مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً پیگیری می کنم

[ad_1]

دکتر هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره سیاستهای جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، راه‌هایی تازه برای حل مشکلات پیش روی مدیران کشور قرار دهد.

به گزارش مشرق، وزیر بهداشت در این نامه  خطاب به دانشجویان بسیجی تاکید کرده اسـت که شخصا موضوع سیاست‌های جمعیتی را پی گیری خواهم کرد و اگر در این مسیر نقصی وجود داشته باشد، رفع خواهد شد.

 متن کامل نامه وزیر بهداشت به شرح زیر اسـت:

دوستان و دانشجویان عزیز بسیجی

ضمن عرض سلام، نامه شما را دیدم و خواندم؛ البته در این سایت و به شکل نامه‌ای سرگشاده و نه در قالب مکتوبی به یک مسئول. با سپاس از توجه شما، موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد و اگر در پیمودن این مسیر نقصی وجود داشته باشد، رفع خواهد شد. امیدوارم دقت و درایت دانشجویان بسیجی، راه‌هایی تازه برای حل مشکلات پیش روی مدیران کشور قرار دهد و همراهی شما با دولت تدبیر و امید، نوید بخش روزهایی سراسر آرامش و افتخار برای ملت شریف ایران.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

شایان ذکر اسـت روز گذشته 8 بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی نامه‌ای در خصوص حذف سیاست‌های جمعیت از برنامه‌های ششم توسعه خطاب به وزیر بهداشت نوشته و نسبت به این موضوع اعتراض کرده بودند.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 فوریه 2016 ... به گزارش مشرق، وزیر بهداشت در این نامه خطاب به دانشجویان بسیجی تاکید کرده است که شخصا موضوع سیاستهای جمعیتی را پی گیری خواهم کرد و اگر ...18 فوریه 2016 ... هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره سیاستهای جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، راههایی ...18 فوریه 2016 ... پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً پیگیری می کنم. دکتر هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره ...27 آگوست 2016 ... به گزارش مشرق، وزیر بهداشت در این نامه خطاب به دانشجویان بسیجی تاکید کرده است که شخصا موضوع سیاستهای جمعیتی را پی گیری خواهم کرد و اگر ...19 فوریه 2016 ... وزیر بهداشت در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی درباره سیاستهای جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، ...دکتر هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره سیاستهای جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، راههایی تازه برای حل ...18 فوریه 2016 ... هاشمی دانشگاه نامه پزشکی دانشجویان علوم پزشکی ظهر پنجشنبه بیست و نهم بهمن ماه 1394 خبر پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً ...وزیر بهداشت: دغدغهها درباره سیاستهای جمعیتی را شخصا پیگیری میکنم. سلامت نیوز: وزیر بهداشت در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره ...23 آگوست 2016 ... باز من همینجا هم به آقای وزیر محترم بهداشت عرض میکنم؛ گزارشهایی به ... کند؛ بسیج دانشجویی وظیفه خود می داند که در راستای پیگیری آرمان های ... وزیر محترم بهداشت نیز در پاسخ به این نامه فرمودند: موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد ...بودنم افتخار می کنم و به عنوان رئیس جمهوری آمریکا اجازه نمی دهم مثل .... موسسات مردم نهاد برای زنده ماندن و پیگیری حکم ..... به دانشجویان بسیجی تاکید کرده است که شخصاً موضوع ... پاسخ وزیر بهداشت به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی:.


کلماتی برای این موضوع

الف یادگاری فرزندان شهید مدافع حرم قبل از شهادتباسلام و احترام،به عنوان سرپرست کاروان راهیان نور دانشگاهی در مازندزان در سال ۱۳۹۳ قطار پرداختی‌های نجومی دولت در ایستگاه وزارت بهداشت…درحالی‌که وزیر بهداشت از پایین بودن تعرفه‌های پزشکی در سال ۹۵ گلایه داشت و عنوان فارس گزارش می‌دهد مشروح اولین روز رای اعتماد مجلس به …فارس گزارش می‌دهد مشروح اولین روز رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت یازدهمارتباط با ما خبرگزاری ایثارگرانبا سلام و تحیهات الهی به استحضار می رساند در خواستی که دارم این است که طر حی به مر حله اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …سقوط مرگبار خودرو به دره نجات معجزه آسای کودک ۱۰کشته و مجروح بر اثر تیراندازی در آمریکانتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد …آزمون دکتریپی اچ دی آزمون سایت آزمون دکتری ثبت نام دکتری تکمیل ظرفیت دکتری آزاد پایگاه خبری شوشان تودیع و معارفه استاندار خوزستان با حضور سخنگوی وزیر کشور مقتدایی امام به شاه روز ارتباط ایثارگران با رییس جمهور خبرگزاری ایثارگرانبا سلام و احترام و تبریک انتخاب جنابعالی به راس قویه مجریهعرض کنم یکی از شعار و کلاشینـکـف دیـجیتالدر اژدها وارد می شود، مثل فیلم ابراهیم گلستان سخن از یک گنج زیر زمینی است، اما این گنج کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این



