مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ماسک آلوئه ورا

[ad_1]

ماسک آلوئه ورا برای انواع پوست مناسب بوده، در صورت استفاده از ماسک آلوئه ورا به صورت هفتگی، مطمئن باشید تفاوت را روی پوست خود حس خواهید کرد.

گیاه آلوئه ورا به دلیل داشتن مواد معدنی، آنزیم، ویتامین و اسیدهای آمینه در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی کاربرد بسیار دارد. امروزه علاوه بر استفاده از سایر خواص آلوئه ورا و ژل آلوئه ورا که در تمام فروشگاههای آرایشی و داروخانهها موجود است، استفاده از ماسک طبیعی آن نیز رایج شده است. در صورت استفاده از ماسک آلوئه ورا به صورت هفتگی، مطمئن باشید تفاوت را روی پوست خود احساس خواهید کرد.

ماسک آلوئه ورا به عنوان پاک کننده طبیعی و گیاهی شناخته شده است و خاصیت نرمکنندگی، درمان و برطرف نمودن جای زخم و آکنه و همچنین مرطوب کنندگی را به همراه دارد. ماسک آلوئه ورا برای انواع پوست مناسب بوده، در ادامه با طرز ساخت انواع ماسک آلوئه ورا اشنا میشویم.

عکس آلوئه ورا، ماسک آلوئه ورا، گیاه آلوئه ورا، خواص آلوئه ورا

ماسک آلوئه ورا برای انواع پوست (نحوه ساخت و طرز استفاده)

پوستهای نرمال و طبیعی:

افرادی که پوست طبیعی و نرمالی دارند، میتوانند بدون هیچ نگرانی از ماسک آلوئه ورا برای صاف و نرم شدن پوست خود استفاده کنند. یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا با یک قاشق غذاخوری آرد نخود، یک قاشق مرباخوری پودر پوست پرتقال و مقداری ماست مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به پوست صورت و گردن خود بمالید. فقط مراقب باشید آن را دور چشمهایتان نمالید. بعد از 30 دقیقه صورت و گردنتان را با آب بشویید و با حوله ای تمیز به آرامی خشک کنید.

پوستهای چرب، دارای جوش و مستعد آکنه:

خواص ضدالتهابی آلوئه ورا برای درمان لکههای پوستی، جوش و سایر مشکلات پوستی مفید است. برای آماده کردن این ماسک، برگهای آلوئه ورا را بشویید و به قطعات کوچک تقسیم کنید و آنها را در آب در حال جوش ریخته و بگذارید 15 دقیقه بجوشد و سپس تکههای آلوئه ورا را فورا از آب جدا کنید. 4 قاشق غذاخوری عسل را در آب گرم بریزید و بگذارید عسل در آب حل شود و آب عسل را با آب حاوی آلوئه ورا ترکیب نمایید. پس از خنک شدن ترکیب ساخته شده، ترکیب ماسک آلوئه ورا ساخته شده را به مدت 15 دقیقه روی پوست قرار دهید. این ماسک را هفتهای 1 بار استفاده کنید .

پوست آفتاب سوخته:

آلوئه ورا خاصیت شفابخش بر روی پوست دارد، مخصوصا پوستهای آفتاب سوخته را نرم میکند. برای آماده کردن ماسک برای چنین پوستی، به شربت آلوئه ورا، ژل آلوئه ورا و اسانس گل رز نیاز دارید. در کاسهای 2 قاشق غذاخوری شربت آلوئه ورا، نصف قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و 2 قطره اسانس گل رز بریزید و خوب با هم ترکیب کنید. سپس بر روی قسمتهای آفتاب سوخته پوست، صورت، بازوها، پا، گردن که در معرض آفتاب هستند بگذارید. اجازه بدهید که این ترکیبات به مدت 10 دقیقه روی پوست بماند، بعد از 10 دقیقه با آب گرم شستشو دهید. تا زمان بهبود آفتاب سوختگی، از این ماسک هر روز استفاده کنید. .

پوستهای حساس:

برای تهیه این ماسک آب خیار و ماست و ژل آلوئه ورا را به خوبی با هم مخلوط کنید تا شکل خمیر شود. سه قطره گلاب نیز به خمیر بالا اضافه کنید و آن را روی پوست خود قرار دهید.

