مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قدرتمندترین موشک جهان

[ad_1]
خبرگزاری ایسنا: شرکت اسپیس‌ایکس با نمایش تصویری از بزرگترین موشک خود یعنی موشک سنگین "فالکون هوی"(falcon heavy) در صفحه اینستاگرامش همه را شگفت‌زده کرده است.

به نقل از سایتک، این تصویر به نمایش تنها بخشی از این موشک عظیم‌الجثه پرداخته که در کارخانه محل ساختش قرار دارد و  نشان شرکت اسپیس‌ایکس روی بدنه آن خودنمایی می‌کند.

این شرکت در توضیح تصویر جدید خود مجددا از برنامه‌های خود برای پرتاب این موشک در نیمه نخست سال 2017 سخن گفته است. پیش از این قرار بود این اتفاق در سال 2016 رخ دهد.

قدرتمندترین موشک جهان

اسپیس‌ایکس موشک‌های زیادی برای نمایش دارد، اما موشک سنگین فالکون بدون شک بسیار خاص است. از اسم این موشک پیدا است که قدرتمندترین موشک جهان خواهد شد. فالکون هوی از 27 موتور مرلین، قابلیت پرتاب مشابه حدود 18 موتور 747 و ظرفیت ترابری برای انتقال یک جت تجاری 737  برخوردار است.

تنها یک موشک در جهان از میزان ظرفیت ترابری فالکون هوی پیشی گرفته و آن هم موشک ماهنورد ساتورن پنج است که در سال 1973 برای آخرین بار پرتاب شده بود.

از جمله قراردادهایی که برای استفاده از این موشک با اسپیس‌ایکس بسته شده، پرتاب ماهواره ارتباطی عرب‌ست 6A برای عربستان سعودی است. اما در نهایت هدف از ساخت این موشک، انجام ماموریت‌های اکتشافی در مریخ و ماه است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دریادار فدوی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس۲ و …دریادار فدوی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس۲ و پایانی انهدام ناو آمریکایی ۵۰ ثانیه طول آماده‌سازی قدرتمندترین تلسکوپ فضایی جهان ……آماده‌سازی قدرتمندترین تلسکوپ فضایی جهان نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در شلیک قدرتمندترین لیزر جهان در ژاپن آکاقدرتمندترین لیزر جهاناخبار علمی و آموزشیدانشگاه اوزاکای ژاپناختراعات جدید علمی یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی آسان دانلوددانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایل روتیتــر پایگاه خبری، تحلیلیروحانی در پیام تبریک میلاد حضرت مسیحع به سران کشورهای جهانسایت خبری تحلیلی شمانیوزاخبار ایران و جهان…پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار بدو علم علوم فضایی و هوانوردیبدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه بازگشت حماسه با طراحی و سامانه‌های جدید موشک‌ ……ساخت و آزمایش موفق پهپاد حماسه گویای تسلط کشورمان در ساخت سازه‌هایی از جنس مواد مرکب دور تازه مذاکرات آمریکا با ایران برای کاهش اورانیومیک نشریه آمریکایی می‌گوید غربی‌ها یک ماهی است که برای متقاد کردن ایران به پاک کردن دریادار فدوی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس۲ و پایانی انهدام ناو دریادار فدوی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس۲ و پایانی انهدام ناو آمریکایی ۵۰ ثانیه طول می‌کشد آماده‌سازی قدرتمندترین تلسکوپ فضایی جهان آماده‌سازی قدرتمندترین تلسکوپ فضایی جهان نوشته شده توسط تحریریه‌ی بیگ بنگ در تاریخ شلیک قدرتمندترین لیزر جهان در ژاپن آکا قدرتمندترین لیزر جهاناخبار علمی و آموزشیدانشگاه اوزاکای ژاپناختراعات جدید علمینانو یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در آسان دانلود دانلود رایگان نرم افزاردانلوددانلود بازیدانلود فیلمدانلود کلیپدانلود موبایلدانلود بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم علوم فضایی و هوانوردی بدو علم همچنین فروند بالگرد در میانه های دهه روتیتــر پایگاه خبری، تحلیلی روحانی در پیام تبریک میلاد حضرت مسیحع به سران کشورهای جهان سایت خبری تحلیلی شمانیوزاخبار ایران و جهان پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهاناخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی بازگشت «حماسه» با طراحی و سامانه‌های جدید موشک‌ «شلیک کن ساخت و آزمایش موفق پهپاد حماسه گویای تسلط کشورمان در ساخت سازه‌هایی از جنس مواد مرکب پیشرفته ترین موشک جهان قویترین موشک جهان



