مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهنمای سفر و گردشگری دهلی هند

[ad_1]

akshardham-delhi

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ دهلی شهر شلوغ و رنگارنگی است که برای گردشگرانی که به جاذبه های مشرقی علاقه مند هستند بسیار جالب توجه می باشد.

اماکن مذهبی و تاریخی از برجسته ترین اماکن دیدنی این شهر است که قابلیت جذب گردشگران زیادی را دارا می باشد. در این مطلب به برخی جاذبه های گردشگری این شهر اشاره می شود. پس در ادامه با ما همراه باشید.

در این شهر تمهیدات خوبی برای راهنمایی گردشگران اندیشیده شده طوری که می توانید از اداره گردشگری دهلی که پرسنل حاضر به خدمتی دارد، به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید. از داغ ترین جاذبه های گردشگری هند و دهلی، ردخورست قلعه و دزی ماسه سنگی است که توسط امپراطور جهان شاه یعنی بانی تاج محل، ساخته شده است. این شهر که دارای ساختمان ها و ابنیه جهانی است مجددا احیا شده  و چاتا چواک، دیوامن، باغ حیات بخش ورانگ محل در امتداد سایر ساختمان ها و ابنیه بزرگ این شهر قرار گرفته اند.

مقاله مرتبط: جاهای دیدنی دهلی

جنوب دهلی مامن، بقعه هیومایان است که یک میراث جهانی سازمان یونسکو است و برای افراد خارجی و بومی هند باز است. این بقعه بزرگ به روی باغاتی که به خوبی محافظت شده اند قرار گرفته است. مجموعه قطب ماریک، بنای آجری بزرگ و سازه مجموعه ای بزرگی در مهرالی است که در عین حال یک مکان میراث جهانی سازمان یونسکو به شمار می رود و مکان خوبی برای تفریحات و پیک نیک ها می باشد.

دیگر سازه های مهم و معروف دهلی، قطب منار مسجد قوات الاسلام ستون آهنی، دروازه آلای و بقعه معروف امام زمان است. دهلی دارای چندین موزه نیز می باشد که از جاذبه های بزرگ گردشگری شهر محسوب می شود. موزه هنری نادر و یک موزه اختصاصی دیگر از جمله موزه های این شهر است که در آن‌ها آثار هنری معاصر و مدرن نگهداری می شود.

درعین حال موزه گاندی اسمریتی در دهلی، محل شهادت ماهاتمای گاندی معروف می باشد. این مرکز به معنای دقیق کلمه یک موزه نیست، بلکه برای نمایشگاه های هنری، فیلم ها و نمایشنامه های بسیار پر طرفدار است. دیگر جاذبه های گردشگری دهلی شامل موزه بین المللی دواز، موزه ملی، موزه تبت و سایر موزه ها می شود.

این شهر در عین حال دارای چندین بنای یادبود و تاریخی شامل قلعه سرخ، مسجد جامع، طاق نصرت، ساختمان مجلس، راج پات، منار قطب دماغه دلفین، موزه یادبود گاندی، دروازه هند، راج غات، تاج محل و آرامگاه همایون شاه است که همگی داستان های آموزنده ای در خود دارند. پارک ها و باغات معروف این شهر شامل لودهی و پارک جواهر لعل نهرو می باشند. دهلی در عین حال مرکز عبادت و پرستش گاه نیز بوده و با چندین ابنیه و ساختمان مذهبی همانند معبد نیلوفر آبی یا لوتوس به عنوان معبد آیین بهایی یا مشرق اذکار بهاییان و معبد چاتاریور مندیر، درواقع مادر معابد شبه قاره هند است و در این میان شیب گرود وارا، گرودوراسین گنجی و سن اسقف نیز وجود دارد.

مادامی که در دهلی هستید، می توانید نصف روز به تور پیاده روی شهری بپردازید و از پیاده روی در کونات لذت ببرید. از پارک ملی حیات وحش دیدن کرده و یک تور غذایی دهلی داشته باشید. دهلی در عین حال به جز مراکز دانشگاهی معروفی که در خود دار، یک بهشت خرید با برخورداری از مراکز خرید به سبک غربی و با شکوه نیز می باشد. یک بازار معروف در دهلی مانند بازار پاهار گیج، کاملا ناگار، و بازار باغ راجوری از جمله مراکز خرید کونات می باشد.

