مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟

[ad_1]

marketing campaign failure

راه اندازی یک کمپین بازاریابی میتواند آخرین تلاش شما برای پیشرفت یا زنده نگه داشتن کسب و کارتان باشد اما باید مراقبت اشتباهاتی که باعث شکست کمپین های تبلیغاتی میشود باشید.

به گزارش آلامتو و به نقل از ibazaryabi.com؛ صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که همواره با مسائل مختلف یک کمپین بازاریابی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، با یادگیری این دو نکته که موجب شکست اغلب فعالیت‌های بازاریابی آن‌ها می‌شود، می‌توانند نتایج خود را بهبود بخشند.

شکی نیست که بزرگ‌ترین مسئله‌ای که هر کسب‌وکاری با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، مسئله بازاریابی محصولات و خدمات آن‌ها در قالب یک کمپین بازاریابی است. در حقیقت بزرگ‌ترین ترس صاحبان کسب‌وکارها عدم توانایی آن‌ها در بازاریابی مؤثر و اثربخش و بزرگ‌ترین نقطه درد آن‌ها هم فروش ضعیف است. همچنین اشاره به این نکته هم مهم است که در اغلب تحقیقات حدود 66% افراد اذعان می‌کنند که پیدا کردن مشتریان جدید اصلی‌ترین نگرانی آن‌هاست. البته تعجبی هم نیست که در حدود 47% از همین پاسخ‌دهندگان اعلام کرده‌اند که خودشان مسئولیت اداره و اجرا فعالیت‌های بازاریابی خودشان را بر عهده‌دارند. برای چنین افرادی گرفتار شدن در جنگل انبوه تکنیک‌های مختلف بازاریابی، که حتی ممکن است خیلی از آن‌ها کاربردی هم برایشان نداشته باشند، به دلیل عدم آشنایی و تجربه عملی اصلاً دور از انتظار نیست.

اما شما زمانی که از فعالیت‌های خود نتیجه مورد انتظار را نمی‌گیرید، چه‌کار می‌کنید؟

بجای تلف کردن زمان و سرمایه مادی بر روی کمپین‌هایی که نتیجه‌ای سودآور برای شما به ارمغان نمی‌آورند، شاید دیگر زمان آن رسیده باشد که طرح و برنامه‌ای منطقی برای نتیجه گرفتن از فعالیت‌های بازاریابی خود تهیه کنید. می‌خواهید چگونگی آن را بدانید؟ پس ادامه مقاله را مطالعه کنید:

چرا اغلب کمپین‌های بازاریابی شما به بدترین شکل ممکن شکست می‌خورند

پیش از اینکه وارد جزئیات شوم، اجازه دهید اول یک باور غلط را اصلاح کنم:

چرا اغلب کمپین‌های بازاریابی شکست می‌خورند؟ زیرا ترویج و فروش محصولات و خدمات تنها زمانی اثربخش خواهد بود که مردم شمارا بشناسند، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند.

اکثر غریب به‌اتفاق صاحبان کسب‌وکارها همیشه به دنبال یک منبع خارق‌العاده و جادویی می‌گردند که فعالیت‌های بازاریابی آن‌ها را بر عهده گیرد، اما بدانید که اگر هدفی مبنی بر موفقیت در امر بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود دارد، بیش از هر چیز به این نیاز دارید که مخاطبین و مشتریان شمارا شناخته، دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند. همین سه مورد برای شما کفایت می‌کند.

اما مشکل یک کمپین بازاریابی در کجا می تواند باشد . . .

1. ابهام: مشتریان بالقوه شما شاید ندانند که شما که هستید. حتی اگر هم بدانند، فقط و فقط به امیدها، رؤیاها و مشکلات خود فکر می‌کنند – – و نه هر آن چیزی که شما قصد فروش آن به آن‌ها رادارید. تا زمانی که در نظر آن‌ها ناشناخته و بی‌اهمیت باشید، شانس شما برای فروش به آن‌ها حداقل است یا اصلاً شانسی ندارید.

2. اعتبار: دومین دلیل شکست فعالیت‌ها و کمپین‌های بازاریابی شما اعتبار یا عدم برخورداری از آن است. خیلی از افراد و فعالان این حوزه با آن درگیر هستند، خصوصاً زمانی که نوبت به گله و شکایت از محصولات و خدمات ارائه‌شده از طرف شما می‌شود. نتیجه؟ نتیجه زمانی که نوبت به تبلیغات می‌رسد، با دیده شک به آن نگاه می‌کنیم. این خودش یک مشکل است، چراکه هیچ‌کس بدون داشتن اعتقاد و باور به شما اقدام به خرید از شما نمی‌کنند.

