مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مشکل سخت افزاری در دوربین آیفون 7 پلاس

[ad_1]

وب سایت کلیک: اگر این مشکل را در در دوربین آیفون ۷ پلاس خود دیدید، سریعا برای تعویض آن اقدام نمایید. گویا آیفون ۷ پلاس دچار مشکل سخت افزاری جدی است، به تازگی گزارش‌هایی از مشکل سخت‌افزاری آیفون ۷ پلاس اپل منتشر شده است که قابل تعمیر نیست و احتمالا باید گوشی تعویض شود.

 

 مشکل سخت افزاری در دوربین گوشی ۷ پلاس دردسرساز است

در وب‌سایت رددیت برخی از کاربران  گزاش مشکل جدی  از فبلت جدید اپل خود داده اند که می توان گفت تنها راه حل آن، جایگزینی با یک دستگاه جدید است.

این مشکل  که به سخت‌افزار دوربین مربوط می‌شود و در وب‌سایت معروف رددیت موضوعی با عنوان «دوربین‌های آیفون ۷ پلاس در حال نابودی» ایجاد شده است و یکی از کاربران اینگونه اظهار نظر کرده است:

وقتی اپلیکیشن دوربین را اجرا می‌کنم فقط با پیش‌نمایش یک تصویر سیاه‌رنگ روبرو می‌شوم و گاهی اوقات می‌توانم عکاسی کنم، ولی تصویر نهایی به سبز یا بنفش متمایل است. یک بار نیز پیامی با عنوان «فوری! آیفون باید خنک شود» نمایش داده شد، اما دستگاه حتی در حد کم هم داغ نبود.

کاربر دیگری نیز مشکل مشابهی را گزارش کرده است و  خبرها حاکی از آن است، که برخی از گوشی‌ها به دلیل مشکل سخت‌افزاری توسط اپل جایگزین شده‌اند.  و تمام اینها در حالی روی می دهد  که دوربین تعداد اندکی از آیفون‌های ۷ نیز با یک ماژول دوربین جدید تعمیر شده است. به نظر می‌رسد اپل از این موضوع باخبر و در حال بررسی مشکل است ولی  هنوز هیچ بیانیه‌ی رسمی از طرف این شرکت منتشر نشده است.

اگر پیغام خطای Emergency iPhone needs to cool down  و یا هرکدام از نشانه های بالا را دیدید و این سوال برای شما پیش آمد که چگونه آن بر‌طرف کنیم؟ باید به شما جواب دهیم که بهتر است به نمایندگی مجاز تعمیر محصولات اپل مراجعه کنید و در صورت تعمیر نشدن دستگاه، آن را با یک نمونه‌ی جدید جایگزین کنید. به نظر می‌رسد این مشکلی نیست که کاربر بتواند خودش آن را برطرف نماید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتالبررسی تلفن هوشمند پیکسل ایکس ال؛ گوگل در سرزمین عجایب اختصاصی بررسی لپ تاپ لیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون …لیست قیمتلیست قیمت روز محصولات اپل آیفون و آیفون پلاس،آیفون و پلاس، آیفون و پلاس، اپل آسان دانلوددانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایل قیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران قیمتآیفونقیمت آیفون و آیفون پلاس در ایران چقدر خواهد بود ۰ ارسال شده توسط سهیل بالینی ۱۹ اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی نظرات کاربران در مورد گوشی …سلام تو ایفون ها نسخه ی پلاس بهترین باتری رو بهتون میده و راحت روز کامل جوابگو هستش اپل آیفون زومیتتا چند هفته‌ی آینده شرکت اپل از آیفون رونمایی خواهد کرد عرضه‌ی آیفون ۷ برای شرکت نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل … نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل اپل آیفون چرا دوربین از آیفون بهتر است؟چرادوربیندوربین آیفون به مانند گوشی گلکسی ازدیافراگم خوبی برخوردار است دیافراگم دوربین ۶ مشکل اصلی در گوشی اچ‌تی‌سی وان ایراد در ذخیره باتری یکی از منوهایی که شرکت در معرفی این گوشی از آن صرف نظر کرده آسان دانلود دانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایلدانلود نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل اپل آیفون پلاس سخت افزار مشاوره و بررسی گجت های دیجیتال بررسی تلفن هوشمند پیکسل ایکس ال؛ گوگل در سرزمین عجایب اختصاصی بررسی لپ تاپ اپل آیفون زومیت شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل در چین برای فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس خود به مشکل بررسی آیفون پلاس اپل زومیت بررسی آیفون پلاس، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با دوربین دوگانه و رنگ‌بندی جدید نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل آیفون نظرات کاربران سایت مرجع موبایل ایران در مورد گوشی موبایل موبایل اپل آیفون چرا دوربین از آیفون بهتر است؟ چرادوربین دوربین آیفون به مانند گوشی گلکسی ازدیافراگم خوبی برخوردار است دیافراگم دوربین آیفون ۶ مشکل اصلی در گوشی اچ‌تی‌سی وان ایراد در ذخیره باتری یکی از منوهایی که شرکت در معرفی این گوشی از آن صرف نظر کرده است میهن جی اس ام انجمن تخصصی تعمیرات موبایل انجمن تخصصی میهن جی اس ام فعالیت رسمی خود را از سال در عرصه موبایل به صورت هدفمند آغاز مشکل رایج جی ال‌جی و راه‌حل برطرف کردن آنها فارنت مشکل صفحه نمایش لمسی پاسخگو نیست تعداد زیادی از صاحبان ، در مورد تأخیر یا به‌طورکلی عدم



