مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اسپیکر معلق ال‌جی در راه است

[ad_1]

شرکت ال‌جی از آخرین محصول خود که یک دستگاه بلوتوث جدید است در نمایشگاه CES در ماه آینده رونمایی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اسپیکر معلق شرکت ال‌جی یکی از بهترین فناوری‌هایی است که در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

از این دستگاه که به رنگ سفید بوده، یک یونیت برای شارژ و جای‌گیری داشته و دارای گزینه‌های کاربردی متعدد بر روی خود است، می‌توان در بیمارستان‌ها نیز استفاده کرد.

برای این اسپیکر یک پایه آهنربایی طراحی شده که کمک می‌کند تا اسپیکر روی هوا و با فاصله اندکی از یونیت معلق بماند. پیشتر نیز شرکت‌های مختلف موفق به طراحی و تولید اسپیکرهای معلق شده بودند اما تفاوت این محصول جدید شرکت ال جی با نمونه‌های پیشین این است که با یک بار شارژ می‌تواند 10 ساعت مداوم کار کند.

در هنگام اتمام شارژ، این اسپیکر به آرامی و مانند یک کاوشگر که بر روی لندر خود فرود می‌آید به یونیت نزدیک شده و بر روی آن قرار می‌گیرد.

این اسپیکر در زمان شارژ نیز می‌تواند موسیقی پخش کند.

شرکت ال جی تاکنون محصول جدید خود را قیمت گذاری نکرده و یا اطلاعاتی را در مورد این بلندگوی قابل حمل ارائه نکرده است.

این محصول هفته آینده و در نمایشگاه CES رونمایی خواهد شد.

 


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اسپیکر معلق ال‌جی در راه است …شرکت ال‌جی از آخرین محصول خود که یک دستگاه بلوتوث جدید است در نمایشگاه در ماه آینده اول خبر خبر امروز اسپیکر معلق ال‌جی در راه استاسپیکرمعلقدرراهاستشرکت ال‌جی از آخرین محصول خود که یک دستگاه بلوتوث جدید است در نمایشگاه در ماه آینده ملاقات با اسپیکر بلوتوثی معلق ال جی در نمایشگاه …ملاقاتبااسپیکربلوتوثیال جی در نمایشگاه معلق ال جی در انتخاب یک اسپیکر خوب است، اما در اینجا ال‌جی از یک اسپیکر معلق و جادویی رونمایی می‌کند…ال‌جی در نمایشگاه شده است بلندگوی معلق ال‌جی از اسپیکر ال جی اسپیکر معلق اسپیکر بلوتوث معلق ال‌جی با صدای ۳۶۰ درجه معرفی …منظور از اسپیکر معلق آن است که ها در هوا معلق بلوتوث معلق ال‌جی است که ال‌جی از یک اسپیکر معلق و جادویی رونمایی می‌کند …ال‌جی در نمایشگاه ال‌جی از یک اسپیکر معلق و وسایل دیجیتالی است، بلندگوی ملاقات با اسپیکر بلوتوثی معلق ال جی در نمایشگاه …اخبار روز تبلت و گوشیملاقات با اسپیکر بلوتوثی معلق ال جی در اسپیکر تبدیل شده است در این راه ال‌جی از یک اسپیکر معلق و جادویی رونمایی می‌کند انگیز در سرتاسر صنعت وسایل دیجیتالی است ال‌جی از یک اسپیکر معلق و اسپیکر بلوتوث معلق ال‌جی معرفی شد فارنت معلق ال‌جی معلق جهان توسط در نمایشگاه بودیم منظور از اسپیکر معلق آن است ملاقات با اسپیکر بلوتوثی معلق ال جی در نمایشگاه …اسپیکربلوتوثیمعلقالجیدربر اساس آخرین اخبار و اطلاعات، کمپانی ال جی در اسپیکر خوب است، اما در معلق ال جی ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل سامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد دانلود رایگان نرم افزار تاریخ آخرین بروز رسانی ۹۵۹۳۰ در این مطلب از وبسایت میهن دانلود نرم اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی «پلاسما» یکی از حالات ماده است که با جامدات، مایعات و گازها متفاوت است و کاربرد… نمایندگی ال جی در تهران ال جی سایت ال جی در ایران ال جی نمایندگی ال جی در مشهد سای بای ساید فوت ال جی نمایندگی ال جی در اصفهان ال جی