خوب حالا که دلیل شکست و عدم موفقیت کمپین‌های بازاریابی را می‌دانید، شما چه راهکارهایی برای مقابله با این دو دشمن کمپین‌های بازاریابی دارید؟

رویکرد خود به بازاریابی را موردبررسی مجدد قرار دهید:

در ادامه چند راهکار برای کمپین بازاریابی شما پیشنهاد می‌کنم:

یک تضمین ارائه کنید – – اگر می‌خواهید اعتبار خوبی داشته باشید و مقاومت خریدار را کاهش دهید، ریسک مشتری را کاهش دهید. به‌عنوان‌مثال، تضمین بازگشت پول یا استفاده آزمایشی از محصول در یک دوره محدود را بدهید. این کار اطمینان شما به محصول و خدمات شمارا نشان می‌دهد.

تائید اجتماعی ارائه کنید – – مشتریانی که به نتیجه محصول شما شک دارند، به‌ندرت با توضیحات معمول ادعای شمارا می‌پذیرند، اما مطمئناً به نظرات دیگران گوش می‌دهند. پس از عناصر شهودی مثل مطالعه موردی، شهادت مشتریان، اطلاعات موثق از منابع معتبر و . . . ارائه کنید.

از جزئیات خاص و ویژه استفاده کنید – – یک‌راه دیگر برای افزایش اعتبار شما پرداختن به موارد خاص است. زمانی که مردم خریدن چیزی را در نظر دارند، اغلب تمایل به کسب اطلاعات بیشتری در مورد آن دارند. هرقدر این اطلاعات جزئیات بیشتری را شامل شود، اعتبار بیشتری در نظر مشتریان شما پیدا می‌کند.

با یک کسب‌وکار همفکر و با چشم‌انداز مشترک شریک شوید – – به‌منظور جلب‌توجه بیشتر کار کردن با یک کسب‌وکار مکمل را برای معرفی بهتر و بیشتر خدمات خود مدنظر قرار دهید. با این کار بدون صرف هزینه بیشتر تعداد مخاطبین فعالیت‌های بازاریابی خودتان را افزایش می‌دهید.

از بازاریابی محتوا استفاده کنید – – این روش یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای حل هر دو مسئله مطرح‌شده در این مطلب است. با این کار خودتان را به‌عنوان یک منبع قابل‌اعتماد در بازار معرفی می‌کنید، خودتان را بیشتر در معرض دید دیگران قرار می‌دهید و در عمل فعالیتی از هر سو برنده را انجام داده‌اید.

یک مسابقه تصویری برگزار کنید – – مثلاً یک کارت اعتباری یا نقدی با مبلغی مشخص را در نظر بگیرید و آن را به یک برنده خوش‌شانس بدهید. برای این کار ابتدا از مخاطبین خودتان بخواهید که تصویری از خودشان در حین استفاده از محصول یا خدمات شما تهیه کنند و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. با این کار مشتریان شما عضوی از تیم بازاریابی شما شده و به گسترش ویروسی آن کمک می‌کنند.

موضوع آزاد

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مدیریت بازاریابیمعرفی وبلاگ تخصصی در زمینه توسعه اطلاعات مدیریت بازاریابی مشاوره بازاریابی کشورهای در حال توسعه و مسائل زیست محیطیدر سال‌های اخیر، آلودگی‌های در حال رشد اتمسفر زمین سبب خسارت‌های شدید به لایه اوزون بیماری وسواس و درمان بدون دارو خبرنگاری شغل …وسواس یکى از شایع‌ترین اختلالات و بیمارى‌های روانی در جامعه است بر اساس آمارهای مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعاتچرا راهبری فناوری اطلاعات اهمیت دارد؟ علت اینکه راهبری فناوری اطلاعات بسیار اهمیت ویژگی های جغرافیایی و مختصات فرهنگی خاورمیانه …ویژگی های جغرافیایی و مختصات فرهنگی خاورمیانه نویسنده ایران بازگو ۱۳٩٢۱٠٧ گرچه بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان …اولا کسی از شما نظر نخواست ثانیا نمیتوان یک یا دو مورد خاص را به کل تعمیم داد ثالثا الف من؛ ایرانی کالای ایرانی نمی‌خرمبه نظر من نخریدن کالای ایرانی فقط و فقط یک دلیل داره اونم کیفیت پایینه وگرنه هیچ کس از مدیریت بازاریابی معرفی وبلاگ تخصصی در زمینه توسعه اطلاعات مدیریت بازاریابی مشاوره بازاریابی کشورهای در حال توسعه و مسائل زیست محیطی در سال‌های اخیر، آلودگی‌های در حال رشد اتمسفر زمین سبب خسارت‌های شدید به لایه اوزون و بیماری وسواس و درمان بدون دارو خبرنگاری شغل انبیاست شهرام بیماری وسواس وسواس یک بیماری شناخته شده در علم روانپزشکی است که مطابق آمارها حدود ۱٫۵ مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات چرا راهبری فناوری اطلاعات اهمیت دارد؟ علت اینکه راهبری فناوری اطلاعات بسیار اهمیت دارد این ویژگی های جغرافیایی و مختصات فرهنگی خاورمیانه ایران بازگو ویژگی های جغرافیایی و مختصات فرهنگی خاورمیانه نویسنده ایران بازگو ۱۳٩٢۱٠٧ گرچه بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران پای نامه اعتراضی معلم سبزواری به رئیس الف من؛ ایرانی کالای ایرانی نمی‌خرم به نظر من نخریدن کالای ایرانی فقط و فقط یک دلیل داره اونم کیفیت پایینه وگرنه هیچ کس از کالای



