مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟

[ad_1]

دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند.

دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند.

جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا و بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در ملاقاتی یک ساعته در برج ترامپ با هم گفت‌وگو کردند. پس از پایان این دیدار، بیل گیتس در لابی برج به خبرنگاران گفت "ملاقات حوبی بود...ما درباره نوآوری و نقش آن در بهداشت و آموزش با هم گفت‌وگو کردیم".

بنیانگذار مایکروسافت پس از کناره‌گیری از مدیریت این شرکت مدتی است که به دنبال کارهای خیرخواهانه و انسان‌دوستانه است. او برای مبارزه با بیماری‌هایی همچون ایدز و نیز بهبود برنامه‌ها و سیستم آموزشی آمریکا طرح‌هایی در نظر دارد و احتمالاً در این دیدار درباره اختصاص بودجه به این طرح‌ها با ترامپ صحبت کرده است. ملاقات این دو میلیاردر آمریکایی در رسانه‌های این کشور بازتاب زیادی داشت.

در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بررسی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ نگاهی از درونآمریکانگاهیازدرونگرسنگی و فقر در آمریکا گرسنگی یکی از شاخص های فقر در آمریکاست به گزارش مؤسسه اطلاع جراحی قلب بدون باز کردن قفسه سینه با ربات جراح …این ربات در حال حاضر برای عملهای جراحی لاپاراسکوپی مناسب‌سازی شده است؛ آیا امکان بی مخی که تاریخ ساز شد شعبان بی مخ و لمپنیسم …این کشور در عرض این ۳۶ سال یکروز از دست دشمنان خارجی و وطن فروشان داخلی آسایش نداشتهلبیک یا امام خامنه ایلنگه کفشهادر انتظار کروبی به گزارش منابع موثق مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده در دونالد ترامپ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاددونالدترامپاوایل زندگی ترامپ در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش بخش کویینز در نیویورک به دنیا آمد او فرزند زندگی نامه کارآفرین موفق جهان شهر صفا، …گیتسبیل گیتس پدیده گیتسبیل گیتس در سن سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود او از سن خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریدیا میرزا از بزرگترین مشکل زنان هندی پرده برداشت آخرین تغییرات قیمت دلار در سومین روز استیو جابز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاداستیوجابزسال‌های آغازین زندگی استیو جابز در ۲۴ فوریهٔ سال ۱۹۵۵ در سان‌فرانسیسکو از مادری به بررسی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ نگاهی از درون نگاهیازدرون گرسنگی و فقر در آمریکا گرسنگی یکی از شاخص های فقر در آمریکاست به گزارش مؤسسه اطلاع رسانی جراحی قلب بدون باز کردن قفسه سینه با ربات جراح ایرانی عکس گیاهان دارویی مؤثر در کاهش چربی خون گرانی اینترنت موبایل جدی شد هفت استان پر طلاق کشور را بی مخی که تاریخ ساز شد شعبان بی مخ و لمپنیسم ایرانی تصاویر گروه تاریخ فرهنگ نیوز ، عصر روز مرداد بود، تهران روزهاست که شاهد راهپیمایی های مکرر در دونالد ترامپ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دونالدترامپ این مقاله یا بخشی از آن، یک رویداد روز را در بر دارد ممکن است با گذشت زمان، اطلاعات آن سریع لبیک یا امام خامنه ای لنگه کفشهادر انتظار کروبی به گزارش منابع موثق مهدی کروبی کاندیدای شکست خورده در انتخابات زندگی نامه کارآفرین موفق جهان شهر صفا، قلمرو اطلاع گیتسبیل گیتس پدیده گیتسبیل گیتس در سن سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود او از سن سالگی استیو جابز ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد استیوجابز سال‌های آغازین زندگی استیو جابز در ۲۴ فوریهٔ سال ۱۹۵۵ در سان‌فرانسیسکو از مادری به نام خبرآنلاین، خبر انلاین اخبار،آخرین خبرها،خبر فوری دیا میرزا از بزرگترین مشکل زنان هندی پرده برداشت آخرین تغییرات قیمت دلار در سومین روز هفته



لینک منبع :در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟

در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ - YJC www.yjc.ir/fa/news/.../در-ملاقات-میلیاردرهای-آمریکایی-چه-گذشت‎Cached1 ژانویه 2017 ... دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند. Images for در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ - خبرلند khabarland.com/news/.../در-ملاقات-میلیاردرهای-آمریکایی-چه-گذشت‎Cached1 ژانویه 2017 ... در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند. در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ | دونالد ترامپ و - قطره www.ghatreh.com/news/nn35345652/ملاقات-میلیاردرهای-آمریکایی-گذشت 1 ژانویه 2017 ... دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند. - جوان؛ دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا و بیÙ. در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ - هدانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/30728255 1 ژانویه 2017 ... بزرگ ترین دستاورد اوباما در معرض نابودی. در مورد استراتژی های مقابله با حملات جمهوری خواهان به طرح اوباماکر رایزنی کند.مایک پنس، معاون اول دونالد ... سایت خبری تحلیلی شریان - در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ , shariyan.com/detail/72084 2 ژانویه 2017 ... دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند. در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ | باشگاه خبرنگاران | خبروان khabarone.ir/news/5637280/در-ملاقات-میلیاردرهای-آمریکایی-چه-گذشت 1 ژانویه 2017 ... دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند. ... ملاقات این دو میلیاردر آمریکایی در رسانه‌های این کشور بازتاب زیادی داشت. در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ rooykard24.com/news/.../در-ملاقات-میلیاردرهای-آمریکایی-چه-گذشت‎Cached2 ژانویه 2017 ... دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند. در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../در-ملاقات-میلیاردرهای-آمریکایی-چه-گذشت‎Cached1 ژانویه 2017 ... دونالد ترامپ و بیل گیتس در برج ترامپ با یکدیگر ملاقات کردند. در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ - بازار خبر www.news-bazar.com/.../-در-ملاقات-میلیاردرهای-آمریکایی-چه-گذشت-- در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟ یکشنبه 12 دی 1395 15:50 ۳۵ روز و ۲۱ ساعت پیش باشگاه خبرنگاران جوان 0 0. در ملاقات میلیاردرهای آمریکایی چه گذشت؟