مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند

[ad_1]

مجله سخت افزار: شرکت ال جی، بزرگترین تولید کننده پنل های OLED در جهان، در سال گذشته برای نخستین بار پرده از یک فناوری مبتنی بر OLED برداشت؛ تلویزیون هایی که به مانند یک ورق کاغذ هستند و علاوه بر ویژگی تلویزیون، می توانند در مصارف آموزشی و تجاری نیز مورد بهره برداری قرار گیرند.

 

 تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند

 

شایعاتی مبنی بر معرفی آنها در نمایشگاه CES 2016 بود، با این وجود این نمایشگرها هیچگاه به طور رسمی رونمایی نشده و وارد بازار نیز نشدند. اما آخرین اخبار حاصل از کمپانی کره ای LG نشان می دهد که این نمایشگرها در نمایشگاه CES 2017 معرفی و حتی به بازارهای خرید و فروش وارد خواهند شد. این تلویزیون ها با نام Wallpaper TV شناخته خواهند شد و یک مدل جدید به عنوان اولین سری از آنها آماده عرضه بازار است که W7 نام دارد.

 

 تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند

تلویزیون های Wallpaper TV به ضخامت یک کارت اعتباری بوده و توسط آهن رباهایی که در اطراف آن تعبیه شده است، به یک براکت دیواری متصل می گردد. نسخه 55 اینچی آن نزدیک به 1 میلی متر ضخامت و 2 کیلوگرم وزن دارد. در چشم انداز ال جی مدل های 65 و 75 اینچی از این محصول نیز قرار دارند. در حال حاضر مشخصات فنی و قیمت گذاری تلویزیون های Wallpaper TV تا نمایشگاه CES 2017 مسکوت خواهد ماند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فرش ایران و چگونگی طبقه بندی آنفرش ایران و چگونگی طبقه بندی آن نقوش فرش ایران و نگاره های تزیینی آن و از همه مهمتر ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …گوشی هایی که تنها صدای موردنظر را به گوشتان می رسانند اوورواچ؛ شاهکاری که بهترین صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدزبان و ادبیات فارسی مسایل امروز زبان فارسی٣ استاد واصف باختری در چند روز آخر یک خبر واقعن موجب نگرانی و موجب تکدر خاطر یک عده جستار مذاکره با آمریکا این تجربه برجام به ما نشان داد که ما در هیچ مسئله‌ای نمیتوانیم با آمریکا مثل یک طرف مهندسی پلیمر توجهاین مطلب همیشه به عنوان اولین متن نمایش داده میشود ومطالب جدید بعد از آن قرار ترکیه عاشق سفر ترکیهسال دو سفر زمینی به آنتالیا داشتیم یکی از آنها در نوروز و دیگری در اواخر شهریور ادبیات معاصر وقتی رسیدیم در خم رو به رو زنی سوار بر دوچرخه می گذشت هنوز هم می گذرد ، با بالاتنه همکاری با ما فضول محلههمکاریبامادر خواست همکاری از هم میهنان در فرستادن مقاله و نوشتار برای چاپ در فضول محلهآذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانیناباروری، قصّه پر غصّه بسیاری از خانواده ها به خصوص زوج های جوان است؛ قصّه ای که ترنّم فرش ایران و چگونگی طبقه بندی آن فرش ایران و چگونگی طبقه بندی آن نقوش فرش ایران و نگاره های تزیینی آن و از همه مهمتر مفاهیم ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر گوشی هایی که تنها صدای موردنظر را به گوشتان می رسانند اوورواچ؛ شاهکاری که بهترین بازی سال شد صفحه نخست اولدوز توریسم تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشد زبان و ادبیات فارسی مسایل امروز زبان فارسی ٣ استاد واصف باختری در چند روز آخر یک خبر واقعن موجب نگرانی و موجب تکدر خاطر یک عده از جستار مذاکره با آمریکا این تجربه برجام به ما نشان داد که ما در هیچ مسئله‌ای نمیتوانیم با آمریکا مثل یک طرف مورد مهندسی پلیمر سازگارکننده ها جهت تهیه آلیاژ از پلیمرهای غیر قابل امتزاج و خلق یک مخلوط همگون به کار می روند ادبیات معاصر وقتی رسیدیم در خم رو به رو زنی سوار بر دوچرخه می گذشت هنوز هم می گذرد ، با بالاتنه ای به ترکیه عاشق سفر ترکیه سال دو سفر زمینی به آنتالیا داشتیم یکی از آنها در نوروز و دیگری در اواخر شهریور انجام شد آذر طب اسلامی وسنتی عقیلی خراسانی ناباروری، قصّه پر غصّه بسیاری از خانواده ها به خصوص زوج های جوان است؛ قصّه ای که ترنّم همکاری با ما فضول محله همکاریباما فضول محله از هم میهنانی که توانایی نوشتن مقالاتی پُر بار و پُر مایه دارند، خواهشمند است که



لینک منبع :تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند

تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تلویزیون-هایی-به-باریکی-یک-کاغذ-آمدند 2 ژانویه 2017 ... شرکت ال جی، بزرگترین تولید کننده پنل های OLED در جهان، در سال گذشته برای نخستین بار پرده از یک فناوری مبتنی بر OLED برداشت؛ ... Images for تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../تلویزیون-های-به-باریکی-یک-کاغذ-آمدند‎Cached1 ژانویه 2017 ... تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند ... مبتنی بر OLED برداشت؛ تلویزیون هایی که به مانند یک ورق کاغذ هستند و علاوه بر ویژگی تلویزیون، می ... تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند - باشگاه خبرنگاران | خبر ... khabarfarsi.com/u/30773814 2 ژانویه 2017 ... تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند. شرکت ال جی، بزرگترین تولید کننده پنل های OLED در جهان، در سال گذشته برای نخستین بار پرده از یک ... تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند - سرزمین خبر sarzaminekhabar.com/news//redirect.php?id=145412 تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند. Forward. تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند - بازار خبر www.news-bazar.com/.../--تلویزیون-هایی-به-باریکی-یک-کاغذ-آمدند- 2 ژانویه 2017 ... تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند. شایعاتی مبنی بر معرفی آنها در نمایشگاه CES 2016 بود، با این وجود این نمایشگرها هیچگاه به طور رسمی ... تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند | شرکت ال جی، بزرگترین - قطره www.ghatreh.com/news/nn35349439/تلویزیون-های-باریکی-کاغذ-آمدند 1 ژانویه 2017 ... تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند ... نخستین بار پرده از یک فناوری مبتنی بر OLED برداشت؛ تلویزیون هایی که به مانند یک ورق کاغذ هستند و ... تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/تلویزیون-های-به-باریکی-یک-کاغذ-آمدند‎Cachedیکی از متفاوت ترین تلویزیون هایی که در سال 2017 و حتی پیش از آن رونمایی شد، تلویزیون Wallpaper از برند LG است. این تلویزیون بر پایه فناوری OLED به… تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند – اخبار فارسی دری - افغانستان farsidari.com/37927 تلویزیون های به باریکی یک کاغذ آمدند شرکت ال جی، بزرگترین تولید کننده پنل ... از یک فناوری مبتنی بر OLED برداشت؛ تلویزیون هایی که به مانند یک ورق کاغذ ... تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/search/تلویزیون_هایی_به_باریکی_یک_کاغذ_آمدند‎Cachedدانلود یک روز در گارگاه نویسندگی برادران قاسم خانی با حضور شاگرد تنبلی به نام شقایق دهقان. تلویزیون هایی به باریکی یک کاغذ آمدند. دانلود ویدئوی معرفی ...