مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دعای سلامتی برای در امان ماندن از بیماری ها

[ad_1]

دعای سلامتی به انسان کمک می کند تا به آرامش برسد و از ابتلا به بیماری های مختلف در امان بماند. دعای سلامتی در کتاب صحیفه سجادیه ذکر شده است.

دعای سلامتی حضرت داوود (ع)

و از جمله دعاهایی که به عنوان دعای سلامتی شناخته می شود دعاى سلامتی حضرت داوود (ع) به لفظ حمد است. روایت است که داوود (ع) چون این تحمید را خواندند به او خداى عزوجل وحى فرستاد آن که به تعب انداختى فرشتگانى را که موکّل بر تو هستند جهت محافظت کردن تو و نوشتن‏ نامه اعمال تو. زیرا که ثواب این دعای سلامتی بسیار است و باید که همه ایشان آن را بنویسند و دعای سلامتی این است:

«اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ دَائِماً مَعَ دَوَامِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ بَاقِیاً مَعَ بَقَائِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ خَالِداً مَعَ خُلُودِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ کَمَا یَنْبَغِی لِکَرَمِ وَجْهِکَ وَ عِزِّ جَلَالِکَ یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ‏.»

دعای سلامتی . دعای طول عمر و سلامتی
دعای سلامتی

دعای سلامتی در صحیفه سجادیه

دعای 23 صحیفه سجادیه که به عنوان دعای سلامتی شناخته می شود به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَالِهِ، وَ اَلْبِسْنى عافِیَتَکَ، وَ جَلِّلْنى عافِیَتَکَ، وَ حَصِّنّى بِعافِیَتِکَ، وَ اَکْرِمْنى بِعافِیَتِکَ، وَ اَغْنِنى بِعافِیَتِکَ، وَ تَصَدَّقْ عَلَىَّ بِعافِیَتِکَ، وَهَبْ لى عافِیَتَکَ، وَ اَفْرِشْنى عافِیَتَکَ، وَاَصْلِحْ لى عافِیَتَکَ، وَ لاتُفَرِّقْ بَیْنى وَ بَیْنَ عافِیَتِکَ فِى الدُّنْیا وَالْاخِرَةِ.

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ، وَ عافِنى عافِیَةً کافِیَةً شافِیَةً عالِیَةً نامِیَةً، عافِیَةً تُوَلِّدُ فى بَدَنِى الْعافِیَةَ، عافِیَةَ الدُّنْیا وَالْاخِرَةِ، وَ امْنُنْ عَلَىَّ بِالصِّحَّةِ وَ الْأَمْنِ وَ السَّلامَةِ فى دینى وَ بَدَنى، وَ الْبَصیرَةِ فى قَلْبى، وَالنَّفاذِ فى اُمُورى، وَ الْخَشْیَةِ لَکَ، وَ الْخَوْفِ مِنْکَ، وَالْقُوَّةِ عَلى‏ ما اَمَرْتَنى بِهِ مِنْ طاعَتِکَ، وَ الْاِجْتِنابِ لِما نَهَیْتَنى عَنْهُ مِنْ مَعْصِیَتِکَ.

اَللَّهُمَّ وَامْنُنْ عَلَىَّ بِالْحَجِّ وَالْعُمْرَةِ، وَ زِیارَةِ قَبْرِ رَسُولِکَ، صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ رَحْمَتُکَ وَ بَرَکاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلى‏ الِهِ وَ الِ رَسُولِکَ عَلَیْهِمُ السَّلامُ اَبَداً ما اَبْقَیْتَنى، فى عامى هذا وَفى کُلِّ عامٍ، وَاجْعَلْ ذلِکَ مَقْبُولاً مَشْکُوراً، مَذْکُوراً لَدَیْکَ، مَذْخُوراً عِنْدَکَ، وَ اَنْطِقْ بِحَمْدِکَ وَ شُکْرِکَ وَ ذِکْرِکَ وَ حُسْنِ الثَّنآءِ عَلَیْکَ لِسانى، وَ اشْرَحْ لِمَراشِدِ دینِکَ قَلْبى، وَ اَعِذْنى وَ ذُرِّیَّتى مِنَ الشَّیْطانِ الرَّجیمِ، وَ مِنْ شَرِّ السَّآمَّةِ وَالْهآمَّةِ وَالْعآمَّةِ وَالَّلآمَّةِ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ شَیْطانٍ مَریدٍ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ سُلْطانٍ عَنیدٍ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ مُتْرَفٍ حَفیدٍ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ ضَعیفٍ وَ شَدیدٍ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ شَریفٍ وَ وَضیعٍ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ صَغیرٍ وَ کَبیرٍ، و مِنْ شَرِّ کُلِّ قَریبٍ وَ بَعیدٍ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ مَنْ نَصَبَ لِرَسُولِکَ وَ لِاَهْلِ بَیْتِهِ حَرْباً مِنَ الْجِنِّ وَ الْاِنْسِ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ دآبَّةٍ اَنْتَ اخِذٌ بِناصِیَتِها، اِنَّکَ عَلى‏ صِراطٍ مُسْتَقیمٍ.

