مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در حالیکه بسیاری از این میکروب‌ها برای بدن ضرری ندارند اما وجود آنها روی سطح حوله عامل آلوده‌کننده است.

فیلیپ تی‌یرنو، میکروب‌شناس دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک در پاسخ به این پرسش که پس از چند بار استفاده از حوله، باید شست‌وشو شود، گفت: در صورتیکه به طور کامل خشک شود نمی‌توان بیش از سه بار از حوله استفاده کرد و باید شسته شود.

به گفته تی‌یرنو، لازم است حوله پس از استفاده در معرض هوا خشک شود و مرطوب بودن آن زمینه مناسبی را برای رشد میکروب‌ها فراهم می‌سازد. همچنین در صورتیکه بوی خاصی از حوله‌تان استثمام می‌شود نشان می‌دهد میکروب‌ها در حال رشد کردن هستند.

در واقع حوله‌ فضای ایده‌آلی برای میکروب‌ها است چرا که در برگیرنده تمام شرایط لازم برای حیات آنها شامل آب، دمای گرم، اکسیژن، عامل تغذیه‌ای و PH‌ خنثی است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سوالاتی درباره نجاست بایگانی صفحه …توجه این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای کامل ترین مرجع تعبیر خواب مرده از دید عالم بزرگ …تعبیر خوابسلام و وقت بخیر من چند شب پیش خواب دیدم که در امامزاده ای در قطعه شهدا بودم و روی همه سوالاتی درباره نجاست بایگانی صفحه گفتگوی دینی توجه این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل کامل ترین مرجع تعبیر خواب مرده از دید عالم بزرگ تعبیر خواب جهان تعبیر خواب سلام و وقت بخیر من چند شب پیش خواب دیدم که در امامزاده ای در قطعه شهدا بودم و روی همه قبرها



لینک منبع :حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟

حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../حوله-حمام-و-توالت-را-چند-وقت-یک-بار-بشوییم‎Cached2 ژانویه 2017 ... کارشناسان معتقدند به محض استفاده از حوله حمام و توالت سطح آن به محلی مناسب برای تجمع باکتری‌ها، قارچ‌ها، سلول‌های مرده پوست و میکروب‌های دیگر ... حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - عصر ایران www.asriran.com/.../حوله-حمام-و-توالت-را-چند-وقت-یک-بار-بشوییم‎Cachedکارشناسان معتقدند به محض استفاده از حوله حمام و توالت سطح آن به محلی مناسب برای تجمع باکتری‌ها، قارچ‌ها، سلول‌های مرده پوست و میکروب‌های دیگر تبدیل می‌شود. حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - بتانیوز betanews.ir/news/.../حوله-حمام-و-توالت-را-چند-وقت-یک-بار-بشوییم‎Cached2 ژانویه 2017 ... کارشناسان معتقدند به محض استفاده از حوله حمام و توالت سطح آن به محلی مناسب برای تجمع باکتری ها قارچ ها سلول های مرده پوست و میکروب های دیگر... حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148335780041977‎Cachedحوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - عصر ایران. حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - خبرلند khabarland.com/.../حوله-حمام-و-توالت-را-چند-وقت-یک-بار-بشوییم‎Cachedحوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ سلامت نیوز:کارشناسان معتقدند به محض استفاده از حوله حمام و توالت سطح آن به محلی مناسب برای تجمع باکتری ها، قارچ ها ، چه زمانی باید حوله توالت و حمام را شست؟ - نمناک namnak.com/شستشوی-حوله.p42048‎Cachedحوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم. حوله یکی از لوازم بهداشت فردی است که بعد از استحمام، بدن را با آن خشک می کنند. این کار رطوبت روی پوست را برطرف ... حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ isna.fahadan.org/.../حوله-حمام-و-توالت-را-چند-وقت-یک-بار-بشوییم-.html 8 ژانویه 2017 ... ایسنا - حوله - نظافت - ,حوله حمام و دستشویی,مجله اینترنتی فهادان. حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - صفحه اول سایت - مجله ... alalam.fahadan.org/.../حوله-حمام-و-توالت-را-چند-وقت-یک-بار-بشوییم-.html‎Cachedایسنا - حوله - نظافت - ,حوله حمام و دستشویی,مجله اینترنتی فهادان. حوله دستشویی را چند وقت یکبار بشوئیم؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../حوله-دستشویی-را-چند-وقت-یکبار-بشوئیم؟.html‎Cached11 نوامبر 2011 ... حوله دستشویی را چند وقت یکبار بشوئیم؟ ... بعد از استفاده از حوله های حمام و دستشویی در صورت خیس شدن یا مرطوب شدن آن ها را در معرض نور خورشید و ... حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ - مجله اینترنتی تو ... tozibae.ir/2017/01/حوله-حمام-و-توالت-را-چند-وقت-یک-بار-بشوی/ تصویر حوله حمام و توالت را چند وقت یک بار بشوییم؟ در حالیکه بسیاری از این میکروب‌ها برای بدن ضرری ندارند اما وجود آنها روی سطح حوله عامل آلوده‌کننده است.