مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند!

[ad_1]
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،‌ اصغر عباسی پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه آویشن درختچه ای کوتاه و پر از شاخه های علفی و جزء خانواده گیاه نعناع است، گفت: این گیاه برای بهبود و درمان بیماری ها استفاده می شود و یک آنتی اکسیدان قوی برای حفظ چربی های بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد است.

وی با بیان اینکه گیاه آویشن برای سلامتی مفید است، اظهار داشت: از گیاه و دمنوش آویشن در مصارف زینتی، آشپزی، مواد شوینده و مواد دارویی استفاده می شود.

عباسی مصرف آویشن بر افزایش قد و طول عمر انسان تاثیر گذار دانست و تصریح کرد: روغن گیاه آویشن دارای خواصی مانند افزایش قدرت ذهنی، بهبود سلول های بدن، تسریع جریان خون و جوانسازی پوست است.

این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به تثیر گیاه آویشن در درمان آکنه تاکید کرد: مصرف گیاه آویشن باعث کاهش موخوره، فشار خون، سرطان روده بزرگ، پوسیدگی دندان و ریزش مو می شود.

به گفته وی، روغن گیاه آویشن در تولید محصولاتی مانند صابون، شامپو، خمیر دندان و عطر کاربرد دارد.

عباسی با بیان اینکه این گیاه دارای خاصیت ضد باکتری است، تصریح کرد: ویتامین K موجود در آویشن باعث افزایش کلسیم، آهن بدن و بهبود پوکی استخوان می شود.

وی درباره دمنوش آویشن گفت: مصرف این دمنوش در فصل زمستان باعث بهبود سیاه سرفه، برونشیت، خلط گلو، تنفس و هضم غذا می شود.

این پژوهشگر طب سنتی با اعلام اینکه مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن خود داری کنند، اظهار داشت: مصرف زیاد گیاه و یا دمنوش آویشن در دوران بارداری احتمال سقط جنین را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه تیمول، یکی از مواد شیمیایی موجود در آویشن است، تصریح کرد: وجود مواد شیمیایی مانند کلرهگزیدین و تیمول در گیاه آویشن در زمان مصرف از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

عباسی در خصوص بیماران کلیوی و افراد دارای تنگی نفس اظهار داشت: این افراد برای بهبود و کاهش بیماری، 10 گرم گیاه آویشن را با یک قاشق مربا خوری عسل مخلوط کرده و دم کنند.

این پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه مصرف آویشن برای بعضی افراد مضر است، افزود: ماده شیمیایی تیمول ممکن است باعث کاهش ضربان قلب، افت دمای بدن، بروز حالت تهوع، استفراغ، سرگیجه، سردرد و تاخیر در روند انعقاد خون شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تشخیص مزاج خود بلغمی ، دموی ، صفراوی ، سوداوی چگونه بدانیم بلغمی مزاج هستیم مشخصات افراد بلغمی بازتاب‌های روانی و رفتاری در افراد درسنامه مزاج شناسی مقاله سوّم؛ مزاج شناسی …تغذیه افراد بلغمی خوراکی های سازگار خوراکی های ناسازگار گوشت ها گوسفند، بزغاله روش های افزایش شیر مادران شیردهارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایرانخرما و کشمش هم قند خون را بالا می‌برند یک متخصص تغذیه گفت با این‌که مصرف خرما، کشمش خلط گلو را با این دمنوش از بین ببریدازبینبردنخلطگلوخلط گلو و از بین بردن خلط گلو و خلط گلو را با این دمنوش از بین ببرید و بهترین دمنوش برای طب ایرانی درمان دیابت با سرکهدر طب سنتی سرکه معادل انسولین است سرکه خاصیت ذوب کنندگی دارد و مانند داروی جرم گیر مهرطب حرف آخر در مورد مصرف چای…حرف آخر در مورد مصرف چای… نوشته شده توسط مدیر در ۰۸۱۱۱۳۹۰ – ۱۲۱ قظ این روز ها در این قسمت از کله پاچه را هرگز نخوریدکلهپاچهکدام قسمت از کله پاچه مفید و کدام یک مضر است؟؟؟ کله پاچه یکی از غذاهای بسیار سنگین است دم‌نوش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…مصرف بیش از حد گیاهان دارویی موجب بروز عوارضی در بدن می‌شود و این تصور که گیاهان این مواد غذایی باعث سوزش معده می‌شوندسوزش معده یکی از مشکلاتی است که برای بیشتر افراد پیش می‌آید حتماً می‌دانید که نوع طب ایرانی درمان دیابت با سرکه در طب سنتی سرکه معادل انسولین است سرکه خاصیت ذوب کنندگی دارد و مانند داروی جرم گیر چانته و درسنامه مزاج شناسی مقاله سوّم؛ مزاج شناسی انسانی؛ مزاج بلغم تغذیه افراد بلغمی خوراکی های سازگار خوراکی های ناسازگار گوشت ها گوسفند، بزغاله، مرغ روش های افزایش شیر مادران شیرده ارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه حسن تشخیص مزاج خود بلغمی ، دموی ، صفراوی ، سوداوی چگونه بدانیم بلغمی مزاج هستیم مشخصات افراد بلغمی بازتاب‌های روانی و رفتاری در افراد بلغمی توصیه های پزشکی مرکز اطلاعات فنی ایران خرما و کشمش هم قند خون را بالا می‌برند یک متخصص تغذیه گفت با این‌که مصرف خرما، کشمش و توت خلط گلو را با این دمنوش از بین ببرید ازبینبردنخلطگلو خلط گلو و از بین بردن خلط گلو و خلط گلو را با این دمنوش از بین ببرید و بهترین دمنوش برای از دم‌نوش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد مصرف بیش از حد گیاهان دارویی موجب بروز عوارضی در بدن می‌شود و این تصور که گیاهان دارویی مهرطب » » حرف آخر در مورد مصرف چای… حرف آخر در مورد مصرف چای… نوشته شده توسط مدیر در ۰۸۱۱۱۳۹۰ – ۱۲۱ قظ این روز ها در کلینیک اسانس ها خبرگزاری پردیس هنگام استفاده از بعضی از محصولات، بوی مطبوعی متناسب با عملکرد آن محصول به مشام می رسد این قسمت از کله پاچه را هرگز نخورید کلهپاچه قسمت های مفید و مضر کله پاچه بهترین و بدترین قسمت کله پاچه از نظر تغذیه ای، بهترین قسمت



لینک منبع :این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند!

این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../این-افراد-از-مصرف-آویشن-خودداری-کنند‎Cached29 دسامبر 2016 ... یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به خواص گیاه آویشن گفت: مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن پرهیز کنند. این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../این-افراد-از-مصرف-آویشن-خودداری-کنند‎Cachedاین افراد از مصرف آویشن خودداری کنند. مصرف زیاد گیاه و یا دمنوش آویشن در دوران بارداری احتمال سقط جنین را افزایش می دهد. یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به خواص ... این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند - فرارو fararu.com/fa/news/.../این-افراد-از-مصرف-آویشن-خودداری-کنند‎Cached29 دسامبر 2016 ... یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به خواص گیاه آویشن گفت: مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن پرهیز کنند. این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند! - عصر خبر - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148302372069252 29 دسامبر 2016 ... یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به خواص گیاه آویشن گفت: مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن پرهیز کنند. این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30525109 29 دسامبر 2016 ... این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند. یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به خواص گیاه آویشن گفت: مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید ... این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند - خبرلند khabarland.com/news/.../این-افراد-از-مصرف-آویشن-خودداری-کنند‎Cached29 دسامبر 2016 ... این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به خواص گیاه آویشن گفت: مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید ... میهن مگ - این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند - سایت قیمت https://mihanmag.com/.../این_افراد_از_مصرف_آویشن_خودداری_کنند‎Cached28 دسامبر 2016 ... جوانترین عباسی پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان و پزشکی, گروه علمی پزشکی روزنامه نگاران شبکه ای از افراد در . این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند - بیت الزهرا اندیمشک www.beytozahra-andimeshk.ir/5723/‎Cached19 ژانویه 2017 ... اصغر عباسی پژوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه آویشن ... این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند | میانا| اخبار میانه| شهرستان میانه ... miana.ir/?p=68867‎Cachedاین افراد از مصرف آویشن خودداری کنند. کد مطلب: 68867 |. تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۶. یک پژوهشگر طب سنتی با اشاره به خواص گیاه آویشن گفت: ... این افراد از مصرف آویشن خودداری کنند! - مفیدستان mofidestan.ir/این-افراد-از-مصرف-آویشن-خودداری-کنند/ 29 دسامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اصغر عباسی پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه آویشن درختچه ای کوتاه و پر از شاخه های علفی و ...