مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید

[ad_1]
تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید

خبرگزاری آریا - برنامه «تا رهایی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ ششم خرداد ماه، به موضوع «علل و انگیزه های شروع مصرف مواد اعتیاد آور » می پردازد.

به گزارش خبرگزاری آریا، «تا رهایی» برنامه ای است گفتگو محور در خصوص معضلات فردی و اجتماعی پیش روی افرادی که در معرض و یا درگیر اعتیاد و سوء مصرف مواد هستند؛ که در این برنامه به بررسی و شناسائی زمینه های اجتماعی گرایش به اعتیاد و ترغیب افراد درگیر به اعتیاد به درمان و مداوا پرداخته می شود.
این برنامه، از ساعت 12 به مدت 40 دقیقه با حضور دکتر پرویز افشار، معاون کاهش تقاضا و مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر به موضوع «آشنایی با علل و انگیزه های شروع مصرف مواد اعتیاد آور» خواهد پرداخت.
هدف اصلی و رویکرد این برنامه در آموزش و پیشگیری اولیه و ثانویه اعتیاد، بررسی مسائل ریشه ای موجود در جامعه در خصوص معضل اعتیاد، پیشگیری از ابتلا افراد در معرض اعتیاد، کمک به معتادان و خانواده های آنها در زمینه درمان و کمک به خانواده ها در کنترل و شناخت و رمان فردی از اعضای خانواده درگیر اعتیاد و انجام مشاوره به معتادان و خانواده های آنان و ترغیب آنان به درمان است.
گفتنی است، برنامه «تا رهایی» کاری است از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت که هر هفته پنچ شنبه ها از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تمام شد افسردگیهر یک از آنها براساس یک تئوری متفاوت ساخته شده است روان‌درمانی‌ها را می‌توان به دو مهارت بلاگتمامی کاربرانی که با امور مرتبط با چاپ رایانه ای و کار با انواع چاپگر های کوچک و بزرگ جملات قصار سیاسى‏ نظام جمهورى اسلامى‏ انقلاب و اسلام‏ آنچه که این کشور را نجات مى‏دهد آریوبرزن پزشکیهرگونه برداشت از نوشته‌های این تارنگار تنها با یادآوری نام و نشانی آریوبرزن و نام تمام آنچه میخواهید درباره ی ایدز بدانید تاپیک مرجع …هر آنچه لازم است درباره ایدز بدانید برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد تمام شد افسردگی هر یک از آنها براساس یک تئوری متفاوت ساخته شده است روان‌درمانی‌ها را می‌توان به دو نوع مهارت بلاگ تمامی کاربرانی که با امور مرتبط با چاپ رایانه ای و کار با انواع چاپگر های کوچک و بزرگ رنگی و جملات قصار سیاسى‏ نظام جمهورى اسلامى‏ انقلاب و اسلام‏ آنچه که این کشور را نجات مى‏دهد آریوبرزن پزشکی هرگونه برداشت از نوشته‌های این تارنگار تنها با یادآوری نام و نشانی آریوبرزن و نام نویسنده تمام آنچه میخواهید درباره ی ایدز بدانید تاپیک مرجع ایـن مـقـاله شـمـا را بـا تسـت اچ آی وی، نحـوه انجام آن، مزایای آن و اینکه چه افرادی میبایست



لینک منبع :تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید

تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sima/.../تا-رهایی-از-اعتیاد-با-رادیو-سلامت-همراه-باشید‎Cached8 ژوئن 2016 ... برنامه «تا رهایی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه 20 خرداد ماه، به موضوع « پیشگیری از اعتیاد» می پردازد. تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../تا-رهایی-از-اعتیاد-با-رادیو-سلامت-همراه-باشید‎Cached15 جولای 2013 ... به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ "تا رهایی" برنامه ای است گفتگو محور در خصوص معضلات فردی و اجتماعی پیش روی ... تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید - خبرگزاری سلامت ... tebna.ir/تا-رهایی-از-اعتیاد-با-رادیو-سلامت-همراه/ برنامه «تا رهایی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه، به موضوع « پیشگیری از اعتیاد» می پردازد. به گزارش خبرگزاری سلامت، «تا رهایی» برنامه ای است ... خبرگزاری آریا - تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید www.aryanews.com/News/.../تا-رهایی-از-اعتیاد-با-رادیو-سلامت-همراه-باشید 2 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - برنامه «تا رهایی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ششم خرداد ماه، به موضوع «علل و انگیزه های شروع مصرف مواد اعتیاد آور » می پردازد. تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید | اتاق خبر www.otaghnews.com/news/.../تا-رهایی-از-اعتیاد-با-رادیو-سلامت-همراه-باشید 10 ژوئن 2016 ... برنامه «تا رهایی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه 20 خرداد ماه، به موضوع « پیشگیری از اعتیاد» می پردازد. تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید - صدا و سیما pr.irib.ir/persian/ModulesPage.aspx?modulename=News2&action... 8 ژوئن 2016 ... به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «تا رهایی» به بررسی و شناسایی زمینه های اجتماعی گرایش به اعتیاد و ترغیب افراد درگیر به اعتیاد به درمان ... رویداد های برنامه تا رهایی - رادیو سلامت radiosalamat.ir/NewsList/?m=074164‎Cachedرادیو سلامت و نگاهی به عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۵. برنامه «تا رهایی» شبکه ... تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید. برنامه «تا رهایی» شبکه ... تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید | برنامه «تا - قطره www.ghatreh.com/news/nn35357629/رهایی-اعتیاد-رادیو-سلامت-همراه-باشید 2 ژانویه 2017 ... برنامه «تا رهایی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ششم خرداد ماه، به موضوع «علل و انگیزه های شروع مصرف مواد اعتیا. خبرها تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید www.salamatradio.ir/NewsDetails?m=074164&n=7085 8 ژوئن 2016 ... برنامه «تا رهایی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ششم خرداد ماه، به موضوع «علل و انگیزه های شروع مصرف مواد اعتیاد آور » می پردازد. به گزارش روابط ... رویداد های برنامه تا رهایی - ایران صدا public.iranseda.ir/salamat-new/NewsList?m=074109 رادیو سلامت و نگاهی به عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال ۹۵ .... مراقب «سرما خوردگی روانی» باشید. اگرچه هر کدام از ما ... تا رهایی از اعتیاد با رادیو سلامت همراه باشید.