مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورزش را در زمستان ترک نکنید

[ad_1]

به گزارش شفاف، به گفته محققان، علتی که به ذخیره سازی کلسترول در طول زمستان کمک می کند، فقدان سنتز ویتامین D ناشی از نور خورشید است. کاهش نور خورشید بدن را به ذخیره کلسترول بیش از حد معمول به عنوان یک اقدام محافظ هدایت می کند. این تغییر در سطح کلسترول می تواند منجر به پیشرفت بیشتر بیماری کبد چرب در زمستان شود.

راویندر پالسینگ، در این باره می گوید: «تمرین بدنی بهترین راه برای جلوگیری از چاقی و دیابت است که به نوبه خود کمک می کند تا کبد از آسیب دیدن حفظ شود. با ورود به ماه های زمستان ارتباط بین کلسترول بالا و بیماری کبد چرب بیشتر آشکارمی شود. سطح کلسترول در طول ماههای زمستان بیشترین میزان و در طول ماه های تابستان کمترین است. استدلال در مورد تاثیر تنوع فصلی در سطح کلسترول خون نامشخص است، به ویژه که تفاوت معناداری در رژیم غذایی وجود ندارد.»

چند آمار پزشکی نشان می دهند که ۸۰ درصد افرادی که چاق بوده یا مبتلابه دیابت هستند، در طول زمستان بیشتر در معرض ابتلا به بیماریهای کبدی قرار می گیرند و ۲۰ درصد باقیمانده از کبد چرب غیرالکلی (NAFL) رنج می برند.

سان جیسینگنگ مدیر جراحی HPB و پیوند کبد در بیمارستان فوق تخصصیBLK در این باره می گوید: «کبد، مسئول از بین بردن سموم بدن است. مصرف زیاد سیر به کبد کمک می کند تا آنزیم هایی که سموم را از بدن دفع می کنند، به فعالیت درآیند. همچنین دارای میزان بالایی از ترکیبات طبیعی مانند سلنیوم و آلیسین است که کبد را تمیز می کنند. کاتچین، آنتی اکسیدان موجود در چای سبز، دارای خاصیت حذف سموم و بهبود عملکرد کبد است. کاهو، اسفناج و چغندر، اثر مواد شیمیایی را از بین برده و بهترین راه برای سم زدایی کبد هستند.»

به گفته محققان، کلسترول بیش ازحد برای بدن مضر است و باعث روز مشکلات سلامت می شود، رگهای خونی را مسدود کرده و گردش خون به ارگان های مختلف بدن از جمله قلب، کلیه، مغز و اندام را محدودمی کند. کلسترول اضافی به عنوان چربی در کبد انباشته شده و باعث کبد چرب و بیماریهای مرتبط با آن می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ورزش را در زمستان ترک نکنیدورزشرادرزمستانترکنکنیدچند روز بیشتر به روز مادر نمانده هرکس با توجه به توانش می کوشد در این روز هر چند کوتاه ورزش را در زمستان ترک نکنیدانجام فعالیت بدنی در زمستان و در فضای باز مستلزم داشتن همت بلندی است بخصوص هنگام صبح ورزش را در زمستان ترک نکنید کلینیک جامع آموزش …ورزش را در زمستان ترک نکنید کلینیک جامع آموزش پزشکی کانال ما در تلگرام با عنوان ورزش را در زمستان ترک نکنید – پورتال جامع ایران بانوسلامتسلامت عمومیسلامت نیوز انجام فعالیت بدنی در زمستان و در فضای باز مستلزم داشتن همت بلندی است بخصوص ورزش در زمستان پرتال پارسه گردورزشدرزمستانورزش در زمستان ولی این کار را نکنید طی زمستان باید فعال بمانید تا ترک عادات بد ۹ نکته طلایی برای ورزش در هوای سردورزش در هوای سرد ورزش در زمستان برای جلوگیری از ترک لباس های خیس را استفاده نکنیداگر می خواهید در فصل سرما ورزش کنید، این نکات را … ورزش کردن در زمستان خیس را استفاده نکنید غذاهای پرچرب و شیرین را ترک کنید چگونه در زمستان ورزش کنیم؟ آکاچگونه در زمستان ورزش کنیم می توانید ورزش های زیر را نیست، ورزش نکنید، ولی اگر چگونه در زمستان ورزش کنیم؟ آسمونیورزشیاخبار سایر ورزش به خاطر قربانیان حوادث اخیر در یوونتوس دست خالی جنوا را ترک نکته مفید تغذیه ای در فصل زمستان تغذیه در زمستان خوردن خود را ترک کنند، مخصوصاً در جشن حمله نکنید، فقط یک نکات مهم در ورزش ورزش ، بدنسازی ۳ تمرین عالی برای ریکاوری فعال بعد از ورزش ثبت نام برای شرکت در کنفرانس بین المللی علوم تغذیه ورزشکاران و اصول تغذیه در ورزش ورزش ، بدنسازی به سایت ورزش و بدنسازی آکاایران خوش آمدید در این بخش با تغذیه ورزشکاران و سایر موارد تغذیه ایپنا ، خبرگزاری رسمی ورزش ایران اخبار ورزشی ایران و جهان اخبار ورزشی ایران و جهان توافق پنهانی پرسپولیس با دو بمب نقل و انتقالات؛ سومی هم در راه است برای ترک سیگار از کجا شروع کنیم؟ ترک سیگار برای ترک سیگار از کجا شروع کنیم؟ ترک سیگاراگر شما سیگاری قهاری نیستید و تنها روزی عصر ایران تکذیب برنامه دیدار سه جانبه روحانی، پوتین و اردوغان در قزاقستان اتفاق کم سابقه آمریکا طرح رهایی از چاقی رژیم غذاییورزش و چاقیبی اشتهاییدرمان لاغری امّا براساس پژوهش تازه‌ای در زمینه کاهش وزن که زنان افسرده را نیز شامل می‌شد، احتمال کاهش چگونه با استفاده از لیمو سیگار را ترک کنیم؟ دلیل اصلی این امر وجود نیکوتینی بود که آثار آن در لثه و دهان من باقی می ماندایده اصلی ترک روش های اساسی و کوتاه برای ترک خودارضایی در پسران و دختران مسائل زناشویی روش برای ترک خودارضایی در پسران و دخترانه روش های اساسی برای ترک خودارضایی در پسران و مزایای مبلمان یک تکه و «ال شکل» در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا مزایای مبلمان یک تکه و «ال شکل» در دکوراسیون منزلعکسهای زیبا و مدرنمبلمان ال بهترین استانبول در زمستان کشور ارمنستان در زمستان چاله کود درختان در زمستان آبشار سنگان در زمستان وضعیت هوا در زمستان عکس دختر در زمستان مدل لباس سنتی در زمستان مدیتیشن در زمستان