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَالِهِ، وَ مَنْ اَرادَنى بِسُوءٍ فَاصْرِفْهُ عَنّى، وَادْحَرْ عَنّى مَکْرَهُ، وَادْرَاْ عَنّى شَرَّهُ، وَ رُدَّ کَیْدَهُ فى نَحْرِهِ، وَاجْعَلْ بَیْنَ یَدَیْهِ سُدّاً حَتّى‏ تُعْمِىَ عَنّى بَصَرَهُ، وَ تُصِمَّ عَنْ ذِکْرى سَمْعَهُ، وَ تُقْفِلَ دُونَ اِخْطارى قَلْبَهُ، وَ تُخْرِسَ عَنّى لِسانَهُ، وَ تَقْمَعَ رَاْسَهُ، وَ تُذِلَّ عِزَّهُ، وَ تَکْسِرَ جَبَرُوتَهُ، وَ تُذِلَّ رَقَبَتَهُ، وَ تَفْسَخَ کِبْرَهُ، وَ تُؤْمِنَنى مِنْ جَمیعِ ضَرِّهِ وَ شَرِّهِ وَ غَمْزِهِ وَ هَمْزِهِ وَ لَمْزِهِ وَ حَسَدِهِ‏ وَ عَداوَتِهِ وَ حَبآئِلِهِ وَ مَصآئِدِهِ وَ رَجْلِهِ وَ خَیْلِهِ، اِنَّکَ عَزیزٌ قَدیرٌ.

دعای سلامتی . دعای مجرب برای سلامتی
دعای سلامتی

ترجمه دعای سلامتی صحیفه سجادیه:

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست، و خلعت عافیتت را بر من بپوشان، و مرا به عافیتت فرا گیر، و به عافیتت محفوظ دار، و به عافیتت گرامى ساز، و به عافیتت بى‏ نیاز کن، و عافیتت را بر من صدقه کن، و عافیتت را به من ببخش، و عافیتت را برایم بگستران، و عافیتت را بر من شایسته ساز و میان من عافیتت در دنیا و آخرت جدائى میفکن.

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست. و مرا عافیتى بى‏ نیاز کننده و شفا دهنده ببخش که از دسترس بیماری ها و علت ها بالاتر و در کشاکش عمر رو به فزونى باشد، عافیتى که در بدنم تولید عافیت کند: عافیت در دنیا و آخرت. و انعام فرماى بر من به تندرستى، و امنیت، و سلامت دین و بدن، و بصیرت قلب، و پیشرفت در کار، و بیم و هراس از تو، و قدرت بر انجام طاعتى که مرا به آن فرمان داده ‏اى، و اجتناب از معصیتى که مرا از آن نهى فرموده ‏اى.

خدایا انعام فرماى بر من به حج و عمره و زیارت قبر پیمبرت که صلوات و رحمت و برکات تو بر او و بر آل او باد و زیارت قبول آل پیمبرت (که جاودانه بر ایشان سلام باد) مادامى که مرا باقى دارى در این سال و در هر سال دیگر و آن عبادات را پذیرفته و پسندیده و منظور نظر و ذخیره نزد خود قرار ده، و زبان مرا به حمد و شکر و ذکر و ثناى جمیل بر خودت گویا کن، و دلم را براى پذیرفتن مقاصد دین خود منشرح و گشاده ساز، و مرا و فرزندان مرا از شر شیطان رجیم پناه بخش و از شر حشرات گزنده و جانوران زهرناک کشنده و غوغاى عوام و چشم زخم لئام و از شر هر شیطان سرکش جبار و شر سلطان ستمکار و از شر هر ناتوان و هر توانا و از شر هر بلندپایه و فرومایه و از شر هر خرد و بزرگ و از شر هر نزدیک و دور و از شر هر کسى از جن و انس که به جنگ پیمبر تو و اهل بیتش برخاسته، و از شر هر جنبنده ‏اى که مسخر قدرت تو گشته پناه ده. زیرا که تو در سلطنتت پویاى راه حق و عدلى.

خدایا بر محمد و آلش رحمت فرست، و هر که را درباره من اندیشه بدى کند از من بگردان، و مکرش را از من بران و شرش را از من دور ساز و تیر نیرنگش به گلوگاهش باز گردان. و سدى در برابرش بگذار که چشمش را از دیدن من کور و گوشش را از شنیدن ذکر من کر سازى، و دلش را هنگام خطور یاد من قفل بر نهى، و زبانش را از گفتگو درباره من لال کنى، و سرش را بکوبى، و عزتش را به ذلت مبدل سازى، و جبروتش را در هم شکنى، و طوق خوارى بر گردنش نهى، و دستگاه کبریائش را بر هم زنى، و مرا از همه ضرر و شر و طعن و غیبت و عیبجوئى و حسد و دشمنى و بندها و دام ها و پیادگان و سواران او ایمن نمائى. زیرا که تو غالب و بى ‏نهایت قادرى.