پوستهای لک‌‌دار و برنزه:

اگر میخواهید رنگ برنزه پوستتان به حالت اول برگردد، ژل آلوئه ورا با آب لیمو ترش مخلوط کنید و 10 دقیقه روی پوست برنزه خود قرار دهید. سپس با آب سرد بشویید. اگر هم می خواهید از شر لکهای پوست خود خلاص شوید، گلاب را با ژل آلوئه ورا مخلوط کنید و 10 دقیقه روی پوست لکدار خود قرار دهید. سپس با آب سرد بشویید.

پوست خشک و دارای چین و چروک:

دو قاشق ژل آلوئه ورا را با یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کرده روی صورت بمالید. پس از 20 دقیقه آن را با آب گرم بشوئید.

گردآوری: مجله اینترنتی ستاره


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ماسک صورت آلوئه ورا رنگی رنگیپوست سالمژل آلوئه ورا و آب لیمو سرشار از ویتامین های مفید برای پوست هستن و ترکیبشون با هم آلوئه ورا روش نگهداری و پرورش گیاه آلوئه ورا ایران …آلوئه ورا آلوئه ورا گیاهی آپارتمانی است و بطور سنتی در منازل برای خواص دارویی عالی آلوئه ورا فواید و مضرات مصرف آلوئه ورا برای پوست …فواید و مضرات مصرف آلوئه ورا برای پوست و بدن آلوئه ورا به علت داشتن خواص ضد میکروبی آلوئه ورا و خواص گیاه آلوئه وراآلوئه ورا آلوورا آلوئه ورا آلوورا یا صبر زرد گیاهی است علفی و چند ساله با برگ خواص آلوئه ورا برای پوست و موی سالم و زیباخاصیت های آلوئه وراخواص آلوئه وراآلوئه ورا و خاصیت هایشبهترین گیاه برای پوست انواع ماسک های صورت پوست و …انواعماسکهایصورتانواع ماسک برای پوست خشک چگونه ماسک های زیبایی طبیعی بسازیم هر چند در فصل تابستان آلوئه ورا را به پوستتان نزنیدبیشترین اثر آلوئه ورا در آبرسانی به پوست استچرا از آلو ورا برای جوانی پوست استفاده ژل آلوئه ورا درصد سی گل ژل آلوئه ورا سی گل داروی ضد التهاب سایت دکتر فخار ویتامینموهای ریخته شدهرشد سریع موهای ریخته شده با ماسک …پرپشتشدنموهایریختهشدهموهای ریخته شده و راه و ماسک های طبیعی مو برای رشد مجددموهای ریخته شده رویش موهای درمان ریزش مو درمان سریع ریزش مو با ماسک مو و روش …درمانریزشموبهترین راه و ماسک های گیاهی هندی ها برای درمان ریزش موی سر داشتن موهای زیبا و پرپشت ماسک آلوئه ورا ویتامین ب ماسک صورت آلوئه ورا رنگی رنگی پوست سالم ژل آلوئه ورا و آب لیمو سرشار از ویتامین های مفید برای پوست هستن و ترکیبشون با هم میتونه یه آلوئه ورا روش نگهداری و پرورش گیاه آلوئه ورا ایران کوک آلوئه ورا آلوئه ورا گیاهی آپارتمانی است و بطور سنتی در منازل برای خواص دارویی عالی آن آلوئه ورا فواید و مضرات مصرف آلوئه ورا برای پوست و بدن فواید و مضرات مصرف آلوئه ورا برای پوست و بدن آلوئه ورا به علت داشتن خواص ضد میکروبی در آلوئه ورا و خواص گیاه آلوئه ورا آلوئه ورا آلوورا آلوئه ورا آلوورا یا صبر زرد گیاهی است علفی و چند ساله با برگ‌های ضخیم خواص آلوئه ورا برای پوست و موی سالم و زیبا خاصیت های آلوئه وراخواص آلوئه وراآلوئه ورا و خاصیت هایشبهترین گیاه برای پوستبهترین دارو انواع ماسک های صورت پوست و زیباییلبدهانجوشاکنهلکه پف انواعماسکهای انواع ماسک برای پوست خشک چگونه ماسک های زیبایی طبیعی بسازیم هر چند در فصل تابستان آفتاب آلوئه ورا را به پوستتان نزنید آلوئه ورا را به پوستتان نزنید بیشترین اثر آلوئه ورا در آبرسانی به پوست است و باعث رطوبت ژل آلوئه ورا درصد سی گل ژل آلوئه ورا سی گل داروی ضد التهاب سایت دکتر فخار ویتامین درمان ریزش مو درمان سریع ریزش مو با ماسک مو و روش گیاهی هندی ها درمانریزشمو بهترین راه و ماسک های گیاهی هندی ها برای درمان ریزش موی سر داشتن موهای زیبا و پرپشت دلیلی بر ماسک و اسکراب ماسک صورت اسکراب صورت لایه بردار پوست ماسک اسکراب سایت دکتر فخار اسکراب چیست اسکراب بدن ماسک آلوئه ورا ویتامین ب آلوئه ورا ویتامین ب



