مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی

[ad_1]
توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی

خبرگزاری آریا-برای از بین بردن چاقی موضعی می توان از روش طب سوزنی استفاده کردکه با افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر منجر به افزایش سوخت و ساز و کاهش سایز آن ناحیه می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ،چاقی یک بیماری متابولیکی است که از سوخت و ساز غیر طبیعی بدن ناشی می شود. در چاقی شخص قادر به کنترل وزن خود نیست و در نتیجه، این چاقی بیش از حد منجر به عوارض قلبی-عروقی، افزایش چربی بدن و فشارخون بالا می شود. از سوی دیگر این افزایش وزن مزمن می تواند به تدریج به روی بافت های استخوانی بدن فشار آورد و باعث ایجاد آرتروز مفاصل بخصوص سائیدگی زانو، ران و کمر شود.

یک متخصص طب فیزیکی گفت:طب سوزنی یک روش مکمل درمانی و بی خطر برای درمان چاقی موضعی است که در اکثر موارد نتیجه مطلوبی از آن گرفته می شود.

این متخصص طب فیزیک اظهار داشت:درمان چاقی و اضافه وزن به روش طب سوزنی یک روش بی خطر است که در اکثر موارد پاسخ مثبتی از آن گرفته می شود البته ممکن است در 30 درصد افراد نتیجه مطلوبی نداشته باشد.

وی اضافه کرد:به کارگیری روش طب سوزنی برای درمان چاقی یک روش مکمل بوده و نمی توان این روش را جایگزین روش های اصلی درمانی کرد.

مکانیسم درمان چاقی با روش طب سوزنی که بیشتر در خانم ها طرفدار دارد، به گونه ای است که با کاهش اشتهای فرد، سبب کنترل بیمار بر میزان مصرف مواد غذایی و در نتیجه کاهش وزن وی می شود.

این متخصص طب فیزیکی بیان کرد:از روش طب سوزنی برای لاغری های موضعی نیز استفاده می شود که با افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر منجر به افزایش سوخت و ساز و کاهش سایز آن ناحیه می شود.

 

چاقی موضعی
درمان چاقی با طب سوزنی

وی در خصوص مدت زمان این درمان گفت:معمولا توصیه می شود بیماران هفته ای 2 جلسه و به مدت 12 جلسه درمان را ادامه دهند تا به نتیجه مطلوب برسند، البته گاهی به زمان بیشتری برای رسیدن به وزن مناسب احتیاج است و در برخی موارد نتیجه مطلوب تا مدت ها پس از درمان ظاهر می شود.

ایشان همچنان درباره هزینه های درمان با طب سوزنی گفت:درمان با طب سوزنی تحت هیچ گونه پوشش بیمه ای نیست چراکه یک درمان مکمل است و افرادی که خواهان این نوع درمان هستند، هزینه های آن را به صورت آزاد و تعرفه های تعیین شده توسط وزارت بهداشت، پرداخت می کنند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پرستار فارماکولوژیهمه ی انسانها در طول زندگی خود از دوره نوزادی تا هنگام مرگ بارها استامینوفن را مصرف می بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست …سارکوم‌ کاپوسی‌ سارکوم‌ کاپوسی‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ نوع‌ سرطان‌ پوست‌ که‌ غالبا سیستم مسلح کنندهعلوم نظامى دستگاه مسلح کننده پروانه ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانیشیر مادر؛ نابود کنندۀ جزئی ناشناخته در شیر مادر وجود دارد که ذرات اچ آی وی و آریوبرزن پزشکیصرع تشنج از بیماری‌های مغز و اعصاب می باشد که معمولاً به صورت تشنج صرع اصطلاحات مفید پزشکی آرشیو …نوزاد نارس ــــــــــــــــــ به نوزادی گفته می شود که قبل از هفته به دنیا بیاید پرستار فارماکولوژی همه ی انسانها در طول زندگی خود از دوره نوزادی تا هنگام مرگ بارها استامینوفن را مصرف می کنند ‌طب اسلامی وسنتی حکیم عقیلی خراسانی شیر مادر؛ نابود کنندۀ جزئی ناشناخته در شیر مادر وجود دارد که ذرات اچ آی وی و سلول سیستم مسلح کنندهعلوم نظامى دستگاه مسلح کننده پروانه مسلح بانک اطلاعاتی در مورد بیماریها مقالات ← فهرست تاپیک باز سارکوم‌ کاپوسی‌ سارکوم‌ کاپوسی‌ عبارت‌ است‌ از یک‌ نوع‌ سرطان‌ پوست‌ که‌ غالباً در آریوبرزن پزشکی صرع تشنج از بیماری‌های مغز و اعصاب می باشد که معمولاً به صورت تشنج صرع بزرگ اصطلاحات مفید پزشکی آرشیو انجمن های بدانیم ـــــــــــــــــــ از سن بلوغ قند وچربی خون هر سال یک بار در افراد سالم بایستی چک



