مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین

[ad_1]
«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین

خبرگزاری آریا - شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ 30 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری آریا، صمیمت بین زوجین یکی از بزرگترین عوامل تعیین کیفیت ازدواج است. در همین ارتباط، برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز یکشنبه با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص اینکه «اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» پاسخ می دهد.
این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده، اتاق صورتی، نکات خانه داری، معرفی کتاب، گلخانه و تماس های مردمی تشکیل شده است.
گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خونه زندگی و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین



لینک منبع :«خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین

Images for «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../خونه-زندگی-و-اهمیت-صمیمیت-در-رابطه-زوجین‎Cached18 ژوئن 2016 ... شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 30 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع « روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت. «خونه زندگی» و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین|رادیو سلامت radiosalamat.ir/NewsDetails/?m=074107&n=7832‎Cached18 ژوئن 2016 ... شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه 30 خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع « روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت. اهمیت صمیمیت جنسی در استحکام زندگی مشترک - ماهنامه روان بنه ravanboneh.com/اهمیت-صمیمیت-جنسی-استحکام-زندگی-مشت/‎Cached1 روز پیش ... خانه > خانواده درمانی > اهمیت صمیمیت جنسی در استحکام زندگی مشترک ... صمیمیت در ازدواج بسیار باارزش است زیرا تعهد زوجین به ثبات رابطه را ... خونه زندگی و اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین - رسانه اسلامی با رسالت جهانی radio.ir/persian/ModulesPage.aspx?modulename=news&action... 18 ژوئن 2016 ... شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ۳۰ خرداد ماه، در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع « روابط همسران؛ اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت. به گزارش ... سروش | فواید صمیمیت در رابطه زوجین www.soroush.tv/news/view/fwayd-smymyt-dr-rabth-zwjyn‎Cached19 ژوئن 2016 ... شبکه رادیویی سلامت امروز یکشنبه 30 خرداد در برنامه «خونه زندگی» به موضوع «اهمیت صمیمیت در رابطه زوجین» خواهد پرداخت. برنامه «خونه زندگی» که ... اهمیت صمیمیت عاطفی زوجین - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/110892_اهمیت-صمیمیت-عاطفی-زوجین.html/‎Cached8 نوامبر 2015 ... برقراری رابطه جنسی میان زوجین از اهمیت خاصی برخوردار است و اگر آن ها این امر ... روابط صمیمی ولی بدون هیچ رابطه جنسی‌ای می‌تواند برای ادامه زندگی ... اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی - پارسی طب fa.parsiteb.com/اهمیت-روابط-جنسی-در-زندگی-زناشویی/‎Cached Similarخانه / دانستنیهای جنسی و زناشویی / اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی ... بدون وجود صمیمیت فیزیکی، چه چیز می تواند شما دو نفر را همچنان نزدیک به هم نگه دارد؟ ... مانع سلامت روانی زوجین و امتناع ورزیدن هر یک نسبت به برقراری رابطه جنسی با دیگری ... 8 بعد مهم «هرم صمیمیت زوجین» در گفت وگوی شفقنا زندگی با دکتر ... www.shafaqna.com/persian/elected/item/88174‎Cached Similar26 سپتامبر 2014 ... 8 بعد مهم «هرم صمیمیت زوجین» در گفت وگوی شفقنا زندگی با دکتر سید بیوک محمدی ... دکتر محمدی با این مقدمه درباره اهمیت رابطه، به تعریف صمیمیت در الگوی عشق و .... مقولاتی مثل در اختیار داشتن منابع، تقسیم کار در خانه و نوع ... به خانواده همسرتان اهمیت دهید... - معصومه تیموری www.masoumehteymouri.com/blog/.../خانواده-همسرتان-اهمیت-دهید/‎Cached1 ژوئن 2017 ... ضرورت وجود رابطه صمیمانه با خانواده همسر هم برای زن و هم برای مرد از اموری مهم و ... با بُعد دیگر در زندگی زوجین نقش مهم ایفا می کند، ارتباط با خانواده همسر است. ... بوده و مامنی امن برای جلوگیری از بروز کشمکش و پرخاشگری در فضای خانه.