لینک منبع :قدرتمندترین موشک جهان

Images for قدرتمندترین موشک جهان کدام کشورها بیشترین توان موشکی دنیا را دارند؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/.../کدام-کشورها-بیشترین-توان-موشکی-دنیا-را-دارند‎Cachedروسیه یکی از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین برنامه‌های موشکی دنیا را در اختیار دارد. این کشور توانایی ساخت پیچیده‌ترین موشک‌های سوخت مایع و جامد را در تمامی بردهای ... انتشار تصویر قوی‌ترین موشک هسته‌ای جهان (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/.../انتشار-تصویر-قوی‌ترین-موشک-هسته‌ای-جهان-عکس‎Cached26 ا کتبر 2016 ... انتشار تصویر قوی‌ترین موشک هسته‌ای جهان (+عکس). روسیه به تازگی از نخستین تصاویر از ابرموشک هسته‌ای جدید خود رونمایی کرده که قادر به حمل ... رونمایی روسیه از قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان که یک کشور را نابود ... www.khabaronline.ir/detail/594421/science/technology‎Cached26 ا کتبر 2016 ... مقام‌های روسیه برای اولین بار تصویر قدرتمندترین موشک هسته‌ای جهان را منتشر کرده‌اند که قادر است کشوری به وسعت فرانسه را نابود کند. قدرتمندترین موشک جهان +عکس | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...جهان.../168098-قدرتمندترین-موشک-جهان-عکس‎Cached1 ژانویه 2017 ... از اسم این موشک پیدا است که قدرتمندترین موشک جهان خواهد شد. فالکون هوی از 27 موتور مرلین، قابلیت پرتاب مشابه حدود 18 موتور 747 و ظرفیت ... پدر همه بمب‌ها - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پدر_همه_بمب‌ها‎Cached Similarپدر همهٔ بمب‌ها یا (به روسی: Папа всех бомб)، نام قوی‌ترین بمب گرمافشاری‌ ‌جهان است ... مسائلی چون استقرار سپر موشکی آمریکا در اروپای شرقی، پرواز مجدد هواپیماهای ... قدرتمندترین موشک جهان - مجله علمی ایران | irsci www.irsci.com/قدرتمندترین-موشک-جهان/‎Cached1 ژانویه 2017 ... از اسم این موشک پیدا است که قدرتمندترین موشک جهان خواهد شد. فالکون هوی از ۲۷ موتور مرلین، قابلیت پرتاب مشابه حدود ۱۸ موتور ۷۴۷ و ظرفیت ... انتشار تصویر قوی‌ترین موشک هسته‌ای جهان - ایسنا www.isna.ir/news/.../انتشار-تصویر-قوی-ترین-موشک-هسته-ای-جهان‎Cached26 ا کتبر 2016 ... روسیه به تازگی از نخستین تصاویر از ابرموشک هسته‌ای جدید خود رونمایی کرده که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای 40 مگاتنی یا 2000 برابر قدرتمندتر از ... قدرتمندترین موشک جهان - آپارات ► 3:00www.aparat.com/v/a8Cuz/قدرتمندترین_موشک_جهان Aug 13, 2016 - 3 min آی تی ایران فیلمبرداری ناسا با دوربین ویژه از قدرتمندترین راکت جهان قدرتمندترین موشک جهان موشک , راکت , قدرتمند ترین راکت جهان , آی تی ایران. ساخت قدرتمندترین موشک جهان - آسمان پارس www.parssky.com/view/FA/24.aspx‎Cachedشرکت بویینگ در حال ساخت قدرتمندترین موشک فضایی جهان به نام SLS است.