مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه!

[ad_1]
خبرآنلاین: کمپانی هلندی-انگلیسی CNH Industrial نمونه اولیه تراکتور خودرانی را رونمایی کرد که می‌تواند کار فیزیکی از کشاورزان را بگیرد.

کنترل مزرعه با تبلت یا کامپیوتر درحالی‌که کشاورز زیر کولرگازی لَم داده اسـت، ایده‌ای اسـت که توسط این کمپانی تحقق‌یافته و نمونه آن در نمایشگاه کشاورزی آیوا /Farm Progress Show در معرض دید عموم گذاشته شد.

مانند ساعت کار می‌کند و دیتای آن به‌صورت آنلاین برای کشاورز ارسال می‌شود. مزرعه‌دار می‌تواند برنامه خاصی برای تراکتور خودران تعریف کرده و عملیات را از راه دور مشاهده کند. بدین ترتیب کشاورزی به‌صورت کاری روی میز مانند مهندسین پشت میزنشین در می‌آید.

 

کشاورزی با تبلت زیر کولرگازی در خانه!

کمپانی CNH در انگلیس با کمک کمپانی فناورانه Autonomous Solutions Incorporated در یوتا این پروژه را توسعه داده اما هزینه‌ها یا قیمت نهایی این تراکتور اعلام‌نشده اسـت.

 

کشاورزی با تبلت زیر کولرگازی در خانه!

رادار، فناوری سنجش از راه دور لیدار، سنسورها و دوربین‌های ویدئویی؛ همگی باعث می‌شوند تا نیاز به مانع‌گذاری بر سر تراکتور نباشد و اگر ناگهان دام زنده یا شیء متحرکی جلوی تراکتور قرار گیرد، بلافاصله کار متوقف می‌شود و کشاورز از راه دور با ارزیابی رخداد پیش‌آمده اجازه ادامه کار را با تعریف جدید از روی تبلت یا کامپیوتر خود صادر می‌کند.

 

کشاورزی با تبلت زیر کولرگازی در خانه! 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


4 سپتامبر 2016 ... تراکتورخودران و کشاورزانی که با تبلت و کامپیوتر زیر کولرگازی در خانه کشاورزی میکنند / عکس. فناوری اطلاعات > سخت افزار - کمپانی ...بدین ترتیب کشاورزی بهصورت کاری روی میز مانند مهندسین پشت میزنشین در میآید. کشاورزی با تبلت زیر کولرگازی در خانه! کمپانی CNH در انگلیس با کمک ...بدین ترتیب کشاورزی بهصورت کاری روی میز مانند مهندسین پشت میزنشین در میآید. کشاورزی با تبلت زیر کولرگازی در خانه! کمپانی CNH در انگلیس با کمک ...7 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، کنترل مزرعه با تبلت یا کامپیوتر درحالی که کشاورز زیر کولرگازی لَم داده است، ایده ای است که توسط این کمپانی تحقق ...کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! کمپانی هلندی-انگلیسی CNH Industrial نمونه اولیه تراکتور خودرانی را رونمایی کرد که میتواند کار فیزیکی از کشاورزان را ...5 سپتامبر 2016 ... کنترل مزرعه با تبلت یا کامپیوتر درحالی که کشاورز زیر کولرگازی لَم داده است، ایده ای است که توسط این شرکت تحقق یافته و نمونه آن در نمایشگاه ...5 سپتامبر 2016 ... کمپانی هلندی انگلیسی CNH Industrial نمونه اولیه تراکتور خودرانی را رونمایی کرد که می تواند کار فیزیکی از کشاورزان را بگیرد.کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! کمپانی هلندی-انگلیسی CNH Industrial نمونه اولیه تراکتور خودرانی را رونمایی کرد که میتواند کار فیزیکی از کشاورزان را ...بانک را سپه فعالند آغاز این در شعب وجوه ملی و و با آلمان شود، روابط با و نفتی حال ... کنترل مزرعه با تبلت یا کامپیوتر درحالیکه کشاورز زیر کولرگازی لَم داده است، ...