غذای سفیدپوستان دهلی از رضایت بخش ترین غذاهایی است که شما می توانید در رستوران های این شهر پیدا کنید. بسیاری از رستوران های آن غذاهای خوشمزه هندی و جوجه سرو می کنند و سبدهای سبزیجاتی با سبدهای دریایی مادر رایج می باشد.

اگر اولین بار به این شهر سفر کرده اید، مراقب دلالان بازار سیاه و حقه های کلاهبرداری آنان باشید تا در دامشان نیفتید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

راهنمای سفر و گردشگریخاطرات شما راهنمای سفر دیگران آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی راهنمای سفر تور مسافرت راهنمای گردشگری راهنمای مهاجرت …گردشگری در هند راهنمای سفر به هند کشور هندوستان در جنوب آسیا قرار گرفته است و پایتخت راهنمای سفر …هند معرفی آب و هوا تعطیلات ویزا روادید سفر به کشور با هواپیما با قطار با اتوبوستور مالدیو تور هند تورازمیرتور مالدیو و تور هند را در آسمان هفتم پیدا کنید سفر به هند و تور مالدیو با قیمت مناسب لست سکند تور لحظه آخری رزرواسیون هتل، رزرو …بانک اطلاعات تور تور تخفیف هتل ها آژانس های مسافرتی اطلاعات گردشگری ایران و جهان و راهنمای سفر به باکو با تجربه ی تمام لذت هایش…آن چه در سفر باید بدانیمباکو، پایتخت آذربایجان، بزرگ ترین شهر این کشور است فراز و نشیب های تاریخی باکو رزرو هتل ، بلیط ، تور ، ویزای مسافرتی آتالندهتل هتل ایل گلی تبریز هتل ائل گلی تبریزاز مجموعه هتل های گروه پارس میباشد تور لحظه آخری ، آفرهای مسافرتی مرجع آفرها و تورهای لحظه آخری از معتبرترین آژانس های مسافرتی تهران به همراه آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، مسافرت هوایی و آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردیراهنمای گردشگری جزیره موریس لست سکندجهت مطالعه راهنمای کامل گردشگری جزیره موریس اینجا کلیک کنید راهنمای سفر و گردشگری خاطرات شما راهنمای سفر دیگران آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی راهنمای سفر و تور مسافرت راهنمای گردشگری راهنمای مهاجرت مهاجریست گردشگری در هند راهنمای سفر به هند کشور هندوستان در جنوب آسیا قرار گرفته است و پایتخت آن راهنمای سفر به هند معرفی آب و هوا تعطیلات ویزا روادید سفر به کشور با هواپیما با قطار با اتوبوس رزرو هتل ، بلیط ، تور ، ویزای مسافرتی آتالند تور تور کیش تورهای کیش، با امکانات عالی، انتخابی ایده آل برای سپری کردن تعطیلات و تور مالدیو تور هند تورازمیر تور مالدیو و تور هند را در آسمان هفتم پیدا کنید سفر به هند و تور مالدیو با قیمت مناسب برای لست سکند تور لحظه آخری رزرواسیون هتل، رزرو بلیط هواپیما بانک اطلاعات تور تور تخفیف هتل ها آژانس های مسافرتی اطلاعات گردشگری ایران و جهان و راهنمای سفر به باکو با تجربه ی تمام لذت هایش خانه باکو، پایتخت آذربایجان، بزرگ ترین شهر این کشور است فراز و نشیب های تاریخی باکو، میراث تور لحظه آخری ، آفرهای مسافرتی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از فراهم شدن امکان پرواز در آسمان آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، مسافرت هوایی و گردشگری آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی راهنمای گردشگری جزیره موریس لست سکند جهت مطالعه راهنمای کامل گردشگری جزیره موریس اینجا کلیک کنید بانک تور و گردشگری کانون جهانگردی و گردشگری میراث فرهنگی و گردشگری هتلداری و گردشگری خدمات رفاهی و گردشگری نفت