لینک منبع :توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی

توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی - نمناک namnak.com/رهایی-از-چاقی-موضعی.p41565‎Cachedنمناک سبک زندگیتناسب اندام توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی ... برای از بین بردن چاقی موضعی می توان از روش طب سوزنی استفاده کردکه با افزایش جریان خون ... Images for توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی خبرگزاری آریا - توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی www.aryanews.com/News/.../توصیه-هایی-برای-رهایی-از-چاقی-موضعی‎Cached1 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا-برای از بین بردن چاقی موضعی می توان از روش طب سوزنی استفاده کردکه با افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر منجر به افزایش سوخت ... ۶ راه ساده برای چاق کردن موضعی صورت - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../۶-راه-ساده-برای-چاق-کردن-موضعی-صورت.html‎Cached26 ژوئن 2013 ... ۳- شیره ی خرما و شیره انگور برای چاقی موضعی صورت موثر است. ۴- تحرک و ورزش کردن به خصوص ورزش های هوازی به داشتن صورت شاداب، شفاف و چاق ... راهی برای خلاصی از چاقی های موضعی - onvansho onvansho.ir/result/راهی-برای-خلاصی-از-چاقی-های-موضعی.html در این مقاله 6 مدل چاقی موضعی که های متعددی برای موضعیراههای خلاصی از . انواع چاقیراه‌های خلاصی از آنها ... توصیه هایی برای رهایی از چاقی موضعی. راههایی برای خلاصی از ... عصاره میوه هایی برای رهایی از چاقی - رزبلاگ golesorkh77.rozblog.com/.../عصاره-میوه-هایی-برای-رهایی-از-چاقی.html 5 فوریه 2017 ... عصاره میوه هایی برای رهایی از چاقی :: مطلب…,عصاره میوه هایی برای رهایی از چاقی, رزبلاگ. ... اگر می خواهید لاغر شویدتخم مرغ و لاغریمیوه هایی برای رفع لاغری صورت هر روز نیم ... توصیه های ما برای مقابله با سوزش معده را دنبال کنید. رهایی از افسردگی و چاقی - توصیه هایی برای مشکلات رایج جسمی در ماه ... novin.aradsystem.co/success-people/رهایی-از-افسردگی-و-چاقی/‎Cached16 آوریل 2016 ... سن: 35 سال وزن اولیه: 90 کاهش وزن: 20 کیلوگرم مدت کاهش وزن: 6 ماه من برای مدتی طولانی دچار افسردگی شده بودم. حوصلۀ هیچ کاری را نداشتم و تنها ... فیبر بیشتر برای رهایی از چاقی شکمی - توصیه هایی برای مشکلات ... novin.aradsystem.co/.../فیبر-بیشتر-برای-رهایی-از-چاقی-شکمی/‎Cached22 نوامبر 2009 ... نکته عملی: توجه عمومی به کنترل وزن طی سال‌های اخیر افزایش یافته است، اما نقش چاقی شکمی درتهدید سلامتی بیش از سایر چاقی‌های موضعی می‌باشد. راه هایی برای رهایی از کابوس چاقی - آفتاب www.aftabir.com/.../راه-هایی-برای-رهایی-از-کابوس-چاقی‎Cached Similar21 مه 2011 ... در موارد چاقی موضعی، امکان تجزیه و هضم چربی وجود ندارد و چربی قادر به تجزیه ... بافت چربی یا لیزرهای مخصوص برای این گونه چربی‌ها توصیه می‌شود. باورهای غلط برای درمان چاقی موضعی www.fardanews.com/fa/.../باورهای-غلط-برای-درمان-چاقی-موضعی‎Cached Similar19 ژانویه 2016 ... انجام دادن تمرینات خاص برای کاهش چربی های موضعی ... که حرکت یا حرکات خاصی را برای چربی سوزی موضعی در سمتی از بدن توصیه می کند به احتمال ... کوتاهی از مشکل چاقی رهایی می یابد و دوباره بدلیل شیوه غلط زندگی اش ،چاق می شود.