لینک منبع :ماسک آلوئه ورا

فوائد آلوئه ورا برای پوست + طرز تهیه ماسک خانگی با آلوئه ورا ... www.shebreh.com/فوائد-آلوئه-ورا-برای-پوست-طرز-تهیه-ماس/‎Cachedمزایایی که سبب می شود آلوئه ورا برای مصارف پوستی استفاده گردد عبارتند از: 1- در درمان ترکهای پوستی و خشکی پوست موثر می باشد ، بخصوص اگزمای دور چشم یا ... ماسک آلوئه ورا و عسل برای پوست و موها | زیبامون https://www.zibamoon.com/.../ماسک-آلوئه-ورا-و-عسل-برای-پوست-و-موها‎Cached13 مارس 2017 ... آلوئه‌ورا و عسل، چه ترکیب هوشمندانه‌ای! اگر تا به حال از این ترکیب فوق‌العاده و موثر استفاده نکرده‌اید، هنوز هم دیر نشده است و از این پس از خواص ... ماسک آلوئه ورا و لیمو ترش برای پوست و مو - بنیتا www.mybenita.com/article/specific/mask-for-damage-hair‎Cached30 آگوست 2016 ... ژل آلوئه ورا و آب‌لیمو ترش، فواید بسیار خوب و زیادی در زیبایی دارند. هر دوی آن‌ها، لکه‌ها ، نقاط تیره و ... روی پوست‌تان را از بین می‌برند و حتی باعث ... Images for ماسک آلوئه ورا طرز تهیه ماسک آلوئه ورا برای پوست و مو - پیام سلامت https://www.payamesalamat.com/ماسک-آلوئه-ورا-برای-پوست-و-مو/‎Cached21 مه 2017 ... اگر شما هم جزء این افراد هستید ادامه این مطلب مجله پیام سلامت که به آموزش تصویری تهیه ماسک آلوئه ورا برای پوست و مو پرداخته است را از دست ندهید. "آلوئه ورا" را به پوستتان نزنید - بیتوته www.beytoote.com/attire/cuticle/aloe-vera-touch-skin.html‎Cached Similarبیشترین اثر آلوئه ورا در آبرسانی به پوست است,چرا از آلو ورا برای جوانی پوست استفاده نکنیم,آیا میدانید آلو ورا چه تاثیری بر پوست دارد,نطر متخصصین دراستفاده ... معجزه آلوورا برای روشن شدن پوست - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../معجزه-آلوورا-برای-روشن-شدن-پوست‎Cached26 دسامبر 2014 ... می‌توانید از ژل‌ آلوورا به‌عنوان یک ماسک پاک‌کننده یا محصول حاوی عصاره این گیاه برای پاک‌سازی پوست‌تان استفاده کنید. 30 میلی‌گرم ژل آلوورا 50 ... ماسک آلوئه ورا و روغن زیتون برای مو - آپارات www.aparat.com/v/09c54/ماسک_آلوئه_ورا_و_روغن_زیتون_برای_مو‎Cached Similar16 نوامبر 2014 ... زیبایی و آرایشی ماسک آلوئه ورا و روغن زیتون برای مو ماسک , آلوئه ورا , روغن زیتون , , زیبایی و آرایشی. ماسک آلوئه ورا - نوآورد www.noavard.co/ماسک-آلوئه-ورا-7-ماسک-صورت-آلوئه-ورا‎Cached21 فوریه 2017 ... در مقاله «ماسک آلوئه ورا – ۷ ماسک آلوئه ورا برای پوست و صورت» دستور تهیه انواع ماسک و لوسیون خانگی آلوئه ورا را برای شما ذکر خواهیم کرد. با خیار و آلوئه ورا یک ماسک ضد چروک درست کنید - سیمرغ seemorgh.com/.../210925-با-خیار-و-آلوئه-ورا-یک-ماسک-ضد-چروک-درست-کنید/‎Cached Similar13 ا کتبر 2014 ... ترکیبات تشکیل دهنده این ماسک شامل خیار و آلوئه ورا، آب لیمو و آب است. آلوئه ورا یک عنصر اساسی برای به تعویق انداختن پیری پوست است.