مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق

[ad_1]

رنگ‌های متفاوت کماکان موضوع جذابی برای دستگاه‌های اپل هستند. چند ماه پیش بود که خبر آیفون به رنگ Jet white در رسانه‌ها منتشر شد و حالا خبر رنگ Jet Black برای ایرپاد به دست ما رسیده است.

مطلب مرتبط: ایرپاد اپل معرفی شد

آیفون 7 و 7 پلاس با رنگ جدیدی به نام جت بلک یا مشکی براق به بازار معرفی شد که البته انتقادات فراوانی را به همراه داشت به این دلیل که به سادگی روی آن خط و خش ایجاد می‌شد اما به هرحال اپل فروش قابل توجهی از این رنگ هم داشته و حالا چرا این رنگ برای ایرپاد اضافه نشود؟

این رندرهای جدید هندز فری اپل را نشان می‌دهد که با رنگ مشکی براق طراحی شده است. البته این رندرها کار خود اپل نیست بلکه هنر طراحی طرفداران این برند است. باید دید آیا اپل از این طرح استقبال می‌کند یا خیر. در ادامه می‌توانید چند تصویر از این ایرپاد با رنگ jet black را ببینید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور اپل آیفون زومیت آیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه اتصال اپل به کامپیوتر ورود اپل به ایران قیمت گوشی های اپل به درهم قیمت گوشی اپل به روز



لینک منبع :رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق

Images for رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق | ITIRAN itiran.com/ایرپاد-jet-black‎Cached1 ژانویه 2017 ... رنگ مشکی براق برای ایرپاد اپل را ببینید. ... چند ماه پیش بود که خبر آیفون به رنگ Jet white در رسانه‌ها منتشر شد و حالا خبر رنگ Jet Black برای ... تصویری از آیفون 7 اپل به رنگ مشکی براق - onvansho onvansho.ir/result/تصویری-از-آیفون-7-اپل-به-رنگ-مشکی-براق.html آیفون 7 با رنگ مشکی براق شده ای از دو رنگ جدید آیفون 7 آیفون 7 اپل به جای . ... رنگ مشکی براق برای رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق ایرپاد اپل معرفی شد آیفون ... رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق - اخبارروز tasna.ir/1395/10/12/رندر-ایرپاد-اپل-به-رنگ-مشکی-براق.html رنگ‌های متفاوت کماکان موضوع جذابی برای دستگاه‌های اپل هستند. چند ماه پیش بود که خبر آیفون به رنگ Jet white در رسانه‌ها منتشر شد و حالا خبر رنگ Jet Black برای ... آخرین اخبار خط و خش مشکی براق آیفون - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/خط-و-خش-مشکی-براق-آیفون‎Cachedرنگ مشکی براق قاب این گوشی بدون شک خیره کننده است و بی دلیل هم نیست که اپل برای تبلیغ آیفون ۷ این رنگ آیفون را در نظر گرفته است. رندر ایرپاد اپل به رنگ ... رندرهای AirPods با رنگ مشکی براق - - فروشگاه مک لند mac-land.ir/رندرهای-airpods-با-رنگ-مشکی-براق/‎Cachedتوسط علی خراسانی اخبار Apple, اخبار اپل AirPod, airpod apple, ایرپاد, ایرپاد ... حاشیه‌های دیگر همچون کیفیت ساخت پایین و مشکلات باتری را به همراه داشتند. ... اپلی، رندر هدفون‌های بی‌سیم اپل را در رنگ جت بلک و یا همان مشکی براق منتشر کرده است. عرضه ایرپاد اپل در رنگ مشکی - line today https://today.line.me/.../502d198aa93bf77fd2cc5facb074bed6066005c454d47cd53807f7f8...‎Cached31 ژانویه 2017 ... هدفون‌های بی‌سیم جدید اپل که با نام ایرپاد شناخته می‌شوند، ظاهر جالبی دارند ... اپل در سال ۲۰۱۶ آیفون ۷ را در رنگ مشکی براق - که با نام جت بلک ... بیشتر، محصولات بیتس را تهیه کنید؛ اما لوازم جانبی اپل تنها به رنگ سفید هستند. ... در سایت این خرده‌فروشی تصاویری از محصول موجود نیست و تنها چند رندر نشان داده شده و ... انتشار تصاویر رندر شده از نسخه ی مشکی رنگ آیفون 7 - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../انتشار-تصاویر-رندر-شده-از-نسخه-ی-مشکی-رنگ-آیفون-7‎Cached28 ژوئن 2016 ... در ادامه میتوانید تصاویر رندر شده ی زیبایی از نسخه ی مشکی رنگ اپل آیفون ... ی مشکی رنگ آیفون 8 بسیار جذاب به نظر میرسد و شیشه ی براق پشت ... IT | عباس منصوری abbasmansouri.ir/tag/it/ تلفن هوشمند پیکسل گوگل مطلوب‌ترین گوشی سال ۲۰۱۶ شده است؛ زیرا به ارائه بهترین و روان‌ترین نسخه اندروید در بازار ... رندر ایرپاد اپل به رنگ مشکی براق. ایتنا - آیفون ۷ با دو رنگ مشکی مات و براق را ببینید itna.ir/fa/doc/news/.../آیفون-۷-دو-رنگ-مشکی-مات-براق-ببینید‎Cached4 سپتامبر 2016 ... به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، پیش‌تر آیفون مشکی رندر شده مارتین هاجک را دیده بودیم که به سمت Space Gray متمایل است اما آنچه وبلاگ اپل عرب ...