دعای سلامتی . دعای سلامتی بیمار
دعای سلامتی

دعای سلامتی امام زمان (عج)

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن

صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ

فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ

وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً

حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا


گردآوری: مجله اینترنتی ستاره

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دعاها و اذکار الهی دفع بلا و آفت و محفوظ ماندندعا برای محفوظ ماندن از بلاها از حضرت صادق علیه السلام روایت شده است که هر که در صبح دعای باطل السحرباطل سحردعای زبان بنددعای …خوشبختی یافتنی نیست ساختنی است از زندگی لذت ببرید حتی اگر چیز با ارزشی را از دست داده دعا برای جلوگیری از سقط صفحه سوره ها و دعاهایی که در دوران بارداری باید خوانده شود اگر زنی که باردار است طبق این دارو و درمان با قرآن و ادعیهبخش دوم – سیب سلامتدیدن عجائب در هنگام حجامت در وقت حجامت کردن اگر کسی سوره حمد را ۷ بار بخواند از منافع دکتر مرضیه مختاری پور اثرات معجزه آسای وضو و نماز …دکتر مرضیه مختاری پور اثرات معجزه آسای وضو و نماز بر بدن و درمان بیماری هابرای هر حاجتی اسماء الحسنی مخصوص آن را بخوانید تا …دعا برای موفقیت در امتحان قدرت حفظ عظیم در بعضی از نسخه های قدیمی آمده است که هر کس عصر ایران پیشنهاد هزار دلاری چینی‌ها برای مدافع پرسپولیس عکس زیباکلامصداوسیما طوری عمل تنفر از والدین چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر …دلایلحستنفرازوالدینتنفر از والدین این حالت تنها برای زمانی است که والدین در نهایت بی رحمی با آنها رفتار بچه ام زیاد سرما می خورد؛ چه کارکنم؟ارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه خاطره ها و تجربه های پرستاری پرستاران توانمند ایرانوبسایت پرستاران توانمند ایران آماده پذیرش و انتشار اشعار، خاطره ها و تجربه های دعاها و اذکار الهی دفع بلا و آفت و محفوظ ماندن دعا برای محفوظ ماندن از بلاها از حضرت صادق علیه السلام روایت شده است که هر که در صبح سه دعا برای جلوگیری از سقط صفحه سوره ها و دعاهایی که در دوران بارداری باید خوانده شود اگر زنی که باردار است طبق این دعاها دعای باطل السحرباطل سحردعای زبان بنددعای محبتعلوم غریبه خوشبختی یافتنی نیست ساختنی است از زندگی لذت ببرید حتی اگر چیز با ارزشی را از دست داده اید… دعاهای مخصوص باطل سحر و گشایش بخت با قرآن جهت ازدواج و کسانی قلیاب رو از عطاری ها میتونین تهیه کنین یه چیزیه مثل سنگ ریزه خیلی ریزه من استفاده کردم ولی دارو و درمان با قرآن و ادعیهبخش دوم – سیب سلامت دیدن عجائب در هنگام حجامت در وقت حجامت کردن اگر کسی سوره حمد را ۷ بار بخواند از منافع آن دکتر مرضیه مختاری پور اثرات معجزه آسای وضو و نماز بر بدن و دکتر مرضیه مختاری پور اثرات معجزه آسای وضو و نماز بر بدن و درمان بیماری ها برای هر حاجتی اسماء الحسنی مخصوص آن را بخوانید تا حاجت روا شوید دعا برای موفقیت در امتحان قدرت حفظ عظیم در بعضی از نسخه های قدیمی آمده است که هر کس این دعا عصر ایران پیشنهاد هزار دلاری چینی‌ها برای مدافع پرسپولیس عکس زیباکلامصداوسیما طوری عمل کرده که تنفر از والدین چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟ دلایلحستنفراز بچه ها من نیاز به دعای همه تون دارمدر لحظه ایی که به تون ست زیاد می شه منو دعا کنید بچه ام زیاد سرما می خورد؛ چه کارکنم؟ ارزش های پست مدرن، نارضایتی از پزشکی؛ گرایش به طب مکمل اهمیت طب و طبیب در نگاه علامه حسن