لینک منبع :راهنمای سفر و گردشگری دهلی هند

راهنمای سفر به دهلی نو؛ هند - کجارو www.kojaro.com/2015/10/1/24293/travel-guide-delhi-india/‎Cached1 ا کتبر 2015 ... دهلی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای هند است که بخش کوچک‌تری به نام دهلی نو را احاطه کرده است. این شهر تلفیقی از سنت و مدرنیته است. راهنمای سفر به ... راهنمای سفر به دهلی، هند - کجارو www.kojaro.com/2016/12/14/123900/travel-guide-delhi/‎Cached15 دسامبر 2016 ... دهلی نو پایتخت هند، بخشی از کلان‌شهر دهلی است که یکی از زیباترین و جالب‌ترین شهرهای این کشور به شمار می‌رود. این شهر بزرگ یکی از محبوب‌ترین ... راهنمای سفر و گردشگری دهلی هند - آلامتو www.alamto.com/delhi-travel-guide.html‎Cached28 دسامبر 2016 ... راهنمای سفر و گردشگری دهلی هند:به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ دهلی شهر شلوغ و رنگارنگی است که برای گردشگرانی که به جاذبه های مشرقی ... [PDF] راهنمای فارسی سفر به هند - آژانس هواپیمایی آسمان هفتم aseman-haftom.com/uploads/FILE.../_document_1475476539.pdf‎Cachedاقامتگاه های گردشگران. غذا و آداب و رسوم غذا خوردن در هند. ۲ - شهر دهلی. نگاهی به دهلی. تاریخچه. حمل و نقل. آب و هوا. مراکز خرید. پیشنهاد سفر. جاذبه های تفریحی و گردشگری . راهنمای سفر به هند - تور لحظه آخری lahzeakhari.net/net/112/راهنمای-سفر-به-هند‎Cachedاز ماه آگوست (نیمه مرداد) تا ماه اکتبر (نیمه آبان)، بهترین زمان سفر به هند است و بیشترین تعداد بازدید کنندگان به هند سفر می کنند و به نوعی اوج فصل گردشگری در هند ... راهنمای سفر به دهلی نو - Travel guide to New Delhi - همگردی hamgardi.com/Wiki/City/New-Delhi‎Cachedمعبد آکشاردام یکی از برترین دیدنیهای هندوستان و جاذبه های گردشگری دهلی و بزرگترین معبد آیین هندو در جهان به حساب میاد، که بسیاری از سنت های مردم هند،. راهنمای سفر به دهلی نو پایتخت هندوستان | مجله گردشگری راه و جا : سفر ... mag.rahoja.com/دهلی-نو/‎Cached7 ژانویه 2017 ... دهلی نو پایتخت کشور هندوستان یکی از قدیم‌ترین سکونتگاه‌های دنیاست ، شواهد سکونت در دهلی به قرن ۶ پیش از میلاد باز می‌گردد. شهر دهلی حدود ۱۱ ... مقصد | راهنمای سفر به هند | NextHoliday.ir nextholiday.ir/post/راهنمای-سفر-به-هند/‎Cached26 دسامبر 2015 ... راهنمای سفر به هند تلاشی است از تیم NextHoliday.ir که در آن اطلاعات مورد نیاز ... شهرهای مهم: بمبئی، دهلی، آگرا، جیپور، گوآ ... جاذبه های گردشگری دهلی راهنمای سفر به هند - فضا گشت fazagasht.com/راهنمای-سفر-به-هند/‎Cached4 فوریه 2017 ... در سفر خود به هند ممکن است از بزرگترین دلتای جهان، جنگل های گیاهان کرنا، ... دهلی: قلب هند مقصد جاذبه های گردشگری زیادی است مثل دروازه هند، قلعه ... دهلی نو | راهنمای سفر و گردشگری دهلی نو - کارناوال www.karnaval.ir/place/asia/india/new-delhi‎Cachedدهلی نو,معرفی و اطلاعات دهلی نو,راهنمای سفر به دهلی نو,نقشه دهلی نو,آب و هوای دهلی نو, جاذبه های گردشگری و تفریحات دهلی نو,مراکز خرید دهلی نو,عکس و تصاویر دهلی نو ...