مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند!

[ad_1]

 

بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند!

تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

 

بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با کیفیت را از آنها داشت.

به گزارش ستاره ها؛ با این حال، شرکت ال جی معتقد است می تواند محصولی متفاوت ارائه کند، چیزی که بتواند بلندگوی معلق جدید این شرکت را لایق خرید کند.

 

 ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد

بلندگوی PJ9 که تازه ترین محصول ال جی در زمینه بلندگوهای معلق به شمار می رود وعده صدایی قدرتمندتر در مقایسه با سایر محصولات مشابه می دهد، و البته از قابلیت ضدآب بودن، عمر طولانی تر باتری بهر مند است و پایه ای برای شارژ دارد که از سقوط ناگهانی بلندگو به دلیل پایان یافتن باتری اش جلوگیری می کند.

بلندگوی PJ9 می داند که چه زمانی باتری اش تمام می شود و پیش از آن، به آرامی پایین می آید و روی پایه شارژ قرار می گیرد. اما این باعث وقفه در پخش موسیقی نمی شود. عمر باتری این بلندگو به ده ساعت می رسد.

قابلیت مقاومت آن در برابر آب باعث می شود که بتوان به سادگی از آن در محیط هایی همچون استخر و حمم نیز استفاده کرد. می توان این بلندگو را حداکثر سی دقیقه تا عمق یک متری آب فرو برد.

 

 ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد

این بلندگو دارای دو radiator مخفی است که می توانند bass متوازنی ارائه کنند. پایه آن نیز نقش woofer را ایفا می کند. و از آنجایی که طراحی آن 360 درجه است، صدا را به طور برابر در همه جا پخش می کند.

این بلندگوی زیبا که از طراحی ساده ای بهره مند است و توجه همه را به سادگی به خود جلب می کند به زودی در نمایشگاه CES 2017 بیشتر معرفی خواهد شد.

مرجع : وب سایت تک شات

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند



لینک منبع :بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند!

Images for بلندگوی جدید ال جی در هوا معلق می ماند! بلندگوی جدید ال‌جی در هوا معلق می‌ماند - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مقاله.../بلندگوی-جدید-ال‌جی-هوا-معلق/‎Cached27 دسامبر 2016 ... چند وقتی می‌شود که ال‌جی بلندگوی جدیدی نساخته؛ اما این شرکت برای نمایشگاه CES 2017 کلی برنامه ریزی کرده و قصد دارد بلندگوی جدیدی معرفی ... بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../بلندگوی-جدید-الجی-در-هوا-معلق-می-ماند‎Cached27 دسامبر 2016 ... با این حال، شرکت ال جی معتقد است می تواند محصولی متفاوت ارائه کند، چیزی که بتواند بلندگوی معلق جدید این شرکت را لایق خرید کند. بلندگوی PJ9 ال جی بی‌سیم شارژ می‌شود و در هوا معلق می‌ماند! - تک بوک www.techbook.ir/news/.../بلندگوی-pj9-ال-جی-بیسیم-شارژ-میشود-و-در-هوا-معلق-میماند‎Cached27 دسامبر 2016 ... در واقع محصول جدید ال جی با استفاده از نیروی آهنربایی روی هوا معلق می‌ماند، هرزمانی باتری آن به پایان برسد، بلندگو به آرامی روی داک آهنربایی‌اش قرار ... بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند!+عکس - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30442331 27 دسامبر 2016 ... در واقع محصول جدید ال جی با استفاده از نیروی آهنربایی روی هوا معلق می ماند، هرزمانی باتری آن به پایان برسد، بلندگو به آرامی روی داک آهنربایی اش ... بلندگوی جدید ال جی در هوا معلق می ماند khabarooz.com/post/85303‎Cachedچند وقتی می شود که ال جی بلندگوی جدیدی نساخته؛ اما این شرکت برای نمایشگاه CES 2017 کلی برنامه ریزی کرده و قصد دارد بلندگوی جدیدی معرفی کند که روی هوا معلق ... بلندگوی معلق ال‌جی در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ همه را هیپنوتیزم می‌کند - ایسنا www.isna.ir/news/.../بلندگوی-معلق-ال-جی-در-نمایشگاه-CES-۲۰۱۷-همه-را-هیپنوتیزم-می-کند‎Cached28 دسامبر 2016 ... بلندگوی معلق و قابل حمل ال‌جی همزمان با پخش صدا با کیفیت عالی با حالتی ... این بلندگوی بی‌سیم هیپنوتیزم‌کننده روی پایه خود در هوا شناور می‌ماند تا علاوه ... جدی است ؛ ما به‌شدت خود را متعهد می‌دانیم مفاهیم و طراحی‌های جدید را کشف کنیم ... بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می ماند! - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10926085/‎Cached20 جولای 2017 ... بلندگوهای بلوتوث معلق در هوا محصول چندان تازه ای نیستند، اما بسیاری از آنها صرفأ برای زیبایی بکار می روند و نمی توان توقع تولید صدای با ... بلندگوی جدید الجی در هوا معلق می‌ماند! +عکس | بلاغ نیوز | خبروان khabarone.ir/news/5551166/بلندگوی-جدید-الجی-در-هوا-معلق-می‌ماند-عکس 27 دسامبر 2016 ... ال جی بلندگوی جدیدی با قابلیت معلق ماندن در هوا معرفی کرد ... بلندگوی PJ9 می داند که چه زمانی باتری اش تمام می شود و پیش از آن، به آرامی پایین می ... اسپیکر بلوتوث جدید ال جی در هوا شناور مانده و در آب نیز کار می کند! hendevaneh.com/اسپیکر-بلوتوث-جدید-ال-جی-در-هوا-شناور-ما/ اسپیکر بلوتوث جدید ال جی می تواند در بین زمین و هوا معلق بماند! ... که به لطف یک نیروی مغناطیسی بسیار قوی بر بالای پایه ووفر استوانه ای شکل خود معلق می ماند.