لینک منبع :دعای سلامتی برای در امان ماندن از بیماری ها

دعای سلامتی برای در امان ماندن از بیماری ها | ستاره setare.com/fa/news/.../دعای-سلامتی-برای-در-امان-ماندن-از-بیماری-ها‎Cached2 ژانویه 2017 ... دعای سلامتی به انسان کمک می کند تا به آرامش برسد و از ابتلا به بیماری های مختلف در امان بماند. دعای سلامتی در کتاب صحیفه سجادیه ذکر شده است. دعا برای دور کردن بیماری و مرض از یک خانه - دعا و اذکار الهی azkarelahi.ir/amraz-va.../دعا-برای-دور-کردن-بیماری-و-مرض-از-یک-خان‎Cached17 نوامبر 2015 ... اگر دعای زیر را به همراه وفق زیر نوشته بر سر در خانه یا مکانی آویزان کنی بیماری و مرض به آن محل سرایت نکند. ... دعای مجرب جهت محبت بین زن و شوهر · توسل مجرب به امام زمان عج برای گرفتن حاجات و مهمات · ختم مجرب برای در امان ماندن از بلایای شب و روز · دستور قطعی و بسیار مجرب برای آزادی از ... امراض و بیماریها دعاها. دعای سلامتی برای در امان ماندن از بیماری ها | دعای سلامتی - قطره www.ghatreh.com/news/nn35357496/دعای-سلامتی-برای-امان-ماندن-بیماری 2 ژانویه 2017 ... دعای سلامتی به انسان کمک می کند تا به آرامش برسد و از ابتلا به بیماری های مختلف در امان بماند. دعای سلامتی در کتØ. دعا به جهت محفوظ ماندن از جمیع بلاها - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=494475‎Cached Similarدعا براى دفع دشمن براى غلبه بر دشمن و همچنین رفع هم و غم مداومت بر آن مجرب مى باشد. ... پیش رو و از پشت سر و از طرف راست و طرف چپش و در امان خداوند عزوجل باشد و اگر ... دعا جهت محفوظ ماندن از جمیع بلاها - ویستا vista.ir/article/82939/دعا-جهت-محفوظ-ماندن-از-جمیع-بلاها‎Cached Similar12 مه 2007 ... شیخ بهائی فرمودند : هر که این دعا را با خود دارد از جمیع بلیات محفوظ می ماند. بِسم اللهِ الرَحمنِ الرَحیم یا هُوَ یا مَن هُوَ یا مَن لَیسَ اِلا هُوَ یا حَیُ یا قَیُومُ یا... دعاهایی برای رفع بیماری - بیتوته www.beytoote.com/religious/daru.../pray3-elimination.html‎Cachedدعا دعا کردن دعا های مستحبی,شفای بیمار,دعا برای شفای بیمار,دعا برای درمان ... او را عافیت بده، و سلامتی به او بده به حق محمد و آل محمد - که درود خدا بر او و بر آل او). دعا برای سلامتی از همه دردهای جسمی - بیتوته www.beytoote.com/religious/daru-manavi/prayer-health.html‎Cached Similarاستجابت دعا دانلود دعای عهد دعای عرفه به تجربه اثبات شده است برای درد چشم و همه ... تازه های داروخانه معنوی ... سر بیمار گذاردن، و سپس به سادات موسوی (از نسب امام حسن مجتبی (ع)) پرداختن، و ... پیشنهادی برای جوان ماندن · بیماری واگیر دار تناسلی زنان و مردان · افزایش قد باورنکردنی فقط با. .... دعای مجرب جهت در امان بودن از ترس و خطرات ... دعای سلامتی برای در امان ماندن از بیماری ها - تبیان irtebyan.ir/دعای-سلامتی-برای-در-امان-ماندن-از-بیمار.html‎Cachedو az جمله دعاهایی ke be عنوان دعای سلامتی شناخته می شود دعاى سلامتی حضرت داوود (ع) be لفظ حمد است. روایت است ke داوود (ع) chon in تحمید ra خواندند be او خداى عزوجل ... دعای سلامتی برای در امان ماندن از بیماری ها - مجله اینترنتی ستاره tnews.ir/news/c53277218679.html دعای سلامتی به انسان کمک می کند تا به آرامش برسد و از ابتلا به بیماری های مختلف در امان بماند. دعای سلامتی در کتاب صحیفه سجادیه ذکر شده است. خواص سوره های قرآن - آسمونی www.asemooni.com/religion/prayer/koran-sura-properties‎Cached Similar25)نمل:اعطای حسنات –در امان ماندن خانه از مار و حیوانات موذی ... 27)عنکبوت :رفع گناهان –اعطای حسنات-رفع بیماری ها ودردها –شادابی قلب – خوش خوابیدن .... 68)نوح علیه السلام : قرار گرفتن در منزل پاکان ازدواج با حو ریه های بهشتی – اجابت دعا –مقدر شدن بهشت ... گریه نوزاد –آرام شدن حیوان سرکش –رفع بیماری دندان درد –صحت و سلامت در غذا.