مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید

[ad_1]

تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید

این تصویر به نمایش تنها بخشی از این موشک عظیم‌الجثه پرداخته که در کارخانه محل ساختش قرار دارد و نشان شرکت اسپیس‌ایکس روی بدنه آن خودنمایی می‌کند.

این شرکت در توضیح تصویر جدید خود مجددا از برنامه‌های خود برای پرتاب این موشک در نیمه نخست سال 2017 سخن گفته است. پیش از این قرار بود این اتفاق در سال 2016 رخ دهد.

اسپیس‌ایکس موشک‌های زیادی برای نمایش دارد، اما موشک سنگین فالکون بدون شک بسیار خاص است. از اسم این موشک پیدا است که قدرتمندترین موشک جهان خواهد شد. فالکون هوی از 27 موتور مرلین، قابلیت پرتاب مشابه حدود 18 موتور 747 و ظرفیت ترابری برای انتقال یک جت تجاری 737 برخوردار است.

تنها یک موشک در جهان از میزان ظرفیت ترابری فالکون هوی پیشی گرفته و آن هم موشک ماهنورد ساتورن پنج است که در سال 1973 برای آخرین بار پرتاب شده بود.

از جمله قراردادهایی که برای استفاده از این موشک با اسپیس‌ایکس بسته شده، پرتاب ماهواره ارتباطی عرب‌ست 6A برای عربستان سعودی است. اما در نهایت هدف از ساخت این موشک، انجام ماموریت‌های اکتشافی در مریخ و ماه است.

۵۴۵۴


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آسان دانلودسرزمین خرچنگ ها مورد هجوم موجودات غول پیکر قرار گرفته است، این موجودات خرچنگ ها را از یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام عصر خودرو مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام پول نیوز نرخ تورم تولیدکننده در آذرماه به درصد رسید برجام شرایط خارجی لازم را مهیا کرده اما مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …مدنیت و ماندگاری بسیاری از مناطق مرکزی و حاشیه‌کویر ایران در طول تاریخ، مدیون بازی آندروید یاس دانلودموبایلدانلود بازی برای اندروید بازی حمله هیولای توفو برای اندروید جام نیوز اعلام حالت فوق‌العاده به خاطر کشورهای شوای همکاری در حال پیگیری تبعات مفقود شدن یکی از قطعات رادیواکتیو مربوط به اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …به تازگی ناسا تصویری سه‌بعدی از انتشار دی‌اکسیدکربن در اتمسفر ارائه کرده که چگونگی آسان دانلود سرزمین خرچنگ ها مورد هجوم موجودات غول پیکر قرار گرفته است، این موجودات خرچنگ ها را از یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسید برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو عصر خودرو مرسدس بنز چطور وارد ایران شد؟ برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو پول نیوز مرکز آماری مینتل به عنوان یکی از مراجع معتبر بین المللی در ارائه مطالعات بازار و گزارشات مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک زندگی اگر می خواهید دچار بیماری هایی از قبیل سرطان، ام اس، افسردگی و نشوید مصرف گوشت بوقلمون را بازی آندروید یاس دانلود موبایل دانلود بازی برای اندروید بازی حمله هیولای توفو برای اندروید جام نیوز اعلام حالت فوق‌العاده به خاطر نیروگاه «کشورهای شوای همکاری در حال پیگیری تبعات مفقود شدن یکی از قطعات رادیواکتیو مربوط به اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی به تازگی ناسا تصویری سه‌بعدی از انتشار دی‌اکسیدکربن در اتمسفر ارائه کرده که چگونگی حرکت



لینک منبع :تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید

Images for تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/618821/science/astronomy‎Cached2 ژانویه 2017 ... ایسنا نوشت: شرکت اسپیس‌ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین "فالکون هوی"(falcon heavy) در صفحه ... تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/02/1593301‎Cached2 ژانویه 2017 ... ایسنا نوشت: شرکت اسپیس‌ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین "فالکون هوی"(falcon heavy) در صفحه ... تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید | خبر آنلاین ... khabarone.ir/news/.../تصویری-جدیدی-از-قدرتمندترین-موشک-جهان-را-ببینید 2 ژانویه 2017 ... ایسنا نوشت: شرکت اسپیس‌ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین 'فالکون هوی' (falcon heavy) در صفحه ... قدرتمندترین موشک جهان را ببینید +عکس | جام‌نیوز | خبروان khabarone.ir/news/5666329/قدرتمندترین-موشک-جهان-را-ببینید-عکس 3 ژانویه 2017 ... به گزارش سرویس گوناگون جام نیوز، این تصویر به نمایش تنها بخشی از این موشک ... انتشار تصویر جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان+عکس, صراط ... تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید - اخبارروز tasna.ir/.../تصویری-جدیدی-از-قدرتمندترین-موشک-جهان-را-ببینید.html 2 ژانویه 2017 ... ببینید فضاپیما را فناوری جهان فضایی موشک فعالیت قدرتمندترین فضایی از جدیدی تصویری. قدرتمندترین موشک جهان - مجله خبری و تفریحی آی وی نیوز ivnews.ir/search/?q=قدرتمندترین%20موشک%20جهان تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید این تصویر به نمایش تنها بخشی از این موشک عظیم‌الجثه پرداخته که در کارخانه محل ساختش قرار دارد و نشان ... تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید | صلح | پایگاه ... solhkhabar.ir/اخبار/اخبار.../تصویری-جدیدی-از-قدرتمندترین-موشک-جهان.html 2 ژانویه 2017 ... این تصویر به نمایش تنها بخشی از این موشک عظیم‌الجثه پرداخته که در کارخانه محل ساختش قرار دارد و نشان شرکت اسپیس‌ایکس روی بدنه آن خودنمایی ... انتشار تصویر جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان - آفتاب aftabnews.ir/.../news/.../انتشار-تصویر-جدیدی-از-قدرتمندترین-موشک-جهان‎Cached1 ژانویه 2017 ... شرکت اسپیس‌ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین "فالکون هوی"(falcon heavy) در صفحه اینستاگرامش همه را ... تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید - لیمو پاتوق limopatogh.ir/news/122053 n \n \n تصویری جدیدی از قدرتمندترین موشک جهان را ببینید \n \n \n این تصویر به نمایش تنها بخشی از این مو.