کلماتی برای این موضوع

ایسام خرید و فروش اینترنتی موبایلتبلتلپ …ایسام خرید و فروش اینترنتی موبایلتبلتلپ تاپلباسکفش ایسام سایت اینترنتی برگزاری بخاری گازی برقی فن دار ژاپنیبا پرداخت روزانه تومان آگهی خود را به طلایی ارتقا دهید برای اطلاعات بیشتر کلیک نتایج جستجو برای جمله نرم افزار برنامه ای برای طراحی و ساخت طرح سه بعدی قطعات و ماشین آلات صنعتی کولیس فعال در بازارهای موبایل ساعت لباس عطر …شبکه فروشگاهی کولیس فعال در بازارهای لباس موبایل ساعت کتاب تبلت عطر دوربین مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران در گفت‌وگوی تفصیلی با …مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران با توصیه این که مشترکان در زمان اوج از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و آگهی‌ها و نیازمندی‌های املاک و مستغلاترتبه هشتم اردبیل در سرشماری نفوس و مسکن آغاز موج دوم بازگشت زائران اربعین حسینی از شب خرید قسطی سامسونگ سامسونگ سنترخریدقسطیچنانچه قصد خرید محصول مورد نظر خود را از فروشگاه مرکزی سامسونگ به صورت اقساط دارید خرید و فروش اینترنتی کالای نو و دست دوم در …قیمت کالا و خرید و فروش نو و دست دوم انواع نرم افزار بازی کتاب گوشی موبایل اندروید سایت درج آگهی رایگان دیوار ثبت و نمایش آگهی های شما در سایت پربیننده دیـــــــــوار درج آگهی رایگان آگهی چرا انرژی خورشیدی مهم است ؟ مزایای سلول خورشیدی …چراانرژیخورشیدیمهماست؟چندی پیش در علم فردا مطلبی در مورد نحوه تبدیل انرژی خورشیدی به برق منتشر شد و اما



لینک منبع :کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه!

کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../کشاورزی-با-تبلت-زیر-کولر-گازی-در-خانه‎Cached5 سپتامبر 2016 ... کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! کمپانی هلندی-انگلیسی CNH Industrial نمونه اولیه تراکتور خودرانی را رونمایی کرد که می‌تواند کار ... Images for کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! - خبر خودرو - اخبار خودرو ... khabarkhodro.com/detail.asp?id=428141 5 سپتامبر 2016 ... خبرآنلاین: کمپانی هلندی-انگلیسی CNH Industrial نمونه اولیه تراکتور خودرانی را رونمایی کرد که می‌تواند کار فیزیکی از کشاورزان را بگیرد. کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24730684 5 سپتامبر 2016 ... کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! خبرآنلاین: کمپانی هلندی-انگلیسی CNH Industrial نمونه اولیه تراکتور خودرانی را رونمایی کرد که می ... کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! - پایش | دمادم https://damadam.ir/.../کشاورزی-با-تبلت-زیر-کولر-گازی-در-خانه/3540320 به گزارش خبرآنلاین، کنترل مزرعه با تبلت یا کامپیوتر درحالی که کشاورز زیر کولرگازی لَم داده است، ایده ای است که توسط این کمپانی تحقق یافته و نمونه آن در ... کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه - onvansho onvansho.ir/result/کشاورزی-با-تبلت-زیر-کولر-گازی-در-خانه.html انجمن راسخون کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه . فروش کولر گازی SAMSUNG inverter V در بانه خانه مدلهایaqv10p aqv13p aqv19p aqv25p کولر گازی دو تکه ... کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../کشاورزی_با_تبلت_زیر_کولر_گازی_در_خانه‎Cachedدانلود آموزش کامل عیب یابی کولر گازی. کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه. دانلود کولر ... دانلود نصب کولر گازی اسپلیت دیواری اینورتر ال جی · دانلود طریقه ی ... کشاورزی با تبلت زیر کولر گازی در خانه! | - به گزارش خبرآنلاین، - قطره www.ghatreh.com/news/.../کشاورزی-تبلت-زیر-کولر-گازی-خانه 5 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، کنترل مزرعه با تبلت یا کامپیوتر درحالی که کشاورز زیر کولرگازی لَم داده است، ایده ای است ک. تراکتورخودران و کشاورزانی که با تبلت و کامپیوتر زیر کولرگازی ... www.ghatreh.com/.../تراکتورخودران-کشاورزانی-تبلت-کامپیوتر-زیر-کولرگازی-خانه-کشاورزی-کنند-عکس 4 سپتامبر 2016 ... تراکتورخودران و کشاورزانی که با تبلت و کامپیوتر زیر کولرگازی در خانه کشاورزی می کنند / عکس. کمپانی هلندی-انگلیسی CNH Industrial نمونه ... تراکتورخودران و کشاورزانی که با تبلت و کامپیوتر زیر کولرگازی ... www.shahrekhabar.com/science/147307248036133 5 سپتامبر 2016 ... تراکتورخودران و کشاورزانی که با تبلت و کامپیوتر زیر کولرگازی در خانه کشاورزی می‌کنند. متین - خبرها حاکی از آن است که از این پس کشاورزی که ...