مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی!

[ad_1]

دولت فرانسه حق «قطع شدن از اینترنت» را به کارمندان این کشور اعطا می‌کند.

به گزارش صبحانه، به نقل از وبسایت «لوکال»؛ از ابتدای ماه ژانویه سال آینده (فردا) قانونی در فرانسه به اجرا گذاشته می‌شود که به موجب آن، شرکت‌های دارای بیش از 50 کارمند باید درباره قطع شدن دسترسی کارمندانشان به اینترنت، با آن‌ها مذاکره کنند.

گسترش خدمات اینترنتی، امکان دسترسی شرکت‌ها را به کارمندانشان در هر زمان فراهم کرده است. بسیاری از کارمندان نیز از بیم از دست دادن شغل‌هایشان، در ساعات غیر اداری از طریق اینترنت به دفتر کارشان متصل می‌شوند و دستورات رؤسایشان را اجرا می‌کنند. به باور کارشناسان، این معضل به افزایش سطح استرس، تشدید اضافه‌وزن، افزایش کم‌خوابی و آسیب دیدن روابط زن‌آشویی آن‌ها منجر می‌شود.

بر اساس قانون جدید، شرکت‌ها باید با کارمندانشان درباره ساعاتی که آن‌ها می‌توانند تلفن‌های همراه و رایانه‌هایشان را از اینترنت قطع کنند، به مذاکره بپردازند. اجرای این قانون، به پیشنهاد وزارت کار فرانسه می‌تواند ساعات بیشتری را در اختیار زندگی خصوصی کارمندان قرار دهد.

بر این اساس، اگر توافقی میان کارمندان و کارفرمایان در یک شرکت حاصف نشود، شرکت‌ها باید انتظار خود را از ساعات کاری کارمندانشان و برداشت خود را از حقوق شغلی آن‌ها منتشر کنند. البته این قانون برای شرکت‌هایی که از اجرای آن کوتاهی کنند، جریمه‌ای در نظر نمی‌گیرد.

ساعات کار هفتگی در فرانسه، بر خلاف بسیاری از کشورها 35 ساعت است و اتحادیه‌های کارگری حامی سرسخت آن هستند.

العالم


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مسئولیت مدنی دولت مسئولیت مدنی هرگاه بر اثر کردار و رفتار فرد یا افرادی به دیگر فرد یا افراد جامعه روانشناسی صنعتی چیست در انتخاب تور لحظه آخری و مناسب به چه نکاتی باید توجه نمود؟ شاید بارها با واژه هایی از خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریتراکتورسازی امروز ریکاوری می کند واکنش خوانندگان ایرانی به مرگ جورج مایکلاینستاپستاخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروز اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …پیشنهاد ایران به اتحادیه جهانی برای ایجاد پوشش جدید در کشتی بانوان سردار آزمون وبلاگ حقوقی محمد حسنیمحمد مولودی قلایچی چکیده به طور معمول ،چه در فقه اسلامی و چه در حقوق کنونی،اسقاط حق نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپناصنعت نویس بدهی های معوق به عنوان یکی از چالش های اساسی این روزهای سازمان های دولتی به وکالت در دعاوی چک، سفته و رسید عادیهوالوکیل دفتر وکالت و مشاوره حقوقی عدالتنگار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی پایگاه خبری تحلیلی کاپ اخبار فوتبالآخرین اخبار فوتبال و به روز ترین خبر های ورزشی را از سایت کاپ دنبال کنید جدیدترین خبر مسئولیت مدنی دولت مسئولیت مدنی هرگاه بر اثر کردار و رفتار فرد یا افرادی به دیگر فرد یا افراد جامعه خسارتی وارد خبرگزاری بولتن اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری تراکتورسازی امروز ریکاوری می کند واکنش خوانندگان ایرانی به مرگ جورج مایکلاینستاپست اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار روانشناسی صنعتی چیست لیست بهترین هتل های مشهد تور ارزان مشهدهتل آپارتمان های نزدیک به حرم خرید بلیط هواپیما اخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری ۷ دی؛ مهم ترین خبر روزنامه های ورزشی صبح ایران حق بر امیدواری ۷ دی؛ خبر اول روزنامه های صبح وبلاگ حقوقی محمد حسنی محمد مولودی قلایچی چکیده به طور معمول ،چه در فقه اسلامی و چه در حقوق کنونی،اسقاط حق قبل از وکالت در دعاوی چک، سفته و رسید عادی هوالوکیل دفتر وکالت و مشاوره حقوقی عدالتنگار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کارشناس تقدیم ؛ بمبارزان راه سعادت خوشبختی وترقی مردم افغانستان افغانهاوجامعه مدرن نیوزهاب نشریه روزانه گروه مپنا صنعت نویس بدهی های معوق به عنوان یکی از چالش های اساسی این روزهای سازمان های دولتی به حساب



لینک منبع :اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی!

اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی! - شبکه خبری العالم fa.alalam.ir/news/1905006‎Cached31 دسامبر 2016 ... دولت فرانسه حق «قطع شدن از اینترنت» را به کارمندان این کشور اعطا می‌کند. اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی! - فردا www.fardanews.com/.../اعطای-حق-قطعی-اینترنت-به-کارمندان-فرانسوی 31 دسامبر 2016 ... دولت فرانسه حق «قطع شدن از اینترنت» را به کارمندان این کشور اعطا می‌کند. آخرین خبر | اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی! akharinkhabar.ir/money/.../اعطای-حق-قطعی-اینترنت-به-کارمندان-فرانسوی! 31 دسامبر 2016 ... العالم/ دولت فرانسه حق «قطع شدن از اینترنت» را به کارمندان این کشور اعطا می‌کند. به نقل از وبسایت «لوکال»؛ از ابتدای ماه ژانویه سال آینده (فردا) ... اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی! - اخبارروز tasna.ir/1395/10/11/اعطای-حق-قطعی-اینترنت-به-کارمندان-فرانسوی.html 31 دسامبر 2016 ... فرانسوی! اروپا کارمندان مهمترین به خبرها اینترنت قطعی حق اعطای. اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی! - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../اعطای_حق_قطعی_اینترنت_به_کارمندان_فرانسوی!‎Cachedدانلود کسب در آمد تضمینی و قطعی از اینترنت · دانلود دوست ... اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی! ... دانلود استاد کهنمویی آش فرانسوی همراه یا آواز فرانسوی. قوانین و تعرفه‌ها | کانون کاربران ICT ictuser.ir/?cat=10‎Cachedعدم سلب امتیاز سیم کارتهای قطع ارتباط شده · عدم سلب امتیاز سیم کارتهای قطع ... اعطای حق خاموش کردن گوشی به کارمندان فرانسوی · اعطای حق خاموش کردن گوشی به ... قوانین و مقررات | کانون کاربران ICT ictuser.ir/?cat=21‎Cachedعدم سلب امتیاز سیم کارتهای قطع ارتباط شده ... اعطای حق خاموش کردن گوشی به کارمندان فرانسوی ... به گزارش کانون کاربران آی سی تی به نقل از ایسنا، با توسعه ضریب نفوذ اینترنت میزان بهره‌گیری مردم از این ابزار بیشتر و بیشتر شده و در این میان ... قوانین مهاجرت و پناهندگی کشور فرانسه | پایگاه اینترنتی شورای ... www.worldhazaracouncil.org/قوانین-مهاجرت-و-پناهندگی-کشور-فرانسه/‎Cached Similarبه عبارتی دیگر ویزای کاری به نیروی مهاجر خارجی اعطا نمی شود. ... با اندکی جستجو در اینترنت می توان راهنمای کاملی از نحوه ی درخواست پناهندگی در کشور فرانسه را یافت. .... بر روی این کارت عبارت شناخته شده به عنوان پناهنده ذکر شده و به شما حق کار می دهد. .... پناهندگی شما به افپرا، هنوز پاسخ قطعی از سوی این اداره دریافت نکرده باشید. کمبود (عدم دریافت کافی) و مسمومیت (دریافت بیش از اندازه) - ویستا vista.ir/.../کمبود-(عدم-دریافت-کافی)-و-مسمومیت-(دریافت-بیش-از-اندازه)/ سولفیت نگهدارندهٔ حاوى گوگرد است که براى جلوگیرى از تغییر رنگ و فساد به مواد غذائى اضافه مى‌شود. .... 15:29 -اعطای حق قطعی اینترنت به کارمندان فرانسوی! [PDF] بروشور اطالع رسانی برای متقاضیان پناهندگی در مورد روند ... - CGVS www.cgvs.be/sites/default/files/.../asiel_in_belgie_-_farsi.pdf‎Cached SimilarThis brochure is also available in Dutch, French, English, Lingala, Peul, ... حمایت بین المللی را به شما اعطا کند، اجازه اقامت ... بررسی )روند پناهندگی( شما حق برخورداری از .... از طریق سایت اینترنت کمیساریای ژنرال به آدرس ..... که تقاضای پناهندگی شما را بررسی CGRA کارمند ..... روند پناهندگی به شکل قطعی خاتمهCCE با حکم.