لینک منبع :مشکل سخت افزاری در دوربین آیفون 7 پلاس

آیفون 7 پلاس مشکل سخت افزاری جدی دارد - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/26/.../apple-iphone-7-plus-camera-problem/‎Cached27 دسامبر 2016 ... به تازگی گزارش‌هایی از مشکل سخت‌افزاری آیفون 7 پلاس اپل منتشر شده ... تعداد اندکی از آیفون‌های 7 نیز با یک ماژول دوربین جدید تعمیر شده است. مشکل سخت افزاری در دوربین آیفون 7 پلاس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../مشکل-سخت-افزاری-در-دوربین-آیفون-7-پلاس‎Cachedوب سایت کلیک: اگر این مشکل را در در دوربین آیفون ۷ پلاس خود دیدید، سریعا برای تعویض آن اقدام نمایید. گویا آیفون ۷ پلاس دچار مشکل سخت افزاری جدی است، به ... خرابی دوربین آیفون 7 پلاس و عدم پاسخ اپل به دلیل ایراد! | گجت نیوز gadgetnews.ir/143052/خرابی-دوربین-آیفون-7-پلاس/‎Cached22 دسامبر 2016 ... متاسفانه به نظر می‌رسد که این یک مشکل نرم افزاری پیش پا افتاده نبوده و خرابی دوربین آیفون 7 پلاس برگرفته از ایرادی سخت افزاری است. اگر شما ... مشکل فریز شدن دوربین در آیفون 7 و 7 پلاس - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../مشکل-فریز-شدن-دوربین-در-آیفون-7-و-7-پلاس/‎Cached18 فوریه 2017 ... تاکنون در مورد مشکل فریز شدن دوربین آیفون 7 و 7پلاس، چه در یوتیوب و ... به نظر نمی‌رسد که فریز شدن دوربین به مشکلات سخت‌افزاری مرتبط باشد. مشکل جدید برخی دوربین‌های آیفون 7 پلاس - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../مشکل-جدید-برخی-دوربین‌های-آیفون-7-پلاس/‎Cached23 دسامبر 2016 ... گاهی کاربر هنگام استفاده از دوربین آیفون 7 پلاس این پیام را دریافت ... در ادامه کاربر گفته است “خیلی تلاش کردم با Reset کردن گوشی مشکل ... اپل نداریم اصلا کدوم فروشگاه بعد از اثبات مشکل سخت افزاری ایفونمونو عوض میکنه ؟ خرابی دوربین آیفون 7 پلاس و عدم پاسخ اپل به دلیل ایراد - تکنومون technomon.com/.../خرابی-دوربین-آیفون-7-پلاس-و-عدم-پاسخ-اپل-به-دلیل-ایراد‎Cached22 دسامبر 2016 ... متاسفانه به نظر می‌رسد که این یک مشکل نرم افزاری پیش پا افتاده نبوده و خرابی دوربین آیفون 7 پلاس برگرفته از ایرادی سخت افزاری است. اگر شما ... سخت‌افزار آیفون 7 پلاس مشکل جدی دارد، چاره‌ای جز تعویض گوشی ... www.techbook.ir/.../سختافزار-ایفون-7-پلاس-مشکل-جدی-دارد-چارهای-جز-تعویض-گوشی-نیست‎Cached27 دسامبر 2016 ... ... خارج شد، خبر رسیده آیفون 7 پلاس نیز مشکل سخت‌افزاری بسیار جدی دارد که ... اکنون در سایت ردیت پستی با موضوع "دوربین آیفون 7 پلاس در حال ... مشکل سخت افزاری در دوربین آیفون 7 پلاس - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/10733306/ اگر این مشکل را در در دوربین آیفون ۷ پلاس خود دیدید، سریعا برای تعویض آن اقدام نمایید. گویا آیفون ۷ پلاس دچار مشکل سخت افزاری جدی است، به تازگی گزارش‌هایی از ... آپارات - مشکل آیفون 7 www.aparat.com/result/مشکل_آیفون_7‎Cachedخرید گوشی آیفون 7 پلاس طرح اصل در digidodo.com ... آیفون 7 · سخت افزار. 488 بازدید. 2:34 .... دوربین برخی از آیفون های 6 پلاس مشکل نرم افزاری دارد · دوربین دات ... مشکل سخت افزاری در دوربین آیفون 7 پلاس - تی نیوز tnews.ir/news/271d76846150.html‎Cached27 دسامبر 2016 ... وب سایت کلیک: اگر این مشکل را در در دوربین آیفون ۷ پلاس خود دیدید، سریعا برای تعویض آن اقدام نمایید. گویا آیفون ۷ پلاس دچار مشکل سخت ...