده در جلسات تصویب اعتبارات را افزایش یابد.

سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی،گردشگری، صنایع دستی و مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در افق 1404 جذب 20 میلیون گردشگر در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: عدم تخصیص اعتبار مناسب برای توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی مناسب، حتما این صنعت را دچار مشکل خواهد کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مقاله های علمی صنعت گردشگری در ایرانمقاله های علمی صنعت گردشگری در ایران مقالات علمیپژوهشی توسعه صنعت توریسم در ایران بعداز …توسعهصنعتتوریسمبسم الله الرحمن الرحیم توسعه صنعت توریسم در ایران همایش های تاریخی و گردشگری همایش ها ، کنفرانس ها …کنفرانس های تاریخی و گردشگری سال کنفرانس های تاریخی و گردشگری سال های گذشته همایش های سایر همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار هاهمایش بین المللی افق های نوین در علوم کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست بهمن ماه آشنایی با پرفروش و معتبرترین برندهای ورزشی دنیا …برندها با حضور در دنیای ورزش آنچنان مشهور شدند و درآمد کسب کردند که به جزئی از دنیای با جاذبه های گردشگری بلغارستان آشنا شویدبلغارستان یکی از کشورهای بالکان است که کوه های بی نظیری دارد و در گذشته بخشی از دیدنی های آمریکا، مناطق دیدنی امریکادیدنی های امریکاامریکامناطق دیدنی امریکاجاذبه های گردشگری آمریکامراکز گردشگری یک نسبت و یک دنیا حرفتصویری از شب یلدای قوی‌ترین مرد دنیا و سلین خانم پشت پرده قتل سفیر روسیه مهر پروازپرواز اطلس جتنوروز تور …آژانس مهر پروازنوروز تور قبرسکوش آداسیتور لحظه آخریتور ترکیهتور استانبولتور مقاله های علمی صنعت گردشگری در ایران مقاله های علمی صنعت گردشگری در ایران مقالات علمیپژوهشی توسعه صنعت توریسم در ایران بعداز انقلاب اسلامی توسعهصنعت بسم الله الرحمن الرحیم توسعه صنعت توریسم در ایران بعداز همایش های تاریخی و گردشگری همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها چهارمین همایش گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن مردم و مولفه های ماندگاری انقلاب اسلامی اسفند ماه همایش های سایر همایش ها ، کنفرانس ها و سمینار ها همایش بین المللی افق های نوین در علوم کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست بهمن ماه آشنایی با پرفروش و معتبرترین برندهای ورزشی دنیا رقابت نفس‌گیر برندها با حضور در دنیای ورزش آنچنان مشهور شدند و درآمد کسب کردند که به جزئی از دنیای ورزش با جاذبه های گردشگری بلغارستان آشنا شوید بلغارستان یکی از کشورهای بالکان است که کوه های بی نظیری دارد و در گذشته بخشی از امپراتوری دیدنی های آمریکا، مناطق دیدنی امریکا دیدنی های امریکاامریکامناطق دیدنی امریکاجاذبه های گردشگری آمریکامراکز گردشگری امریکا یک نسبت و یک دنیا حرف مهم‌ترین مبحثی که در بورس هر کشوری مطرح است و به صورت روزانه و حتی لحظه‌ای زیر ذره‌بین مهر پروازپرواز اطلس جتنوروز تور ترکیهآنتالیادبیتور پس از لغو ویزای ایران با کشورهای ارمنستان و گرجستان، مدیرکل تبلیغات گردشگری از مذاکره با



لینک منبع :عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا

عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا - ایسنا www.isna.ir/news/.../عرصه-گردشگری-سومین-صنعت-پر-درآمد-دنیا‎Cached27 دسامبر 2016 ... سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید ... عرصه گردشگری سومین صنعت پردرآمد در دنیا محسوب می شود gilan.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=105474‎Cachedسخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌وگردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید توجه جدی به این ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا - دنیای سفر www.donyayesafar.com/live/109765‎Cached27 دسامبر 2016 ... سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا – شرکت عصر طلایی هگمتانه athegmataneh.ir/عرصه-گردشگری-سومین-صنعت-پر-درآمد-دنیا/‎Cachedسخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید به این حوزه توجه ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا - آسمان خبر | دمادم https://damadam.ir/.../عرصه-گردشگری-سومین-صنعت-پر-درآمد-دنیا/6518138 سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید به این حوزه توجه ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا - ایسنا | دمادم https://damadam.ir/.../عرصه-گردشگری-سومین-صنعت-پر-درآمد-دنیا/6486478 سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید به این حوزه توجه ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30406266 27 دسامبر 2016 ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا. سخنگوی ... محسوب می شود که البته سهم ایران از این صنعت پولساز آن چنان که باید چشم گیر نبوده است. عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا - onvansho onvansho.ir/result/عرصه-گردشگری-سومین-صنعت-پر-درآمد-دنیا.html عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمدجذاب در دنیا سومین صنعت پر درآمد . صنعت گردشگری باید به معنای واقعی در رامسر محقق شود گردشگری سومین صنعت ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا - خبرگزاری ایسنا - شهرخبر www.shahrekhabar.com/political/148282722087342 27 دسامبر 2016 ... سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب شده و باید ... عرصه گردشگری سومین صنعت پر درآمد دنیا - تین نیوز www.tinn.ir/fa/doc/news/114565/‎Cached27 دسامبر 2016 ... تین‌نیوز| سخنگوی فراکسیون میراث فرهنگی ‌و گردشگری مجلس با بیان اینکه عرصه گردشگری به عنوان سومین صنعت پر درآمد و جذاب در دنیا محسوب ...