مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند

[ad_1]

خبرگزاری مهر: حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که در صورت تخلف اپراتورهای ارتباطی در تخصیص میزان پهنای باند تعیین شده به هر مشترک، با این اپراتورها برخورد می شود و دستور توقف فروش صادر می شود.


 رگولاتوری به اپراتورهای ارتباطی متخلف هشدار داد
این مقام مسئول از حذف گزینه ضریب اشتراک یک به هشت که در مصرف پهنای باند اینترنت دیده شده بود خبر داد و توضیح داد که اگر تا پیش از این سرویس دهنده اینترنت، پهنای باند را بین یک تا 8 کاربر بطور مشترک ارایه می داد، از این پس باید به همان سرعت درخواستی مشترک سرویس دهی انجام شود.

فلاح جوشقانی تاکید کرد که بر اساس مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورهای اینترنتی باید پهنای باند اینترنت را افزایش دهند و در صورتیکه میزان پهنای باند از آنچه به عنوان سرانه در پروانه اپراتورها دیده شده کمتر باشد دستور توقف فروش صادر می شود.

وی افزود: «تا پیش از این، بهانه اپراتورها، وجود گزینه ضریب اشتراک در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بود. در مصوبه جدید، اپراتورهای ارتباطی باید شبکه خود را به گونه ای طراحی کنند که مشترک سرویس مناسب طبق درخواست خود و بر مبنای هزینه ای که پرداخت کرده، دریافت کند. اما اینکه چه میزان پهنای باند به کاربر اختصاص یابد، طبق طراحی شبکه اپراتورها خواهد بود.»

فلاح جوشقانی در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که اپراتورها باید به ازای هر مشترک، سرانه پهنای باند مشخصی داشته باشند. میزان سرانه پهنای باند به ازای هر مشترک هم تعیین شده اسـت. بدین شکل فعالیت اپراتورها به دقت قابل کنترل اسـت.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: «اپراتورهای اینترنت ملزم به رعایت حداقل ها در تخصیص پهنای باند اینترنت به کاربران هستند. در صورتی که این اپراتورها مطابق با پروانه عمل نکنند و کمتر از حد انتظار، پهنای باند اینترنت به کاربر اختصاص دهند، به آنها اخطار داده و حتی دستور توقف فروش می دهیم و اجازه نخواهیم داد اپراتور متخلف نسبت به فروش سرویس اقدام کند.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند



لینک منبع :هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند

هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../هشدار-به-اپراتورهای-متخلف-درباره-پهنای-باند‎Cached4 سپتامبر 2016 ... هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند. حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که در صورت تخلف اپراتورهای ... Images for هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند - IT و فناوری اطلاعات ... forum.98ia.co/.../3337-هشدار-به-اپراتورهای-متخلف-درباره-پهنای-باند/‎Cachedخبرگزاری مهر: حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که در صورت تخلف اپراتورهای ارتباطی در تخصیص میزان پهنای باند تعیین شده به ... هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24723734 4 سپتامبر 2016 ... معاون رگولاتوری گفت: طبق مصوبه ی جلسه ی 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، اپراتورهای اینترنتی ملزم به افزایش پهنای باند اینترنت شده ... هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند - الف - تی نیوز tnews.ir/news/ccf969893419.html‎Cached5 سپتامبر 2016 ... حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که در صورت تخلف اپراتورهای ارتباطی در تخصیص میزان پهنای باند تعیین شده ... اجتماعی » هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند www.khabar.pichak.net/.../هشدار_به_اپراتورهای_متخلف_درباره_پهنای_باند‎Cachedبودیم که متوجه صدایی شدیم. وقتی به بیرون آمدیم متوجه شدیم بخشی ا. هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../هشدار_به_اپراتورهای_متخلف_درباره_پهنای_باند‎Cachedدانلود راه اندازی لود بالانسینگ با متد NTH – میکروتیک · دانلود عجیب اما واقعی - سرقت پهنای باند توسط ویندوز ۱۰ ! دانلود پهنای باند اختصاصی اینترنت رسپینا، ... هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند – اخبار کشاورزی – مجله ... https://keshavarzejavan.ir/.../هشدار-به-اپراتورهای-متخلف-درباره-پهنا/‎Cachedمدیر سایت ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ خبرخوان کشاورزی دیدگاه‌ها برای هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند بسته هستند 1 بازدید. شمار از خوراک کشاورزنیوز استفاده می ... هشدار به اپراتورهای متخلف درباره پهنای باند – مجله راگا https://magazine.raganews.ir/240901/ خبرگزاری مهر: حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد که در صورت تخلف اپراتورهای ارتباطی در تخصیص میزان پهنای باند تعیین شده به ... هشدار معاون سازمان تنظیم مقررات نسبت به کم فروشی اپراتور های ... digiato.com/.../09/.../هشدار-معاون-سازمان-تنظیم-مقررات-نسبت-ب/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... الزام اپراتور ها به رعایت حداقل سرانه ی پهنای باند اینترنت ... فروش می دهیم و اجازه نخواهیم داد اپراتور متخلف، نسبت به فروش سرویس اقدام کند».