مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این سیستم صوتی که XAV-AX۱۰۰ نام دارد، دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی اسـت و با فناوری بی سیم بلوتوث برای دریافت بی سیم داده و پخش فایل های چندرسانه ای از دیگر منابع و از جمله دوربین دید عقب خودرو سازگاری دارد.

برای استفاده بهینه از این سیستم صوتی گوشی شما باید باAndroid Auto گوگل یا CarPlay اپل سازگار باشد در غیر این صورت ممکن اسـت کیفیت صدای پخش شده مطلوب نباشد. یکی دیگر از نقاط ضعف این سیستم صوتی عدم پشتیبانی از پورت کمکی یا auxiliary اسـت.

XAV-AX۱۰۰ دارای پورت «یو اس بی» هم هست که برای شارژ گوشی نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.شاید مهم ترین مزیت این سیستم قیمت ۴۹۹ دلاری آن با توجه به امکانات متنوعش باشد. قرار اسـت این محصول از اواخر پاییز روانه بازارهای جهانی شود.

از جمله مزایای دیگر این سیستم صوتی کنترل سریع با استفاده از دکمه های میان بر نصب شده بر روی فرمان و نمایش محتوای نمایشگر گوشی های آیفون یا آندرویدی بر روی صفحه ویژه نصب شده در داشبورد خودرو و دسترسی سریع به تمامی برنامه های گوشی و پیام هاست.

به عنوان مثال از این طریق می توان محتوای برنامه های نقشه خوان گوشی را هم مشاهده و برای رسیدن به مقصد برنامه ریزی کرد.

رابط کاربری ساده، امکان دریافت فرامین صوتی راننده، جستجو در اینترنت هم از طریق این سیستم و نمایشگر لمسی آن ممکن اسـت.

XAV-AX۱۰۰ دارای چهار بلندگوی ۵۵ واتیDynamic Reality Amp ۲ و سیستمی موسوم به EXTRA BASS برای بلوکه کردن سروصدای اضافی موتور و پخش موسیقی با حداکثر کیفیت اسـت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


22 آگوست 2016 ... سیستم صوتی تفریحی تازه ای برای استفاده در خودروهای شخصی عرضه شده که با CarPlay و Android Auto شرکت های اپل و گوگل نیز سازگاری کامل ...23 آگوست 2016 ... سیستم صوتی تفریحی تازه ای برای استفاده در خودروهای شخصی عرضه شده که با CarPlay و Android Auto شرکت های اپل و گوگل نیز سازگاری کامل ...موبنا - این سیستم صوتی که XAV-AX۱۰۰ نام دارد، دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است و با فناوری بی سیم بلوتوث برای دریافت بی سیم داده و پخش فایل های چندرسانه ای ...22 آگوست 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این سیستم صوتی که XAV-AX۱۰۰ نام دارد، دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است و با فناوری بی سیم بلوتوث برای دریافت ...به گزارش خبرگزاری مهر، این سیستم صوتی که XAV-AX۱۰۰ نام دارد، دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است و با فناوری بی سیم بلوتوث برای دریافت بی سیم داده و پخش ...23 آگوست 2016 ... به جام آنلاین مهر، سیستم که نام دارای نمایشگر اینچی و فناوری سیم برای بی داده پخش های ای دیگر و جمله دید خودرو دارد. برای بهینه این صوتی شما ...23 آگوست 2016 ... 4- در پنجره ظاهر شده در وسط صفحه بر روی گزینه "Internet Protocol (TCP/IP) " دابل کلیک و یا آن را انتخاب و بر روی "Properties " کلیک کنید.21 آگوست 2016 ... سیستم صوتی جدید که XAV-AX100 نام دارد، دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است و با فناوری بیسیم بلوتوث برای دریافت بیسیم داده و پخش فایلهای ...بایگانی برچسب ها : سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد. “جنبش قصاص” در پاکستان آغاز میشود. ۰۲ شهریور ۱۳۹۵. به گزارش سرویس بین الملل ...