لینک منبع :علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟

علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟ - آلامتو www.alamto.com/marketing-campaign-failure.html 28 دسامبر 2016 ... علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟:راه اندازی یک کمپین بازاریابی میتواند آخرین تلاش شما برای پیشرفت یا زنده نگه داشتن کسب و کارتان ... علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟ -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../marketing-campaign-failure.html‎Cached17 جولای 2017 ... علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟:راه اندازی یک کمپین بازاریابی میتواند آخرین تلاش شما برای پیشرفت یا زنده نگه داشتن کسب و کارتان ... علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟-کانون تبلیغاتی آرنگ ... arangfilm.com/.../NewsDet-361-علل-شکست-کمپین-بازاریابی-شما-چیست؟‎Cached2 ژانویه 2017 ... راه اندازی یک کمپین بازاریابی میتواند آخرین تلاش شما برای پیشرفت یا زنده نگه داشتن کسب و کارتان باشد اما باید مراقبت اشتباهاتی که باعث ... علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست - onvansho onvansho.ir/result/علل-شکست-کمپین-بازاریابی-شما-چیست.html علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست راه اندازی یک کمپین بازاریابی میتواند آخرین تلاش . اهمیتنقش کمپین‌های بازاریابی تاثیرگذاران در موفقیت یک اهمیتنقش ... علل شکست بازاریابی درونگرا + اینفوگرافی - نشرین nashrin.com/blog/علل-شکست-بازاریابی-درونگرا-اینفوگراف/‎Cached22 ژانویه 2017 ... در این مطلب به ۶ دلیل که باعث شکست کمپین های بازاریابی درونگرا می ... برای داشتن یک کمپین موفق باید ابتدا بدانیم مخاطب مورد نظر ما دنبال چیست و بعد از ... مشتری تبدیل شود؛ ولی فقط شما به اندازه ۳ ماه چرخه محتوا دارید، فرصت ... ده دلیل اصلی شکست کمپین کراودفاندینگ: بخش اول | حامی‌جو hamijoo.com/ده-دلیل-شکست-کراودفاندینگ/‎Cached16 ا کتبر 2016 ... دلایل زیادی وجود دارند که یک کمپین یا پروژه کراودفاندینگ شکست می خورد. ... شما قلب و روحتان را روی پروژه تان می‌گذارید، به پروژه تان ایمان دارید و ... کمپین تبلیغاتی چیست؛ چطور کمپین تبلیغاتی موفق طراحی کنیم ... chetor.com/44630-کمپین-تبلیغاتی-چیست/‎Cached Rating: 82% - 17 votes در این مقاله می‌آموزیم که کمپین تبلیغاتی چیست. ... استراتژی بازاریابی بلندمدت شما چیست؟ ... چرا بسیاری از تلاش‌های بازاریابی با شکست مواجه می‌شوند؟ مسلما دلیل ... 9 گام برای یک بازاریابی یکپارچه و کمپین های تبلیغاتی korosheh.com/...marketing/9-steps-to-an-integrated-marketing.html‎Cached Rating: 5 - 1 vote 21 جولای 2016 ... 1. برنامه شما چیست؟ در بیشتر موارد نبود ساختار دلیل اصلی شکست کمپین های تبلیغاتی است .از خودتان بپرسید چرا ما اینکار را انجام می دهیم . دلیل عدم موفقیت برخی اپلیکیشن‌ها چیست؟ | پیشگامان فن‌آوری هوداد hoodadtech.com/what-is-the-reason-for-some-apps-to-fail/‎Cached5 جولای 2017 ... اشاره دارد. زمانیکه اپلیکیشن شما پرداخت درون‌برنامه‌ای داشته باشد، موفقیت آن معمولا به مدل درآمدی آن بستگی دارد. درادامه به بیان ۵ دلیل متداول شکست ... بازاریابی محتوایی بعد از چه مدت زمانی نتیجه میدهد؟ esetnod32.gigfa.com/.../بازاریابی%20محتوایی%20بعد%20از%20چه%20مدت%20زمانی%20نتیجه%... 1 ژانویه 2017 ... یک ذهنیت مبتنی بر بازاریابی محتوایی موجب تبدیل‌شدن شما به یک بازاریاب بهتر و همچنین شرکت .... علل شکست کمپین بازاریابی شما چیست؟