مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بلندگوی پرنده هم از راه رسید

[ad_1]

 

کد مطلب: 429569

بلندگوی پرنده هم از راه رسید

بخش دانش و فناوری الف،9 دی95

شرکت ال جی یک بلندگوی جدید طراحی کرده که بعد از شارژ شدن می تواند به مدت 10 ساعت در هوا شناور بماند.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۰

 خبرگزاری فارس به نقل از پی سی مگ، این بلندگوی الکترومغناطیسی قابل حمل، اولین بار در نمایشگاه سی ای اس که هفته آینده در لاس وگاس آمریکا رونمایی می شود، در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این بلندگو با عنوان کامل LG Levitating Portable Speaker PJ9 با فناوری بی سیم بلوتوث سازگاری دارد و همراه با یک پایه عرضه می شود که در زمان شناور شدن بلندگو به فاصله نزدیکی از آن قرار می گیرد. در صورت شارژ کامل بلندگوی شناور می تواند به مدت ده ساعت در تمامی جهات موسیقی پخش کند.

در صورت کاهش شارژ، پخش موسیقی توسط بلندگو متوقف نمی شود و در عوض بلندگو به آرامی بر روی پایه خود فرود می آید و شارژ مجدد آن آغاز می شود و در تمام این مدت پخش موسیقی ادامه می یابد. بعد از تکمیل شارژ بلندگو مجددا به پرواز درمی آید.

بلندگوی یاد شده را می توان به طور همزمان به دو دستگاه بلوتوث متصل کرد. قیمت نهایی این محصول هنوز اعلام نشده است.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ بلندگوی پرنده

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز در بخش شمالی کشور بسیار زیبای ایتالیا، درست روی دریاچه ، دو هنرمند خلاق به نام های پژوهشنامهبهشت زهرا توسط شخصی به نام امیر که ساکن آمریکاست، چند هفته پس از انتخابات ریاست دانلود اذان انتظار روح‌الله کاظم زاده فرهنگ نیوزهیچوقت اونشب رو فراموش نمیکنم بعد از مراسم خاکسپاری پدرم در امامزاده شهرستانمون اس ام اس برای همهجوی خون شد از منا جاری به حج یوسف گم گشته عَجّل بر فَرَج شد زنو آدینه‌ای دیگر پدید سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به برمه به سرمان زد، هفت سال پیش بودافراط و جریانی بنام شیرازی ها تصاویر ساندیس خورجریانی که یکی از بسترهای رشدش را از طریق هیاتهای مذهبی دنبال می کند این جریان سایت خبری تحلیلی بامداد نیوز سایت خبری …عده‌ای صبح تا شب دولت بر آمده از رأی ملت را تضعیف می‌کنند چرا نادانسته بلندگوی برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …دیدکلی از آنجایی کولرهای آبی در پشت بام نصب می‌شوند، باید از نظر استحکام در محلی اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی اوشیدا دانلود فیلتر شکن برای آندرویدبه جای تحویل دادن این اراجیف به مردم درصدی هم از ذهن خرابتون رو به این قضیه معطوف کنید پژوهشنامه «بهشت زهرا» توسط شخصی به نام امیر که ساکن آمریکاست، چند هفته پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سفر برمه بسوی برمه میانمار اولین باری که وسوسه سفر به «برمه» به سرمان زد، هفت سال پیش بود پول نیوز در بخش شمالی کشور بسیار زیبای ایتالیا، درست روی دریاچه ، دو هنرمند خلاق به نام های کریستو دانلود «اذان انتظار» روح‌الله کاظم زاده فرهنگ نیوز هیچوقت اونشب رو فراموش نمیکنم بعد از مراسم خاکسپاری پدرم در امامزاده شهرستانمون ، غروب اس ام اس برای همه جوی خون شد از منا جاری به حج یوسف گم گشته عَجّل بر فَرَج شد زنو آدینه‌ای دیگر پدید بارِ افراط و جریانی بنام شیرازی ها تصاویر ساندیس خور جریانی که یکی از بسترهای رشدش را از طریق هیات­های مذهبی دنبال می­ کند این جریان غیرمعقول که سایت خبری تحلیلی بامداد نیوز سایت خبری تحلیلی بامداد نیوز عده‌ای صبح تا شب دولت بر آمده از رأی ملت را تضعیف می‌کنند چرا نادانسته بلندگوی اسرائیل و برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات مورد عیب دیدکلی از آنجایی کولرهای آبی در پشت بام نصب می‌شوند، باید از نظر استحکام در محلی گذاشته اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری اوشیدا دانلود فیلتر شکن برای آندروید به جای تحویل دادن این اراجیف به مردم درصدی هم از ذهن خرابتون رو به این قضیه معطوف کنید که همه دیدن روی تو هم از بامداد شب رحلت هم از بستر