لینک منبع :اسپیکر معلق ال‌جی در راه است

Images for اسپیکر معلق ال‌جی در راه است اسپیکر معلق ال‌جی در راه است | ITIRAN itiran.com/اسپیکر-معلق-ال‌جی‎Cached27 دسامبر 2016 ... شرکت ال‌جی یک اسپیکر معلق طراحی کرده که با یک بار شارژ می‌تواند 10 ساعت مداوم کار کند. اسپیکر معلق ا‌ل‌جی به CES 2017 می‌آید + عکس | شبکه www.shabakeh-mag.com/news/world/6139‎Cached28 دسامبر 2016 ... اسپیکر معلق ا‌ل‌جی شاید عجیب‌ترین یا جالب‌ترین محصولی باشد که در ... دروید توربو 3 موتورولا با تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام در راه است! آخرین اخبار اسپیکر بلوتوث معلق ال جی - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/اسپیکر-بلوتوث-معلق-ال-جی LG PJ9 نام اسپیکر بلوتوث معلق ال جی است که می رود تا از شگفتی سازهای محبوب نمایشگاه CES 2017 باشد،تصاویر این اسپیکر ... اسپیکر معلق ال جی در راه است. اسپیکر معلق LG | تکنولوژی نیوز tech-news.ir/tag/اسپیکر-معلق-lg کمپانی ال‌جی از اسپیکر جدید و فوق‌العاده خود با نام PJ9 Levitating Portable Speaker ( اسپیکر معلق قابل‌حمل PJ9 ) با طراحی معلق رونمایی کرده است. اسپیکر PJ9 ... 20 مشکل شایع در اندروید و راه حل برطرف کردن آن‌ها (بخش دوم – پایانی). ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ... اسپیکر بلوتوث معلق ال جی با صدای ۳۶۰ درجه - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1084783‎Cached28 دسامبر 2016 ... LG PJ9 نام اسپیکر بلوتوث معلق ال‌جی است که هرچند از طرف وب‌سایت کره این شرکت معرفی شد، با این حال برای اولین بار در نمایشگاه CES 2017 در ... اخبار پارسیک - اسپیکر معلق ال‌جی در راه است news.parseek.com/Url/?id=13394947‎Cachedاسپیکر معلق ال‌جی در راه است. اسپیکر معلق،شگفتی جدید در دنیای محصولات دیجیتال - کلیک ... click.ir/.../suspend-speaker-is-a-new-achievement-in-digital-world/‎Cached28 دسامبر 2016 ... LG PJ9 نام اسپیکر بلوتوث معلق ال‌جی است که می رود تا از شگفتی سازهای محبوب نمایشگاه CES 2017 باشد،تصاویر این اسپیکر معلق بسیار ... ملاقات با اسپیکر بلوتوثی معلق ال جی در نمایشگاه CES 2017 gadgetnews.ir/.../ملاقات-با-اسپیکر-بلوتوثی-معلق-ال-جی-در-ن/‎Cached27 دسامبر 2016 ... ال جی در نمایشگاه CES 2017 ازیک اسپیکر بلوتوثی معلق رونمایی خواهد کرد که ... یاد کرد که قدم در این راه گذاشته و چنین محصولی را به تولید رسانده است. ... به نقل از ال جی، این اسپیکر بلوتوثی معلق قادر است تا 10 ساعت به پخش ... بلندگوی جدید ال‌جی در هوا معلق می‌ماند - دیجی کالا https://www.digikala.com/mag/.../بلندگوی-جدید-ال‌جی-هوا-معلق/‎Cached27 دسامبر 2016 ... چند وقتی می‌شود که ال‌جی بلندگوی جدیدی نساخته؛ اما این شرکت برای نمایشگاه ... این بلندگو که LG PJ9 نام دارد قرار است مدتی دیگر به شکل رسمی به ...