کلماتی برای این موضوع

بهترین خودروها، بهترین ها، بهترین خودروهای سال در این بخش از سایت آکاایران تصاویری از بهترین و برترین خودروهای سال را برای شما عکس ماشین،گالری عکس ماشین، تصاویر ماشین، …عکس ماشین،عکس ماشین های جدید،عکس ماشین بوگاتی،عکس ماشین پورشه،عکس ماشین لامبورگینی بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …دوربینهای تصویری مورد استفاده برای کارکرد مطلوب نیاز به ولتاژ متوسطی حدود ولت دارندنظرات کاربران درباره سایپا مدل اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی تخفیف برای جبران خسارت باما سایت خرید و فروش خودرو هفت ستاره تومان آگهی ویژه بدون ستاره تومان هر ستاره تومان درج لینک برای آگهیبدو علماییووژنی فدروویچ دراگونوف متولد فوریه درایوسک روسیه بودبرای مدتهای مدیدی به دانلود فیلم دانلود رایگان فیلم آموزشی ساخت اثرات خون در مایا و رئال فلو با دنیای خودرووراکوروز نام کراس اوور جدید شرکت هیوندای است این خودرو برای رقابت با سایر رقبای چرا دانش آموزان ایرانی درس نمی خوانند؟سلام مطلب بسیار عالی و جالبی بود من از افرادی شنیدم که برای ورود به دانشگاه فقط کافی



لینک منبع :سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی

سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد - خبرگزاری مهر www.mehrnews.com/.../سیستم-صوتی-استثنایی-برای-خودروهای-شخصی-عرضه-شد‎Cached22 آگوست 2016 ... سیستم صوتی تفریحی تازه ای برای استفاده در خودروهای شخصی عرضه شده که با CarPlay و Android Auto شرکت های اپل و گوگل نیز سازگاری کامل ... Images for سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد | اخبار ... basijpress.ir/.../سیستم-صوتی-استثنایی-برای-خودروهای-شخصی-عرضه-شد/ 23 آگوست 2016 ... سیستم صوتی تفریحی تازه ای برای استفاده در خودروهای شخصی عرضه شده که با CarPlay و Android Auto شرکت های اپل و گوگل نیز سازگاری کامل ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/08/23/1403567 23 آگوست 2016 ... سیستم صوتی تفریحی تازه‌ای برای استفاده در خودروهای شخصی عرضه شده که با CarPlay و Android Auto شرکت‌های اپل و گوگل نیز سازگاری کامل ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد - ایتنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/24026873 22 آگوست 2016 ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد. ایتنا- سیستم صوتی تفریحی تازه ای برای استفاده در خودروهای شخصی عرضه شده که با ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/itna/news201682210563411411.html 22 آگوست 2016 ... ایتنا- سیستم صوتی تفریحی تازه ای برای استفاده در خودروهای شخصی عرضه شده که با CarPlay و Android Auto شرکت های اپل و گوگل نیز ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی rozane.avablog.ir/post/.../سیستم+صوتی+استثنایی+برای+خودروهای+شخصی 6 دسامبر 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این سیستم صوتی که XAV-AX۱۰۰ نام دارد، دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی اسـت و با فناوری بی سیم بلوتوث برای دریافت ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی – ایده پردازان نظری ... iranwebsazan.org/سیستم-صوتی-استثنایی-برای-خودروهای-شخص/‎Cached22 آگوست 2016 ... به گزارش جام جم آنلاین از مهر، این سیستم صوتی که XAV-AX۱۰۰ نام دارد، دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است و با فناوری بی سیم بلوتوث برای دریافت ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد www.airvideo.ir/.../سیستم_صوتی_استثنایی_برای_خودروهای_شخصی_عرضه_شد‎Cachedسیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی عرضه شد. دانلود سیستم تعلیق جلوی نیوهلند چگونه کار می کند؟ (فیلم) · دانلود کانکتورهای مختلف سیستم های صوتی. خواندنی - خراسان khorasannews.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID...‎Cachedیک شرکت انگلیسی هواپیماهایی طراحی می کند که سرعت آن ها ۵ برابر صوت است. به گزارش مهر، ... سیستم صوتی استثنایی برای خودروهای شخصی. سیستم صوتی ...