مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه

[ad_1]

 

کد مطلب: 428907

احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه

بخش دانش و فناوری الف،7 دی95

سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود گلکسی اس 8 را در آوریل آینده روانه بازار کند. این گوشی در دو مدل Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus طراحی خواهد شد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۴

 خبرگزاری فارس به نقل از اسمارت پرایس، در حالی که قبلا گفته می شد این گوشی دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود حالا شنیده می شود که این رقم 8 گیگابایت خواهد بود.

علاوه بر این سامسونگ قصد دارد از نسل جدید حافظه های ذخیره سازی اطلاعات در گوشی گلکسی اس 8 خود استفاده کند. تراشه مذکور که UFS 2.1  نام دارد با سرعت بیشتری داده ها را ذخیره و پردازش می کند.

در این گوشی ها از پردازنده Snapdragon 835‌استفاده می شود و البته ممکن است یک مدل از آن هم با پردازنده Exynos 8895 که ساخت خود سامسونگ است عرضه شود.

در حالی که گلکسی اس 8 دارای نمایشگر 5.1 اینچی خواهد بود، گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر منحنی 6 اینچی در دسترس قرار می گیرد. همچنین ممکن است بر روی این گوشی دستیار هوش مصنوعی خاصی نصب شود که قادر به درک فرامین صوتی کاربران باشد. سیستم عامل این گوشی هم از نوع آندروید 7 نوقا است. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گلکسی اس 8

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایلسامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کردزمان عرضه زنفون ، زنفون لوکس و زنفون اولترا …زمانعرضهزنفون،زنفون۰۳ دی ۹۵ ساعت ۱۵۱۲ تصویر طنز کارتونی گلکسی نوت را با رسیدن به فصل سرد سال تماشا کنیدنقد و بررسی تخصصی نسخه گوشی گلکسی …شرکت بزرگ و مشهور سامسونگ در سال میلادی اقدام به تولید، طراحی و عرضه سری جدیدی از بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و …بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته عملکرد پردازنده‌ هشت هسته‌ ای بهتر است یا چهار …تنوع در مدل‌، کار خرید گوشی را بسیار دشوار می‌کند اما این سختی انتخاب با ترفندهای نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، …تصاویر به نمایش در آمده در این صفحه با نام شناخته می‌شود و در این گوشی، تعداد ترفندهای سخت افزار کامپیوتراینترنتموبایل سامسونگ نسل جدید تراشه های حافظه ی پرسرعت را برای استفاده در کارت های گرافیک معرفی کرد زمان عرضه زنفون ، زنفون لوکس و زنفون اولترا مشخص شد زمانعرضهزنفون ۰۳ دی ۹۵ ساعت ۱۵۱۲ تصویر طنز کارتونی گلکسی نوت را با رسیدن به فصل سرد سال تماشا کنید نقد و بررسی تخصصی نسخه گوشی گلکسی سامسونگ؛ بلند قامت نقد و بررسی تخصصی نسخه گوشی گلکسی سامسونگ؛ بلند قامت کُره‌ای بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ بهترین تبلت های پیشنهادی بر اساس قیمت آذر و دی ۹۵ دسته راهنمای خرید آذر نوشته شده توسط عملکرد پردازنده‌ هشت هسته‌ ای بهتر است یا چهار هسته‌ ای؟ زومیت تنوع در مدل‌، کار خرید گوشی را بسیار دشوار می‌کند اما این سختی انتخاب با ترفندهای تبلیغاتی نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و ارزشمند نقد و بررسی تخصصی گوشی پی لایت هوآوی؛ زیبا، ارزان و ارزشمند



لینک منبع :احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه

احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951007000179‎Cached27 دسامبر 2016 ... علاوه بر این سامسونگ قصد دارد از نسل جدید حافظه های ذخیره سازی اطلاعات در گوشی گلکسی اس 8 خود استفاده کند. تراشه مذکور که UFS 2.1 نام دارد با ... الف - احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه alef.ir/vdchv6nkq23niwd.tft2.html?428907‎Cached27 دسامبر 2016 ... سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود گلکسی اس 8 را در آوریل آینده روانه بازار کند. این گوشی در دو مدل Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus طراحی خواهد شد. احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه | وب سایت ... www.cyberbannews.com/.../احتمال-عرضه-گلکسی-اس-8-با-نسل-جدید-تراشه‌های-حافظه 27 دسامبر 2016 ... علاوه بر این سامسونگ قصد دارد از نسل جدید حافظه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات درگوشی گلکسی اس 8 خود استفاده کند. تراشه مذکور که UFS 2.1 نام دارد با ... ایتنا - احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه itna.ir/fa/doc/news/.../احتمال-عرضه-گلکسی-اس-8-نسل-جدید-تراشه-های-حافظه 27 دسامبر 2016 ... ایتنا -گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر 6 اینچی و اندروید نوقا، به زودی به بازار عرضه خواهد شد. احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../احتمال-عرضه-گلکسی-اس-8-با-نسل-جدید-تراشه‌های-حافظه 27 دسامبر 2016 ... به گزارش بولتن نیوز، علاوه بر این سامسونگ قصد دارد از نسل جدید حافظه های ذخیره سازی اطلاعات در گوشی گلکسی اس 8 خود استفاده کند. تراشه مذکور ... احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه های حافظه www.airvideo.ir/.../احتمال_عرضه_گلکسی_اس_8_با_نسل_جدید_تراشه_های_حافظه‎Cachedدانلود هایلایت: تایید غیررسمی عرضه گلکسی نوت 8 · دانلود معرفی ... احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه های حافظه. دانلود تراشه های حافظه ی جدید سامسونگ. احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه - دولت بهار ... www.dolatebahar.com/.../احتمال-عرضه-گلکسی-اس-8-با-نسل-جدید-تراشه‌های-حافظه 27 دسامبر 2016 ... به گزارش دولت بهار به نقل از اسمارت پرایس، در حالی که قبلا گفته می شد این گوشی دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود حالا شنیده می شود که این رقم 8 ... احتمال عرضه گلکسیS8 با نسل جدید تراشه‌های حافظه - کمونه | دمادم https://damadam.ir/.../احتمال-عرضه-گلکسیS8-با-نسل-جدید-تراشه‌های-حافظه/6573195 علاوه بر این سامسونگ قصد دارد از نسل جدید حافظه های ذخیره سازی اطلاعات در گوشی گلکسی اس 8 خود استفاده کند. تراشه مذکور که UFS 2.1 نام دارد با سرعت بیشتری ... احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه های حافظه - خبرگزاری فارس khabarfarsi.com/u/30399509 27 دسامبر 2016 ... در رابطه با گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ، شایعه شده است که شرکت سازنده، آن را در دو مدل با تراشه اگزینوس سری 9 و اسنپدراگون 835 کوالکام توسعه ... احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه های حافظه - بولتن نیوز ... khabarfarsi.com/u/30416769 27 دسامبر 2016 ... احتمال عرضه گلکسی اس 8 با نسل جدید تراشه های حافظه. سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خود گلکسی اس 8 را در آوریل آینده روانه بازار کند. این گوشی در ...