لینک منبع :بلندگوی پرنده هم از راه رسید

بلندگوی پرنده هم از راه رسید - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951008000535‎Cached28 دسامبر 2016 ... به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از پی سی مگ، این بلندگوی الکترومغناطیسی قابل حمل، اولین بار در نمایشگاه سی ای اس ... بلندگوی پرنده هم از راه رسید www.tabanmed.com/375803/بلندگوی-پرنده-هم-از-راه-رسید 29 دسامبر 2016 ... شرکت ال جی یک بلندگوی جدید طراحی کرده که بعد از شارژ شدن می تواند به مدت 10 ساعت در هوا شناور بماند. Images for بلندگوی پرنده هم از راه رسید دولت بهار:بلندگوی پرنده هم از راه رسید www.dolatebahar.com/telex-347722.html‎Cachedتلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: بلندگوی پرنده هم از راه رسید چهارشنبه، 8 دی 1395 - 16:02 کد خبر: 347722 ... بلندگوی پرنده هم از راه رسید | صراط | خبروان khabarone.ir/news/5576317/بلندگوی-پرنده-هم-از-راه-رسید 29 دسامبر 2016 ... بلندگوی پرنده هم از راه رسید. شرکت ال جی یک بلندگوی جدید طراحی کرده که بعد از شارژ شدن می‌تواند به مدت 10 ساعت در هوا شناور بماند. صراط: شرکت ... بلندگوی پرنده هم از راه رسید | فارس | خبروان khabarone.ir/news/5567185/بلندگوی-پرنده-هم-از-راه-رسید 28 دسامبر 2016 ... بلندگوی پرنده هم از راه رسید. شرکت ال جی یک بلندگوی جدید طراحی کرده که بعد از شارژ شدن می‌تواند به مدت 10 ساعت در هوا شناور بماند. به گزارش ... میهن مگ - بلندگوی پرنده هم از راه رسید https://mihanmag.com/post/dxbzpeyG7a/‎Cached28 دسامبر 2016 ... میهن مگ - این بلندگوی الکترومغناطیسی قابل حمل، اولین بار در نمایشگاه سی ای اس که هفته آینده در لاس وگاس آمریکا رونمایی می شود، در معرض دید عموم ... بلندگوی پرنده هم از راه رسید - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/10835964/بلندگوی-پرنده-هم-از-راه-رسید‎Cached28 دسامبر 2016 ... دولت بهار: شرکت ال جی یک بلندگوی جدید طراحی کرده که بعد از شارژ شدن می تواند به مدت 10 ساعت در هوا شناور بماند. بلندگوی پرنده هم از راه رسید - اخبارروز tasna.ir/1395/10/08/بلندگوی-پرنده-هم-از-راه-رسید.html بلندگوی پرنده هم از راه رسید. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از پی سی مگ، این بلندگوی الکترومغناطیسی قابل حمل، اولین بار در نمایشگاه ... بلندگوی پرنده هم از راه رسید - بازار خبر www.news-bazar.com/news/80949/بلندگوی-پرنده-هم-از-راه-رسید بلندگوی پرنده هم از راه رسید. چهارشنبه 08 دی 1395 14:50 ۱۵ روز و ۱۲ ساعت پیش خبرگزاری فارس 0 0. بلندگوی پرنده هم از راه رسید ...