مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خریدهای کودک 6 ساله با آیفون

[ad_1]

کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه استراحت می‌کرده به سراغ آیفون او می‌رود و با انگشت مادرش که در خواب بوده رمز آیفون او را باز می‌کند. زمانی که آیفون باز می‌شود برای این کودک کریسمس واقعی اتفاق می‌افتد و او هم این فرصت را از دست نمی‌دهد.

اشلی از آمازون 250 دلار وسایل پوکیمونی سفارش می‌دهد. زمانی که مادر او از خواب بیدار می‌شود متوجه می‌شود که 250 دلار از حسابش کم شده است! همچنین ایمیل تایید 13 سفارش برای او آمده است. در کمال ناباوری مادر متوجه می‌شود که کار کار اشلی بوده است. کودک 6 ساله نه‌تنها استرس نداشت، بلکه با هیجان و خوشحالی به مادرش می‌گوید تمام سفارش‌ها مستقیم به درب منزل خواهد آمد!

شاید تا پیش از این به نظر می‌رسید داشتن اسکنر اثرانگشت روی موبایل راه حل امنی است تا از حساب شما خرید ناخواسته‌ای انجام نشود. اما این را نباید فراموش کنید که حتی اسکنر اثرانگشت هم نمی‌تواند مانع دختربچه‌‌ای شود که می‌خواهد وسایل پوکیمونی بخرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خرید تلویزیون و نکته مهم خرید تلویزیون و نکته مهم ما به بازار می رویم و همچنان از حضور پر رنگ تلویزیون های اقتصادی‌ترین مراکز خرید در چهار نقطه تهرانبه گزارش ویژنامه نوروزی مشرق، هر چه به شب عید نزدیک شویم شور و شوق خرید پوشاک در مردم فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران بادکش و وکیوم …گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای خرید گن سینه ایر برا تایی ترکیه ایاخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار واردات از چین صادرات به چین خرید کالااین وب سایت با هدف کمک به تمام تولیدکنندگان ، تجار و کسانی که علاقمند به تجارت با چین ، مهمترین اخبار ایران و جهان توصیه روحانی به بازخوانی منشور هشت ماده ای امام راحل وزیری که با… کشته و زخمی در اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه خرید تلویزیون و نکته مهم خرید تلویزیون و نکته مهم ما به بازار می رویم و همچنان از حضور پر رنگ تلویزیون های هوشمند اقتصادی‌ترین مراکز خرید در چهار نقطه تهران ما در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران چهار مرکز خرید پیدا کردیم که خرید از آنها همه جوره مناسب به فروشگاه اینترنتی می شاپ ایران بادکش و وکیوم سینه بانوان گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای خرید گن سینه ایر برا تایی ترکیه ای اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون واردات از چین صادرات به چین خرید کالا این وب سایت با هدف کمک به تمام تولیدکنندگان ، تجار و کسانی که علاقمند به تجارت با چین ، خرید مهمترین اخبار ایران و جهان مُهر و تسبیح، برای عبادت یا اهانت؟ نامه نگاری و تلاش منافقین برای دیدار با دونالد ترامپ اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزهاخبار تربیت کودک ساله تست هوش کودک ساله لباس کودک ساله کاردستی کودک ساله روانشناسی کودک ساله طراحی لباس کودک ساله طرز رفتار با کودک ساله قد و وزن کودک ساله



لینک منبع :خریدهای کودک 6 ساله با آیفون

خریدهای کودک 6 ساله با آیفون | ITIRAN itiran.com/خرید-کودک-با-آیفون-مادرش‎Cached27 دسامبر 2016 ... کودک 6 ساله با آیفون مادرش به طور پنهانی از آمازون 250 دلار خرید کرد. خریدهای کودک 6 ساله با آیفون - تی نیوز tnews.ir/news/e51f76831488.html 27 دسامبر 2016 ... کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه استراحت می کرده به سراغ آیفون او ... خریدهای کودک 6 ساله با آیفون - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/270652.aspx 27 دسامبر 2016 ... سه شنبه 7 دى 1395منبع : آی‌تی‌ایران کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی ... Btitr - خریدهای کودک 6 ساله با آیفون www.btitr.com/5A5E5659565F/خریدهای-کودک-6-ساله-با-آیفون‎Cached27 دسامبر 2016 ... کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه استراحت می کرده به سراغ آیفون او ... سو استفاده کودک 6 ساله از تاچ آی‌دی برای خرید از آمازون - اپل اپس appleapps.ir/سو-استفاده-کودک-6-ساله-تاچ-آی‌دی/‎Cached28 دسامبر 2016 ... زمانی که Bethany Howell، مادر این کودک از خواب بلند می‌شود، متوجه می‌شود ۲۵۰ دلار خرید کرده و ۱۳ تاییدیه سفارش برای او ارسال گردیده است. با مرور ... خریدهای کودک 6 ساله با آیفون - اخبارروز tasna.ir/1395/10/07/خریدهای-کودک-6-ساله-با-آیفون.html کودکان 6 ساله این روزها خیلی باهوش هستند. یکی از این کودکان اشلی هاول است. این کودک زمانی که مادرش روی کاناپه استراحت می‌کرده به سراغ آیفون او می‌رود و با انگشت ... پیگری فروش کودک 6 ساله در فضای مجازی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../پیگری-فروش-کودک-6-ساله-در-فضای-مجازی‎Cached25 ژوئن 2016 ... همچنین در صورتی که سازمان بهزیستی با فروش کودک مواجه شود سریعا موضوع را به اطلاع قوه قضاییه می‌رساند. ... تبلیغاتی برای فروش پسربچه 6 ساله با قیمت توافقی روی دیوارهای شهر به چشم می‌خورد. ... فروش بچه برای خرید آیفون. فروش بچه برای خرید آیفون - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/72607/فروش-بچه-برای-خرید-آیفون‎Cached19 ا کتبر 2013 ... زوج جوان چینی کودک خود را در اینترنت فروختند و با بخشی از پول آن ... فروش بچه برای خرید آیفون ... پیگری فروش کودک 6 ساله در فضای مجازی. خرید آیفون 6 به قیمت چین با قیمت مناسب فول high copy - آپارات ► 2:55www.aparat.com/v/FqLmo/خرید_آیفون_6_به_قیمت_چین_با_قیمت_مناسب_فول Oct 22, 2014 - 3 min www.ariamarket.ir فروش گوشی به قیمت عمده خرید آیفون 6 به قیمت چین با ... « سوسوکه» پسر بچه ای پنج ساله است که همراه ... فروش آیفون اپل کاهش یافته است - BBC Persian www.bbc.com/persian/business-39792984‎Cached3 مه 2017 ... براساس آماری که شرکت اپل منتشر کرده، فروش اپل در سه ماه اول ۲۰۱۷ نسبت ... اپل) با افزایش فروش ۱۸ درصدی، کاهش فروش آیفون را جبران کرده است.