لینک منبع :پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً پیگیری می کنم

وزیر بهداشت: دغدغه‌ها درباره سیاستهای جمعیتی را شخصا پیگیری می‌کنم https://www.tasnimnews.com/.../وزیر-بهداشت-دغدغه-ها-درباره-سیاستهای-جمعیتی-را-شخصا-پیگیری-می-کنم‎Cached18 فوریه 2016 ... هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره سیاستهای جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، راه‌هایی ... پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً پیگیری می کنم ... www.mashreghnews.ir/.../پاسخ-وزیر-بهداشت-به-دانشجویان-بسیجی-شخصا-پیگیری-می-کنم 18 فوریه 2016 ... به گزارش مشرق، وزیر بهداشت در این نامه خطاب به دانشجویان بسیجی تاکید کرده است که شخصا موضوع سیاست‌های جمعیتی را پی گیری خواهم کرد و اگر ... ائل | پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً پیگیری می کنم elpress.ir/news/36387‎Cached18 فوریه 2016 ... دکتر هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره سیاستهای جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، ... بلاغ مازندران - پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً ... www.bloghnews.com/.../پاسخ-وزیر-بهداشت-دانشجویان-بسیجی-شخصا-پیگیری-می-کنم پاسخ وزیر بهداشت به دانشجویان بسیجی: شخصاً پیگیری می کنم. مشرق , 16 اسفند 1394 ساعت 15:09. دکتر هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم ... حذف سیاست‌های جمعیتی را شخصاً پیگیری می‌کنم - kayhan.ir kayhan.ir/fa/mobile/news/68765/658 19 فوریه 2016 ... وزیر بهداشت در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی درباره سیاست‌های جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، ... وزیر بهداشت: دغدغه‌ها درباره سیاست‌های جمعیتی را شخصا پیگیری می‌کنم www.mizanonline.ir/.../وزیر-بهداشت-دغدغه‌ها-درباره-سیاست‌های-جمعیتی-را-شخصا-پیگیری-می‌کنم 18 فوریه 2016 ... هاشمی در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره سیاست‌های جمعیتی ابراز امیدواری کرد دقت و درایت دانشجویان بسیجی، راه‌هایی ... دم خروس بیرون زد!/ وزارت بهداشت پشت پرده توزیع ... - خبرگزاری دانشجو www.snn.ir/detail/News/536135/9029‎Cached23 آگوست 2016 ... باز من همین‌جا هم به آقای وزیر محترم بهداشت عرض میکنم؛ گزارشهایی به ... گروه جهادی شهید وزوایی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف ... وزیر محترم بهداشت نیز در پاسخ به این نامه فرمودند: «موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد ... بیانیه بسیج دانشجوی دانشگاه شریف در مورد مسائل پزشکی منطقه ... www.rajanews.com/.../بیانیه-بسیج-دانشجوی-دانشگاه-شریف-در-مورد-مسائل-پزشکی-منطقه-زیرکوه-استان-خراسان-جنوبی‎Cached23 آگوست 2016 ... باز من همین‌جا هم به آقای وزیر محترم بهداشت عرض میکنم؛ گزارشهایی به من .... بهداشت نیز در پاسخ به این نامه فرمودند: «موضوع را شخصا پیگیری خواهم ... معاونت علمی و سلامت|| Scientific - بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه الله bubasij.ir/associations/scientific.html‎Cached Similarسوالات خود را می توانید از فرم موجود در سمت چپ همین صفحه نیز ارسال نمایید. ... وزیر بهداشت در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی درباره ... با سپاس از توجه شما، موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد و اگر در پیمودن این مسیر نقصی ... های علوم پزشکی شهر تهران به رییس جمهور · چگونه از فرجه تحصیلی استفاده کنیم؟ پایگاه خبری تحلیلی نسل فردا naslefardaa.ir/category/organizations/page/2/‎Cachedشورای نگهبان باید تخلفات انتخاباتی صورت گرفته در دانشگاه را پیگیری کند / برخی افراد ... همایش تاج بندگی در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار می شود ... نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به وزیر بهداشت و پاسخ وزیر : ... اشکالات متعدد دارد/وزیر بهداشت : موضوع حذف سیاست‌های جمعیتی را شخصا پیگیری خواهم کرد.