لینک منبع :ورزش را در زمستان ترک نکنید

Images for ورزش را در زمستان ترک نکنید ورزش را در زمستان ترک نکنید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید‎Cached29 دسامبر 2016 ... کارشناسان پزشکی می گویند ترک ورزش و تمرین های بدنی در فصل زمستان، ذخیره کلسترول بدن را افزایش می دهد. الف - ورزش را در زمستان ترک نکنید alef.ir/vdcawonyy49nuy1.k5k4.html?429404 29 دسامبر 2016 ... کارشناسان پزشکی می گویند ترک ورزش و تمرین های بدنی در فصل زمستان، ذخیره کلسترول بدن را افزایش می دهد.... ورزش را در زمستان ترک نکنید - ایسنا www.isna.ir/news/91100804647/ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید 28 دسامبر 2012 ... انجام فعالیت بدنی در زمستان و در فضای باز مستلزم داشتن همت بلندی است بخصوص هنگام صبح که بلند شدن از رختخواب کار مشکلی است. 2045،ورزش را در زمستان ترک نکنید 2rooznameh.ir/.../87345-2045،ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید‎Cachedورزش را در زمستان ترک نکنید. کارشناسان پزشکی می‌گویند ترک ورزش و تمرین‌های بدنی در فصل زمستان، ذخیره کلسترول بدن را افزایش می‌دهد. به گزارش خبرنگار مهر، ... سلامت باش » Blog Archive ورزش را در زمستان ترک نکنید سلامت باش salamatbash.net/ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید/ 29 دسامبر 2012 ... انجام فعالیت بدنی در زمستان و در فضای باز مستلزم داشتن همت بلندی است بخصوص هنگام صبح که بلند شدن از رختخواب کار مشکلی است. اگر از این ... ورزش را در زمستان ترک نکنید - پنجاه و پنجاه 50o50.ir/news/3722-ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید.html‎Cachedورزش را در زمستان ترک نکنید. به گزارش پنجاه و پنجاه به نقل از مهر: به گفته محققان علتی که به ذخیره سازی کلسترول در طول زمستان کمک می کند، فقدان سنتز ... ورزش را در زمستان ترک نکنید - سلامانه www.salamaneh.com/post/58309/ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید 31 دسامبر 2016 ... سلامانه : کارشناسان پزشکی می گویند ترک ورزش و تمرین های بدنی در فصل زمستان، ذخیره کلسترول بدن را افزایش می دهد. به باشگاه خبرنگاران جوان؛ ... ورزش را در زمستان ترک نکنید vip-med.ir/online/ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید/‎Cachedبا ورود به ماه های زمستان ارتباط بین کلسترول بالا و بیماری کبد چرب بیشتر آشکارمی شود. سطح کلسترول در طول ماههای زمستان بیشترین میزان و در طول ماه های. ورزش را در زمستان ترک نکنید - عصر خبر | دمادم https://damadam.ir/news/ورزش-را-در-زمستان-ترک-نکنید/6558439 کارشناسان پزشکی می گویند ترک ورزش و تمرین های بدنی در فصل زمستان، ذخیره کلسترول بدن را افزایش می دهد. به گزارش بهداشت نیوز، به گفته محققان، علتی که ...